Бизнес-зерттеу

  • Пәннің мақсаты - макро және микроэкономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, тәуелсіз зерттеу жүргізу арқылы бәсекелес ортаны тұтынушылардың мінез-құлқын талдауға және бағалауға мүмкіндік жасау. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:  бизнес, жобалық зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қою тәсілдерін, эксперименттік зерттеулерді жүргізу әдістемесін, нәтижелерді өңдеу мен талдауды сипаттау;  бизнес және жобалық зерттеулерді ұйымдастыру кезінде мақсаттарды қою және міндеттерді анықтау;  қазіргі ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу және талдау әдістерін қолдану, дипломдық жобаның тақырыбы бойынша эксперименталды зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу;  бизнес-зерттеулердің түрлі аспектілеріне әсер етуі мүмкін негізгі перспективалы технологияларды анықтау.  денсаулық сақтау кәсіпорын қызметінің көрсеткіштерін және саланың экономикалық даму параметрлерін болжауды жүргізу үшін экономикалық-математикалық аппаратты пайдалану; Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: бизнес-зерттеулердің негізгі сипаттамалары. Бизнес-зерттеулердің негізгі ерекшеліктері және шетелдік тәжірибе. Бизнес-зерттеулердегі технологиялар ұғымы және нарық. Бизнес-зерттеулерде болжау және жоспарлау.. Перспективалы жоспарлау әдісі. Орта мерзімді және жедел жоспарлау негіздері. Күнтізбелік жоспарлау әдістемесі болжамдар мен жоспарлар жүйесі . Болжау әдістері. Болжауды және жоспарлауды ұйымдастыру. Кәсіпорындағы жоспарлау жүйесіндегі қаржылық жоспарлауды Бизнес-зерттеу.
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top