Бизнестегі баға стратегиясы

  • Пәннің мақсаты- студенттерде компанияның тұрақтылығына, нарық үлесінің өсуіне және бәсекелестік пен сыртқы ортаның өзгергіштігі жағдайында пайданы барынша арттыруға бағытталған бизнестегі баға стратегияларын әзірлеу мен іске асырудың теориялық негіздері мен практикалық құралдары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәннің міндеттері- маркетингтік және стратегиялық перспективада бағаны қалыптастырудың негізгі тәсілдері мен модельдерін зерттеу. Баға стратегиясының түрлерімен таныстыру, кәсіпорынның баға стратегиясын таңдауға әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды талдауға үйрету. Іске асырылған баға шешімдерінің тиімділігін талдау және нарықтық кері байланыс негізінде стратегияны түзету.
  • Образовательная программа 6B04118 Бизнес экономикасы
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top