Тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Пән тауарлар мен қызметтерді таңдау мен сатып алуға әсер ететін процестерді зерттейді, тұтынушылардың мотивациясын, қалауы мен әдеттерін, сондай-ақ мәдениет, әлеуметтік орта және жеке сипаттамалар сияқты факторларды талдайды. Тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну компанияларға тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге, өнімдер мен қызметтерді жақсартуға және тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға көмектеседі.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top