Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Маркетинг в AlmaU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекет қағидаттарын ескере отырып, жағдайды талдай отырып және әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми аспектілерде қорытынды жасай отырып, өз пікірлерін дәлелдеу және негіздеу.
  • Қоғам алдындағы жауапкершілікке, адамгершілікке, рухани және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге бейілділігін таныту, әділеттілік, адалдық, инклюзия және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарын басшылыққа алу.
  • Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
  • Нақты өмірде жеке қаржыны жоспарлау және бақылау арқылы негізгі экономикалық және қаржылық ұғымдарды түсініп, қолдану, сондай-ақ өз құқықтары мен міндеттерін түсіне отырып, қаржы мекемелерінің қызметтерін пайдалану және ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттарды, оның ішінде жинақ пен инвестицияны қалыптастыру.
  • Деректерді талдау, өңдеу және визуализациялау үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздік пен этикалық нормалардың заманауи талаптарын ескере отырып, қарапайым ІТ-шешімдерді әзірлеу.
  • Жүйелік және пәнаралық тәсілге, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамытуға негізделген практикалық мәселелерді шешу үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдарды білу және түсінуді қолдану
  • Сыртқы және ішкі нарықтарда маркетингтік стратегия мен брендті жылжыту жоспарының тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалау
  • Тиісті теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және нақты ақпарат алу, деректерді талдау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, ақпараттық технологияларды, сыни ойлау дағдыларын қолдану
  • Тұтынушының шешім қабылдау процесіне сыртқы және ішкі ынталандыруларға маркетингтік зерттеулер жүргізу
  • Сандық науқандардың тиімділігін талдау және интернетте қатысуды оңтайландыру үшін заманауи интернет-маркетинг пен веб-аналитика құралдарын білу және қолдану
  • Маркетингтік зерттеулерді, бағдарламаларды жүргізу, енгізу және тарату технологиясын әзірлеу инновациялық және инновациялық технологияларды дамыту үшін маркетинг-микс құралдарын пайдалану
  • Мақсатты клиенттер мен тарату арналарын, жарнамалық құралдарды таңдау, арналар бойынша сатуды жоспарлау, дербес сату дағдысы және қарым-қатынасты басқару.
  • Маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктеу және талдау, мысалы, маркетинг-микс, портфельдік талдау, сатуды талдау, Стратегиялық маркетингтік талдау және коммуникация
Top