Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендинг пен PR негіздері
-
Курстың мақсаты студенттерде брендті құру және басқару туралы түсінік қалыптастыру. Міндеттері: брендинг пен PR теориялық және әдіснамалық негіздерін, сондай-ақ, жаһандық бәсекелестік жағдайында брендті дамыту мен басқарудың тенденциялары мен бағыттарын зерттеу; студенттерде жарнама және қоғаммен байланыс бойынша қызметтер нарығының құрылымы мен даму процестері туралы түсінік қалыптастыру.
-
Образовательная программа 6B03102 Мәдениеттану
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1