Тұтынушы әрекетіндегі нейромаркетингтік зерттеу (сэндвич курсы)

  • Курс нейрологиялық әдістерді қолдануға арналып, оларды тұтынушы мінез-құлқын зерттеудегі терең факторларды анықтау үшін пайдаланады. Қабылдау, есте сақтау, эмоциялар және мотивация механизмдері, олар таңдау мен шешім қабылдауға әсер етеді, зерттеледі. Студенттер нейродеректерді жинау және талдау әдістерімен, сондай-ақ стратегиялық маркетинг контекстінде нәтижелерді интерпретациялау әдістерімен танысады. Пән тұтынушылық артықшылықтардың негізіндегі санасыз механизмдер туралы кешенді түсінік қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top