Қонақжайлылық индустриясындағы қытай тілі

  • Пәннің мақсаты қонақжайлылық саласында жұмыс істеу үшін қытай тілінде тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту, кәсіби лексика мен сөз тіркестерін меңгеру, мәдени ерекшеліктерді түсіну және қонақ үйлерде, мейрамханаларда және туристік компанияларда қытайлық клиенттерге қызмет көрсетуді жақсарту. Қытайлық туристермен қарым-қатынас жасау үшін мамандандырылған лексиканы және сөз тіркестерін игеру. Қарым-қатынастың мәдени ерекшеліктерін түсіну, қытайлық клиенттерге қызмет көрсету сапасын арттыру, еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілікті арттыру
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top