6B04106 Маркетинг в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтар мен тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу саласында стратегиялық ойлауы дамыған, креативті көзқарасы бар және терең аналитикалық дағдылары бар маркетологтарды даярлау, сондай-ақ жылдам технологиялық өзгерістер, бизнестің цифрлық трансформациясы және халықаралық нарықтардың алуан түрлілігі жағдайында маркетингтік үдерістерді басқару мен бейімделу қабілеттерін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық теория
Пән экономикалық жүйелердің қызмет етуінің негізгі принциптері мен механизмдерін зерттейді. Ол сұраныс пен ұсыныс, нарық, баға, мемлекеттің экономикадағы рөлі сияқты тақырыптарды қамтиды. Пән экономикалық шешімдердің қалай қабылданатынын, ресурстардың қалай бөлінетінін және әртүрлі экономикалық агенттердің өзара әрекеттесуін түсінуге көмектеседі. Курста алынған білім аналитикалық ойлауды дамытуға және экономикалық процестерді бағалауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономикадағы математика
«Экономикадағы математика» пәні экономикалық құбылыстарды талдауда математикалық әдістер мен модельдерді қолдануды зерттейді. Ол бизнес пен қаржы саласында негізделген шешімдер қабылдауға көмектесетін сызықтық алгебра, есептеулер және статистика сияқты тақырыптарды қамтиды. Студенттер экономика және кәсіпкерлік саласындағы практикалық мәселелерді тиімді шешуге мүмкіндік беретін ресурстарды оңтайландыру, болжау және тәуекелдерді бағалау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Микроэкономика
Пән тұтынушылар мен фирмалар сияқты жеке экономикалық агенттердің мінез-құлқын зерттейді, бұл субъектілердің ресурстарды бөлу, тауарлар мен қызметтерді өндіру және тұтыну туралы шешім қабылдауын талдайды. Негізгі тақырыптарға сұраныс пен ұсыныс, икемділік, нарықтық құрылымдар, сондай-ақ бағалар мен өндіріс көлеміне әсер ететін факторлар жатады. Микроэкономика нарықтардың қалай жұмыс істейтінін және олардың экономикалық әл-ауқатқа қалай әсер ететінін түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Баға белгілеу
Пән тауарлар мен қызметтерге баға белгілеудің теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Баға белгілеу әдістері, шығындардың әсері, нарықтық жағдай және мемлекеттік реттеу қарастырылады. Бәсекелестік, инфляция және сыртқы экономикалық қызмет жағдайында баға саясатын қалыптастыру тәсілдері, сондай-ақ бағаның кәсіпорынның тиімділігі мен стратегиясына әсерін талдау зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі B1
Кәсіби ағылшын тілі (B1) бұл орта деңгейдегі кәсіби салада қолданылатын ағылшын тілін меңгеру курсы. Бұл деңгейде студенттер өз саласындағы арнайы терминологияны түсініп, қарапайым кәсіби құжаттармен жұмыс істей алады. Олар іскерлік хат алмасуларды жүргізу, кездесулерде қатысу, телефон арқылы сөйлесу, презентациялар жасау сияқты тапсырмаларды орындауға қабілетті болады. Студенттер жұмыс ортасында өз пікірін білдіруде сенімді бола бастайды, мысалы, жобаларды түсіндіру, ұсыныстар беру және мәселелерді шешу кезінде ағылшын тілін пайдалану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық экономика
Халықаралық экономика елдер арасындағы экономикалық қатынастарды, соның ішінде сауданы, инвестицияларды және валюта бағамын зерттейді, жаһанданудың ұлттық экономикаға әсерін талдайды, халықаралық сауда тетіктерін, төлем баланстарын және елдердің экономикалық саясатын зерттейді. Пән салыстырмалы артықшылықтар теорияларын, халықаралық қаржы нарықтарын және Дүниежүзілік сауда ұйымы мен Халықаралық валюта қоры сияқты халықаралық ұйымдардың экономикалық қатынастарды реттеудегі рөлін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Макроэкономика
Пән елдің немесе әлемдік экономиканың бүкіл экономикасындағы экономикалық құбылыстарды зерттейді. Макроэкономика кең экономикалық көрсеткіштер мен процестерді талдайды, мысалы: жалпы ішкі өнім, жұмыссыздық, инфляция, мемлекеттік бюджет. монетарлық саясат, экономикалық өсу, Халықаралық экономика. Макроэкономиканың негізгі құралдарына IS-LM, AD-AS (жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс) сияқты модельдер, сондай-ақ экономикалық тұрақтылықты бағалау және болашақ экономикалық тенденцияларды болжау үшін талдау әдістері кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Статистика
Статистика деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін зерттейді. Бұл үлгілерді анықтауға, болжам жасауға және сандық ақпарат негізінде негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. Деректерді қорытындылайтын сипаттамалық статистиканы және популяциялар туралы қорытынды жасау үшін үлгілерді пайдаланатын инференциалды статистиканы қамтиды. Статистика экономика, медицина, Әлеуметтану және басқа да көптеген салаларда қолданылады, күрделі құбылыстар мен процестерді түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Француз тілі (А 2.1)
«Француз тілі А2.1» пәні француз тілін шет тілі ретінде меңгеруге, жазбаша және ауызша қарым-қатынас дағдыларын игеруге, яғни негізгі өмір салаларымен байланысты (мысалы, өзің туралы, отбасы мүшелері, сатып алулар, жұмысқа орналасу туралы ақпарат) жиі кездесетін сөз тіркестерін және жеке сөйлемдерді түсіну деңгейіне үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Менеджмент» пәні білімалушыларда келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: менеджмент бойынша соңғы мамандандырылған білімдерді білім берудің әртүрлі салаларында қолдана білу; менеджер және көшбасшысы ретінде үздіксіз кәсіби даму; эмоционалды интеллект және эмоционалды тұрақтылықты; персоналды басқаруда жаңа мазмұнды құрудағы тәжірибеге негізделген әлеуметтік жауапкершілік; басқарудағы кәсіпкерлік дағдылар; цифрлық ортада басқарудың ерекшеліктерін меңгерген менеджер, конструктивті өзара әрекеттесу қабілеттерін және жаһандық сын-қатерлерге бейімделу; стратегиялық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі В1
Ағылшын тілі В1 пәні, ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеруге, шекті деңгейде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасаудың практикалық дағдыларын үйретуге, яғни өмірдің негізгі салаларына байланысты жеке сөйлемдер мен жиі кездесетін өрнектерді түсінуге бағытталған (мысалы, өзі және отбасы мүшелері туралы негізгі ақпарат, сатып алу, жұмысқа орналасу және т. б.).
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қаржы
"Қаржы" пәні ақша ағындарын, активтер мен міндеттемелерді мемлекеттік және жеке кәсіпорындар мен үй шаруашылықтары деңгейінде басқарудың негізінде жатқан қаржы процестерінің принциптерін, негіздері мен құралдарын зерттеуді қамтиды. Қаржының теориялық аспектілеріне және оларды тиімді қаржылық шешімдер қабылдау үшін практикалық пайдалануға баса назар аударылады. Пәннің мақсаты-қаржы, қаржы жүйесі, қаржы саясаты және қаржыны басқару саласында білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Пән тауарлар мен қызметтерді құруға, жылжытуға және сатуға, сондай-ақ әртүрлі нарықтардағы тұтынушылардың қажеттіліктері мен мінез-құлқын талдауға байланысты процестерді зерттейді. Курс аясында студенттер компанияларға нарықпен тиімді қарым-қатынас жасауға және тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыруға көмектесетін әдістер мен стратегиялармен танысады. Пән студенттерді маркетинг теориясы мен практикасының негіздерімен таныстыруға, олардың нарықтық жағдайды талдау, маркетингтік шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Француз тілі (А 2.2)
Француз тілі А2.2 пәні неғұрлым күрделі грамматикалық құрылымдарды зерттеуге және француз тілінің лексикасын толықтыруға бағытталған, бұл таныс немесе тұрмыстық тақырыптарға қарапайым ақпарат алмасуға байланысты міндеттердің орындалуын қамтамасыз етеді, сонымен қатар қарапайым сөздермен өздері туралы, туыстары мен жақындары туралы сөйлесуге, күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп және аудит
Пән бухгалтерлік есепті жүргізу әдістері мен принциптерін, сондай-ақ қаржылық есептілікті аудиторлық тексеруді ұйымдастыруды зерттейді, активтерді, міндеттемелерді, капиталды және кірістерді есепке алу тақырыптарын қамтиды, сондай-ақ ақпараттың дұрыстығын қамтамасыз етудегі аудиттің рөлін талдайды. Студенттер есептілікті дайындау және аудиторлық рәсімдерді жүргізу дағдыларын меңгереді, бұл оларға ұйымдардың қаржылық жағдайын тиімді бағалауға және заңнамалық нормалардың сақталуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Француз тілі (В 1.1)
Француз тілі B1.1 пәні француз тілін шет тілі ретінде меңгеруге, жеткілікті деңгейде ауызша және жазбаша түрде практикалық коммуникациялық дағдыларды үйретуге бағытталған. Яғни, әдетте жұмыста, оқуда, демалыста және т.б. туындайтын әртүрлі тақырыптар бойынша әдеби тілде жасалған түсінікті хабарлардың негізгі идеясын түсіну. Тіл оқытылатын елде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда қарым-қатынас жасау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экономикалық-математикалық модельдеу
Экономикалық-математикалық модельдеу пәні - бұл экономикадағы есептерді шешу үшін математикалық талдау, статистика, ықтималдықтар теориясы және басқа да математикалық пәндер әдістерін қолданатын білім саласы. Негізгі мақсатына экономикалық процестерді талдау, олардың дамуын болжау және басқарудың негізделген шешімдерін қабылдау үшін модельдерді әзірлеу және қолдану жатады. Курс аясында студенттер экономикалық-математикалық модельдеу негіздерін, экономикадағы математикалық әдістерді, экономикалық процестерді модельдеуді, модельдеуге арналған бағдарламалық құралдарды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Кәсіби ағылшын тілі В2
Кәсіби ағылшын тілі (B2) бұл жоғары орта деңгейдегі кәсіби ағылшын тілін меңгеру курсы, ол студенттерге жұмыс орнында тиімді қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. B2 деңгейінде студенттер іскерлік хаттар, есептер, презентациялар мен келіссөздер жүргізу сияқты кәсіби құжаттар мен жағдайларда ағылшын тілін еркін қолдана алады. Олар жұмыс мәселелерін талқылауда, ұсыныстар мен пікірлерді білдіруде, күрделі мәтіндерді түсініп, өз ойларын дәл жеткізуде сенімді болады. Сонымен қатар, студенттер түрлі кәсіби тақырыптар бойынша пікірталастарға қатысып, аналитикалық тапсырмаларды шешуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік қызметтер маркетингі
Пән халықтың әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған қызметтерді жылжыту әдістері мен стратегияларын зерттейді, мақсатты аудиторияны талдауды, тиімді коммуникациялық стратегияларды әзірлеуді және әлеуметтік бағдарламалардың әсерін бағалауды қамтиды. Пән этикалық аспектілерге, инновациялық тәсілдерге және өмір сүру сапасын жақсарту және әлеуметтік қызметтерге қол жеткізу үшін әртүрлі ұйымдармен ынтымақтастыққа баса назар аударады. әлеуметтік бастамаларды тиімді басқару және ілгерілету арқылы қоғамдық игілікті жақсартуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Білім маркетингі
Пән білім беру қызметтері мен мекемелерін ілгерілетудің стратегиялары мен әдістерін зерттейді. Ол мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін талдауды, оқу орнының брендін әзірлеуді, студенттерді тарту үшін цифрлық технологияларды пайдалануды және оң имиджді қалыптастыруды қамтиды. Негізгі назар әлеуетті білім алушылармен тиімді өзара іс-қимылға, сондай-ақ білім беру саласындағы бәсекелестік ортаны бағалауға аударылады, бұл білім беру мекемелеріне нарықтағы өзгерістерге бейімделуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Эконометрика
Эконометрика - экономикалық деректерді талдау үшін математикалық және статистикалық әдістерді қолданумен айналысатын экономика саласы. Эконометрика болжам жасауға, гипотезаларды тексеруге және экономикалық процестерді талдауға мүмкіндік беретін экономикалық модельдердің құрылысы мен бағалауын зерттейді. Эконометрика экономикалық теорияларды эмпирикалық тексерудің және Макроэкономика, Микроэкономика, қаржылық талдау және басқа салалар сияқты негізделген экономикалық шешімдер қабылдаудың негізгі құралы ретінде қызмет етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Кәсіпорын экономикасы
Пән кәсіпорынның тәуелсіз шаруашылық жүргізуші субъект ретінде жұмыс істеуінің негізгі экономикалық аспектілерін зерттейді. Осы пән шеңберінде өндірістік қызметке, басқаруды ұйымдастыруға, қаржыға, сондай-ақ нарықтық экономика жағдайында кәсіпорын жұмысының тиімділігін бағалауға байланысты әртүрлі мәселелер қарастырылады. Тәртіп кәсіпорынды басқару, оның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру, сондай-ақ экономикалық қызметті оңтайландыруға байланысты міндеттерді орындау саласында негізделген шешімдер қабылдауға қабілетті мамандарды дайындауға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Француз тілі (В 1.2)
Француз тілі пәні В1. 2 күнделікті және кәсіби қарым-қатынастың жиілік лингвистикалық материалына негізделген мәтіндерді түсінуді, сондай-ақ белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама құруды, әсерді, оқиғаны, үмітті, ұмтылысты сипаттауды қамтитын француз тілін шет тілі, неғұрлым күрделі синтаксистік конструкциялар және лексикалық айналымдар ретінде тереңірек меңгеруге бағытталған.. өз пікіріңізді және болашақ жоспарларыңызды баяндаңыз және негіздеңіз, сонымен қатар ағымдағы оқиғалар туралы жаңалықтар мен қарапайым репортаждарды түсінуді қамтамасыз етіңіз, көптеген фильмдердің мазмұнын түсіну, егер олардың кейіпкерлері әдеби тілде сөйлесе.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Логистика
Логистика — бұл тауарлардың, қызметтердің және ақпараттың пайда болу нүктесінен тұтыну нүктесіне дейін тиімді қозғалуы мен сақталуын жоспарлау, іске асыру және бақылау процестерін зерттейтін пән. Логистиканың мәні осы процестерді оңтайландыруда, бұл клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға және ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Пән тауарлар мен қызметтерді таңдау мен сатып алуға әсер ететін процестерді зерттейді, тұтынушылардың мотивациясын, қалауы мен әдеттерін, сондай-ақ мәдениет, әлеуметтік орта және жеке сипаттамалар сияқты факторларды талдайды. Тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну компанияларға тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге, өнімдер мен қызметтерді жақсартуға және тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Трейд маркетинг
Пән дистрибьюторлар мен бөлшек саудагерлер деңгейінде тауарларды сату мен жылжытуды басқарудың стратегиялық тәсілін зерттейді, тұтынушылардың мінез-құлқын талдауды, жарнамалық акцияларды әзірлеуді және өнімді шығаруды оңтайландыруды қамтиды. Маркетинг трейдінің міндеті-сату нүктелеріндегі тауарлардың көрінуін және тартымдылығын арттыру, серіктестермен өзара әрекеттесуді жақсарту және жеткізу тізбегінің барлық қатысушылары үшін өзара тиімді жағдай жасай отырып, сату көлемін ұлғайту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеу
Маркетингтік зерттеулер ұғымы туралы түсінік қалыптастыру, кәсіпорын қызметіндегі маркетингтік зерттеулердің рөлін анықтау. Курс маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдарына, басқару шешімдерін қабылдау үшін маркетингтік ақпаратты қалыптастыру және талдау әдістеріне негізделген. Бұл пән ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу қабілетімен, басқару шешімдерін қабылдау кезінде талдаудың сандық және сапалық әдістерімен, экономикалық, қаржылық және ұйымдастырушылық-басқару модельдерін құру қабілетімен анықталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар
Пән мақсатты аудиторияға тауарлар мен қызметтер туралы ақпаратты беру әдістері мен стратегияларын зерттейді, жарнама, PR, тікелей маркетинг және сандық медиа сияқты әртүрлі байланыс арналарын қамтиды. Басты назар тиімді хабарламалар құруға, бренд имиджін қалыптастыруға және тұтынушылармен өзара әрекеттесуге бағытталған. Студенттер маркетингтік мақсаттарға жету үшін коммуникациялық науқандарды әзірлеу және олардың тиімділігін талдау дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі С1
Пән ағылшын тілін шет тілі, неғұрлым күрделі синтаксистік конструкциялар және лексикалық айналымдар ретінде тереңірек меңгеруге бағытталған, бұл күнделікті және кәсіби қарым-қатынастың жиіліктік лингвистикалық материалына негізделген мәтіндерді түсінуді, сондай-ақ белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама құруды, әсерді, оқиғаны, үмітті, ұмтылысты сипаттауды, өз пікірін білдіруді және негіздеуді қамтиды болашақ жоспарлары, сондай-ақ ағымдағы оқиғалар туралы жаңалықтар мен қарапайым репортаждарды түсінуді қамтамасыз ету, көптеген фильмдердің мазмұнын түсіну, егер олардың кейіпкерлері әдеби тілде сөйлесе.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг
Пән нейробиологиялық процестердің тұтынушылық мінез-құлық пен шешім қабылдауға әсерін зерттейді. Ол эмоциялар, мотивациялар мен когнитивтік функциялардың тауарлар мен қызметтерді таңдауға қалай әсер ететінін түсіну үшін маркетинг, психология және неврологиядан алынған білімді біріктіреді. Нейромаркетинг маркетингтік стратегияларды оңтайландыру және тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін тиімдірек жарнамалық науқандарды құру үшін нейробейнелеу және мінез-құлықты талдау әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Салықтар және салық салу
Салық және салық салу пәні салық салудың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін, соның ішінде салық жүйесінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуін, салық салудың принциптері мен нысандарын, салық түрлерін және олардың экономикадағы рөлін қамтиды. Курс шеңберінде студенттер салықтардың негізгі түрлерімен, олардың функцияларымен, салық жинау және бақылау тетіктерімен, сондай-ақ салық төлеушілердің құқықтары мен міндеттерімен танысады. Курс студенттерге салық салу негіздерін үйретіп, оларды салық салу бойынша практикалық мәселелерді шешуге дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тактикалық маркетинг
Пән нақты іс-шаралар мен іс-шаралар деңгейінде маркетингтік стратегияларды жүзеге асырудың әдістері мен құралдарын зерттейді, сатылымды ұлғайту, клиенттерді тарту және маркетингтік коммуникацияларды оңтайландыру сияқты қысқа мерзімді мақсаттарға бағытталған тактикалық жоспарларды әзірлеуге және енгізуге бағытталған. Бәсекелестік ортаны талдау, нарықты сегменттеу және өнімдер мен қызметтерді жылжытудың тиімді арналарын таңдау маңызды аспектілер болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қызметтер маркетингі
"Қызметтер маркетингі" пәні қызметтер сияқты материалдық емес тауарларды жылжыту және сату ерекшеліктерін зерттейді, клиент үшін құндылық стратегияларын, қызмет сапасын басқару әдістерін және клиенттермен қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау жолдарын қамтиды. Тұтынушылардың мінез-құлқын талдауға, бәсекелестік ортаны бағалауға және Қызметтерді нарықта сәтті орналастыру үшін тиімді коммуникациялық стратегияларды әзірлеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Маркетингпен басқару
Пән ұйымдардың маркетингтік қызметін тиімді басқарудың стратегиялары мен әдістерін зерттейді, маркетингтік бағдарламаларды жоспарлауды, іске асыруды және бақылауды, нарықты талдауды, мақсатты аудиторияны сегменттеуді және маркетингтік стратегияларды әзірлеуді қамтиды. Студенттер тауарлар мен қызметтерді тұтынушылардың қажеттіліктеріне сәтті бейімдеуге және компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік беретін бәсекелестік ортаны зерттеу және талдау деректеріне негізделген шешім қабылдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Интернет маркетинг
Пән цифрлық кеңістіктегі маркетингтің заманауи құралдары мен технологияларын зерттеуге арналған. Интернеттегі тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктері, әлеуметтік желілермен, іздеу жүйелерімен, электрондық пошта хабарламаларымен және онлайн жарнамалармен жұмыс істеу әдістері қарастырылады. Мақсатты аудиториямен тиімді қарым-қатынас құру, онлайн стратегияларды қалыптастыру және веб-аналитика мен сандық көрсеткіштер арқылы нәтижелерді бағалау тәсілдері талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Брендмаркетинг
Бренд маркетингі брендті құру және басқару стратегияларын, сондай-ақ оны тұтынушылардың қабылдауын зерттейді. Пән бәсекелестік ортаны талдауды, бірегей ұсынысты әзірлеуді және аудиториямен эмоционалды байланысты қалыптастыруды қамтиды. Брендтің орналасуына, оның визуалды сәйкестігіне және байланыс стратегияларына ерекше назар аударылады. Брендті тиімді басқара білу оның құндылығы мен клиенттердің адалдығын арттыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде бизнестің сәттілігіне әсер етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Пән бизнес пен өндірістік процестерге арналған тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиялары мен әдістерін зерттейді, нарықты талдауды, тұтынушыларды сегменттеуді, баға стратегияларын әзірлеуді және брендті басқаруды қамтиды. Клиенттермен өзара әрекеттесуге, тарату арналарын оңтайландыруға және серіктестермен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға баса назар аударылады, бұл бизнестің бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетинг
Пән нарыққа жаңа идеяларды, өнімдер мен қызметтерді енгізу әдістері мен стратегияларын зерттейді, тұтынушылардың қажеттіліктерін талдауға, бірегей ұсыныстарды әзірлеуге және инновациялардың тиімділігін бағалауға бағытталған. Студенттер инновациялық шешімдерді сәтті ілгерілету үшін қажетті шығармашылық ойлау мен дағдыларды дамытуға мүмкіндік беретін құндылық құру, өзгерістерді басқару және динамикалық бизнес ортасына бейімделу процестерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Пән бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін ұзақ мерзімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және жүзеге асыруға бағытталған, нарықтық ортаны талдауды, мақсатты сегменттерді анықтауды, өнімдер мен қызметтерді орналастыруды және ресурстарды жоспарлауды қамтиды. Стратегиялық маркетинг ұйымдарға нарықтағы өзгерістерге бейімделуге, ұсыныстарын оңтайландыруға және тұрақты өсу мен кірістілікті қамтамасыз ете отырып, тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасауға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Электрондық коммерция
"Электрондық коммерция" пәні интернет арқылы тауарлар мен қызметтерді сатып алу және сату процестерін зерттейді, онлайн-дүкендерді құру және басқару аспектілерін, цифрлық маркетинг стратегияларын, төлем жүйелерін, логистиканы және құқықтық мәселелерді қамтиды. Электрондық сауданың дамуына әсер ететін тенденциялар мен технологиялар, сондай-ақ онлайн-сатылымның тиімділігін арттыру үшін пайдаланушы тәжірибесін талдау және оңтайландыру әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Аймақтық маркетинг
"Аймақтық маркетинг" пәні белгілі бір аймақтарға қолданылатын маркетингтің нақты аспектілерін зерттейді, тұтынушылардың қалауын, бәсекелестік стратегияларын және жергілікті нарық жағдайларын талдайды. Маркетингтік тәсілдерді аймақтың мәдени, экономикалық және әлеуметтік ерекшеліктеріне бейімдеуге, сондай-ақ жергілікті қажеттіліктер мен мүмкіндіктерді ескере отырып, тауарлар мен қызметтерді жылжытудың тиімді стратегияларын жасауға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
«Академиялық жазу негіздері» студенттерді ғылыми стильде жазуға, грамматикалық және стилистикалық сауатты мәтін құрастыруға баулиды. Курс тиімді коммуникация, сыни ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын меңгеруге көмектеседі. Студенттер ғылыми жазу әдістерін үйреніп, грамматикалық және стилистикалық сауаттылығын арттырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өнімді, қызметті ілгерілетудегі цифрлық технологиялар
Пән интернетте тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін қолданылатын заманауи цифрлық құралдар мен арналарды зерттейді. Курс өндірілетін өнімнің тұтынушылық қасиеттерін талдау және тұтынушылық сұраныс пен нарықтық жағдайды болжау негізінде жарнама саясатын әзірлеуді, әлеуметтік желілермен, контексттік және мақсатты жарнамалармен, іздеу жүйесін жылжытумен (SEO) жұмыс істеуді және жарнамалық науқандардың тиімділігін бағалау үшін аналитиканы қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Банктік маркетинг
Пән банктік қызметтер мен өнімдерді жылжыту әдістері мен стратегияларын зерттейді. Ол нарықты талдауды, тұтынушыларды сегменттеуді, жарнамалық науқандарды әзірлеуді және тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруды қамтиды. Студенттер клиенттерді тарту және ұстап қалу, сондай-ақ банктің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін маркетингтік құралдарды қолдануды үйренеді. Инновацияға және қаржылық ортадағы өзгерістерге бейімделуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Туризм маркетингі
Пән туристік қызметтер мен бағыттарды ілгерілету әдістерін, сондай-ақ саяхатқа сұранысты қалыптастыруды зерттейді, мақсатты аудиторияны талдауды, коммуникация стратегияларын әзірлеуді, баға белгілеуді және тартымды ұсыныстар жасауды қамтиды. Туристік өнімдердің бірегей ерекшеліктеріне, брендингке және тұтынушыларды тарту үшін цифрлық технологияларды пайдалануға назар аударылады, бұл туристік индустрияны дамытуға және қызмет көрсету сапасын жақсартуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Халықаралық маркетинг
Пән халықаралық нарықтарда тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиялары мен әдістерін зерттейді, әртүрлі елдердегі маркетингтік қызметке әсер ететін мәдени, экономикалық және саяси факторларды талдауды қамтиды. Студенттер өнімдерді жергілікті жағдайларға бейімдеуді, тарату арналарын таңдауды және халықаралық аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау үшін коммуникациялық стратегияларды әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау
Пән нарықта тауарлар мен қызметтерді ілгерілетуге бағытталған тиімді жарнамалық науқандарды құрудың принциптері мен әдістерін зерттейді, мақсатты аудиторияны талдауды, жарнамалық арналарды таңдауды, шығармашылық тұжырымдамаларды әзірлеуді және жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін бағалауды қамтиды. Студенттер жарнаманың тұтынушылық мінез-құлыққа әсерін зерттейді және маркетингтік мақсаттарға жету үшін стратегияларды әзірлеу дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Event маркетинг
"Event маркетинг" пәні брендті, өнімді немесе қызметті жылжыту мақсатында іс-шараларды жоспарлауды, ұйымдастыруды және өткізуді зерттейді. Оған аудиторияны тарту стратегиялары, қатысушылар үшін бірегей тәжірибе жасау және оқиғалардың тиімділігін бағалау кіреді. Серіктестермен, демеушілермен және медиамен өзара әрекеттесу аспектілері, сондай-ақ қол жетімділік пен белсенділікті арттыру үшін әлеуметтік медианы пайдалану қарастырылады. Іс-шараларды ұйымдастырудағы шығармашылық пен инновацияға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық дамуға ұмтылады.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- Оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады.
- Маркетинг, менеджмент, қаржы, экономика және статистика салаларындағы білім мен дағдыларды басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қолданады, компанияның даму стратегиясы бойынша ұсыныстар әзірлейді, маркетингтік және жарнамалық қызметті жоспарлайды, тиімді ұйымдастырушылық шешімдерді іздейді және қабылданған шешімдердің әлеуметтік жауапкершілігін ескереді;
- Заманауи стратегиялық жоспарлау құралдарын пайдалана отырып, маркетингтік және бизнес-жоспарлар әзірлейді; шығындар, баға икемділігі және бәсекелестік бағаларды талдау негізінде баға саясатын қалыптастырады және енгізеді; қолданбалы модельдер арқылы бренд құнын бағалайды; жаңа өнімдер мен қызметтерді нарыққа шығару және жылжыту туралы шешім қабылдау үшін тестілеуден өткізеді;
- Басқарушылық және маркетингтік шешімдер қабылдау кезінде нарықтық, тұтынушылық және операциялық тәуекелдерді қолданбалы талдау әдістері арқылы бағалайды; кәсіби этика нормаларын сақтайды, корпоративтік мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат қағидаттарын ұстанады;
- Өнім сипаттамаларын, мақсатты аудиторияның қалауын және нарықтық сұраныс динамикасын талдау негізінде жарнамалық және коммуникациялық саясатты қалыптастырады; тұтынушылардан кері байланысты ұйымдастырады және талдайды, ішкі және өңірлік нарықтарда сапа, бренд және бәсекелестік артықшылықтарды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді;
- Өндіріс пен өнімді өткізуге арналған маркетингтік стратегияны әзірлеуге қатысады; маркетингтік талдау жүйелерін қолдана отырып, мақсатты сегменттер мен болашағы бар нарықтарды анықтайды; цифрлық құралдар мен үлкен деректерді талдау әдістеріне сүйене отырып, жарнама саласындағы негізделген шешімдер қабылдайды;
- Офлайн және онлайн арналарда жарнамалық кампаниялар стратегиясын әзірлейді және іске асырады; жарнамалық қызметтің тиімділігін бағалайды; брендтер мен өнімдерді ілгерілету үшін заманауи digital-маркетинг құралдарын қолданады;
- Клиенттердің тәжірибесін басқару процесін ұйымдастырады; клиенттердің адалдығын сақтау және арттыру бойынша іс-шараларды әзірлейді; жаһандық трендтер мен тұтынушылардың мінез-құлқының өзгеруін ескере отырып, бәсекелестік орта мен сұраныс динамикасына мониторинг жүргізеді.
Ұқсас БББ
6B04106 Маркетинг
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B04106 Маркетинг
Торайгыров университеті
6B04106 АТ маркетингі
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B04106 Маркетинг. Менеджмент. Бизнес
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B04106 Маркетинг
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B04106 Маркетинг
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті