Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01512 Химия в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы..

    Пән қазіргі заманғы отандық және шетелдік ғылымдағы басқару психологиясын оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық бағыттағы психологиялық пәндерді оқытудағы басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Периодтық заң химиялық жүйелендірудің негізі ретінде

    Пәннің мақсаты: периодтық заңның жалпы заңдылықтарын және химиялық элементтердің периодтық жүйесін және периодтық заңнан туындайтын қарапайым және күрделі заттардың құрылысы мен қасиеттерінің негізгі заңдылықтарын меңгерудің әдіснамалық аспектілерінің дидактикалық ерекшеліктерін зерттеу. Жай және күрделі заттардың құрылымдары мен қасиеттерін анықтайтын әртүрлі факторлар, топтар бойынша жай және күрделі заттардың құрылым түрлерінің өзгеруі, химиялық байланыстың табиғаты және кейбір түрлердің құрылымдық ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. екілік және күрделі заттар. Курс материалының мазмұны студенттердің дербестігі мен шығармашылық белсенділігін дамытуға, қол жеткізілген нәтижелердің сапасын өлшеу әдістерін жүзеге асыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты қазіргі химиялық өндірістегі аналитикалық бақылаудың негіздерін, химиялық заттарды талдаудың физикалық-химиялық әдістерін зерттейтін, химиялық заттарды анықтау, анықтау әдістерін әзірлейтін аналитикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілерінің дидактикалық және әдістемелік ерекшеліктерін зерттеу. , химиялық элементтер мен олардың қосылыстарын бөлу және анықтау, сонымен қатар заттардың химиялық құрамын белгілеу әдістері. Пәннің мазмұны студенттердің қазіргі ақпараттық технологиялардың ерекшеліктері туралы, химиялық білім мен дағды ретіндегі оқу үдерісіндегі бақылаудың және диагностиканың рөлі туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық мамандықтарда химияны оқытудын әдістемесі және казіргі кездегі технологиялары

    Пәннің мақсаты: химияның қазіргі іргелі заңдарын оқытудың әдістемелік аспектілерінің дидактикалық ерекшеліктерін зерттеу, химиялық байланыстар туралы ілім, күрделі қосылыстар химиясы химиялық элементтердің периодтық жүйесін заманауи түсіндіру негізінде берілген. , химиялық термодинамика және заттың химиялық құрылымы туралы ілім. Пәннің мазмұны студенттердің қазіргі ақпараттық технологиялардың ерекшеліктері, химиялық білім мен дағдыларды дамытудағы оқу процесіндегі бақылау және диагностиканың рөлі туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық білім берудегі қазіргі кездегі технологиялар

    Зерттеудің мақсаты – химиялық білім берудегі қазіргі заманғы технологиялардың мәні мен ерекшеліктерін, әрбір білім беру технологиясына тән және химияны дамыту мақсатында бағдарлама мазмұнын жүзеге асыруға бағытталған химияны оқыту әдістемесі мен құралдарының жүйесін меңгеру. оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың шығармашылық ойлауы. Білім беру технологиясының маңызды ерекшеліктерін, оның құрылымдық құрамдас бөліктерін және бағдарын білу. Пәнді оқу барысында студенттер келесі заманауи технологияларды меңгереді: дамыта оқыту, проблемалық оқыту, оқушыға бағдарланған оқыту, дидактикалық пәндерді кіріктіру, инновациялық оқыту, гуманистік білім беру, интегративті-модульдік оқыту, бейімдеу және дуальды оқыту. Кез келген технологияның бағдары – берілген білім беру мақсаттарына кепілді қол жеткізу, оқу процесін оңтайландыру, жоспарланған білім деңгейіне, пәндік дағдылар мен шығармашылық тәжірибеге қол жеткізу. Студенттердің дербестігі мен шығармашылық белсенділігін дамытуға, қол жеткен нәтижелердің сапасын өлшеу әдістерін жүзеге асыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Экологиялық химия" курсын оқытудын әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты – негізгі жергілікті, аймақтық экологиялық проблемалар туралы білім жүйесін қалыптастыру әдістемесі бойынша теориялық негіздерін және практикалық білімдерін оқытудың дидактикалық аспектілерінің ерекшеліктерін, биогеохимиялық циклдердің қызмет етуінің жалпы заңдылықтары туралы. маңызды элементтер, атмосфераның, гидро-, литосфераның химиялық экологиясын, қоршаған ортадағы ластаушы заттардың химиясын және оларды бөлу, тазарту және қоршаған ортаны бақылау әдістерін қарастыру. Пәннің мазмұны студенттердің қазіргі ақпараттық технологиялардың ерекшеліктері, химиялық білім мен дағдыларды дамытудағы оқу процесіндегі бақылау және диагностиканың рөлі туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты – әдіснаманың теориялық негіздерін және практикалық білімдерін оқытудың әдістемелік аспектілерінің дидактикалық ерекшеліктерін, химияның іргелі заңдарының заманауи интерпретацияларын зерттеу әдістерін, химиялық байланыстар табиғатының кванттық химиялық түсіндірмесін, ілімді зерттеу. химиялық процестерді, молекулааралық әрекеттесу негіздерін, күрделі қосылыстардың химиясын, қышқыл-негіз әрекеттесуін, қатты ерітінділер химиясын. Оқу материалында қарастырылатын мәселелер химиялық элементтердің периодтық жүйесінің, химиялық термодинамиканың және заттың химиялық құрылымы туралы ілімнің заманауи түсіндірмесі негізінде берілген. Студенттердің дербестігі мен шығармашылық белсенділігін дамытуға, қол жеткен нәтижелердің сапасын өлшеу әдістерін жүзеге асыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиядағы жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллект (ЖИ) және машиналық оқытудың негізгі түсініктері. Машиналық оқыту әдістерінің жіктелуі (мұғаліммен, мұғалімсіз, күшейтілген). Оқытудың негізгі алгоритмдері. ЖИ қолдану: химиялық информатика (химиялық мәліметтер мен құрылымдарды өңдеу). Молекулалар мен материалдарды модельдеу, заттардың қасиеттерін болжау, спектрлерді талдау. Кластерлеу және жіктеу алгоритмдерін қолдану, химиялық мәліметтер базасынан ақпарат алу әдістері. Молекулалық қасиеттерді болжау, берілген қасиеттері бар жаңа молекулаларды жасау үшін ЖИ қолдану. Химия саласындағы ЖИ қолдану саласындағы заманауи жетістіктер мен сын-тегеуріндер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемелері мен әдістері

    Пәннің мақсаты – ғылыми білімнің әртүрлі деңгейлерін, зерттеу жұмысының кезеңдерін, соның ішінде зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-әдістемелік проблеманы қоюды, теориялық және эксперименттік зерттеулерді жүргізуді, ғылыми жұмыстың нәтижелерін ұсыну бойынша ұсыныстарды қарастыру. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеу әдістемесінің негіздері, ғылыми зерттеу процесінің логикасы туралы білім мен дағдылар жүйесін қалыптастырады, ғылыми зерттеу әдістерінің классификациясын, зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейлерін, мәселені тұжырымдау және оны шешу жолдарын зерттейді. Ғылыми ізденістің жалпы сызбасы, зерттеу қолжазбасымен жұмыс істеу әдістемесі, ғылыми жұмыс пен сөйлеу тілі мен стилі ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химиядан электрондық оқулықтарды әзірлеудің әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты – студенттердің химиядан электрондық оқулықтарды жасаудағы практикалық дағдыларын дамыту, химиядан сертификатталған әдістемелік қамтамасыз етудің дидактикалық принциптері мен талаптарын зерделеу. Пәннің мазмұны химия пәнінен мультимедиялық оқулықтарды оқыту мен бақылауға арналған дидактикалық талаптарды, негізгі принциптерді: жекелендіру, вариативтілік, шығармашылық компонент, материалды өз бетінше іздеу, өзін-өзі бағалау, мотивацияны қамтиды. Оқулықтың мазмұны, құрылымдық және техникалық компоненттері. Химиялық білім беру, химиядан білім мен дағдыны бақылау және есепке алу құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядан оқу-әдістемелік кешендерін жасаудың әдістемелері

    Пәннің мақсаты – студенттердің химиядан оқу-әдістемелік кешендерін құрудағы практикалық дағдыларын дамыту, химиядан сертификатталған әдістемелік қамтамасыз етудің дидактикалық принциптері мен талаптарын зерделеу. Пәннің мазмұны студентке бағдарланған, қашықтықтан, проблемалық, интегративті, диалогтік оқытуды дидактикалық қамтамасыз ету мен жүзеге асырудың теориялық және әдістемелік негіздерін қамтиды. Химиялық білім беру, химиялық пәндер бойынша білім мен дағдыны бақылау және есепке алу құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия және полимерлер химиясын оқытудың әдістемелік қағидалары

    Пәннің мақсаты – органикалық химияны және полимерлер химиясы бойынша оқытудың әдістемесі мен мәселелері бойынша теориялық негіздері мен практикалық білімдерін оқытудың дидактикалық аспектілерінің ерекшеліктерін зерттеу. Қазіргі органикалық химияның негізгі теориялық принциптері, органикалық қосылыстардың номенклатурасының мәселелері, органикалық реакциялардың жіктелуі мен механизмі, химиялық байланыстың құрылымдық ерекшеліктері мен табиғаты, изомерия, алу әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері, практикалық қолдану аспектілері қарастырылады. . Оқыту әдістерін жүйелеу, органикалық химияны оқыту процесінде білім мен дағдыны бақылау және диагностикалаудың рөлі. Пәннің мазмұны қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың ерекшеліктері, органикалық химия және полимерлер химиясы бойынша студенттердің білімдері мен дағдыларын қалыптастырудағы оқыту үдерісіндегі бақылаудың және диагностиканың рөлі туралы білім мен дағдыны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • "Зат құрылысы" курсын оқытудын әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты – «Материяның құрылымы» курсын оқытудың әдістемелік аспектілерінің ерекшеліктерін, теориялық негіздерін және элементар бөлшектердің табиғаты, атомдар мен атомдардың құрылысы туралы білім жүйесін қалыптастыру әдістемесі бойынша практикалық білімдерді зерттеу. молекулалар, химиялық байланыстың табиғаты, металдардың құрылысы мен қасиеттері, олардың кристаллографиялық құрылымдары. Пәннің мазмұны қатты ерітінділердің құрылымы, теориялық наноматериалдар ғылымының негіздері, наноөлшемді әсерлердің табиғаты және атомдық кластер түзілімдері туралы білім мен дағдылар жүйесін құрайды. Оқыту әдістерін жүйелеу ұсынылып, биоорганикалық химияны оқыту процесінде білім мен дағдыны бақылау мен есепке алудың, студенттердің зат құрылымы бойынша білім мен дағдының сапасын диагностикалаудың рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиядағы ақпараттық технологиялар

    Педагогикалық қызметтің мақсаты қазіргі білім берудің ақпараттық технологияларын енгізу және интеграциялау арқылы білім сапасын арттыруға бағытталған. Химияны оқыту саласында алға қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттер белгіленді: химияны оқытудың ақпараттық әдістерін құрудың дидактикалық принциптері мен әдістерін қарастыру; ақпараттық технологияларды университеттегі оқу үрдісінің жағдайына бейімдеу; ақпаратқа баса назар аудара отырып, студенттердің негізгі құзыреттіліктерін анықтау. Химияның ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, химияны оқыту кезінде оқу материалын беру процесінде оқу зертханасында, сондай-ақ интерфейстік режимде көрсетуге болмайтын химиялық процестер мен құбылыстарды имитациялау үшін компьютерді қолданған жөн және оның ассимиляциясын бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоорганикалық химияны оқытудын әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты – биоорганикалық химияны оқытудың әдістемесі мен мәселелері бойынша теориялық негіздері мен практикалық білімдерін оқытудың дидактикалық аспектілерінің ерекшеліктерін зерттеу. Пәннің мазмұны табиғи органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен практикалық қолдану салаларына байланысты химиялық әрекет заңдылықтары туралы білім мен дағдылар жүйесін құрайды. Дәрілік зат ретінде әрекет ететін көптеген органикалық қосылыстардың өмірлік процестерінің молекулалық негіздері және қасиеттері. Қазіргі органикалық химияның негізгі теориялық принциптері, органикалық қосылыстардың номенклатурасының мәселелері, физикалық және химиялық қасиеттері, практикалық қолдану аспектілері қарастырылады. Оқыту әдістерін жүйелеу ұсынылып, биоорганикалық химияны оқыту процесінде білім мен дағдыларды бақылау мен есепке алудың, студенттер арасында биоорганикалық химиядан білім мен дағдының сапасын диагностикалаудың рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқу үрдісіндегі пәнаралық сабақтастық

    Пәннің мақсаты – оқу процесіндегі пәнаралық сабақтастық туралы білім жүйесін қалыптастыру әдістемесі бойынша теориялық негіздері мен практикалық білімдерін оқытудың дидактикалық аспектілерінің ерекшеліктерін зерттеу, мектепте оқытылатын сол ұғымдар туралы білімдерді қалыптастыру. химия, физика, математика, биология, экология, география, информатика пәндері бойынша оқытудың инновациялық әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту. Оқу материалының мазмұны химиялық білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану ерекшеліктерін, оқушылардың химиялық шығармашылық ойлауын дамыту мақсатында химияны оқыту әдістемесінің жүйесін қарастыруды қамтиды. Пәнаралық байланыстар әр түрлі оқу пәндерінде қайталауды жоюға, материалды қосымша уақытсыз тереңдетуге, өзара жүйеленген жүйелілікті жүзеге асыруға мүмкіндік береді, студенттерді күнделікті өмірде білімдерін қолдануға ынталандырады. Материалдың мазмұны химия ғылымының ғылыми білімінің тұтас идеясын құрайды; оқу мотивациясына әсер етеді; оқу үрдісінде зерттеушілік және проблемалық жағдаяттарды пайдалануды ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комплексті қосылыстар химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты: Комплексті қосылыстардың химиясы, олардың құрылысы, күрделі қосылыстардағы химиялық байланыстардың қазіргі теориясы туралы білім жүйесін қалыптастыру әдістемесі бойынша теориялық негіздері мен практикалық білімдерін оқытудың дидактикалық аспектілерінің ерекшеліктерін зерттеу: валенттік байланыс әдісі, кристалдық өріс теориясы, молекулалық орбитальдар әдісі. Пәннің мазмұны комплексті қосылыстардың құрылымы, квадраттық жазық және октаэдрлік комплекстердегі орын басу реакцияларының кинетикасы мен механизмі, байланыс изомериясы, хелат эффектісі, тотығу-тотықсыздану реакциялары туралы білім мен дағдылар жүйесін құрайды. Күрделі қосылыстардың химиясын оқыту процесінде бақылау және есепке алудың, студенттердің химиялық білімдері мен дағдыларын дамытудағы диагностиканың рөлін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық және колллоидтық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты – физикалық және коллоидтық химияны оқытудың әдістемесі мен мәселелері бойынша теориялық негіздері мен практикалық білімдерін оқытудың дидактикалық аспектілерінің ерекшеліктерін зерттеу. Пәннің мазмұны физикалық және коллоидтық химия әдістемесінің заманауи түсіндірмесін, негізгі курстың тақырыптарын оқу әдістерін: химиялық термодинамика, біртекті, гетерогенді жүйелер, ерітінділер, кинетикалық және электрохимиялық процестер, заттардың түрлері, негізгі сипаттамаларын қамтиды. органикалық және бейорганикалық заттардың химиялық айналу процестеріндегі беттік құбылыстарды, дисперстік жүйелерді, практикалық қолдану аспектілерін. Оқыту әдістерінің жүйеленуі, физикалық және коллоидтық химияны оқыту процесінде білім мен дағдыларды бақылау және диагностикалаудың маңыздылығы көрсетілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • "Зерттеудің физикалық әдістері" курсын оқытудың әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты – физикалық зерттеу әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру әдістемесі бойынша теориялық негіздері мен практикалық білімдерін оқытудың дидактикалық аспектілерінің ерекшеліктерін, олардың теориялық негіздерін, осы әдістерді химиялық зерттеулерде қолдану мүмкіндіктерін және осы әдістердің байланысы. Пәннің мазмұны масс-спектрометрия әдістерін қолдану, электрлік дипольдік моменттерді анықтау, айналмалы, тербеліс (ИК және Раман) және электронды (УК) спектроскопия, ядролық магниттік резонанс (ЯМР), электронды парамагниттік резонанстық (ЭПР), оптикалық дисперсиялық айналу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, білім беру, ғылым және инновацияларды интеграциялау ескеріле отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдар әзірлеу
  • Оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, химия пәні бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; химиялық пәндердің мазмұнын білу; тәжірибеге бағытталған оқыту әдістері мен технологияларын білу.
  • Химиялық білімнің негізгі мазмұнын және химия дидактикасының мәселелерін терең білу; жалпы және бейорганикалық химияның теориялық мәселелерін оқытуда қазіргі заманғы инновациялық технологияларды қолдана білу; химияны оқыту әдістемесін пайдалана білу, кәсіби жобалар мен нәтижелерді жария түрде талқылау дағдыларын меңгеру.
  • Химия саласындағы негізгі пәндерді оқыту әдістемесі мен әдістемелеріне терең білімдерге ие болу: бейорганикалық химия, физикалық және коллоидты химия, органикалық қосылыстар химиясы, өндірістік органикалық өнімдер химиясы, органикалық қосылыстарды талдау химиясы, кешенді қосылыстар химиясы, ғылыми нәтижелілікті және жарияланымдық белсенділікті арттыру.
  • Химияның теориялық және қолданбалы мәселелерін оқытуда қазіргі заманғы инновациялық және цифрлық технологияларды қолдана білу, химия пәндері бойынша оқыту әдістемесін пайдалана білу.
  • Жасанды интеллектінің негізгі ұғымдарын және негізгі оқыту алгоритмдерін, машиналық оқыту әдістерін классификациялауды білу, жасанды интеллектіні қолдана білу, молекулалық қасиеттерді болжау, жасанды интеллектіні белгілі қасиеттері бар жаңа молекулаларды жасау үшін қолдана білу.
  • Химия саласындағы білім беру қызметін ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану, оқушыларда таңдалған мамандыққа тұрақты қызығушылықты қалыптастыру.
  • Кәсіби қызметте әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын диагностика мен бағалаудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану, оқушылармен цифрлық технологияларды пайдаланып кері байланыс орнату.
  • Оқу-әдістемелік жұмыс жүргізу және әдістемелік құзыреттілікті дамыту; психология-педагогикалық білім мен химия саласындағы білімдерді интеграциялау; инновациялық цифрлық технологияларды білу және қолдану.
  • Оқушылардың азаматтық және кәсіби белсенділігін арттыруға ықпал ету; академиялық адалдық принциптерін сақтау; оқушыларда таңдалған мамандыққа тұрақты қызығушылықты қалыптастыру.
  • Оқушылармен оңтайлы коммуникация; әріптестермен командада жұмыс істей білу; оқушылармен педагогикалық өзара әрекеттесу принциптерін білу; біліктілікті арттыру курстарының бағдарламаларын әзірлей білу; еңбек нарығындағы инновациялық процестерді білу.
Top