Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11126 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Қазақ технология және бизнес университеті

Пәндер

  • Ойын-сауық индустриясы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ойын-сауық индустриясын дамыту туралы, оның қонақжайлылық саласындағы рөлі мен маңызы туралы теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Білім алушылар мәдениет және ойын-сауық саласындағы жобаларды басқаруды, маркетингті және іс-шараларды ұйымдастыруды меңгереді, сондай-ақ индустрияның қоғам мен экономикаға әсерін талдайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі маркетинг

    Пәннің мақсаты қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтің теориялық және практикалық аспектілерін зерделеу, мақсатты нарықты айқындау, тауарды ұстанымдау және маркетингті жоспарлау. Пән маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, сұраныс пен ұсынысты басқаруға, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясында маркетингтің әлемдік және отандық тәжірибесін қолдануға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік, құқық және қаржылық сауаттылық модулі (экономика және кәсіпкерліктің негіздері, құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қаржылық сауаттылық негіздері)

    Интеграцияланған пән экономика, кәсіпкерлік, құқық және қаржылық сауаттылық негіздерін қамтиды. Негізгі экономикалық тұжырымдамаларды, бизнесті жүргізу қағидаттарын, қызметтің құқықтық аспектілерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін зерттейді. Қаржылық жоспарлаудың, жеке қаржы мен инвестицияларды басқарудың негізгі принциптерін қарастырады. Экономикалық шешімдерді тиімді қабылдау, құқықтық қорғау, тұрақты бизнес-құзыреттерді қалыптастыру және жеке қаржыны басқару дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сервистегі этикет пен мәдениет

    Пәннің мақсаты білім алушыларда мейрамхана және қонақ үй бизнесі индустриясында қонақтарға қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қажетті білім, іскерлік және дағдылар кешенін қалыптастыру. Курс аясында кәсіби этикеттің негізгі нормалары, іскерлік және тұлғааралық коммуникация ережелері, ұлттық және мәдени мінез-құлық ерекшеліктері, сондай-ақ HoReCa саласындағы қызмет көрсету стандарттары зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Имидж бен іскерлік қарым-катынас

    Пәннің мақсаты имидж түрлері, іскерлік қарым-қатынастағы құзыреттілік, құзыреттілікті дамыту тәсілдері, іскерлік қарым-қатынасты басқару және құжаттау туралы түсінік беру болып табылады. Пән іскерлік қарым-қатынастың сөздік, логикалық және психологиялық негіздеріне, тұлғааралық және қоғамдық қатынастар жүйесінде іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі нысандарында вербалды емес құралдарды пайдалануға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қызмет саласындағы анимациялар

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қонақ үй және туристік бизнестегі анимацияны ұйымдастыру саласындағы кәсіби қызметке дайындау, оларды қызмет көрсету сапасын жақсартуға және клиенттердің қанағаттану деңгейін арттыруға бағытталған тиімді анимациялық бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға үйрету. Пән қонақжайлылық индустриясындағы анимациялық бағдарламалар мен іс-шаралардың рөлін зерделеуге бағытталған, қонақ үйлерде, туристік кешендерде, курорттарда және басқа да ойын-сауық кәсіпорындарында анимациялық қызметтерді құру мен іске асырудың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейманхана және мейрамхана менеджменті

    Пәннің мақсаты қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы кәсіби басқару қызметі үшін қажетті менеджмент негіздерін, іскерлік пен дағдыларды зерделеу болып табылады. Пәнді меңгеру мейрамхана және қонақ үй бизнесін дамытудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын, қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқару және бақылау нысандары мен әдістерін түсінуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлық индустриясы негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қонақжайлылық саласындағы табысты кәсіби қызметке дайындау, оларға қонақүйлерде, мейрамханаларда, туристік компанияларда және саланың басқа да ұйымдарында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Курс білім алушылардың индустрияға жүйелі көзқарасын қалыптастыруға, сондай-ақ осы саланы ұйымдастыруға және басқаруға байланысты міндеттерді шешу кезінде пайдалы болатын практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы консалтинг

    Пәннің мақсаты білім алушыларда бизнестің тиімділігін арттыру, процестер мен шешімдерді оңтайландыру мәселелері бойынша мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындарына консультация беру саласындағы құзыреттерді қалыптастыру. Пән қонақжайлылық индустриясында қолданылатын консалтингтің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін және бизнес-процестерді жақсарту бойынша ұсынымдарды енгізуді, деректерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ бәсекелестік нарық жағдайында клиенттермен өзара іс-қимыл жасаудың ерекшеліктерін береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі кәсіпкерлік қызмет негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қонақ үй-мейрамхана индустриясындағы кәсіпкерлік қызметке дайындау, оларды бизнес-жоспарларды әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ бәсекелестік орта жағдайында қаржылық, адами және материалдық ресурстарды басқару негіздеріне оқыту. Пән қонақ үй және мейрамхана секторларында бизнесті жүргізу қағидаттары туралы, сондай-ақ бизнес-стратегияларды әзірлеу, клиенттерді тарту, ресурстарды басқару және қаржылық жоспарлау әдістері туралы білім береді, мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындарын құру және басқару негіздерін, құқықтық аспектілерді, бизнестегі инновациялар мен орнықты дамудың маңыздылығын зерделейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесі

    Пәннің мақсаты мейрамхана кешендерін ұйымдастыруға және басқаруға байланысты білім алу. Мейрамхана бизнесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, әдістері мен қағидаттары, сондай-ақ мейрамхана сервисі қызметтерін дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін айқындау зерделенеді. Пән білім алушыларға қаржы салымдарының көлемін бағалауға, мейрамхана бизнесінің жұмыс жоспарын анықтауға, мейрамхана қызметін бағалау жүйесін білуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі жабдықтар

    Пәннің мақсаты білім алушыларды туризмде мейрамхана және қонақ үй қызметін жүзеге асыру бойынша әдістемелік негіздермен және практикалық ұсынымдармен таныстыру, мәзір жасауға және бюджетті есептеуге назар аудару. Білім алушы әмбебап ас үй машиналары, жуу және тазалау жабдықтары, жылу аппараттары, мейрамханалардың, барлардың инженерлік-техникалық жабдықтары туралы білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МІҚБ-да сертификаттау және лицензиялау

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қонақ үй-мейрамхана индустриясындағы сертификаттау және лицензиялау процестерімен таныстыру, бизнестің қонақжайлылық саласындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру және сәйкестігін қамтамасыз ету үшін нормативтік актілерді, талаптар мен стандарттарды түсінуге үйрету. Білім алушылар сертификаттау және лицензиялау талаптарын, рәсімдері мен стандарттарын, сертификаттаудың әртүрлі түрлерін, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың қызметін реттейтін заңнамалық нормалар мен талаптарды талдауды зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қонақжайлылық индустриясындағы брендинг

    Пәннің мақсаты қонақ үй, мейрамхана және туристік салалардағы брендтерді құру, дамыту және басқару қағидаттары мен әдістерін және бірегей имиджді қалыптастыру стратегиясын, қонақжайлылық индустриясындағы табысты маркетинг пен коммуникация негіздерін үйрету. Тәртіп брендинг ұғымын, оның клиенттерді тарту және ұстап қалудағы рөлін, қонақжайлылық индустриясында брендтерді қалыптастыру және ілгерілету әдістерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамханалардағы тамақтану мәдениеті

    Пәннің мақсаты білім алушыларға мейрамханада тамақтандыруды және қызмет көрсетуді ұйымдастыру қағидаттары туралы білім беру, оларды ас мәзірін құру және тамақтандыру процесін ұйымдастыру кезінде мәдени, этикалық және гастрономиялық ерекшеліктерді ескеруге үйрету. Пән білім алушыларды тамақтану мәдениетінің негізгі қағидаларымен таныстырады, оның ішінде тамақтану ережелері, өнімдерді таңдау, қызмет көрсету стандарттары және клиенттермен өзара іс-қимыл, гастрономиялық мәдениеттің түрлі аспектілері, тағамдардың үйлесімі, сондай-ақ мәдени және әлеуметтік факторлардың мейрамханадағы тұтынушылардың қалауына әсері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй кәсіпорындарының материалды-техникалық базасы

    Пәннің мақсаты қонақ үй кешендерінің материалдық-техникалық базасын пайдалану бойынша теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән бойынша қонақ үйлерді жобалаудың, техникалық пайдаланудың негізгі қағидаттары зерделенеді; қонақ үй кәсіпорындарының ғимараттарына, техникалық жабдықтарына, тіршілікті қамтамасыз ету жүйелеріне қойылатын талаптар. Білім алушылар қонақ үй кешендерінің үй-жайларын безендіруге қойылатын талаптарды қолдана алады және олардың клиенттерді тартуға әсер ету дәрежесін талдайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік түрік тілі

    Пән түрік тілін кәсіптік тұрғыдан оқытуға бағытталған. Білім алушылар туризм және қонақ үй бизнесі саласында қарым-қатынас жасауға қажетті негізгі іскерлік сөздер мен сөйлемдерді меңгереді. Курс түрік тілінде хат алмасу, келіссөздер және іскерлік кездесулер жүргізу дағдыларын қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі (түрік тілі)

    Пәннің мақсаты білім алушылардың кәсіптік саладағы шет тіліндегі дағдыларын дамыту, мамандандырылған лексиканы меңгеру, ауызша және жазбаша сөйлеуді жақсарту, сондай-ақ мәдениетаралық өзара іс-қимыл саласындағы дағдыларды қалыптастыру. Пән жұмыс саласында білім алушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманханада қызмет көрсету технологиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушыларда қонақ үй және мейрамхана ісінің негіздерін білу жүйесін қалыптастыру болып табылады. Аталған пән қонақжайлылық индустриясының теориялық негіздерін, мейрамханалар мен қонақ үйлердің тұжырымдамасын, қонақтарды қабылдау қызметінің жұмыс технологиясын, қонақ үй қорына қызмет көрсету технологиясын, қонақ үйде қосымша қызмет көрсету технологиясын, қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында қызмет көрсету технологиясын зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • МІМБ инфрақұрылым

    Пәннің мақсаты білім алушыларға қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының табысты қызметінде инфрақұрылымның рөлін түсіну үшін білім мен дағдыларды ұсыну, оларды қазіргі заманғы қажеттіліктер мен технологияларды ескере отырып, әртүрлі инфрақұрылымдық элементтерді жобалауға және басқаруға үйрету. Курс білім алушыларда мейрамханалар мен қонақ үйлердің инфрақұрылымына байланысты проблемаларды шешудің кешенді тәсілін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бар ісі және эногастрономия

    Пәннің мақсаты білім алушыларды барда жұмыс істеудің кәсіби дағдыларына үйрету, оларды эногастрономия негіздерімен таныстыру, сондай-ақ үйлесімді және сапалы клиенттік тәжірибе жасау үшін сусындарды тағамдармен үйлестіруге үйрету. Курс сусындар дайындау технологияларын, барлардың жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ бірегей дәмдік композицияларды жасау үшін алкоголь мен тамақты үйлестіру теориясы мен практикасын зерделеуді қамтиды, алкогольсіз сусындардың әртүрлі түрлерімен, оларды беру және тағамдарды беру әдістерімен, сондай-ақ шараппен, сырамен, коктейльдермен және басқа да сусындармен жұмыс істеу негіздерімен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МІМБ сервисі және қызмет көрсету стандарттары

    Пәннің мақсаты мейрамхана және қонақ үй бизнесінде қызмет көрсету және сервис стандарттарын техникалық реттеудің ұйымдастырушылық негізін зерделеу. Пән мейрамхана және қонақ үй қызметін көрсетудегі мемлекеттік стандарттың нормативтік негізін, мейрамхана және қонақ үй сервисін стандарттау, сертификаттау және лицензиялау саласындағы мемлекеттік реттеу мен басқаруды, сертификаттау саласындағы мемлекеттік бақылауды зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызметтер саласындағы салааралық коммуникация

    Пән әртүрлі салалар мен бөлімшелер арасында тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытуға, клиенттермен және әріптестермен өзара іс-қимылды жақсартуға бағытталған. Қызмет көрсету сапасын арттыру үшін салааралық командалардағы қарым-қатынас, жұмысты үйлестіру және проблемаларды шешу ерекшеліктеріне баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй шаруашылығының экономикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қонақ үй кәсіпорындарының жұмыс істеуінің қазіргі заманғы экономикалық тетіктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Курс шеңберінде қонақ үйлердің қызметін ұйымдастыру және жоспарлау қағидаттары, стратегиялық даму және бәсекеге қабілеттілік, қаржыландыру, баға белгілеу, кірістілік және қаражатты жұмсау мәселелері, сондай-ақ қонақ үй бизнесінің тиімділігін экономикалық талдау және бағалау әдістері зерделенеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының салт-дәстүрлері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қызмет көрсету сапасын арттыру және мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесі саласында бірегей қонақжайлылық тәжірибесін құру мақсатында әлем халықтарының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын білуін қалыптастыру. Пәнді зерделей отырып, білім алушылар мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігіне ықпал ететін дәстүрлердің, әдет-ғұрыптар мен ұлттық этикеттердің, тамақ ішудің, ұлттық мерекелер мен қонақжайлылық тәсілдерінің мәдени ерекшеліктерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мейрамхана бизнесіндегі кәсіби тренингтер

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың мейрамхана бизнесі кәсіпорындарын басқару ерекшеліктеріне байланысты білім алу. Тренингтердің түрлері мен кезеңдері, мейрамханалық тренинг-менеджер, шеберлік элементтерін пысықтауға арналған тақырыптық жаттығулар, кешендегі элементтерді пысықтауға арналған топтық пікірталас зерттеледі. Білім алушы рөлдік ойын арқылы модельдейді-шындыққа жақын жағдайды қалпына келтіру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гастрономиялық туризм

    Пәнді зерделеудің мақсаты гастрономиялық туризм ұғымдары, әлемдік туризм индустриясындағы ресурстар мен түрлер және әлемдегі даму перспективалары туралы білім кешенін қалыптастыру. Пәнді зерделей отырып, білім алушылар клиенттерге бағдарланған туристік қызмет көрсету технологияларын анықтай және қолдана алады, туристердің нарықтық сұранысын талдау негізінде тұтынушыларға қызмет көрсету процесі қызметінің тиімділігі туралы қорытынды жасай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Ұлттық тағамдар мен сусындар

    Пән славян халықтарының, Еуропа, Шығыс Азия және Кавказ халқының тамақтану мәдениеті мен дәстүрлері туралы дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән ұлттық дәстүрлер мен діни дүниетанымдардың тамақтану мәдениетімен өзара байланысын сипаттайды. Ұлттық асхананың даму үрдісін жіктейді. Ғылым мен техника жетістіктерінің ұлттық тағамдардың дамуына әсерін бағалайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектке кіріспе (Minor)

    Пән заманауи жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеуге бағытталған. Курс жасанды нейрондық желілерді, машиналық оқытуды, терең оқытуды және компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу, робототехника және ойын өнері сияқты әртүрлі салаларда қолданылатын қолданбалы алгоритмдер мен модельдерді қарастырады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, есептерді талдауға және шешуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік сала және туризмнің микроэкономикасы

    Пәннің мақсаты экономикалық субъектілердің шешім қабылдау және әлеуметтік саладағы жеке таңдау тетігін, әлеуметтік саладағы және туризмдегі микроэкономикалық ауыспалылар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды зерделеу. Осы пәнде тұтынушылық мінез-құлық көрсеткіштерінің теориялары мен мәні, микроэкономикалық талдау және әлеуметтік саланы зерттеу әдістері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Рационалды тамақтану негіздері

    Пәннің мақсаты теңдестірілген тамақтану қағидаттарын, адам денсаулығы үшін әртүрлі тағамдық заттардың рөлін және рационды қалыптастыру әдістерін таныстыру. Білім алушылар жасына, жынысына және дене белсенділігіне байланысты тамақтанудың физикалық жай-күйіне, аурулардың алдын алуға және тамақтануды оңтайландыруға әсерін зерделейді. Пән дұрыс тамақтанудың теориялық және практикалық аспектілерін, оның адам денсаулығына әсерін береді, теңгерімді тамақтанудың негізгі қағидаттарын, организмдегі макро- және микроэлементтердің рөлін, диетаның әртүрлі түрлерін және оларды қолдану, халықтың әртүрлі топтары үшін тамақтануды жоспарлау әдістерін зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қытай тілі

    Пәннің мақсаты қонақжайлылық саласында жұмыс істеу үшін қытай тілінде тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту, кәсіби лексика мен сөз тіркестерін меңгеру, мәдени ерекшеліктерді түсіну және қонақ үйлерде, мейрамханаларда және туристік компанияларда қытайлық клиенттерге қызмет көрсетуді жақсарту. Қытайлық туристермен қарым-қатынас жасау үшін мамандандырылған лексиканы және сөз тіркестерін игеру. Қарым-қатынастың мәдени ерекшеліктерін түсіну, қытайлық клиенттерге қызмет көрсету сапасын арттыру, еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілікті арттыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі калькуляциялау негіздері

    Пәнді оқыту мақсаты ресурстарды ұтымды жұмсауды қамтамасыз ету мақсатында мейрамхана бизнесінде өнімдер мен қызметтерді калькуляциялау саласында білімді, дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру. Білім алушылар технологиялық процестерді талдайды, калькуляциялық карталарды жасайды, дайын өнім мен жартылай фабрикаттардың бағаларын есептейді және салыстырады, олардың тиімділігі туралы қорытынды жасайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МІМБ-дегі бизнес-жоспарлау

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тиімді бизнес-жоспарларды әзірлеу және іске асыру үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән бизнес-жоспарларды әзірлеу қағидаттарын, әдістері мен құралдарын зерделеуге бағытталған; нарықты талдау үшін кмпетенциалдарды қалыптастыру, стратегияларды әзірлеу және мейрамхана бизнесі қызметінің ерекшелігіне бейімделген өміршең бизнес-жоспарларды құру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы статистика

    Пәнді зерделеу мақсаты қызмет көрсету саласындағы процестер туралы статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу, қорыту және талдау әдістері туралы білім кешенін қалыптастыру. Нәтижесінде білім алушы қызмет көрсету саласын дамытудың негізгі көрсеткіштерін анықтайды, есептейді, ақпаратты өңдеудің статистикалық әдістерін қолданады, әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің сандық индикаторларын талдайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесінің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты мейрамхана бизнесіндегі қауіпсіздік пен тәуекелдерді зерделеу. Пәнде мейрамхана бизнесінің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін қорғау шараларының кешенін жүзеге асыру әдістері, коммерциялық құпияның ұғымы мен мәні және ақпаратты қорғау тәсілдері, іскерлік ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттары, мейрамхана бизнесінде өнеркәсіптік тыңшылықтың техникалық құралдарына қарсы іс-қимыл шаралары зерделенеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Номерлік қорды жабдықтау және басқару

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қонақ үй кәсіпорындарындағы тұрғын үй-жайларға қызмет көрсету процестерін тиімді ұйымдастыру, бақылау және оңтайландыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Тәртіп сервис, нөмірлік қорды пайдалану қызметінің (шаруашылық қызметінің) персоналын басқару, сапаны, гигиенаны, қауіпсіздікті, логистиканы қамтамасыз ету және ресурстарды ұтымды пайдалану мәселелерін қамтиды, бұл қонақтардың қанағаттану деңгейін және қонақ үй бизнесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МІМБ-дағы 1С кәсіпорындары

    Пәнді оқытудың мақсаты мейрамхана ісі және мейманхана бизнесіндегі 1С:Кәсіпорын бағдарламасын қолдана отырып, ұйымның бухгалтерлік есебін оқыту. Пәннің мазмұны 1С:Кәсіпорын бағдарламасында мейрамхана ісі және мейманхана бизнесінің бухгалтерлік есебін жүргізу, 1С жүйесінің құрылымы мен мазмұнын қалыптастыру, бухгалтерлік есеп объектілерін есепке алу және 1С бағдарламасында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды нейрондық желілерді әзірлеу (Minor)

    Пән адам миының жұмысын имитациялайтын математикалық модельдер болып табылатын нейрондық желілерді құру және оқыту әдістерін зерттеуге бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында студенттер нейрондық желілердің әртүрлі түрлері, олардың құрылымдары және оқу алгоритмдері туралы біледі. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жасанды интеллект пен машиналық оқытудың әртүрлі мәселелерін шешу үшін нейрондық желілерді құруға, оқытуға және қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы НR менеджмент

    Пәннің мақсаты HR-менеджменттің мәні және модельдердің эволюциясы, менеджердің қызметі, рөлі, біліктілігі және жеке қасиеттері және қызмет көрсету саласында шешім қабылдау әдістері туралы білімді қалыптастыру. Пәнді зерделей отырып, білім алушы ұйымдастырушылық құрылымдардың түрлерін және оларды оңтайландыру технологиясын анықтайды, персоналдың тартылуын және қызметтер саласындағы әлеуетті бағалаудың негізгі құралдарын айқындайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сервистік индустрияның кадрлық әлеуеті

    Пәннің мақсаты білім алушыларда сервистік қызметтер саласындағы кадрлық әлеуетті тиімді басқару үшін қажетті теориялық және практикалық білімді, дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру болып табылады. Тәртіп сервистік индустриядағы бәсекеге қабілеттілік пен табыстың негізгі факторы ретінде адами ресурстың маңыздылығын түсінуді дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнес кәсіпорындарында өндіріс пен қызмет көрсетуді ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты мейрамхана нарығының форматтарын жіктеу және көрсету, сондай-ақ қоғамдық тамақтану кәсіпорындарын қазіргі заманғы жағдайларда материалдық-техникалық жарақтандыру құралдарымен жабдықтаудың ерекшеліктерін түсіндіру. Оқыту нәтижесінде білім алушылар асхана ыдыстарын, аспаптарды, асүй мүкәммалын және жиһазды сатып алу бойынша ұсынымдарды зерделейді, сондай-ақ қызмет көрсету стандарттарын әзірлеу мен енгізуді сипаттау және сервистік қызметті құжаттамалық сүйемелдеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана ісіндегі тамақтану өнімдерін өндіру технологиясы

    Пәннің мақсаты мейрамхана шаруашылығы орындарында өнім өндірудің технологиялық процесінің негізгі кезеңдерін қарастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерін қабылдау тәсілдері, сондай-ақ шикізатты механикалық және гидромеханикалық өңдеу, жартылай фабрикаттарды жылумен өңдеу және дайын тамақты дайындау процестері игеріледі. Шикізат пен жартылай фабрикаттарды механикалық және аспаздық өңдеудің технологиялық процестері қаралады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит

    Пәннің мақсаты қонақ үйлердегі шығындарды бухгалтерлік есепке алуды жетілдірудің негізгі бағыттарын меңгеру және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарындағы шығындарды есепке алуды ұйымдастыру. Пәнді меңгеру қонақ үй қызметтерінің ерекшеліктерін және шығындардың бухгалтерлік есебін құруды басқаруды ұйымдастыруды зерделеуге мүмкіндік береді. Ішкі есептілікті, сондай-ақ қонақ үй бизнесінің шығындарын есепке алуды ұйымдастыру және қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Курс экономика, қоғамның әлеуметтік дамуы, қоршаған ортаны сақтау, адам өмірі мен денсаулығын қорғау арасындағы тепе-теңдікті қамтамасыз ету принциптері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Ұлттық стратегияларды әзірлеу және бизнес-процестерді жүзеге асыру; техногендік, табиғи және әлеуметтік тәуекелдерді талдау, болжау және азайту; эко-тұрақты өмір салты және өз қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қарау кезінде дөңгелек экономикада энергия мен қалдықтарды тиімді басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі баға және салық салу

    Пәннің мақсаты МІМБ кәсіпорындарында салық салу мен баға белгілеудің теориялық және практикалық ерекшеліктерін зерделеу. Пәнді меңгеру бағаларды қалыптастыруға әсер ететін факторларды байланыстыруға мүмкіндік береді; МІМБ өнімдері мен қызметтерінің өзіндік құнын есептеу; МІМБ салық салу ерекшеліктерін ажырату, салық органдары үшін құжаттаманы және статистикалық есепті сапалы ресімдеуді ұйымдастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сервис саласындағы брондаудың және тапсырыс берудің электронды жүйелері

    Пәнді зерделеудің мақсаты брондау және резервтеу түрлерін меңгеру. Брондау және резервтеу тәсілдері мен технологиясы. Пәнді меңгеру туризм индустриясындағы брондау және резервтеу жүйелері туралы зерделеуге мүмкіндік береді. Халықаралық брондау жүйелерінің типологиясы, сипаттамасы, сондай-ақ ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МІМБ-да талдау әдістері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды деректерді терең талдауға негізделген негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін құралдармен қаруландыру. Оқу барысында білім алушылар шешім қабылдау үшін қажетті деректерді жинау, өңдеу және талдау дағдыларын игереді; тиімділіктің түйінді көрсеткіштерін бағалау, нарық пен бәсекелестік ортаны талдау әдістемелерін игереді, саланың даму үрдісін болжауды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қызмет көрсету саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ дербес ғылыми-зерттеу қызметі үшін құзыреттерін дамыту болып табылады. Зерттеу барысында зерттеу нәтижелерін талдау, жүйелеу және ұсыну, практикалық мәселелерді шешу үшін теориялық білімді қолдану, ғылыми жарияланымдарды дайындау және сервистік саладағы инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектілерді басқарудағы жасанды интеллект (Minor)

    Пән жасанды интеллект жүйелерінің негізгі ұғымдары мен принциптерін, сондай-ақ олардың объектілерді басқаруда қолданылуын зерттейді. Объектілерді тиімді басқаруға арналған жасанды интеллект әдістері мен технологиялары. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер объектілерді сәтті басқару үшін қажетті дағдылар мен білім алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ресми және дипломатиялық қабылдауларға қызмет көрсету

    Пәннің мақсаты хаттама, әдеп стандарттарын және сервистің жоғары деңгейін ескере отырып, ресми тәсілдерді ұйымдастыру мен қызмет көрсетудің білімі мен практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау болып табылады. Пән міндетті түрде хаттама нормалары мен іскерлік этикетті сақтай отырып, мемлекеттік органдардың, дипломатиялық миссиялардың, халықаралық ұйымдардың өкілдеріне және жоғары лауазымды қонақтарға бағытталған ресми іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру саласында білім береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақтарды қабылдау және орналастыру бөлімінің операциялық рәсімдері

    Пәннің мақсаты қонақтарды тіркеуден, орналастырудан бастап қонақтарды көшіруге дейін (Check in. Check out). Брондаудың түрлері мен өңдеу, төлемді қабылдау, құжаттарды рәсімдеу, кілттерді беру, жанжалдарды шешу, сондай-ақ анықтамалық ақпарат пен қонақтарға көмек көрсету қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Банкеттер мен қабылдауларды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты салтанатты іс-шаралардың, банкеттердің, қабылдаулардың, фуршеттер мен кейтерингтік қызметтердің әртүрлі түрлерін жоспарлаудың, дайындаудың, өткізудің және талдаудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерделеу болып табылады. Білім алушылар банкеттер мен қабылдауларды жоғары кәсіби деңгейде ұйымдастыру және өткізу, мінсіз сервисті қамтамасыз ету, қонақтар үшін ұмытылмас атмосфера жасау үшін қажетті практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы тәуекелдер

    Мақсаты тәуекелдерді басқару негіздеріне үйрету, көрсетілетін қызметтер саласындағы бизнестің тұрақтылығы мен тиімділігін қамтамасыз ете отырып, тәуекелдерді талдау және төмендету үшін құралдар ұсыну. Пән тәуекелдерді басқарудың негізгі аспектілері мен стратегияларын жария етеді және қызметтерді ұсынумен байланысты тәуекелдерді бағалау, талдау және азайту әдістерін зерделейді, қызметтер саласындағы тәуекел-менеджмент стратегияларын әзірлеу және іске асыру бойынша дағдыларды әзірлейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы логистика

    Пәннің мақсаты білім алушыларға қызмет көрсету саласындағы логистикалық процестерді тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды ұсыну, сондай-ақ оларды бизнестің бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыру үшін логистикалық стратегияларды әзірлеуге және іске асыруға үйрету. Пән қызметтер, көлік және ресурстар мен ақпарат қозғалысын тиімді ұйымдастыру маңызды басқа да салалардағы логистикалық процестерді ұйымдастырудың қағидаттары мен әдістерін зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықта көліктік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қонақжайлылықта көліктік қамтамасыз ету саласындағы кәсіби қызметке дайындау, оларға көлік қызметтерін тиімді ұйымдастыруды үйрету, қонақтар үшін жоғары деңгейде жайлылықты қамтамасыз ету және логистикалық процестерді оңтайландыру. Курс трансферлер, экскурсиялық бағыттар, жалға алынған автомобильдер және қонақжайлылықта клиенттер үшін ыңғайлылық пен қауіпсіздікті қамтамасыз ететін тасымалдардың басқа да түрлері сияқты көлік қызметтерінің әртүрлі түрлерін зерделеуді қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй шаруашылығы

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қонақ үй бизнесіндегі кәсіби қызметке дайындау, оларға қонақ үй кәсіпорнын тиімді басқаруды үйрету, жұмыс процестерін оңтайландыру және қонақтарға қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз ету. Тәртіп қонақ үй бизнесін басқарудың негізгі қағидаттары мен практикаларын, ресурстарды, персоналды басқаруды, қонақтарға қызмет көрсетуді, сондай-ақ сервис сапасы мен клиенттердің қанағаттануын арттыру стратегиясын қоса алғанда, қонақ үйлердің жұмысын ұйымдастырудың негізгі аспектілерін зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МІMБ құқықтық негіздері

    Пәнді игеру МІМБ ұйымдарының нормативтік және құқықтық құжаттарын жіктеуге және жүйелеуге, нормативтік-құқықтық құжаттаманы негізді қолдануға, МІМБ саласындағы халықаралық құқық нормаларын түсіндіруге, тұтынушылар мен жұмыс берушілердің құқықтарын қорғау мақсатында нормативтік-құқықтық құжаттаманы пайдалануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қонақ үй клиенттерінің ағынын басқарады, ұсынылатын қызметтердің жоғары сапасын қамтамасыз етеді және қонақтардың дерекқорын жүргізеді
  • Кәсіби қызметте ақпараттық жүйелермен және жасанды интеллект құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қолданады
  • Кәсіпорындар қызметін калькуляциялауды және шикізатты технологиялық өңдеуді қоса алғанда, материалдық ресурстарға қажеттілікті есептейді
  • Нарыққа маркетингтік зерттеулер жүргізе отырып және қонақжайлылық индустриясында брендтерді ілгерілетуді жүзеге асыра отырып, қызмет көрсету стандарттарының сақталуын бақылайды
  • 1С білімін қолданады: жіктеу стандарттарын сақтап және қонақжайлылық индустриясы инфрақұрылымының ерекшеліктерін ескеріп, оңтайлы шешімдер қабылдау мақсатында шығындарды, пайданы және баға белгілеуді талдау үшін бухгалтерия
  • Әлем халықтарының тамақтану түрлері мен дәстүрлерін жоспарлай отырып, кәсіпорынның гастрономиялық брендінің негіздерін пайдалана отырып іс-шаралар ұйымдастырады
  • Тұрақты даму, қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау қағидаттары талаптарының орындалуын, ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етеді
  • Этика нормаларын және Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасының талаптарын сақтай отырып, қонақжайлылық және туризм саласында негізделген кәсіби шешімдер қабылдау үшін экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы білімді қолданады
  • Тұлғааралық және мәдениетаралық ортада мәдени ерекшеліктер мен дәстүрлерді ескере отырып, әртүрлі коммуникативті контекстерде шет тілін пайдалана отырып, кәсіби өзара іс-қимылды жүзеге асырады
  • Қонақ үй кәсіпорындарында тәуекел-менеджмент құралдарын қолдана отырып, қызмет көрсету процестерін оңтайландыра отырып, қонақтарды брондау және тіркеу бөлімінің жұмысын жоспарлайды
Top