Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04104 Маркетинг в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында дербес қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі, зерттеу дағдылары, инновациялық құралдары мен ақпараттық технологиялары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Маркетинг
Сыни ойлау
Қоғамға қызмет ету
Маркетингтік коммуникациялар
Өмір дизайны
Тұтынушы әрекеті
Цифрлық дағдылар мен ЖИ
Жарнама психологиясы
Сауда маркетингі (Дуалды курс)
-
2 Оқу жылы
Нейромаркетингке кіріспе
Маркетингтегі жасанды интеллект
Маркетингтік зерттеулер
Minor пәні 1
Зерттеу дизайны
Кәсіпкерлікке кіріспе
Minor пәні 2
Маркетингтік талдау
Бухгалтерлік есепке кіріспе
Статистикалық модельдеу және деректерді талдау
Тауарлар мен қызметтер саласындағы нейромаркетингтік зерттеулер (Сэндвич курсы)
Интернет маркетинг құралдары және веб аналитика (Сэндвич курс)
Практикалық маркетинг (Дуалды курс)
Менеджмент
-
3 Оқу жылы
Маркетингтегі сандық зерттеулер
Minor пәні 3
Брендинг
Стратегиялық маркетинг
Тұтынушы әрекетіндегі нейромаркетингтік зерттеу (сэндвич курсы)
Әрекеттегі кәсіпкерлік
Маркетингтегі сапалы зерттеулер
Жарнамадағы нейромаркетингтік зерттеулер (сэндвич курсы)
Логистика
Цифрлық маркетинг
Қаржылық интеллект
Халқаралық маркетинг
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Excel және R-мен статистика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекет қағидаттарын ескере отырып, жағдайды талдай отырып және әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми аспектілерде қорытынды жасай отырып, өз пікірлерін дәлелдеу және негіздеу.
- Қоғам алдындағы жауапкершілікке, адамгершілікке, рухани және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге бейілділігін таныту, әділеттілік, адалдық, инклюзия және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарын басшылыққа алу.
- Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
- Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
- Нақты өмірде жеке қаржыны жоспарлау және бақылау арқылы негізгі экономикалық және қаржылық ұғымдарды түсініп, қолдану, сондай-ақ өз құқықтары мен міндеттерін түсіне отырып, қаржы мекемелерінің қызметтерін пайдалану және ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттарды, оның ішінде жинақ пен инвестицияны қалыптастыру.
- Деректерді талдау, өңдеу және визуализациялау үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздік пен этикалық нормалардың заманауи талаптарын ескере отырып, қарапайым ІТ-шешімдерді әзірлеу.
- Жүйелік және пәнаралық тәсілге, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамытуға негізделген практикалық мәселелерді шешу үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдарды білу және түсінуді қолдану
- Сыртқы және ішкі нарықтарда маркетингтік стратегия мен брендті жылжыту жоспарының тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалау
- Тиісті теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және нақты ақпарат алу, деректерді талдау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, ақпараттық технологияларды, сыни ойлау дағдыларын қолдану
- Тұтынушының шешім қабылдау процесіне сыртқы және ішкі ынталандыруларға маркетингтік зерттеулер жүргізу
- Сандық науқандардың тиімділігін талдау және интернетте қатысуды оңтайландыру үшін заманауи интернет-маркетинг пен веб-аналитика құралдарын білу және қолдану
- Маркетингтік зерттеулерді, бағдарламаларды жүргізу, енгізу және тарату технологиясын әзірлеу инновациялық және инновациялық технологияларды дамыту үшін маркетинг-микс құралдарын пайдалану
- Мақсатты клиенттер мен тарату арналарын, жарнамалық құралдарды таңдау, арналар бойынша сатуды жоспарлау, дербес сату дағдысы және қарым-қатынасты басқару.
- Маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктеу және талдау, мысалы, маркетинг-микс, портфельдік талдау, сатуды талдау, Стратегиялық маркетингтік талдау және коммуникация
Ұқсас БББ
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B04104 Маркетинг
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B04104 Маркетинг
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
6B04104 Digital Маркетинг
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B04104 Маркетинг
Қазақстан-Неміс университеті