Денсаулық сақтаудағы маркетинг

  • Пәннің мақсаты: нарықтық қатынастар жағдайында маркетинг ерекшеліктерін және денсаулық сақтау жүйесін реформалауды ескере отырып, денсаулық сақтауды ұйымдастырудың стратегиялық маркетингтік жоспарын жасау мүмкіндігін қалыптастыру. Пән магистр дәрежесін зерделеу нәтижесінде алатын болады:  медициналық ұйымды маркетингтің негізгі принциптері мен компоненттерін білу  медициналық тауарлар мен қызметтер нарығын зерттеу және болжау;  стратегиялық маркетингтік қызметтің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін сипаттау;  денсаулық сақтау ұйымының сыртқы және ішкі жағдайын талдау,  медициналық қызметтерге сұраныс пен ұсынысты зерделеу Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: денсаулық сақтаудағы маркетингтің мәні; денсаулық сақтаудың маркетингтік ортасы; медициналық тауарлар мен қызметтер нарығын зерттеу; медициналық қызмет көрсету және оның қасиеттері; медициналық қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау; маркетингтік болжау әдістері; маркетингтік зерттеу технологиясы; медициналық ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; медициналық ұйым үшін маркетингтік стратегияны әзірлеу; медициналық қызметтерге сұраныс пен сұранысты зерттеу.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top