Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03102 Мәдениеттану в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Оқу курсы студенттерді мәдениеттану пәнін анықтаудың қазіргі тәсілдерімен таныстыруға бағытталған. Қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық білім жүйесіндегі мәдениеттану орны мен мәдениеті туралы қазіргі білім құрылымы туралы түсінік қалыптастыру. Бұл пән мәдениеттанушы-студенттерде мәдениетті зерттеудің заманауи әдістерін қолданудың алуан түрлі мүмкіндіктерін түсінуді, олардың ғылыми-зерттеу және оқытушылық жұмыста нақты қолданылуын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дала мәдениеті
    Несиелер: 5

    Бұл курста студент қазақ мәдениетін оның тарихи даму процесімен қарастыра меңгереді (ежелгі және ортағасыр кезеңі), қазақ мәдениетінің мүмкіндіктерімен ерекшеліктерімен танысады, қазақ рухани мәдениетінің құрылымындағы қазақ философиясының орнын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мазмұны әлемдік мәдениет тарихының негізгі өркениеттік сипаттамасын және Шығыс пен Батыс мәдениетінің ерекшеліктерін және олардың мәдениетаралық коммуникациясын көрсетеді., біртұтас түсіну тарихи негізделген мәдениет жиынтығы ретінде ашық жүйелердің, ұжымдық рухани және дүниетанымдық әлемнің бірлігі мен әралуандылығын көрсететін көзқарастар, құндылықтар, символдар, мінез-құлық практикалары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәстүрлі мәдениет/ Қазақтардың материалдық мәдениеті
    Несиелер: 3

    Бұл курста студент қазақ халқының дәстүрлі мәдениетін – барлық салт-дәстүрі мен халықтың қоғамдық өмір сүру дағдысы мен өмірлік тәжірибесін зерделеп оқып біледі./ Бұл курста студент қазақ халқының материалдық мәдениетімен танысып, оқып біледі. Қазақ халқының баспанасы – материалдық мәдениеттің керемет ескерткіші болып есептеледі.Ол киізүйдің үлкендігі (қанаты, яғни алты қанат, он екі қанат, т.б.) мен құрылымына қарай жаздық және қыстық деп бөлінеді. Жазда қазақтар жеңіл, көшіп-қонуға ыңғайлы киіз үйлерде тұрса, қыста жылы, киізі қалың «ағаш үй», «жер үй», «қара там» деген үлгілерді пайдаланған. Ұлттық киім үлгілерінде ата-бабадан келе жатқан дәстүрлі ұлттық нақыш сақталып,экономикалық, климаттық жағдайларға бейімделіп жасалған. Киім түрлері жүннен, жібек матадан, киізден, мал терісі мен бағалы аң терілерінен, жүнінен жасалатын болған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бүкіләлемдік әдебиет тарихы/ Әлемдік әдебиет
    Несиелер: 5

    Мәдениеттің, өнердің, ғылым мен даналық ойлардың, яғни философиялық толғамдардың, сондай-ақ кезеңдердің нақты-тарихи бөлшектеріндегі әлемдік әдебиет процесстерінің өзіндік ерекшеліктері ашылған. Пән мақсаты: - әлемдік әдебиеттің негізгі көркем және теориялық-әдеби мәтіндерімен танысу/ Пәннің мақсаты әлем әдебиеті дамуының негізгі кезеңдері туралы, ұлттық әдеби дәстүрдің ерекшеліктері туралы түсініктің қалыптасуы болып табылады. Бұл пәннің алдына қойған мақсаты - білім алушыларды мәдениаралық коммуникациясын, сондай-ақ өмір бойы үнемі өз білімін шыңдап жетілдіре түсу мен кәсіби, коммуникативті дағдысын дамытып және өндірістік-практикалық қызметке дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 5

    Дүниетанымдық адамгершілік және эстетикалық мәселелерге қызығушылықты дамыту, елде, әлемде, өз өмірінде болып жатқан адамгершілік бағалауға қажеттілікті ынталандыру. Оқу курсының міндеттері: - этика және эстетика ғылымына кіріспе; - студенттерде адамгершілік қағидаттарды, идеалдарды қалыптастыруды көздейтін біртұтас моральдық көзқарасты қалыптастыру; - мәдениетте, тарихта, адам өмірінде тамаша және білімсіз, жоғары және ойпатты және т.б. табу дағдыларын қалыптастыру. Курс мәдениеттану, философия, тарих, әлеуметтану, саясаттану, конфликтология, кәсіби этика сияқты Мемстандарттың басқа пәндерін оқытумен байланысты. Олар студенттерде қалыптастыратын білімге сүйенеді. Өз кезегінде «Этика және эстетика» курсында алынған мәдениет құбылыстарын білу студенттерге басқа гуманитарлық пәндермен хабарланатын оқу материалдарын терең және толық меңгеруге, адам мен қоғамның даму заңдарын толық, жан-жақты, жүйелі және тұтас түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ислам мәдениеті/ Мұсылмандық ренессанс
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ислам дінінің діни және мәдени тарихын оқытудан басталып, түрлі тарихи-мәдени кезең мен жағдайларда дін ұстанушылар мен ізбасарларының дінді практикалық түрде қалай жүзеге асырғандығын оқыту Бұл курста Құранның мән-мағынасы, қасиетті, киелі архитектуралық-мәдени ғимараттардың ерекшеліктері, негізгі діни мерекелердің шығу тарихы мен салты, ғылыми жетістіктер мен өнер туындыларын қарастырады. / Бұл курста мұсылмандықтың тарихы мен мәдениеті, мұсылманшылықтың негізгі ілімдері мен дәстүрлері. Курстың міндеті студенттерді мұсылман елдерінің әдебиеті, өнері мен архитектурасымен таныстыру, олардың басқа мәдениеттермен арақатынасын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Оқу курсы әр түрлі өнер түрлерінің ерекшелігін түсіну үшін қажетті теориялық білімнің көлемін қамтиды. Студенттерге өнердің теориялық мәселелері, пластикалық, уақытша, техникалық өнер ерекшеліктері, түрлі стильдердің эстетикалық ерекшеліктері бойынша кең ақпараттық материалдарды меңгеру ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ/орыс тілі
    Несиелер: 3

    «Кәсіби қазақ/орыс тілі» курсы коммуникациялық-дискурстық аспектіле қазақ/орыс тілдерінің мазмұнын, мамандық пен кәсіптің негіздерін, іскерлік коммуникация мәдениетін қамтитын білімнің пәнаралық саласын ұсынады. Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіби қызметтің түрлі салаларындағы қарым-қатынастың өзекті мәселелерін орыс тілі құралдарымен шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениет философиясы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні мәдениеттің тарихи өлшеміндегі философиялық ойдың орны мен рөлін анықтауға, мәдениетті зерттеудің негізгі философиялық-әдіснамалық тәсілдерін анықтауға, оның адамның әлеуметтік-мәдени өміріндегі рөлін анықтауға, мәдениеттің басты теориялық мәселелерін ашуға бағытталған. Бұл оқу пәні мәдениеттің философиялық мәнін, ерекшелігін, қазіргі әлеуметтік болмыстағы мәдениеттің орнын ашады.Курс студенттердің Мәдениет теориясы саласында, мәдениеттің философиялық-әдіснамалық мәселелерін білуде қазіргі заманғы ғылыми білімді меңгеруін қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу сауатты және кәсіби баяндауға , сөздікпен және сөздіксіз кәсіби мәтіндерді оқып, аудара білуге, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге, кәсіби терминдермен жұмыс істеуге көмектеседі. Осы жұмыс оқу бағдарламасын іске асыру кезінде дидактикалық және көрнекі құралдар: Плакаттар, оқу бейнефильмдері, электрондық оқулықтар, білім алушыларды даярлау бейіні бойынша оқу және оқу-әдістемелік құралдар қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени антропология
    Несиелер: 5

    Бұл пән нақты мәдениет жағдайында адамның әлеуметтік және табиғи ортамен өзара әрекеттесуінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттейді. Мәдени антропологияның объектілері мәдени-тарихи аймақтар, әртүрлі үлгідегі қоныстар; мамандандырылған салалар, мәдениет (экономика, саясат, құқық, дін, өнер, білім беру); әлеуметтік-мәдени топтар, топтар, ұйымдар (элита мәдениеті, кедейшілік мәдениеті, ұжымдық адамгершілік, әдет-ғұрып, кодекстер, құндылықтар, ой-сана, мифология); жекелеген адамдар (өмір салты, ауытқитын мінез-құлық) болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұражайтану жәнеи табиғи және мәдени мұра нысандарын қорғау
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты қазіргі заманғы мұражайлар мен мәдени және табиғи мұра объектілерімен байланысты ғылыми-зерттеу, ұйымдастыру-басқару, жобалау және өндірістік іс-әрекеттерде көрініс табатын мұражайлар мен мұражай қызметі туралы ғылымның негізгі теориялық ережелерімен танысу болып табылады. Міндеттері: музейдің жалпы концепциясын және қызметінің бағыттарын, дәуірдің мәдени парадигмасы контекстінде мұражайдың нақты жаңа түрін қалыптастырудың "технологиясын" көрсету; мұражайлардың генетикалық классификациясымен таныстыру, мұражай ғылымының қалыптасуы мен дамуын қадағалау, мұражайдың қазіргі заманғы құры��ымымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заманауи мәдениет тарихы
    Несиелер: 6

    ХХ ғасыр мәдениетінің қалыптасу ерекшелігі, өзіндік ерекшеліктері мен динамикасын, қазіргі заман дәуіріндегі мәдени үдерістердің күрделі өзгеруіне мүмкіндік беретін пән. «Қазіргі заман мәдениеті» пәнін оқу басқа мәдениеттанулық және гуманитарлық пәндер арасында басым орындардың бірін алады, өйткені қазіргі заман мәдениетін ғылыми, эстетикалық, философиялық ұғымдармен адамның интегративті үдерісіндегі деректер мен құбылыстардың біртұтас жүйелік бірлігі ретінде түсінуді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени саясат
    Несиелер: 5

    Аталған курстың мақсаты ҚР мәдени саясатының негізгі бағыттары мен модельдерімен танысу, Қазақстанның мәдени саясаты тұжырымдамасының негізгі ережелерін және мәдениет пен өнер саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды зерделеу болып табылады. Міндеттері: Мәдениет және өнер саласындағы категориялық-ұғымдық аппаратпен, мәдениет саласындағы басқару әдістерімен танысу және мәдени саясат саласындағы шетелдік тәжірибені талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Оқу пәні оқу процесінің құрылымы мен формаларын зерттеуге арналған. Осы тәжірибеден өткеннен кейін студенттер: - оқу үрдісінде негізгі болып саналатын негізгі заңдар мен құжаттар.; - оқу құжаттарын жүргізу және құрастыру; - арнайы аспаптар бойынша дәріс өткізу принциптерін меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми мәтінмен жұмыс жасаудың негіздері
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми стильді жіктеу туралы , оның стилдік бөліктері, ғылыми мәтіннің түрлері мен жанрлары туралы кең түсінік қалыптастырады. Ғылыми мәтінді түрлі жанрда жазудың және түрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді сараптаудың нық машықтарын қалыптастырудың негізгі әдістерін меңгеруге, ғылыми редакциялау және ғылымның түрлі салаларында ғылыми зерттеулерде тиімді пайдалану мақсатында ғылыми мәтіндерді рецензиялауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дін Тарихы/ Теология тарихы
    Несиелер: 4

    Пән бойынша бірінші профильдік болып есептелетін Қазақстан және шет ел тарихын зерттеп оқу, сондай-ақ екінші профильдік болып есептелетін «Әлеуметтану», «Саясаттану», «Дінтану», «Мәдениеттану» сияқты профильдік дайындық пәндерімен тығыз байланыста болады. Осы курс шеңберінде адамзаттың діни сана-сезімінің қырлары объективті шартты және нақты-тарихи дамуымен зерттеледі. Әсіресе әлемдік тарихтағы христиан дінінің рөліне және негізгі христиандық конфессияларға, православтық дін тарихына, сондай-ақ ислам дінінің тарихы мен ислам мәдениетінің ерекшеліктеріне айрықша көңіл бөлінеді. Бұл пәнді меңгеруде студенттердің алған жаңа білімдері мен машықтары Батыс пен Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заманғы мәселелерін пәнаралық зерттеудің теориялық-әдістемелік негіздері курстық және дипломдық жұмыстарын жазу кезінде қолдануға мүмкіндік береді./ Бұл курста тарихи-мәдени, пәнаралық және конфессияаралық контекстегі христиандық құлшылық тақырыптары жүйелілікпен енгізілген. Тыңдармандарды христиандық теологияның негізгі тақырыптары мен христиандық жүйедегі діннің тәсілдерімен таныстыру. Курстың маңызды тақырыптарының бірі – христиандық доктриналық негізгі ережелерді талдау, тұтастығы мен өзара байланы��тарын оқып зерттеу, христиандық діни рационалдық принциптер мен әдістерді өмірмен, салт-дәстүрмен сабақтастыра отырып, интеллектуалды және мәдени-тарихи контексте қарастыру мүмкіндігін береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік және кроссмәдени психология
    Несиелер: 5

    шыңдап жетілдіре түсу Пәнді игерудегі мақсат студенттердің әлеуметтік-психологиялық ғылымдар туралы біртұтас негізгі иядеяларын қалыптастырып сіңіру, сондай-ақ адамдарды басқарудағы әлеуметтік-психологиялық білімдерді тәжірибе жүзінде қолдана білу. «Кросс-мәдени психология» пәнін игерудегі басты мақсат: студенттерді кросс-мәдени психологиясының теориясымен, зерттеу нәтижелерімен таныстыру болып табылады, және де адамдардың этномәдени ерекшелігін жеке және топтық мінез-құлқын тану машығына қызығушылығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұқаралық мәдениет теориясы
    Несиелер: 6

    Оқу курсының мазмұны отандық және шетелдік мәдени антропологияның, Постмодерн мәдениетінің философиясының ережелері мен жетістіктеріне негізделеді. Бұл курстың теориялық мазмұны батыс және отандық ғалымдардың концепциялары, сондай-ақ бұқаралық мәдениеттің арт-технологиялары мен практикалары болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениеттану зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Бұл курс мәдени зерттеулердің әдіснамалық аспектілерін зерттейді, мәдениет саласындағы ауқымды методологиялық жобалардың қалыптасу тарихымен таныстырады, әлеуметтік-гуманитарлық әдіснамасымен және ғылыми-зерттеу мен ұстаздық жұмыстарда мәдениетті зерттеудің нақты арнайы тәсілдерін игеруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениет саласындағы басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    ұйымдағы адамның мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері туралы, басқару жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтары туралы бұрын алынған психологиялық білімдер мен түсініктерді тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Оның негізгі мақсаты әлеуметтік психология саласы ретінде басқару психологиясының негізгі әдіснамалық және теориялық аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Бұл пән адам тұлғасының мәнін және оның психологиялық ерекшеліктерін басқару қызметінің басты буыны ретінде көрсетуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени география
    Несиелер: 6

    Оқу курсының мағынасы табиғаттың географиялық және мәдени өзара байланыстарына кешенді түрде қарау сипаттарын айқындайды. Мәдени ландшафтар құрылымын кешенді тұрғыда қарауды ұсынады (физикалық-географиялық негіздер, түрлі архитектуралық ғимараттар мен әлеуметтік құрылымдардың әртүрлі сапалары мен деңгейі және нысандар кешені)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 4

    Мәдениет саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне, мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің қағидаттарына, сондай-ақ, мәдени сала мекемелеріндегі басқару қызметінің практикалық дағдыларына оқыту.Пәнді оқу барысында келесі міндеттерді шешу қажет:- мәдени-академиялық процестерді басқарудың формалары мен әдістерін қарастыру;- мәдениет саласындағы менеджменттің механизмдерін үйрену; - мәдени бейіндегі мекемелердің қызметін жоспарлау және бағдарламалау жүйесі туралы білім алу; - кадрларды басқару бойынша типтік рәсімдер мен шешімдерді меңгеру; - мәдениет мекемелерінің қызметінде басқару технологияларын қолдану дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Өндірістік практиканың мақсаты студенттердің теориялық дайындығын нығайту және нығайту, оларға практикалық дағдылар мен құзыреттіліктерді, сондай-ақ мәдениет саласындағы өзіндік кәсіби қызмет тәжірибесін игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Пән тілдік, әлеуметтік-мәдени, мәдениетаралық, ұлтаралық қарым-қатынасты кәсіби қызметтің түрлі салаларында (білім беру мекемелерінде, мәдениет мекемелерінде, БАҚ), сонымен қатар ғылыми-зерттеу саласында қамтамасыз етуге арналған, мәдениетаралық интеграция жағдайында болашақ магистрлердің коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру; студенттерде әртүрлі мәдениет өкілдерінің сөйлеу және коммуникативтік мінез-құлқының ерекшеліктері, өзара түсіністіктің қиындықтары және оларды жеңу тәсілдері туралы нақты түсінік қалыптастыру.; төзімділік сезімін, өзге де ұлттық мәдениеттерді құрметтеуді тәрбиелеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Бұл курс тіл мен мәдениеттің өзара байланысын зерттейді. Пәннің негізгі мазмұны тілді мәдениет фактілерімен тығыз байланыста, оның ішінде мәдениетаралық коммуникация аспектісінде қарастыру болып табылады. Курстың мақсаты-білім алушыларда әлеуметтік-мәдени ақпаратты беру және әлемнің ұлттық суреттерін қалыптастыру тәсілі ретінде мәдениеттің негізгі бөлігі ретінде тіл туралы антропоцентрикалық бағдарланған түсініктерді қалыптастыру; тілдің тілдік репрезентациясының негізгі үлгілерін қарастыру: лингвоменталды (концепт, әлем бейнесі), коммуникативтік (тілдік тұлға, дискурс).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Интегративті сипатқа ие, экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген ,әр түрлі өмір аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың адам өміріне әсері нысаны ретінде. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика заңдылықтары мен негізгі ұғымдарының қалыптасуына негізделген. Кәсіпкерлік – қазіргі заманғы экономикалық өмірде қиын болатын ғылыми білім. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп туралы білу – уақыт талабы, әсіресе жастар үшін

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениет саласындағы жобалық қызмет
    Несиелер: 6

    қазіргі мәдениеттегі жобалау қызметі мен білім пәні туралы түсінік беру, модельді жобалау туралы түсінік беру, ақылға қонымды ойлау мәдениетін тәрбиелеу. Пәннің міндеттері: Білім алушыларды адам мен қоғам өміріндегі жобалық қызметтің рөлімен, табиғи және қоғамдық жүйелердің дамуы мен қызмет етуінің негізгі заңдарымен таныстыру.; Пәнді меңгеру нәтижесіне қойылатын талаптар: білім алушыларға логикалық ойлауды, қоғамдық құбылыстарды талдау негіздерін, құндылық бағдарлар мен идеалдар жүйесін қалыптастыруға ықпал ететін білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи қазақстандық өнер
    Несиелер: 6

    Пән студенттің этномәдени тұлғасын Қазақстандағы көркем мәдениеттің басқа мәдениеттермен өзара байланысын қалыптастыруға, болашақ мамандардың көркем-гуманитарлық санасының дамуына, этномәдени білімнің мұратына жауап беруіне бағытталған. Этномәдени білімнің негізін құраушы функция көпмәдениетті тұлғаның тәрбиленіп шығуы болып табылады, өзінің түпкі мәдениетімен басқа мәдениеттермен сәйкестендіруге жағдай жасау, мәдениеттер сұқбаттастығына бағдар беру және олардың өзара байи түсуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Брендинг пен PR негіздері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерде брендті құру және басқару туралы түсінік қалыптастыру. Міндеттері: брендинг пен PR теориялық және әдіснамалық негіздерін, сондай-ақ, жаһандық бәсекелестік жағдайында брендті дамыту мен басқарудың тенденциялары мен бағыттарын зерттеу; студенттерде жарнама және қоғаммен байланыс бойынша қызметтер нарығының құрылымы мен даму процестері туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Смарт-технологиялар мен интернет заттары
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерді Smart-технологиялары мен Интернет заттарымен, Smart-экономиканы дамытуға жол ашатын, Smart-білім мен Smart-қоғамымен таныстыру. Электронды қоғамда студенттердің ақпаратты-коммуникационды және технологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Smart-құрылғыларды өз мамандығы бойынша үйреніп, ақылды технологиялармен қолданумен қатар ,өз бетімен интернет-қосымшаларын құруды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи қоғамның әлеуметтік-мәдени дамуы
    Несиелер: 3

    «Мәдениеттану» мамандығы студенттерінің қазіргі заманғы философия, әлеуметтану және мәдениеттану теорияларының негізгі мәселелері бойынша білімін кеңейтуге бағытталған таңдау компонентінің пәні. Пәнді оқу студенттердің шығармашылық ізденіске қабілеттерінің дамуына қабілетті болу. Пәннің мақсаты – қоғамның жүйесіндегі мәдениеттің орны мен рөлін,оның басқа да қоғамдық құбылыстармен арақатынасын, оның құрылымын қоғамның әр түрлі қабаттарында, сыныптары мен топтарында атқаруын, әртүрлі тарихи дәуірдегі және әртүрлі саяси контекстердегі мәдениеттің әлеуметтік мазмұны мен маңызын, қоғамдық құбылыстың мәдениетін талдаудың принциптері мен әдістерін, әлеуметтік-мәдени талдаудың мақсаттары мен мүмкіндіктерін, мәдени саясаттың жүзеге асырылуының шарттары, міндеттері мен шекараларын ашып көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік практика II
    Несиелер: 12

    Өндірістік іс-тәжірибе өтеді ұйымдарында жататын мамандық. Бұл теориялық білімді практикалық ұштастыруға бағытталған. Бұл пән студенттердің Болашақ қызметінде кәсіби дағдыларын арттыруға және оқытуға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Туристік қызметті ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты туристік индустрияның мәні, құрылымы, мазмұны, ұйымдастыру негіздері және қызмет етуі туралы, туроператорлық және турагенттік қызметтің негіздері туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Міндеттері: қонақжайлылық пен туризм индустриясын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін және олардың осы қызметті ұйымдастырудың негізгі тәсілдеріне әсерін зерттеу, қонақжайлылық пен туризм индустриясын басқарудың ұйымдастырушылық аспектілерін талдау, туристік өнімнің ерекшеліктері мен сыртқы факторларын зерттеу және толық зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақ халқының мәдениогенезінің кәсіби терминологиясын, фактілерін және анықтамаларын біледі. Қазақ халқы мәдениетінің дүниетанымдық және рухани құрамдас бөліктерін түсінеді және түсіндіреді. Қазақстан мәдениеті саласында оқытушылық, зерттеу, аналитикалық қызмет дағдылары бар.

  • Код ON2

    Философия және мәдениет теориясы, Мәдени антропология, Бұқаралық мәдениет теориясы категориялары мен концепцияларын біледі. Мәдениеттану теориясы мен практикасы саласында қолданбалы зерттеулер мен оқытушылық, аналитикалық қызметте алған білімдерін интерпретациялау дағдылары бар.

  • Код ON3

    Әр түрлі өркениетті кезеңдерде мәдениет, өнер, дін мазмұнын біледі. Мұражай, экскурсиялық, туристік және т.б. қызметте алған білімдерін пайдалану дағдылары бар.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы Мәдениеттанудың ғылыми, психологиялық және экономикалық аспектілерінің терминологиясын, критерийлерін, негізгі технологияларын біледі. Мәдениет саласындағы ғылыми, психологиялық және экономикалық аспектілердің қызмет ету ерекшелігін түсінеді. Басқарушылық, ұйымдастырушылық және коммуникативтік қызметте алған білімдерін қолданады.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы Мәдениетаралық коммуникацияның нақты технологияларын, ерекшеліктерін және ерекшелігін біледі; қазіргі әлеуметтік-мәдени процестердің құрылымы мен мазмұнын біледі.

  • Код ON6

    Қолданбалы мәдени аспектілердің (мәдени география, брендинг, мұражай, туристік қызмет және т. б.) мазмұны мен ерекшелігін біледі.)

  • Код ON7

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолданады және ұстанады.

  • Код ON8

    Этика, эстетика, лингвомәдениеттанудың негізгі категориялары мен концепцияларын біледі. Алынған білімді қолданбалы зерттеулерде, әлеуметтік-мәдени жағдайдың аналитикалық қызметінде қолдана алады.

  • Код ON9

    Мәдениеттің түрлі салаларына қосымшада психологиялық білімді қолдана алады. Мәдениет саласындағы менеджменттің заманауи технологияларын біледі. Кроссмәдени коммуникацияның ерекшелігін түсінеді. Коммуникативтік қызметтің басқарушылық, ұйымдастырушылық, жарнамалық, маркетингтік қызметінде алған білімдерін қолданады.

  • Код ON10

    Жаңа коммуникациялық және цифрлық технологиялардың әлеуметтік рөлін түсінеді. Мәдениеттану саласындағы зерттеулерде заманауи ІТ-дің практикалық қолданылуын біледі.

  • Код ON11

    Бизнес-жоспарлар жасайды, оны жүзеге асыру жолдарын табады. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі.

  • Код ON12

    Ғылыми және кәсіптік қызметте мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгерген (түсінеді, жазады және сөйлейді).

Top