Аймақтық маркетинг

  • "Аймақтық маркетинг" пәні белгілі бір аймақтарға қолданылатын маркетингтің нақты аспектілерін зерттейді, тұтынушылардың қалауын, бәсекелестік стратегияларын және жергілікті нарық жағдайларын талдайды. Маркетингтік тәсілдерді аймақтың мәдени, экономикалық және әлеуметтік ерекшеліктеріне бейімдеуге, сондай-ақ жергілікті қажеттіліктер мен мүмкіндіктерді ескере отырып, тауарлар мен қызметтерді жылжытудың тиімді стратегияларын жасауға баса назар аударылады.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top