Корпоративтік медиа-коммуникацияларды басқару

  • Бұқаралық коммуникация құралдарының түрі ретінде корпоративтік медиа санының белсенді өсуі мен сапасының біртіндеп серпіні нарықтық қатынастардың, ішкі және сыртқы бизнес-коммуникациялардың дамуымен, ақпараттық қоғамның қалыптасуымен байланысты. Медиарынканың қазіргі заманғы жағдайлары және корпоративтік медиаөнімдер жасайтын білікті мамандардың қажеттілігі жоғары білім беру мекемелерінің түлектерін даярлау деңгейіне жоғары талаптар қояды.
  • Образовательная программа 6B04103 Экономика және мемлекеттік басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top