Денсаулық сақтау жүйесін дамыту моделі: әлемдік тәжірибе

  • Курстың мақсаты әлемдегі денсаулық сақтау жүйелерінің дамуына салыстырмалы талдау жүргізу, оларды шешу жолдары мен оларды шешу жолдарын қалыптастыру, сондай-ақ денсаулық сақтау ұйымдарын басқарудың заманауи технологияларын пайдалануды қоса алғанда, отандық денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру мен жетілдіру бойынша оңтайлы шешімдер қабылдау. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады:  денсаулық сақтаудың профилактикалық бағытын іске асыруда әлемдік тәжірибеде жинақталған тәжірибені енгізу;  медициналық сақтандыру жүйесін, дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуді, медицина кадрларын даярлау мен біліктілігін арттыру жүйесін реформалау бойынша шет елдердің тәжірибесін пайдаланыңыз. әлемде жинақталған тәжірибені және медициналық ұйымдарды басқарудың заманауи технологияларын тәжірибеге енгізу;  отандық денсаулық сақтау жүйесіне әлеуметтік маңызы бар аурулардың алдын алу үшін қазіргі заманғы технологияларды енгізу үшін шет елдердің тәжірибесін бейімдеу;  медициналық ұйымдарды басқару жүйесін жетілдіру кезінде пәндерді оқу барысында алған білімдерін пайдалану;  орта және жоғары буын менеджерлерінің медициналық кадрларын даярлау жүйесін жетілдіру және жетілдіру бойынша шет елдердің тәжірибесін тәжірибе жүзінде талдау және пайдалану Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: әлемдегі денсаулық сақтау ұйымының қолданыстағы модельдері; мемлекеттің, сақтандырудың және жеке кәсіпкерліктің денсаулық сақтау жүйесінің артықшылықтары мен кемшіліктері; шет елдерде денсаулық сақтауды басқару жүйесінің негіздері; денсаулық сақтау жүйесінің түрлі модельдері бар елдерде медициналық сақтандыруды ұйымдастыру ерекшеліктері; ұйымдастыру, дүние жүзінің әртүрлі елдеріндегі халықты дәрілік қамтамасыз етудің ерекшеліктері мен проблемалары және оларды шешу жолдары; ДДСҰ-ның денсаулық сақтаудың барлық стратегиясының негізгі қағидалары және әлеуметтік-экономикалық дамудың әртүрлі деңгейлері бар елдерде оны енгізу жолдары; медицина қызметкерлерін орта және жоғары деңгейде дайындау бойынша шет елдердің тәжірибесі.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top