Банктік маркетинг

  • Пән банктік қызметтер мен өнімдерді жылжыту әдістері мен стратегияларын зерттейді. Ол нарықты талдауды, тұтынушыларды сегменттеуді, жарнамалық науқандарды әзірлеуді және тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруды қамтиды. Студенттер клиенттерді тарту және ұстап қалу, сондай-ақ банктің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін маркетингтік құралдарды қолдануды үйренеді. Инновацияға және қаржылық ортадағы өзгерістерге бейімделуге баса назар аударылады.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top