Жарнама менеджменті

  • Пәнді оқудың мақсаты: жарнама қызметін басқару саласында білім мен іскерлік жүйесін қалыптастыру. Осы пәннің шеңберінде оқытылады: Жарнама ұғымы зерделенеді. Жарнама коммуникациясының ерекшеліктері. Нарықтық қатынастар контексіндегі жарнама. Жарнама әсерінің психологиялық тетіктері. Жарнама қызметінің әлеуметтік, құқықтық, этикалық аспектілері. Тұтыну аудиториясын талдау. Жарнамалық хабар жасау. Жарнамалық мәтіннің композициясы. Жарнамалық мәтінді қабылдау проблемалары. Жарнама компаниясын жоспарлау және іске асыру.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top