Трейд маркетинг

  • Пән дистрибьюторлар мен бөлшек саудагерлер деңгейінде тауарларды сату мен жылжытуды басқарудың стратегиялық тәсілін зерттейді, тұтынушылардың мінез-құлқын талдауды, жарнамалық акцияларды әзірлеуді және өнімді шығаруды оңтайландыруды қамтиды. Маркетинг трейдінің міндеті-сату нүктелеріндегі тауарлардың көрінуін және тартымдылығын арттыру, серіктестермен өзара әрекеттесуді жақсарту және жеткізу тізбегінің барлық қатысушылары үшін өзара тиімді жағдай жасай отырып, сату көлемін ұлғайту.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top