Бизнес-жоспарлауға кіріспе

  • Осы пәннің шеңберінде мыналар зерттеледі: бизнес-жоспардың түсінігі мен мазмұны, кәсіпорынды басқару жүйесіндегі бизнес-жоспардың мақсаты мен мақсаты, бизнес-жоспарлаудың негізгі заманауи әдістері: түрлері, әдістерін әзірлейтін ұйымдар, а. бизнес-идеяның мазмұны мен қолданылуын, түсінігін салыстырмалы талдау; бизнес-идеяларды әзірлеудің көздері мен әдістері, бизнес-идеяның мазмұны және оны ұсыну жолдары, бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерінің қысқаша мазмұны, нарықтың және оның мақсатты сегменттерінің жалпы сипаттамасы, нарық сыйымдылығын бағалау әдістері, нарық сыйымдылығын бағалауға арналған ақпарат, нарықтық болжам, маркетинг жоспары, операциялық жоспар, ұйымдық жоспар, қаржылық жоспар және тәуекелді бағалау, бизнес-жоспарды ұсыну нысаны, бизнес-жоспарды шолу.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top