7M01508 Информатика в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы қазіргі заманғы отандық және халықаралық критерийлерге сәйкес келетін бәсекеге қабілетті, инновациялық-ойлы және патриоттық тәрбиелі мамандарды даярлауға, сондай-ақ элиталық ғылыми-зияткерлік және ақпараттық-мәдени орта құруға сәйкес жүзеге асырылады. ОП мақсаты университетте бағдарламаны меңгеру барысында түлектер алған құзыреттіліктерімен анықталады, магистранттарда жеке және кәсіби қасиеттерін (Жалпы гуманитарлық, коммуникациялық-ақпараттық, әлеуметтік-саяси) және кәсіби құзыреттіліктерін (БДВК, БДВК, ПДВК, ПДВК) 7М015-жаратылыстану-ғылыми пәндері бойынша мұғалімдерді даярлау бағыты бойынша дамыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мультиагенттік жүйелер
Пәнді игерудің мақсаты-магистранттың қазіргі заманғы өңдеу құралдарын қолдана отырып, бұрын оқыған жоғары деңгейдегі тілде көпагенттік типтегі әртүрлі таратылған есептеуіш модельдерін жүзеге асыру дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты - ғылыми басқарудың заманауи үрдістері-жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Курс студенттерді шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстырады. Берілген пәннің негізгі бөлімдері: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметінің субъекті психологиясы, жетекшінің өз басқару функцияларын жүзеге асыру сапасы мен ұйымдастырушылық мәселелерін психологиялық талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Желілік технологиялар
Курс магистранттарда әртүрлі жағдайда жергілікті есептеу желілерін (ЖЕЖ) құру және пайдаланумен байланысты практикалық дағдылар мен білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында магистранттар ЖЕЖ жобалау және құру негіздерімен, олардың жұмысын қамтамасыз ететін техникалық және бағдарламалық құралдармен, сондай-ақ ғаламдық Интернет желісінде жұмыс істеу негіздерімен танысуға тиіс. ЛВС-да Интернет-технологияларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылады (қорғалған Интранет желісін құру). Курс АЖЖ талаптарын анықтау, желінің логикалық жұмысын ұйымдастыру, ақпарат ағынын шектеу және оларды рұқсатсыз кіруден қорғау бойынша негізі дағдыларды әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Тілді және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады, отандық, социомәдени және кәсіби салалардағы қарым-қатынас үшін жеткілікті ақпарат жасайды мәдениет; әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен сыйластықты тәрбиелеу, ортақ мәдениеттің көкжиегін және дамуын кеңейтеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Blockchain технологиясы теориясы
Бағдарлама магистранттары Математикалық физика әдістерімен, ақпарат теориясымен, кванттық есептеулермен, мультиагенттік технологиялармен және ақпарат теориясының басқа да бірқатар салаларымен қатар блокчейн-технологияларды зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Информатика пәнінен заманауи есептерді бағдарламалау
Курстың мақсаты-магистранттардың информатика бойынша қазіргі заманғы есептерді бағдарламалау саласында білімдерін қалыптастыру, ақпараттық процестерді жүзеге асырудың техникалық және бағдарламалық құралдарын, функционалдық және есептеу есептерін шешудің модельдерін, алгоритмдерді, бағдарламалау тілдерін үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Информатикаға арналған дискретті математика
Курстың мақсаты ақпараттық процестерді сипаттауға арналған формальды тілдердің өзара байланысқан кластарын бөліп көрсету, генетикалық (индуктивті), аксиоматикалық және мақсатты таңдалған есептер әдісі сияқты математика мен информатиканы оқытудың дидактикалық әдістерін қолдана отырып, дискретті математиканың формальды құрауыштарын үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Бұл пән басқарудың мазмұнын ашады, басқару туралы білім қалыптастырады, әртүрлі қызмет түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Информатика саласындағы педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Пәнді игерудің мақсаты педагогикалық ғылым саласындағы магистрантқа педагогикалық зерттеулерде қолданылатын методология мен әдістер туралы түсінік беру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Big Data Технологиясы
Ақпараттық жүйеде үлкен деректерді пайдалану қағидаларын, әдістерін, технологияларын және құралдарын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЖОО-да білім беру процесін жобалау
Оқу жұмысының жоспары. МЖББС білім беру бағдарламаларын жобалаудың негізі ретінде. Болон процесі және оны Қазақстандағы жоғары білім жүйесінде енгізу. Университет оқытушысының кәсіби және педагогикалық қызметі және қазіргі студенттің тұлғасы. Қазіргі студенттің әлеуметтік-психологиялық портреті. Қазақстан Республикасындағы жоғары білімнің дамуының негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Зияткерлік жүйелерді әзірлеу технологиялары
Курстың мақсаты ақпараттық жүйелерде білім берудің теориялық және қолданбалы мәселелерін анықтау және зерттеу, интеллектуалды жүйелер мен технологияларды құру идеологиясы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бұлтты есептеулер және виртуализация
Тыңдаушыларда бұлтты есептеу технологиясы туралы теориялық және практикалық білімдердің қажетті көлемін, заманауи бизнесте бұлтты технологиялар пайдасын практикалық іске асыру дағдылары мен біліктерін қалыптастыру, осы технологияның аспаптық құралдарын зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компьютерлік модельдеу және жобалау жүйелері
Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар ауқымды теориялық білім, сондай-ақ Ақпараттық жүйелер жүйесін әзірлеу процесімен байланысты практикалық дағдыларды алады. Курсты сәтті аяқтаған магистранттар: жүйеге қойылатын талаптарды талдау және анықтау үшін деректерді жинау, жүйелік компоненттер мен ортаны құру, бағдарламашыларға жүйені енгізуге, деректерді сақтау үшін деректер базасын және деректерді енгізу және шығару үшін пайдаланушы интерфейсін, сондай-ақ жүйені және оның деректерін қорғау үшін басқару элементтерін құруға көмектесетін жалпы және егжей-тегжейлі модельдерді құру мүмкіндігіне ие болуы тиіс
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқу үрдісінің мазмұнын және мектепте және ЖОО-да инновациялық оқыту жағдайларын жобалау
Болашақ мұғалімдерді мемлекеттік білім стандарттарына сәйкес келетін деңгейде негізгі білім беру бағдарламалары мен жоғары білімнің оқу жоспарларын орындауға дайындау; қазіргі білім беру технологияларын дамыту және қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Кредиттік оқыту технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметтерді жүзеге асыра алады; Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесін біледі; оқыту процессінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолданудың әдіснамалық негіздерін игеру
- ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті
- ғылыми ойлау мәдениетін, фактілер мен теориялық ережелерді жалпылау, талдау және синтездеуді меңгерген; педагогика саласындағы негізгі басқару тәсілдерін жүзеге асыру әдістері мен басқару қызметінің мазмұны мен нысанын әлеуметтік-психологиялық талдау мен диагностиканың қазіргі әдістерін меңгерген
- ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық қызмет салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасай алады
- әртүрлі қолданбалы салаларда агенттік және мультиагенттік модельдерді жобалау дағдысын меңгерген; әртүрлі қолданбалы салаларда бағдарламалық жүйелердің агенттік және мультиагенттік компоненттерін құру дағдысын меңгерген; білімді ұсыну тілдерінде және зияткерлік жүйелерді әзірлеудің аспаптық құралдарында бағдарлана алады. параллельді бағдарламалау технологияларын меңгерген
- информатика үшін дискретті математиканың негізгі теориялары мен әдістерін біледі; дискретті математикадан қойылған есептерді шеше алады; информатикадан заманауи есептерді бағдарламалай біледі; алгоритмдердің теориялық негізін, негізгі парадигмалар мен бағдарламалау әдіснамасын, С++, С#, Java және Python кітапханаларының синтаксисі мен семантикасын біледі; бағдарламаларды жобалау және әзірлеу кезеңдерін біледі
- үлкен көлемді деректерді жинау және интеграциялау, жасанды нейрондық желілік технологияларды білу, желіні талдау, оңтайландыру, генетикалық алгоритм, үлгіні тану, геометриялық және геометриялық әдістерді меңгеру қабілеттерін білу. деректердегі географиялық ақпарат, статистикалық талдау; Blockchain теориясы мен технологиясын білу, тау-кен технологиясын білу, биткокин, деректерді рұқсатсыз өзгертуден қорғау, деректерді тікелей алмасу, желілік қатысушылар арасында ашықтықты қамтамасыз ету
- стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа дайын болу