Қызмет көрсету шеберлігі және іскерлік этикет

  • Бұл пән клиенттерге қызмет көрсету мен қызмет көрсетуде жетілуге қол жеткізу мәселелерін, сондай-ақ қонақтарға қызмет көрсету кезінде іскерлік этикет ережелерін зерделеуге бағытталған. Курс бизнес пен тұтынушыларға қызмет көрсетудегі тұлғааралық дағдылардың аспектілерін зерттейді. Курстың тақырыптары киімдегі іскерлік стиль, асхана этикеті және қоғамдағы мінез-құлық дағдылары, кездесулерді тиімді өткізу және т. б. мәселелерді ашады.
  • Образовательная программа 6B11101 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top