Event маркетинг

  • "Event маркетинг" пәні брендті, өнімді немесе қызметті жылжыту мақсатында іс-шараларды жоспарлауды, ұйымдастыруды және өткізуді зерттейді. Оған аудиторияны тарту стратегиялары, қатысушылар үшін бірегей тәжірибе жасау және оқиғалардың тиімділігін бағалау кіреді. Серіктестермен, демеушілермен және медиамен өзара әрекеттесу аспектілері, сондай-ақ қол жетімділік пен белсенділікті арттыру үшін әлеуметтік медианы пайдалану қарастырылады. Іс-шараларды ұйымдастырудағы шығармашылық пен инновацияға баса назар аударылады.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top