Менеджмент және маркетинг негіздері

  • Маркетингтің теориялық негіздері және тұжырымы. Бизнестегі маркетингтік зерттеулер. Нарықты сегменттеуді меңгерудің әдістемелік негіздері. Тауар нарығында сауда жасау кезіндегі тұтынушылардың тәртібі. Жарнама, оның маңызы, ерекшеліктері. Менеджменттің мәні және мазмұны. Менеджменттегі коммуникация. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер. Мақсаттарды қою және ұйым қызметін жоспарлау. Менеджмент жүйесіндегі мотивация және бақылау.
  • Образовательная программа 6B04101 Мұнайгаз бизнесі экономикасы
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top