Ұйымның маркетинглік қызметі

  • Маркетингті оқыту, мазмұнын іргелі ету, яғни оның ғылыми негіздеріне көшу, маркетингті туыстас пәндермен кірістіруге негізделген мамандықтарға даярлауды дамыту; маркетингпен байланысты мамандықтар бойынша студенттерді оқыту жүйесіне әдістемелік даярлықты енгізу. Бейінді маркетингтің теориялық аспектілері мен технологиясын оқыту көп өлшемді ұйымдастырушылық, басқарушылық және сараптамалық функцияларды жүзеге асыруға бағытталған кітапханалық және ақпараттық ресурстар студенттер үшін арнайы басқарушылық дайындықтың маңызды бөлігі болып табылады.
  • Образовательная программа 6B03207 Кітапханалық-педагогикалық қызмет
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top