Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03207 Кітапханалық-педагогикалық қызмет в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Билиографиятану

    «Библиографиятану» курсы- кітапханалық- ақпараттық қызметпен айналысатын мамандарды дайындаудағы ең негізгі оқу пәндерінің бірі. Бұл курсты оқып- үйрену арқылы болашақ мамандар қоғамдық құбылыс ретіндегі библиографияның ұғымын, мәнін түсінеді,оның өмір сүруінің негізгі заңдылықтарын, ұқсас ғылымдар жүйесіндегі алатын орны және күрделі құрылымын жақсы меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы кітап тарихы

    Әлемдегі кітап шығару ісінің тарихи дамуы саласындағы студенттердің арнайы дайындығы, кітаптың материалдық нысандарының эволюциясы, адамзат тарихында үлкен рөл атқарған кітаптарды, басылымдарды ресімдеу өнері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар және жасөспірімдер арттерапиясы

    Пән балалар кітапханасының жұмысында арт-терапияның әдістерін, тәсілдерін, заманауи бағыттарын зерттейді. Пән балалар мен жасөспірімдердің шығармашылықпен айналысуына негізделген психотерапияға, психокоррекцияға және оңалтуға бағытталған. Курс арт-терапияны музыкалық терапия, драмалық терапия және би-моторлы терапиямен қатар өнер психотерапиясы деп аталатын салалардың бірі ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар кітапханасындағы библиотерапия

    Бұл пән арнайы таңдалған әдебиеттерді оқу жағдайларын синтездеу арқылы қолайсыз жағдайларда физикалық және рухани денсаулықты, жеке тұлғаның тұтастығын сақтау мен нығайтудың заңдылықтарын, механизмдерін, әдістерін зерттейді. Курста библиотерапияны балаларға кітапханалық қызмет көрсетуді жақсартудың маңызды бағыты ретінде, педагог-кітапханашы жұмысындағы библиотерапия әдістерін, кітапхана тәжірибесінде библиотерапияны қолдану қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың оқу мәдениеті

    Пән "оқу мәдениеті" ұғымын, ақпараттық қоғамдағы оқу мәдениетін, дамудың негізгі кезеңдері мен проблемаларын, ойлау мәдениетін, қазіргі қоғамдағы оқу мәдениетін арттыруды зерттейді. Курста мәтіндерді оқу мәдениеті, ақпараттық мәдениет негіздері, оқу мәдениетінің негіздері, оқу технологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханатану

    Студенттерге кітапханалық білім кешенін беру, кітапхана ісінің негізгі бағыттарын ашу. Жүйелі талдауды, проблемалық жағдайларды сыни талдауды жүзеге асыру, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пайдаланушыларға ақпараттық қызмет көрсету

    Ақпараттық қызмет көрсету арқылы пайдаланушыларды қажетті ақпаратпен қамтамасыз ету, тәжірибе және теория кітапханалық - ақпараттық қызмет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп оқушыларына кітапханалық қызмет көрсету

    Пән оқушылардың кітапханалық қызметтерінің тарихи, теориялық және ұйымдастырушылық аспектілерін, мектеп кітапханасындағы кітапханалық қызмет көрсетудің формалары мен әдістерінің ерекшеліктерін, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруды қарастырады. Курс мектеп кітапханасына кітапханалық қызмет көрсету технологиясын, білім беру мекемесіндегі кітапханалық қызметті, оқушылардың ақпараттық қажеттіліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық педагогика

    Пән кітапхана педагогикасының тарихи, теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық аспектілерін, кітапхана ісінің педагогикалық негіздерін қарастырады. Курс оқу теориясының мәселелерін, әдебиетті насихаттауды, оқуды басқаруды, тәрбиенің теориялық негіздері туралы педагогика ережелерін, кітапхана пайдаланушыларының жас ерекшеліктерін, кітапханалардың педагогикалық қызметінің жеке және ұжымдық әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасады. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың педагогикалық қызметі

    Пән кітапхананың педагогикалық қызметі саласындағы негізгі ұғымдарды зерттейді. Кітапхананы тарихи тұрғыда зерделеуге, кітапхананың қазіргі заманғы аспектілерін, кітапхананың педагогикалық қызметінің негізгі компоненттері мен деңгейлерін, педагогикалық шығармашылықты, педагог-кітапханашының жетекші қызметін қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық жарнама

    Кітапхана-ақпараттық ресурстар, кітапхана ұсынатын басылымдар мен қызметтер туралы хабарлау. Жаңа кітапханалық-ақпараттық қызметтерді танымал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар оқырмандарына қызмет көрсету ерекшеліктері

    Курс балаларға ақпараттық-кітапханалық қызмет көрсету жүйесін қалыптастыру негіздерін, мектеп жасындағы балалардың психологиялық-педагогикалық және жеке ерекшеліктерін қарастырады. Пән кітапханалық қызмет көрсетуді дамыту перспективаларын, балалар кітапханаларының қызмет саласын, мектеп жасындағы оқырмандар үшін кітапхана қорының нысандары мен әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханадағы балалар және жасөспірімдер психологиясы

    Курс балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктерін, баланың жеке басын қалыптастырудағы оқудың рөлін, әдебиетпен жұмыс істеудің әртүрлі формаларын, оқуды жақсартудың жаңа әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Кітапхананың әлеуметтік-мәдени мекеменің бір бөлігі ретінде балаларды кітаппен және оқумен таныстыру, әртүрлі мәдени іс-шараларға тарту арқылы олармен жұмыс жасаудағы рөлі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық психология

    Пән кітапханатанумен тоғысатын психологияны, кітапхана қызметкерлерінің психологиясын және педагогикалық психологияны, заманауи кітапханалық қызмет көрсету негіздерін және оқырманның психологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Курс оқырман мен оқу психологиясын зерттеуге бағытталған психологияның теориялық және практикалық білімдерін игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты – мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу

    Студенттерді құжаттарды индекстеу саласындағы білім мен іскерлікпен қаруландыру, библиографиялық жазбаларды қалыптастыру процесіне кіретін технологиялық циклдер кешенін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың медиасауаттылық негізі

    Курс студенттерді заманауи ақпараттық технологияларға баулуға, ақпараттық ортада бағдарлауға үйретуге, ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын дамытуға, медиа сауаттылық пен медиа қауіпсіздігінің негіздерін дамытуға бағытталған. Пән ақпараттық этика мен құқықты, компьютерлік құқық және балаларды қорғау саласындағы негізгі заңдарды, Интернеттегі балалардың қарым-қатынасының қауіпсіздігін, интернетке тәуелділік құбылысын, ақпаратты қорғаудың технологиялары мен құралдарын және т.б. зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық қызмет көрсету

    Студенттердің кітапханалық қызмет көрсетудің тарихи, теориялық, әдістемелік, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілерін анықтау. Оқырман қажеттіліктері мен құқықтарын қамтамасыз ету, кітапханашы мен оқырманның рөлі, кітапхана мен кітапханашы қызметінің табыстылығын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық құралдарды қолдану сауаттылығы

    Пән «медиа» және «ақпараттық сауаттылық» ұғымдарының мәнін, олардың студенттер үшін өзектілігін, оқу процесіне кірістіруін, ақпаратты қорғаудың деңгейлері мен шараларын ашады. Курс студенттердің жаңа және дәстүрлі ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты іздеу және зерттеу әрекетінің тиімді әдістері мен формаларын меңгеруіне ықпал етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құжат пен кітаптың жалпы теориясы

    Мақсаты: студенттердің құжат және құжаттық қызмет туралы теориялық ойларын күрделі әлеуметтік жүйелер ретінде қалыптастыру: - құжат теориясының тұжырымдамалық аппаратын түсіну; - әр түрлі құжаттардың ерекшеліктерін түсіну; - құжаттарды құру, сақтау, тарату процестерімен таныстыру; - іс қағаздарын жүргізудің құрылымын, мазмұнын және оның құжаттық және коммуникациялық ғылымдар жүйесіндегі рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп кітапханасы іс-шараларының ұйымдастырылуы мен әдістемесі

    Курс кітапхана қызметінің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін мектеп кітапханалары қызметінің барлық түрлерін ұйымдастыру мен әдістемесін қарастырады. Позитивті иллюстрациялық әдістердің көмегімен пән студенттерге оқырмандарды позитивті фактілермен, баспа шығармаларындағы оқиғалармен, олардың авторларының өмірі мен шығармашылығымен таныстыру жолдарын зерттеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұйымның маркетинглік қызметі

    Маркетингті оқыту, мазмұнын іргелі ету, яғни оның ғылыми негіздеріне көшу, маркетингті туыстас пәндермен кірістіруге негізделген мамандықтарға даярлауды дамыту; маркетингпен байланысты мамандықтар бойынша студенттерді оқыту жүйесіне әдістемелік даярлықты енгізу. Бейінді маркетингтің теориялық аспектілері мен технологиясын оқыту көп өлшемді ұйымдастырушылық, басқарушылық және сараптамалық функцияларды жүзеге асыруға бағытталған кітапханалық және ақпараттық ресурстар студенттер үшін арнайы басқарушылық дайындықтың маңызды бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру жүйесіндегі интернет ресурстар

    Пән сандық түрдегі фотосуреттерді, бейнеклиптер мен бейне нұсқаулықтарды, графикалық және картографиялық материалдарды, аудиожазбаларды, мектеп және балалар кітапханаларындағы кітапхананың кәсіби іс-әрекетінде қолданылатын аудиокітаптарды пайдалану жолдарын үйретеді, сонымен қатар студенттерді интернет ресурстарына қол жеткізу жолдары туралы хабардар етеді. Курстың мақсаты - студенттерді ақпаратпен сауатты жұмыс істеуге, өз бетінше белсенді әрекет етуге, шешім қабылдауға, өзгермелі өмір жағдайларына икемді бейімделуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар кітапханасындағы көпшілік шаралар

    Курс балалар кітапханасында балалармен және жасөспірімдермен жаппай жұмыс істеу әдістемесін зерттейді. Пән инновациялық және дәстүрлі кітапхана формаларымен, кітапхана сценарийін жазу әдістемесімен, кітапханадағы мәдени-көпшілік жұмыстың ерекшеліктерімен, бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырумен және өткізумен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар кітапханасындағы ақпараттық ресурстар

    Курс балалар мен жасөспірімдердің, сондай-ақ балалар кітапханасының ересек пайдаланушыларының ақпараттық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін пайдаланылатын әртүрлі ақпарат құралдарында (кітаптар, мерзімді басылымдар, аудио және бейне құжаттар, электронды құжаттар, CD-ROM, DVD, әртүрлі мәліметтер базасы, соның ішінде Интернетте) ақпараттық ресурстарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық маркетинг

    Маркетингті оқыту, мазмұнын іргелі ету, яғни оның ғылыми негіздеріне көшу; маркетингті туыстас пәндермен кірістіруге негізделген мамандықтарға даярлауды дамыту; маркетингпен байланысты мамандықтар бойынша студенттерді оқыту жүйесіне әдістемелік даярлықты енгізу. Бейінді маркетингтің теориялық аспектілері мен технологиясын оқыту көп өлшемді ұйымдастырушылық, басқарушылық және сараптамалық функцияларды жүзеге асыруға бағытталған кітапханалық және ақпараттық ресурстар студенттері үшін арнайы басқарушылық дайындықтың маңызды бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушыларды тәрбиелеуде ұлттық құндылықтарды қолдану әдістемесі

    Курс ұлттық мәдениеттің даму тарихын, оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесінің теориялық негіздерін, базалық ұлттық құндылықтардың қалыптасуын, ұлттық мәдениет дәстүрлеріндегі оқушылардың руханият негіздерін, оқушылардың ұлттық құндылықтарын қалыптастырудың педагогикалық шарттарын зерттейді. Пән негізгі ұлттық құндылықтар жүйесіне, оқушыларды тәрбиелеудегі ұлттық құндылықтардың рөліне әсер етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық мәдениет

    Кітапхана және ақпараттық қызметтің тұтынушылық, репродуктивті және шығармашылық бағыттарының құндылықтарын ажырата білу, қабілеттілік, адамның ақпараттық белсенділігінің жоғары деңгейінің сипаттамаларын эксперименталды түрде іздейді, ақпараттық қоғамдағы кітапхана қызметкерінің құндылық бағдары мен кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға көмектеседі. Оқырмандар мен кітапхана қызметкерлері байланыс процесінің қатысушылары, кітапхана ортасында жүргізілген диалог, әдістер, ережелер, әдістер, алгоритмдер, б.а. ақпараттық технологиялар, ақпарат өндірісін ұйымдастыру (талдау, қорыту, жалпылау), ақпаратпен өзара әрекеттесу (білім), іздеу механизмі және кітапханалық ақпараттық ресурстардың нәтижелерін болжау. Кітапханалық-ақпараттық қызметтің тұтынушылық, репродуктивті және жасампаздық бағыттарының құндылығын ажырата білу және қабілеті. Ақпаратпен жұмыс жасау техникасы, ақпараттық өндірісті ұйымдастыру, ақпаратпен өзара іс-қимыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті құндылықтар: теориядан практикаға

    Курс білім алушыларда әділетті, гуманистік және тұрақты қоғамның негізі ретінде инклюзивті құндылықтарды түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында инклюзияға қатысты теориялық көзқарастар, айырмашылықтарға құрметпен қараудың әлеуметтік маңыздылығы, осал топтағы адамдармен өзара әрекеттесу стратегиялары, сондай-ақ инклюзия қағидаттарын қоғамдық және кәсіби өмірдің түрлі салаларына енгізу жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар кітапханаларындағы электрондық қызмет

    Пән жұмыстың тиімділігін және заманауи пайдаланушыларды тарта алатын жоғары сапалы медиа өнімдерін жасауды, ақпараттық массив құру мен пайдаланудың негізгі принциптерін, барлық электрондық ресурстардың мазмұны, кітапхананың ақпараттық кеңістігі арасындағы логикалық байланысты бастапқы немесе қосымша құжаттар деңгейінде кітапхана қорларының жиынтығын қамтамасыз етуді зерттейді. Курс оқырмандармен қашықтан әрекеттесудің негізгі нысандары мен әдістерін, кітапхананың интернет сайттарын, онлайн қызметтері мен қосымшаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар кітапханаларының өлкетанулық патриоттық тәрбиесі

    Бұл пән «өлкетану құжаты», «өлкетану кітапханатану», «патриоттық тәрбие» ұғымдарын қарастырады. Курс мектеп кітапханасы арқылы патриоттық тәрбие беруді, оқушылардың бойында тарихи дәстүрлерге, адамгершілік, рухани және мәдени мұраларға негізделген өмірлік құндылықтарды қалыптастыруға, балалар мен жасөспірімдерді фольклор мен әдебиеттің үздік шығармаларын оқуға тартуға, өскелең ұрпақтың патриоттық санасын ойдағыдай қалыптастыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметінің менеджменті

    Студенттерді кітапхана қызметін басқаруға менеджментті енгізуге дайындау, кітапхана-ақпараттық ұйымдардың басқару қызметін талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар және жасөспірімдер кітапханаларының өлкетану қызметі

    Курс балалар мен жасөспірімдер кітапханасының өлкетану библиографиялық қызметінің теориясын, әдістемесін және ұйымдастырылуын қамтиды. Пән балалар мен жасөспірімдер кітапханасының өлкетану қызметінің теориясы, әдістемесі мен ұйымдастырылуының негізгі мәселелерімен, өлкетану қорын қалыптастыру проблемаларымен, өлкетану бойынша балалар мен жасөспірімдерге қызмет көрсету ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың библиографиялық қызметі

    Кітапханада библиографиялық қызметтің технологиясы мен ұйымдастырылуы туралы жан-жақты түсінік беру, жаңа экономикалық жағдайлардағы кітапханалардың библиографиялық қызметіне қойылатын талаптар, библиографиялық өнімдер мен қызметтерді құруға және таратуға маркетингтік көзқарас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп кітапханаларының ақпараттық ресурстары

    Курс ақпараттық ресурстардың сапалық көрсеткіштерін, электронды тасымалдағыштардағы ақпараттық өнімдердің интерактивтілігін, мектеп кітапханасындағы ақпараттық ортаның әртүрлі компоненттерін ашады. Пән әртүрлі ақпараттық ресурстар түрлерін, табысты оқуға қажетті құжаттардың түрлерін қоғамдағы ақпараттық ресурстардың ең маңызды көздері ретінде кітапханалар мен Интернет туралы идеяны дамытуға көмектеседі. Ақпараттың адам өміріндегі орны мен рөлі, қоғамның ақпараттық ресурстары, олардың құрамы мен түрлену әдістері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар кітапханасының жүйесі

    Курс балалармен және жасөспірімдермен кітапхана жұмысының ерекшеліктерін, балаларға кітапханалық қызмет көрсетуді ұйымдастыруды, балалар кітапханасының қызметін мен ақпараттық ортасын, заманауи модельдерін зерттейді. Пән балалар кітапханаларының ерекшеліктерін, балалар мен жасөспірімдердің мәдени және зияткерлік даму жүйесін, педагогикалық функцияларын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық қор

    Пән әртүрлі типтегі және түрлі кітапханалардың кітапханалық қорының жұмыс істеуіне байланысты мәселелер кешенін зерттейді. Курс кітапхана қорын үлгілеу, есепке алу, өңдеу, орналастыру, жеткізу, сақтаудың әдіснамалық, теориялық, технологиялық және басқарушылық аспектілерін ашады. Библиотечный фонд

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханадағы оқуға жетекшілік

    Студенттерге балалар мен жасөспірімдер оқуына жетекшілік етудің теоретикалық негізі мәселелерін үйрету. Балалар оқуының әлеуметтік психологиялық негізімен таныстыру. Жас оқырмандарды зерттеу, олардың түрлерімен таныстыру. Ақпарат саласындағы маманның оқуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; оқырман тұлғасын дамыту; - оқуды оқытудың инновациялық әдістері; оқырман тұлғасын дамыту диагнозы; мәтінді логикалық және семантикалық өңдеу; оқу процесінде көрнекі қабылдау, зейін және есте сақтау; тұлғаның көркемдік, эстетикалық және лингвистикалық дамуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кітапханалық зерттеу негіздері

    Ғылыми-оқу жұмыстарын, ғылыми зерттеулерді жүргізу және олардың нәтижелерін жалпы қабылданған нормаларға сәйкес ресімдеу, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттерді талдау; дәйексөздер мен библиографиялық сілтемелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың көрнекілік қызметі

    Көрнекілік қызметтің теоретикалық негізі. Кітапхананың көрнекілік қызметінің әдістемесі және технологиясы. Кітапхана жұмысындағы көрме технологиясы мен әдістемесі. Отандық кітапханалардағы көрме қызметінің мәселелері.Көрме қызметінің теориялық негіздері, кітапханалардың көрме жұмысының әдістемесі мен технологиясы. Әр түрлі үлгідегі және түрлі отандық кітапханалардың көрме қызметінің мәні мен мәселелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық-ақпараттық жүйенің тарихы және теориясы

    Пән кітапхана ісінің тарихы мен теорияларын, кітапханалар мен кітапхана жүйелерінің жұмыс принциптерін, ақпаратты жинау, іздеу, сақтау және өңдеуді зерттейді. Библиографиялық сипаттаманы, каталогтарды құрастыруды, кітапхана қорын басқаруды үйретеді, кітап өнімдеріне сұранысты болжау әдістемесін меңгереді. Каталогтармен және қормен жұмыс істеу ерекшеліктері, кітапханадағы маркетингтік ерекшеліктер, ақпараттық-коммуникациялық жүйе туралы түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы балалар кітапханасы

    Курс кітапханалық қызмет көрсету жүйесінің теориялық және практикалық негіздерін, заманауи балалар кітапханаларының модельдерін, оның кітапханалық қызмет көрсету жүйесіндегі орнын зерттейді. Пән зияткерлік және шығармашылық дамудың әдістері мен тәсілдерін, баланың жеке басын тәрбиелеуді, кітапханалық қызметтің балалардың ақпараттық сауаттылығын дамытуға әсерін, балалар кітапханаларының ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың ақпараттық-ресурстық қызметі

    Студенттердің теориялық мәселелерді меңгеру және ақпараттық қажеттіліктерді қалыптастыру, зерделеу және қанағаттандыру практикалық дағдыларын алу. Аумақтың ғылыми-білім беру кешенінің бірыңғай ақпараттық кеңістігін құру қағидаттары мен шарттарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханада балалар және жасөспірімдермен жұмыс

    Балалардың, жасөспірімдердің, жастардың оқуда көшбасшылық қабілеттерін қалыптастыру және ұйымдастыру. Балалар мен жасөспірімдер оқуының теориялық негіздері. Балаларды оқудың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Жас қолданушыларды зерттеу. Жеке және топтық, балалар мен жасөспірімдерге қызмет көрсетудің әдіснамалық аспектілері. Балалар мен жасөспірімдер кітаптарының көшбасшыларына қызмет көрсетуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кітапханадағы ақпараттық қызметінің теориясы

    Студенттердің жеке пайдаланушысы ретінде де, әртүрлі оқулық категориялары, топтар мен ұжымдарда кітапханалық және ақпараттық қызметтердің тарихи, теориялық, әдіснамалық, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілері бойынша білімі мен дағдысын қалыптастыру. Кітапханалық ақпараттық қызметтің теориялық және әдіснамалық негіздері (тарихы және қазіргі жағдайы). Кітапханалық ақпараттық қызметтердің заңнамалық базасы. Кітапхана оқырмандарын зерттеу әдістемесі мен әдістемесі. Кітапхана және ақпараттық қызметтер мәдениеті. Кітапхана қызметтерінің ақпараттық-психологиялық ресурстары. Кітапханалық және ақпараттық қызметтерді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық каталог

    Каталогтарды ұйымдастыру, жүргізу және редакциялау технологиясын меңгерген мамандарды даярлау. Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы құжаттарды индекстеу, аналитикалық-синтетикалық өңдеу, кітапханада каталогтарды ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құжаттық қор

    Пән кітапханада жинақталған құжаттардың жиынтығын зерттейді. Құжаттарды жинау жүйесін, функциялары мен міндеттерін, басылымдардың түрлерін және электронды кітапхана ресурстарын қарастырады. Курста құжаттамалық жинақты басқарудың теориялық мәселелері, сапа менеджменті түсінігі, кітапхана менеджментінің функциялары, стратегиялары мен принциптері ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелер

    Студенттердің АКАЖ саласында жүйелендірілген білімін қалыптастыру, АКАЖ жұмыс істеу және дамыту саласында студенттерді арнайы біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың жобалау қызметі

    Кітапхананың жобалық қызметінің негізгі принциптері мен бағыттарын ашу, әртүрлі бөлімшелер кітапханаларының бағдарламалық-мақсатты және жобалық қызметін қарастыру, кітапхананың жобалық қызметінің негізгі технологиялық циклдерін, дәстүрлі және инновациялық нысандары мен әдістерін зерттеу, оның тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық және құжаттық-электронды ресурстарды, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен деректер базасын қалыптастыруды ұйымдастыру, өңдеу, жіктеу, талдау жұмыстарын жүргізеді
  • Өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі тәрбиелеу, күнделікті өмірде салауатты өмір салтын қалыптастыру, командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс көрсету құзыреттерін дамытады
  • Әр түрлі білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және инклюзивті тәсілді қамтамасыз ете отырып, ақпараттық-кітапханалық ресурстарды пайдалану арқылы білім беру ұйымдарында тәрбие-білім беру қызметін, мәдени және ақпараттық қызмет түрлерін ұйымдастырады
  • Білім беру мекемелерінің ерекшеліктеріне сәйкес оқуға және тәрбиелеуге баулу үшін ғылыми, көркем, анықтамалық әдебиеттердің кітапхана қорын жетілдіруді және пайдалануды жүзеге асырады
  • Академиялық адалдық қағидаттарын, азаматтық-патриоттық, рухани-адамгершілік және әлеуметтік жауаптылық, әдептілік, этикалық принциптерді қолданады
  • Кәсіби қызметке қажетті жаңа білімді қолданады, ақпаратты, мәдени және цифрлық сауаттылықты, жалпы пайдалану, ақпаратты талдау және қабылдау дағдыларын меңгереді
  • Кітапханадағы сайттарды құрастыру, электрондық кітапханалардың ақпараттық базасын және ресурстарын жетілдіру және пайдалану жұмыстарын жүргізеді
  • Кітапханатану және библиографиятану әдіснамасы негізінде кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсету, кітапханалық-библиографиялық және ақпараттық зерттеулер жүргізу, кәсіби кітапханалық-ақпараттық стандарттар нормаларының талаптарын сақтайды
  • Кітапханалық-ақпараттық базаны есепке алу және олардың сақталуына байланысты ақпараттық-технологиялық процестерге жетекшілік етеді
  • Ақпараттық қызмет сапасын бағалау, талдау жасау, жетілдіру, маркетингтік зерттеулер жасау технологияларын ұтымды пайдаланады
  • Қазақстандық қоғамның сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарына, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ету, кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету, құқықтық білім негіздерін пайдалану арқылы моральдық және азаматтық ұстанымды дамытады
  • Кітапханалық-педагогикалық қызмет саласындағы ғылыми жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру үшін академиялық жазылым және ғылыми зерттеу дағдыларын пайдаланады
Top