Қызметтер маркетингі

  • "Қызметтер маркетингі" пәні қызметтер сияқты материалдық емес тауарларды жылжыту және сату ерекшеліктерін зерттейді, клиент үшін құндылық стратегияларын, қызмет сапасын басқару әдістерін және клиенттермен қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау жолдарын қамтиды. Тұтынушылардың мінез-құлқын талдауға, бәсекелестік ортаны бағалауға және Қызметтерді нарықта сәтті орналастыру үшін тиімді коммуникациялық стратегияларды әзірлеуге ерекше назар аударылады.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top