Ғылыми коммуникация және жарияланымдар негіздері, қарым-қатынас формаларымен танысу, денсаулық сақтау саласындағы ғылыми жарияланымдар, ғылыми мақала және тезис құрылымы, рецензиялау процесі қарастырылады.
Оқу жылы - 1Пән аясында биоэтика туралы түсінік, этикалық принциптер, клиникаға дейінгі зерттеулердің, клиникалық сынақтардың және басқа да интервенциялық зерттеулердің құқықтық аспектілері берілген. Медициналық ғылымның философиялық мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1Зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, күнтізбелік жоспарды дайындау, зерттеу дизайны, іріктеу мөлшерін бағалау, этикалық шектеулер, қаржылық шығындарды анықтау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1Статистикалық критерийлерді пайдалана отырып, сандық, сапалық медициналық-биологиялық деректерді ұсыну, сипаттау, талдау, медицинада болжау бойынша практикалық дағдыларға оқыту.
Оқу жылы - 1Оқыту процесінде алынған білімді бекіту және практикалық іс-әрекет барысында кәсіби-педагогикалық құзыреттілік пен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1Пән аясында интервенциялық зерттеулер, клиникалық сынақтар жоспарын әзірлеу, клиникалық сынақтар хаттамаларының әдіснамалық аспектілері және құрылымдалуы, реттеу мәселелері, клиникалық сынақтар саласындағы заңнама қарастырылады.
Селективті тәртіпПән аясында адам геномының сипаттамасы, генетикалық карталар, адам геномының эволюциясы беріледі, жасушалық мембраналар мен жасушаішілік органеллалар құрылысының бұзылуының молекулалық-генетикалық механизмдері, апоптоз туралы заманауи түсініктер қарастырылады.
Селективті тәртіпПән аясында жоғары медициналық мектепте оқыту ерекшеліктері, оқытушылық құзыреттіліктер, ҚР медициналық білім беруді реформалау тұжырымдамасының негізгі бағыттары, қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру қарастырылады.
Селективті тәртіпҒылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.
Оқу жылы - 1Клиникалық зерттеулер жүргізу үшін зертханалық әдістер бойынша практикалық дағдыларды ұсыну. Негізгі әдістемелермен танысу. Әр түрлі зертханалық әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктері.
Селективті тәртіпЦитокиндер жүйесі, цитокиндік әсер ету механизмдерінің типтері, NF-kB - аурулардың дамуы мен өршуіндегі негізгі транскрипциялық фактор, ісіктердің некрозы факторларының ІНФ - тұқымдылығы қарастырылады.
Селективті тәртіпЖаңа бірегей ғылыми жарияланымдар туралы түсінік. Сыни оқу және ойлау дағдыларын дамыту. Презентацияларды рәсімдеу және ұсыну, ғылыми дискуссияларға қатысу, аргументациялар дағдыларына үйрету.
Оқу жылы - 2Пән шеңберінде Good Clinical Practice принциптері туралы түсінік беріледі, клиникалық сынақты дайындау және өткізу алгоритмі, пациентті, медициналық персоналды қорғау және қауіпсіздік мәселелері, пациенттерді іріктеу ережелері қарастырылады.
Селективті тәртіпСеминарларда клиникалық медицина, хирургия, клиникалық микробиология және иммунология саласындағы зерттеулер қарастырылады. Жарияланымдарда ұсынылған бұрын жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін сыни талдау және талқылау.
Селективті тәртіпМедициналық-биологиялық деректерді жіктеу, диагностикалау және көп өлшемді талдау міндеттерін шешуде статистикалық және ықтималдық тәсілдерді қолдану бойынша практикалық дағдыларға оқыту.
Селективті тәртіпОқыту процесінде алынған теориялық білімді қолдану және бекіту, дәстүрлі және заманауи зерттеу әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын меңгеру, зертханаларда зерттеу тапсырмаларын орындау.
Оқу жылы - 2Пән аясында тиісті зертханалық практика принциптері, GLP нормативтік базасы, GLP бойынша зерттеулерді ұйымдастыру мәселелері, клиникаға дейінгі сынақтарды өткізу сапасын қамтамасыз ету жүйелері, этикалық принциптерді сақтау қарастырылады.
Селективті тәртіпМедицинада сапалы зерттеу түсінігі беріледі, сапалы зерттеулерді жүргізудің дизайны, принциптері мен нысаны қарастырылады. Сапалы зерттеулердегі деректерді жинау және талдау әдістерімен танысу. Сапалық зерттеулердің сандық зерттеулерден айырмашылығы қарастырылады.
Селективті тәртіпҒылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.
Оқу жылы - 2Эпидемиология теориясының негіздері, аурулардың таралу көрсеткіштері, зерттеудің ықтимал дизайны, деректерді түсіндіру мәселелері қарастырылады.
Селективті тәртіпСПән шеңберінде созылмалы аурулар эпидемиологиялық зерттеу объектілері ретінде сипатталатын болады. Созылмалы аурулардың әртүрлі топтарының ерекшеліктері және профилактикалық стратегияларға эпидемиологиялық негіздемені қолдану берілетін болады.
Селективті тәртіпҒылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.
Оқу жылы - 3медицинадағы ғылыми зерттеулердің басым бағыттары мен өзекті міндеттерін білу
медицинадағы ғылыми-зерттеу қызметінің қазіргі заманғы әдіснамасын меңгеру
зерттеу жұмысының, зерттеу жобаларын әзірлеу және іске асыру дағдылары мен білімі болуы
өзіндік зерттеу жұмысының дағдысы болу
медицинада нақты зерттеу, ақпараттық-іздестіру, әдістемелік міндеттерді шешу үшін ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу саласындағы білімді пайдалану
тиімді коммуникация әдістерін меңгеру, білімді интеграциялау және оларды дұрыс, логикалық-байланысты ауызша және жазбаша нысанда білдіру дағдыларын меңгеру
логикалық және сыни ойлау, сендіру және шешімді дәлелдеу, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық ресімдеу дағдылары болуы
биомедициналық ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде этикалық қағидаларды білу және қолдану
жоғары мектепте медициналық пәндерді оқыту әдістемесін білу, заманауи білім беру технологияларын меңгеру
жоғары мектептің оқытушысы ретінде кәсіби дағдылары болуы, заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, студенттерді оқытуды жақсарту үшін педагогикалық мәселелерді шешу
статистикалық критерийлерді пайдалана отырып, медициналық-биологиялық деректерді ұсыну, сипаттау және талдай білу, медицинадағы түрлі процестерді болжау
медицинада жіктелу, диагностика мәселелерін шешуде статистикалық және ықтималдық тәсілдерді қолдану, медициналық-биологиялық деректерді көп өлшемді талдау әдістерін қолдану