Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушы әрекетіндегі нейромаркетингтік зерттеу (сэндвич курсы)
-
Курс нейрологиялық әдістерді қолдануға арналып, оларды тұтынушы мінез-құлқын зерттеудегі терең факторларды анықтау үшін пайдаланады. Қабылдау, есте сақтау, эмоциялар және мотивация механизмдері, олар таңдау мен шешім қабылдауға әсер етеді, зерттеледі. Студенттер нейродеректерді жинау және талдау әдістерімен, сондай-ақ стратегиялық маркетинг контекстінде нәтижелерді интерпретациялау әдістерімен танысады. Пән тұтынушылық артықшылықтардың негізіндегі санасыз механизмдер туралы кешенді түсінік қалыптастырады.
-
Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1