Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04106 Маркетинг в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
  • Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
  • Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық дамуға ұмтылады.
  • Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
  • Оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады.
  • Маркетинг, менеджмент, қаржы, экономика және статистика салаларындағы білім мен дағдыларды басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қолданады, компанияның даму стратегиясы бойынша ұсыныстар әзірлейді, маркетингтік және жарнамалық қызметті жоспарлайды, тиімді ұйымдастырушылық шешімдерді іздейді және қабылданған шешімдердің әлеуметтік жауапкершілігін ескереді;
  • Заманауи стратегиялық жоспарлау құралдарын пайдалана отырып, маркетингтік және бизнес-жоспарлар әзірлейді; шығындар, баға икемділігі және бәсекелестік бағаларды талдау негізінде баға саясатын қалыптастырады және енгізеді; қолданбалы модельдер арқылы бренд құнын бағалайды; жаңа өнімдер мен қызметтерді нарыққа шығару және жылжыту туралы шешім қабылдау үшін тестілеуден өткізеді;
  • Басқарушылық және маркетингтік шешімдер қабылдау кезінде нарықтық, тұтынушылық және операциялық тәуекелдерді қолданбалы талдау әдістері арқылы бағалайды; кәсіби этика нормаларын сақтайды, корпоративтік мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат қағидаттарын ұстанады;
  • Өнім сипаттамаларын, мақсатты аудиторияның қалауын және нарықтық сұраныс динамикасын талдау негізінде жарнамалық және коммуникациялық саясатты қалыптастырады; тұтынушылардан кері байланысты ұйымдастырады және талдайды, ішкі және өңірлік нарықтарда сапа, бренд және бәсекелестік артықшылықтарды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді;
  • Өндіріс пен өнімді өткізуге арналған маркетингтік стратегияны әзірлеуге қатысады; маркетингтік талдау жүйелерін қолдана отырып, мақсатты сегменттер мен болашағы бар нарықтарды анықтайды; цифрлық құралдар мен үлкен деректерді талдау әдістеріне сүйене отырып, жарнама саласындағы негізделген шешімдер қабылдайды;
  • Офлайн және онлайн арналарда жарнамалық кампаниялар стратегиясын әзірлейді және іске асырады; жарнамалық қызметтің тиімділігін бағалайды; брендтер мен өнімдерді ілгерілету үшін заманауи digital-маркетинг құралдарын қолданады;
  • Клиенттердің тәжірибесін басқару процесін ұйымдастырады; клиенттердің адалдығын сақтау және арттыру бойынша іс-шараларды әзірлейді; жаһандық трендтер мен тұтынушылардың мінез-құлқының өзгеруін ескере отырып, бәсекелестік орта мен сұраныс динамикасына мониторинг жүргізеді.
Top