Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02116 Өнертану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • мамандықтың жоғары әлеуметтік маңызын түсінеді, кәсіби этиканың принциптеріне бағынады, пән бойынша білімін, ғылыми-педагогикалық өлшеулерді, білім беру жүйесі мен нормативтік актілерді дамыту үрдістерін, сондай-ақ өнер институттарында электрондық құжаттаманың негіздерін қолдануға қабілетті
  • зерттеу және оқу үдерісінің барлық субъектілерінің қызметін талдай білуге, шығармашылық, ғылыми-зерттеу және тәрбиелік үрдістерді модельдеуге, оны практикада жүзеге асыруға, сыни ойлау қабілеті бар, интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған адамға тәрбиелеу мақсатында өз білім беру үрдісін жүзеге асыруға қабілетті, өзгеретін әлеуметтік-экономикалық ортада өмір сүруге дайын
  • психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, нақты және жеке сипаттамаларын есепке алу құралдарын пайдалана алады, мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін, инклюзивті білім беру, оқыту мен тәрбиелеу технологиясын, әдістерін, нысандарын, құндылықтарын қолдануды біледі
  • психологиялық, ғылыми, шығармашылық және педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістеріне ие, гипотеза, құбылысты немесе оқиғаны жүйелік түсіндіруде өнімді жасау үшін әр түрлі көздерден ақпаратты талдау жасайды, синтездейді, шығармашылық түрде түрлендіреді, оны тәжірибемен байланыстыра отырып, шығармашылық және ғылыми әлеуетті көрсетеді
  • өнер туындыларының әртүрлілігін зерттеу мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдануға қабілетті, адамзаттың тарихи-мәдени дамуының негізгі кезеңдерін барлық нақты заңдарымен бірге біледі, басқа да дамыған елдердің өнертануындағы негізгі тәсілдермен таныс, материалдық және материалдық емес мәдени мұраны зерттеу, сақтау және жылжытудың негізгі үрдістерін қолдана алады
  • әртүрлі мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру тәсілдеріне ие, өнер басқаруды ұйымдастырудың негізгі қағидаларын қолданады
  • этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық білім берудің заңдары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру жолдарын меңгерген
  • Кәсіби мәселелерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатысуға қабілетті, заманауи еңбек нарығының психологиялық, экономикалық және құзыреттілік парадигмасы тұрғысынан табысты бейімделу үшін қажетті біліктілікті дамытуға және ұтқырлыққа қабілетті
Top