Спортты басқару және маркетинг

  • Курстың мақсаты: спорттық ұйымдар мен іс-шараларды басқаруда, сондай-ақ спорттық және коммерциялық мақсаттарға жетудің тиімді стратегияларын меңгеруде білім, білік және дағдыларды дамыту. Курс спорттық менеджмент негіздерін, спорттық командаларды, ұйымдарды және жеке спортшыларды басқару ерекшеліктерін, сондай-ақ спорттық маркетингтің негізгі аспектілерін, спорт ұйымының брендін құруды және спорт секторындағы қаржылық және ресурстарды басқару мәселелерін қарастырады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер спорттық ұйымдар мен іс-шараларды басқару стратегиясын әзірлеу және енгізу, командалар мен спортшыларды тиімді басқару, қаржылық және ресурстық ағындарды жоспарлау дағдыларына ие болады.
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top