Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Денсаулық сақтаудағы маркетинг
-
Пәннің мақсаты: нарықтық қатынастар жағдайында маркетинг ерекшеліктерін және денсаулық сақтау жүйесін реформалауды ескере отырып, денсаулық сақтауды ұйымдастырудың стратегиялық маркетингтік жоспарын жасау мүмкіндігін қалыптастыру. Пән магистр дәрежесін зерделеу нәтижесінде алатын болады: медициналық ұйымды маркетингтің негізгі принциптері мен компоненттерін білу медициналық тауарлар мен қызметтер нарығын зерттеу және болжау; стратегиялық маркетингтік қызметтің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін сипаттау; денсаулық сақтау ұйымының сыртқы және ішкі жағдайын талдау, медициналық қызметтерге сұраныс пен ұсынысты зерделеу Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: денсаулық сақтаудағы маркетингтің мәні; денсаулық сақтаудың маркетингтік ортасы; медициналық тауарлар мен қызметтер нарығын зерттеу; медициналық қызмет көрсету және оның қасиеттері; медициналық қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау; маркетингтік болжау әдістері; маркетингтік зерттеу технологиясы; медициналық ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; медициналық ұйым үшін маркетингтік стратегияны әзірлеу; медициналық қызметтерге сұраныс пен сұранысты зерттеу.
-
Образовательная программа 7M04110 Денсаулық сақтаудағы іскерлік әкімшілендіру
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2