Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Маркетинг в AlmaU

Пәндер

  • Маркетинг

    Мақсаты: Нарықта тауарды немесе қызметті құру, жылжыту және басқару процестерін түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Маркетингтік қызметтің негізгі принциптері мен әдістері, тұтынушылық сұранысты талдау, маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеу, маркетингтік коммуникацияларды басқару, маркетингтік әрекеттердің тиімділігін өлшеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау

    Пән өз бетінше және сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады, кез келген күрделі ақпаратты талдау және бағалау қабілетін дамытады, теңдестірілген шешімдер қабылдау дағдысын жетілдіреді. Студенттер сыни талдау әдістерін меңгеріп, жазу дағдыларын шыңдайды және креативті жазу техникаларын қолдана отырып, түпнұсқа мәтіндер құрастырады. Курс мәліметтермен сенімді жұмыс істеуге, ойларын ауызша және жазбаша негізде дәлелдеуге, пікірталастарда тиімді өзара әрекеттесуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет ету

    Пән теориялық білім мен әлеуметтік маңызы бар қызметке қатысуды ұштастыру арқылы қоғамға қызмет ету тәжірибесін, гуманизмді, моральдық-этикалық құндылықтарды және белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс қазіргі заманның негізгі әлеуметтік мәселелерін – экологияны, инклюзияны, өмір қауіпсіздігін, кемсітушілік пен әлеуметтік әділетсіздікті түсінуге, сондай-ақ әр адамның қоғамның орнықты дамуына қосатын үлесін ұғынуға мүмкіндік береді. Пәнде түрлі әлеуметтік топтардың, әсіресе осал санаттағы адамдардың қажеттіліктерін танып, түсіну қабілетін, эмпатияны дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер алған білімдерін нақты әлеуметтік тәжірибеде қолдануға, әлеуметтік жобаларды олардың тиімділігі, орнықтылығы және инклюзивтілігі тұрғысынан талдауға және бағалауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Бұл пән коммуникациялардың маркетингтік арналарын ажыратуға мүмкіндік береді; таңдалған коммуникация арналарының тиімділігін таңдау және бағалау; таңдалған даму және жылжыту стратегиясын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өмір дизайны

    Курс әлеуметтік-гуманитарлық дүниетаным арқылы өзін-өзі жүзеге асыру моделін қалыптастыруға бағытталған. Өмірлік қажеттіліктер мен құндылықтар теорияларын (адалдық, жауапкершілік, әділеттілік, құрмет, Бостандық, қадір-қасиет және қоғамдық игілікке ұмтылу) зерттей отырып, студенттер өздерінің бағдарларын түсінеді және бағалайды, өмірлік және кәсіби дамудың жеке стратегияларын қалыптастырады. Азаматтық жетілуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Курс аясында студенттер алған білімдерін өмірлік жағдайларды талдау, мінез-құлық стратегияларын модельдеу және әлеуметтік шындықты өзгерту үшін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұтынушы әрекеті

    Пән соңғы тұтынушының мінез-құлқының ерекшеліктерін және оның мінез-құлқын басқару тәсілдерін зерттеуге мүмкіндік береді; тұтынушының мінез-құлық үлгілерін құру; тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушының мінез-құлқын бағалау әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық дағдылар мен ЖИ

    Пән мақсаты – теориялық білім мен дағдыларды қолдану, жасанды интеллект бағдарламалық құралдары мен әдістерін тәжірибеде қолдану саласында кешенді құзыреттерді қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі мақсаттарға арналған интеллектуалды жүйелерді құрудың заманауи теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнама психологиясы

    Пән жарнамаға бағытталған тұтынушылардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін зерттеу процесін жоспарлауға мүмкіндік береді; жарнаманың тиімділігіне талдау жасай алады; психологиялық тиімді жарнама жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сауда маркетингі (Дуалды курс)

    Пән саудалық маркетингтің негізгі құралдары туралы білім алуға мүмкіндік береді. Сауда маркетингтік іс-шараларды ұйымдастыру мүмкіндігі. Кәсіпорын қызметінде, мысалы, сату маркетингісінде сауда-саттық құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын игеру. Сауда алаңының сегментациясы. Сауда маркетингі бөлімінің функциялары. Сауданы жылжыту: ұйымдастыру әдістері мен ерекшеліктері. Алдын ала сату алдын-ала тапсырыстарды жинау және кейіннен тапсырыс берушілерге жеткізу жүйесі бойынша сатуды ұйымдастырудың тәсілі ретінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 10
  • Нейромаркетингке кіріспе

    Пән-бұл мидың белсенділігінің тұтынушылық мінез-құлыққа әсеріне назар аудара отырып, маркетинг пен неврологияның қиылысуын зерттеу. Студенттер шешім қабылдауда, қалауды қалыптастыруда және брендтерді қабылдауда адам миының жұмысын түсінуді тереңдету. Олар нейромаркетингтің теориясы мен әдістемесін меңгереді және жарнама мен маркетингтік стратегиялармен өзара әрекеттесу кезінде болатын психофизиологиялық процестерді түсінеді. Пән шеңберінде нейромаркетингті қолданудың этикалық аспектілеріне де назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі жасанды интеллект

    Пән студенттерге заманауи маркетинг стратегияларында жасанды интеллектті қолданудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Студенттер деректерді талдау, шешім қабылдау процестерін автоматтандыру және жеке маркетингтік науқандарды жасау үшін жасанды интеллект құралдары мен технологияларының кең ауқымын пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    Пән маркетингтік зерттеу процесін түсінуге мүмкіндік береді; сандық және сапалық зерттеулердің мазмұнын анықтау; құндылық тізбегін құру процесі маркетингтік зерттеулер жүргізу шешімімен қалай байланысты екенін түсіндіру; зерттеу жобасының аспектілерін қалай жоспарлау керектігін сипаттау; зерттеу жобасын әзірлеу кезінде қандай факторларды ескеру керектігін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге таңдауға шамамен 28 Minor бағдарламасы ұсынылады, олардың арасында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқалар бар. Minor бағдарламасының бірінші пәні негізгі ұғымдармен, негізгі құралдармен және кәсіби саланың негіздерімен танысуға бағытталған. Курстың мақсаты — таңдалған бағыт аясында тереңірек білім алу үшін қажетті теориялық және қолданбалы негізді қалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны

    Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау, деректерді жинау және талдау әдістерін таңдау және негіздеу, ғылыми еңбектерді сыни бағалау, алынған нәтижелерді интерпретациялау және қорытындылау, сондай-ақ ғылыми мақалалар, есептер мен зерттеу жобалары үшін дәлелді қорытындылар жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлікке кіріспе

    Бұл курстың мақсаты – студенттердің кәсіпкерлік, экономика және құқық салаларында базалық білімдері мен құзыреттіліктерін қалыптастыру, сондай-ақ олардың креативтілік деңгейін арттыру, кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларын және оларды Business Model Canvas моделіне интеграциялау қабілеттерін дамыту. Курс барысында студенттер кәсіпкерлік бастамаларды Тұрақты даму мақсаттарымен (ТДМ) байланыстырудың маңыздылығын түсініп, әлеуметтік және экологиялық әсері бар жобалар әзірлеуді үйренеді. Сонымен қатар, студенттер нарықтық экономиканың негіздерімен, бизнесті жүргізудің құқықтық аспектілерімен, салық салу және жобаларды бюджеттеу механизмдерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге шамамен 28 Minor бағдарламасының бірін таңдау ұсынылады, олардың қатарында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқа да бағыттар бар. Minor 2 пәні — Minor 1 пәнінің қисынды жалғасы болып табылады және алынған білімді тереңдетуге бағытталған. Бұл курс күрделі тақырыптарды қамтиды, аналитикалық ойлауды дамытады және оқылған материалды стандартты әрі практикалық жағдайларда қолдану дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік талдау

    Пән маркетингтік ортаның ықтимал тәуекелдері мен мүмкіндіктерін анықтауға мүмкіндік береді; оқиғаларды дамытудың ықтимал нұсқаларын болжау; компанияның саладағы стратегиялық позицияларына сапалы баға беру; PEST, ABS және XYZ талдауларын жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есепке кіріспе

    Пән студенттерге бухгалтерлік есеп пен салық салу негіздерін оқытуға бағытталған. Курстың аясында бухгалтерлік есептің негізгі принциптері, салық заңнамасы, салық міндеттемелерін есептеу әдістері, сондай-ақ салықтық есептілік тапсыру тәртібі оқытылады. Студенттер қаржылық операцияларды тіркеу, салық декларацияларын қалыптастыру және тапсыру, ұйымның қаржылық жағдайын талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистикалық модельдеу және деректерді талдау

    Пән студенттерде статистикалық талдау және деректерді модельдеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында сипаттамалық және инференциалды статистика әдістері, соның ішінде гипотезаларды тексеру, корреляциялық және регрессиялық талдау, сондай-ақ қазіргі заманғы статистикалық талдау бағдарламалық құралдарын пайдалану арқылы деректерді визуализациялау оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тауарлар мен қызметтер саласындағы нейромаркетингтік зерттеулер (Сэндвич курсы)

    Курс нейромаркетинг әдістерін зерттеуге бағытталған, олар тауарлар мен қызметтердің тұтынушылық қабылдануын талдауға қолданылып, студенттер эмоцияларды, назар аударуды және шешім қабылдауды зерттеу тәсілдерін биометриялық және нейрофизиологиялық деректер негізінде меңгереді. Курс барысында өнімдердің қаптамасы, дизайны және сипаттамаларының тиімділігін бағалау үшін (eye-tracking, face reader, GSR) технологияларын қолдану тәжірибелері қарастырылады. Нейро зерттеулердің тауарлар мен қызметтердің тартымдылығы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға қалай ықпал ететінін түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет маркетинг құралдары және веб аналитика (Сэндвич курс)

    Бұл курс интернет-маркетингтің өзекті әдістері туралы. Желідегі беделді іздеу мен басқарудағы жылжыту әдістері, ең танымал сайттардағы мақсатты жарнамалар, сондай-ақ контекстік жарнамалар егжей-тегжейлі зерттеледі. Осы курста алған барлық білім нақты компаниялардың практикалық жағдайларында бекітілетін болады. Интернетті жылжытудың заманауи тәсілдерін игеру. Бұл курс студенттерге сайтты іздеу жүйесін оңтайландыруда, әлеуметтік желілерде жарнамалық науқандарды бастауда, сондай-ақ Яндекс контекстік жарнама саласында негізгі практикалық дағдыларды алуға бағытталған.Тікелей және Google Ads./

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық маркетинг (Дуалды курс)

    Пән тауарлар мен қызметтерді сегменттеу мен орналастырудың қолданбалы әдістерін қолдануға мүмкіндік береді; кәсіпорындағы маркетингтік қызмет процестерін ұйымдастырады, кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің ұйымдастырушылық құрылымын таңдайды, кәсіпорынның практикалық қызметінде маркетингтің әдістері мен құралдарын қолдану тәсілдерін біледі. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыра және жоспарлай білу. Кәсіпорын қызметінде маркетинг кешенін қолданудың тиімділігін бағалау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пән басқарудың негізгі ұғымдары мен теорияларын бөліп көрсетуге ; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыру; басқарудың негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын алу; басқару шешімдерінің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі сандық зерттеулер

    Пән маркетингтегі сандық зерттеу әдістерінің алгоритмі мен жіктелуін, оларды қолдану шекарасын, кәсіпорынның практикалық қызметінде сандық зерттеу әдістерін қолдануды, алынған мәліметтерді жинау мен өңдеудің статистикалық әдістерін, әдістерді түсінуге мүмкіндік береді. кластерлік және факторлық талдау, сандық зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері мен бағдарламалары, зерттеу нәтижелерін интерпретациялау және есептерді дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салалар мен мамандықтар бойынша қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor бағдарламасы 15 кредитті қамтиды, бұл үш өзара байланысты пәннен тұрады: Minor 1, Minor 2 және Minor 3. Студенттерге шамамен 28 Minor бағдарламасының бірін таңдау ұсынылады, олардың қатарында: Жобаларды басқару (IPMA стандарты), Бизнестегі құқықты қорғау, Social Media Marketing және басқа да бағыттар бар. Minor бағдарламасының соңғы пәні — қосымша кәсіби құзыреттілікті толық меңгеруге бағытталған қорытынды курс. Minor 2 пәнінің жалғасы болып табылады және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған: кәсіби қызметке барынша жақын жағдайларда кейстерді шешу, жобалар мен тапсырмаларды орындау қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендинг

    Пән брендинг тұжырымдамаларын әр оқушыға қол жетімді етуге және оларды кең және әртүрлі брендинг құралдарын қолдана отырып, барлық тиісті тұжырымдамаларды талдауға және қолдануға үйретуге бағытталған. Сондай-ақ, пән бренд стратегияларын жоспарлау және бағалау саласындағы білімді жалпылауға мүмкіндік береді; бренд стратегияларының ұзақ мерзімді рентабельділігін арттырудың тұжырымдамалары мен әдістерін зерделеу; әртүрлі нарықтарда қызмет ететін компаниялар үшін брендбуктар әзірлеу; брендті Өлшеу мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Пән Стратегиялық маркетинг процесін зерттеуге мүмкіндік береді; сыртқы ортаның әсерін ескере отырып, маркетинг жоспарын әзірлеу; компанияның макро және микроортасын диагностикалау; басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі маркетингтік стратегияларды бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушы әрекетіндегі нейромаркетингтік зерттеу (сэндвич курсы)

    Курс нейрологиялық әдістерді қолдануға арналып, оларды тұтынушы мінез-құлқын зерттеудегі терең факторларды анықтау үшін пайдаланады. Қабылдау, есте сақтау, эмоциялар және мотивация механизмдері, олар таңдау мен шешім қабылдауға әсер етеді, зерттеледі. Студенттер нейродеректерді жинау және талдау әдістерімен, сондай-ақ стратегиялық маркетинг контекстінде нәтижелерді интерпретациялау әдістерімен танысады. Пән тұтынушылық артықшылықтардың негізіндегі санасыз механизмдер туралы кешенді түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік

    Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі сапалы зерттеулер

    Бұл пән сапалы зерттеу әдістерін қолдану шарттары мен жіктелуін зерделеуге, тұтынушылардың қалауын, тұтынушылардың тауарларға, қызметтерге, жарнамаға және басқа да маркетингтік ынталандыруларға мәні мен қатынасын түсіну тәсілдерін, тұтынушылардың мінез-құлық мотивтерін терең түсіну әдістемелерін, сапалы зерттеудің тікелей және жанама әдістерін, одан әрі сандық зерттеулер үшін гипотезаларды әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнамадағы нейромаркетингтік зерттеулер (сэндвич курсы)

    Дисциплина тұтынушылардың жарнамалық хабарламаларға эмоциялық және когнитивтік реакцияларын нейромаркетингтік құралдарды қолдану арқылы талдауға фокус жасайды. Курстың аясында студенттер визуалды және дыбыстық жарнамалық стимулдарға ми мен мінез-құлық реакциялары қалай бақылап, интерпретацияланатынын зерттейді. Жарнаманың тиімділігін бағалауға, сенімді шығармашылық концепцияларды жасауға және аудиторияның көрінбейтін реакцияларын ескере отырып, жарнама форматтарын оңтайландыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логистика

    Мақсаты: Экономиканы дамытудың қазіргі кезеңінде логистиканы қолданудың маңыздылығы мен рөлін түсінуді қалыптастыру, логистика және материалдық және ақпараттық ағындарды логистикалық басқару саласында теориялық білім мен практикалық құзыреттерді алу. Мазмұны: Логистика негіздері, материалдық және ақпараттық ағындарды басқару әдістері, логистикалық басқарудағы практикалық құзыреттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық маркетинг

    «Цифрлық маркетинг» дисциплинасы онлайн ортада тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін қолданылатын негізгі әдістер мен құралдарды қамтиды. Студенттер іздеу жүйесін оңтайландыру, контексттік жарнама, әлеуметтік желілердегі маркетинг және веб-трафикті талдау сияқты түрлі цифрлық арналар арқылы клиенттерді тарту, ұстап қалу және ынталандыру стратегиялары мен тактикаларын оқиды. Курстың мақсаты – тиімді цифрлық стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық интеллект

    Курс жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағды алуға бағытталған. Бұл курс барысында оқушылар қаржылық құралдарды түсініп, оларды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді. Сонымен қатар салықты есептеу және төлеу, қаржылық ақпаратты талдау және қаржылық өнімдер арасында дұрыс таңдау жасауға мүмкіндік беретін тәжірибелік дағдыларды меңгереді. Курс қазіргі заман талабына сай жеке қаржыны саналы түрде басқару және дұрыс шешім қабылдау қабілетін дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халқаралық маркетинг

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Курстың мақсаты – студенттердің экономика, құқық және кәсіпкерлік салаларындағы базалық пәнаралық білімдерін қалыптастыру. Курс аясында студенттер нарықтық экономиканың негізгі категориялары мен жұмыс істеу механизмдерін, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің құқықтық негіздерін, бизнес-идеялар мен бизнес-модельдерді қалыптастыру қағидаттарын меңгереді. Ерекше көңіл кәсіпкерлік ойлау қабілетін дамытуға және түрлі салалардағы білімді интеграциялау арқылы әлеуметтік-экономикалық мәселелерді талдау мен шешуге бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Excel және R-мен статистика

    Курс бұқаралық әлеуметтік құбылыстар мен процестердің заңдылықтары мен тенденцияларын анықтау үшін деректерді жинаудың, өңдеудің және талдаудың статистикалық әдістері туралы білімді, мамандандырылған АТ-ны пайдалана отырып, олардың сандық сипаттамаларын, Excel бағдарламасын, R/Python статистикалық бағдарламалау тілін пайдалану дағдыларын дамытады; нәтижелерді визуализациялау және интерпретациялау, қолданбалы жобаларда әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекет қағидаттарын ескере отырып, жағдайды талдай отырып және әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми аспектілерде қорытынды жасай отырып, өз пікірлерін дәлелдеу және негіздеу.
  • Қоғам алдындағы жауапкершілікке, адамгершілікке, рухани және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге бейілділігін таныту, әділеттілік, адалдық, инклюзия және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарын басшылыққа алу.
  • Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
  • Нақты өмірде жеке қаржыны жоспарлау және бақылау арқылы негізгі экономикалық және қаржылық ұғымдарды түсініп, қолдану, сондай-ақ өз құқықтары мен міндеттерін түсіне отырып, қаржы мекемелерінің қызметтерін пайдалану және ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттарды, оның ішінде жинақ пен инвестицияны қалыптастыру.
  • Деректерді талдау, өңдеу және визуализациялау үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздік пен этикалық нормалардың заманауи талаптарын ескере отырып, қарапайым ІТ-шешімдерді әзірлеу.
  • Жүйелік және пәнаралық тәсілге, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамытуға негізделген практикалық мәселелерді шешу үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдарды білу және түсінуді қолдану
  • Сыртқы және ішкі нарықтарда маркетингтік стратегия мен брендті жылжыту жоспарының тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалау
  • Тиісті теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және нақты ақпарат алу, деректерді талдау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, ақпараттық технологияларды, сыни ойлау дағдыларын қолдану
  • Тұтынушының шешім қабылдау процесіне сыртқы және ішкі ынталандыруларға маркетингтік зерттеулер жүргізу
  • Сандық науқандардың тиімділігін талдау және интернетте қатысуды оңтайландыру үшін заманауи интернет-маркетинг пен веб-аналитика құралдарын білу және қолдану
  • Маркетингтік зерттеулерді, бағдарламаларды жүргізу, енгізу және тарату технологиясын әзірлеу инновациялық және инновациялық технологияларды дамыту үшін маркетинг-микс құралдарын пайдалану
  • Мақсатты клиенттер мен тарату арналарын, жарнамалық құралдарды таңдау, арналар бойынша сатуды жоспарлау, дербес сату дағдысы және қарым-қатынасты басқару.
  • Маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктеу және талдау, мысалы, маркетинг-микс, портфельдік талдау, сатуды талдау, Стратегиялық маркетингтік талдау және коммуникация
Top