Брендмаркетинг

  • Бренд маркетингі брендті құру және басқару стратегияларын, сондай-ақ оны тұтынушылардың қабылдауын зерттейді. Пән бәсекелестік ортаны талдауды, бірегей ұсынысты әзірлеуді және аудиториямен эмоционалды байланысты қалыптастыруды қамтиды. Брендтің орналасуына, оның визуалды сәйкестігіне және байланыс стратегияларына ерекше назар аударылады. Брендті тиімді басқара білу оның құндылығы мен клиенттердің адалдығын арттыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде бизнестің сәттілігіне әсер етеді.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top