Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қызмет көрсету сапасын арттырудың ұйымдастырушылық әдістемелік негіздері
-
Мақсаты: қызмет көрсетуді ұйымдастырудың тұжырымдамаларын, принциптері мен әдістерін, оның сапасын арттыру жолдарын зерделеу және оларды қолдану дағдыларын игеру. Мазмұны: Көліктік логистиканың сапалық мәселелерінің теориялық және логистикалық аспектілері. Көліктік-логистикалық компанияларда клиенттерге қызмет көрсетудің логистикалық принциптері. Көліктік-логистикалық компанияларда сервистік басқару сапасының инновациялық қорларын енгізу. Көлік-логистикалық қызметтердің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін талдау. Көліктік-логистикалық компанияларда қызмет көрсету сапасын арттыру. Қызмет көрсету сапасын арттырудың негізгі көздері мен бағалау критерийлері. Акционерлік меншіктегі жүк тасымалдау кәсіпорындарын басқарудың ерекшеліктері. Қаржылық интеграциялық жобаны іске асыру кезінде автомобиль бизнесін дамыту үшін қаржы стратегиясын қалыптастыру Сапаны дамытудың негізгі бағыттары.
-
Образовательная программа 7M11301 Көлікті пайдалану және жүк қозғалысы мен тасымалдауды ұйымдастыру
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1