Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Таңдау пәні Қызмет көрсетуді басқару
-
Курс қызмет көрсету сапасын басқару және клиенттік тәжірибені қалыптастыру саласындағы негізгі ұғымдар мен тәжірибелерді қамтиды. Курстың мақсаты – басшыларға клиент қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған сервис процестерін жобалау, енгізу және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру. Курс құрылымы сервис тізбегін басқару, процестерді стандарттау, клиент қанағаттануының KPI және метрикаларын, алдыңғы шептегі персоналды басқару және сервисті цифрландыруды қамтиды. Курс клиенттердің адалдығын арттыруға, бәсекелік артықшылықтарды күшейтуге және жоғары сапалы қызмет көрсету арқылы тұрақты құндылық қалыптастыруға ұмтылатын басшылар үшін маңызды.
-
Образовательная программа 7M04103 Іскерлік әкімшілік (МBA)
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2