Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау

  • Пән нарықта тауарлар мен қызметтерді ілгерілетуге бағытталған тиімді жарнамалық науқандарды құрудың принциптері мен әдістерін зерттейді, мақсатты аудиторияны талдауды, жарнамалық арналарды таңдауды, шығармашылық тұжырымдамаларды әзірлеуді және жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін бағалауды қамтиды. Студенттер жарнаманың тұтынушылық мінез-құлыққа әсерін зерттейді және маркетингтік мақсаттарға жету үшін стратегияларды әзірлеу дағдыларын үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top