Интернет маркетинг

  • Пән цифрлық кеңістіктегі маркетингтің заманауи құралдары мен технологияларын зерттеуге арналған. Интернеттегі тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктері, әлеуметтік желілермен, іздеу жүйелерімен, электрондық пошта хабарламаларымен және онлайн жарнамалармен жұмыс істеу әдістері қарастырылады. Мақсатты аудиториямен тиімді қарым-қатынас құру, онлайн стратегияларды қалыптастыру және веб-аналитика мен сандық көрсеткіштер арқылы нәтижелерді бағалау тәсілдері талданады.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top