Таңдау пәні Өнімді дамыту және сатуды басқару

  • Курс тыңдаушыларды өнімнің өмірлік циклі мен бәсекелі орта жағдайында тиімді сату стратегиясын құрудың жүйелі түсінігін меңгеруге бағыттайды. Курстың мақсаты – нарық сұранысына сай өнімдерді әзірлеп, ілгерілетуді және тұрақты табыс өсімін қамтамасыз етуді үйрету. Курс құрылымы өнімді дамыту стратегиясын, ассортиментті басқаруды, баға қалыптастыруды, сату арналары мен воронкасын ұйымдастыруды және клиент базасымен жұмысты қамтиды. Курс өнімнің құндылығын арттыруды, компанияның нарықтағы позициясын нығайтуды және коммерциялық басқарудың тиімді жүйесін құруды көздейтін басшылар үшін маңызды.
  • Образовательная программа 7M04103 Іскерлік әкімшілік (МBA)
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top