Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02116 Өнертану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Ежелгі өнердің тарихы

    Пән Батыс Еуропаның, Таяу Шығыстың, Африканың, түбіне дейінгі Американың және Океанияның алғашқы қауымдық, архаикалық және антикалық өнерін біріктіреді. Пән әлемдік ежелгі өнердің қалыптасуы мен дамуының тұрақты моделін, оның тарихи, мәдени, психологиялық және әлеуметтік аспектілерін қалыптастырады. Пәннің теориялық концепті адамзат дамуының ерте кезеңдерін өнертану, мәдениеттану, тарихи, әлеуметтік, психологиялық зерттеулерге негізделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнердегі діни негіздер

    Пән Ежелгі әлем өнерінде, сондай-ақ жаңа заман өнерінде ең танымал және "қаңғыған" мифологиялық сюжеттер мен мотивтерді танып білуге дағдыландырады. Символдық ойлауды және семиотика негіздерін дамытуға маңызды рөл беріледі. Пәннің негізгі міндеті әлемдік мәдениеттердің ең маңызды мифопоэтикалық сюжеттерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс Азия елдері өнерінің тарихы мен теориясы

    Пән Шығыс Азия өнері ерекшелігінің негізгі теориясын оқытады, көркем қызметтің түрлі түрлеріндегі визуалды бейнелеу саласындағы өзара байланысты сипаттайды. Аймақтың ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі көркем мәдениетінің рөлі туралы түсінік, өнер ескерткіштерін талдау мен зерттеудің негізгі әдістері туралы түсінік қалыптасады,аймақтың маңызды мәдени үдерістерінің бүкіл әлеммен өзара байланысы ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық кескіндеме

    Шығармашылық кескіндеме жұмысының теориясы мен әдістері. Бейнелеу жазықтығында формаларды құру жүйесі. Түс құрылысының заңдары. Шығармашылық кескіндеме құралдары мен тәсілдері; жарық-ауа кеңістігін құру жүйесі. Бейнелеу жазықтығында композицияны құру теориясы; сурет жазықтығын көру арқылы қабылдау теориясы. Түс қабылдау негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық сурет

    Шығармашылық суретпен жұмыс істеу теориясы мен әдістері. Бейнелеу жазықтығында формаларды құру жүйесі. Сызықтық-конструктивтік құрылым заңдары. Шығармашылық суреттің құралдары мен тәсілдері; жарық-ауа кеңістігін құру жүйесі. Бейнелеу жазықтығында композицияны құру теориясы; сурет жазықтығын көру арқылы қабылдау теориясы. Көркем шығармашылық психологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық композиция

    Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Шығармашылық композиция пән ретінде. Картина кеңістігін ұйымдастыру. Шығармашылық композицияның көздері ретінде. Әртүрлі стильдер мен бағыттарда шығармашылық композициялар жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Көркем сын

    Көркем өнер генезисі негіздері, өнертанудағы негізгі теориялар, сын тарихы, сын. Көркем сын өнер тарихы мен теориясымен қатар өнертанудың құрамдас бөлігі ретінде. Қазіргі заманғы көркем «әлеуметтік тапсырыстың» құндылық қатынастары мен көркемдік өмірдің реттеушісі ретінде көркем сынның функциялары. Қоғамдағы көркемдік сынның рөлі, философиямен, эстетикамен, әдебиеттермен және журналистикамен байланысы. Көркем сынның ғылым ретінде тарихи қалыптасуының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Батыс Еуропа өнерінің IX-XIX ғасырлар тарихы

    Пән Батыс Еуропаның ерте орта ғасырдан ХХ ғасырға дейінгі бейнелеу өнерінің генезисін оқытады. Бейнелеу өнерінің негізгі түрлерін дамытудың негізгі тенденциялары, себептері мен перспективалары және олардың жалпы мәдениетпен өзара байланысы; стильдер мен дәуірлердің кезеңдандырылуы мен ерекшеліктері қарастырылады; әлемдік өнердің негізгі даму кезеңдері туралы түсінік қалыптасады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өнер теориясы мен тарихындағы қазіргі пәнаралық тәсілдер

    Пән Философия, Тарих және мәдениеттану тоғысындағы пәнаралық курстар болып табылады. Курстың негізгі міндеті – өнертану ғылымының негізгі теорияларымен танысу, олардың қазіргі философиялық ағымдармен өзара байланысы. Курс өнерге қатысты негізгі философиялық тұжырымдамаларды тақырыптық баяндауды, сондай-ақ негізгі мәтіндермен танысу және оларды талдауды қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және бизнес негіздері

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, шаруашылық жүргізудің қоғамдық формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент

    Пән арт-менеджменттің ғылыми-әдістемелік негіздерін зерттейді.Негізгі арт-иснтитуциялардың жұмыс істеу және басқару механизмдері. Өнер және мәдениет саласындағы менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Көркем шығармашылықты басқарудағы заманауи ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг және жарнама өнерінің негіздері. Өнер және мәдениет саласындағы ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Арт білім беру

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманғы тұрақсыздандыру факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сән және костюм тарихы

    Пән костюм эволюциясының негізгі кезеңдерін, қоғам өмірінің географиялық, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және психологиялық факторлары тұрғысынан костюмнің функционалдық рөлін талдауға кешенді көзқарасты дамытуды үйренеді. Ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі эволюция және стильдік даму кезеңдері, костюм заттарын құрастыру тәсілдері, сондай-ақ оның декоративті-ою-өрнекті шешу ерекшеліктері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік практика

    Көркем өнер саласында білікті және білікті мамандар даярлау. Студенттердің білім беру мамандығы бойынша кәсіби қызметтің барлық түрлерін меңгеруі. Жалпы және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Мамандық бойынша қажетті іс-тәжірибе мен іс-тәжірибе алу. Өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын дамыту. Дипломдық жобаны орындау үшін ақпарат жинау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, экономиканы мемлекеттік реттеудің өкілеттіктер шеңбері, мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; биосфера компоненттері мен адамның шаруашылық іс-әрекетінің экологиялық салдарының өзара әрекеттесуі, әсіресе табиғатты пайдалануды интенсификациялау жағдайында; ҚР және әр түрлі елдерде тұрақты дамудың концепциялары, стратегиялары және практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазақ (орыс) тілі(В2)

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Материалдық емес мәдени мұраны зерттеу мен сақтаудың заманауи тәсілдері

    Пән Философия, Тарих және мәдениеттану тоғысындағы пәнаралық курстар болып табылады. Курстың негізгі міндеті – өнертану ғылымының негізгі теорияларымен танысу, олардың қазіргі философиялық ағымдармен өзара байланысы. Курс өнерге қатысты негізгі философиялық тұжырымдамаларды тақырыптық баяндауды, сондай-ақ негізгі мәтіндермен танысу және оларды талдауды қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өнер туындыларын зерттеу/

    Курс мұражай жиналыстарында сақталатын немесе көркем галереялардың барлық қазіргі экспозициялық-көрмелік қызметінің белсенді компоненті болып табылатын немесе антиквариат немесе аукциондық сатудың мәні болып табылатын бейнелеу өнері туындыларын тарихи-мәдени, көркем және материалдық бағалау саласында қажетті теориялық және практикалық білімді алуға үйретед

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өнер туындыларын сипаттау және талдау

    Пән көркем шығармалар мен өнер ескерткіштерінің диалогтік қабылдауын қалыптастырады және тұлғаны жетілдіреді. Оқу үрдісінде өнер туындыларын эмоциялық-бейнелі қабылдау процесі жандандырылады, студенттердің эстетикалық қабілеті дамытылады, әртүрлі өнер туындыларын аналитикалық қабылдау дағдылары мен олардың мазмұнының интерпретациялық мүмкіндіктері қалыптасады, әртүрлі өнер түрлерінің мәнерлі құралдарын көркемдік-бейнелі қабылдау байытылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Батыс Еуропа өнерінің ХХ-ХХІ ғасырлар тарихы

    Негізгі міндеттері Заманауи өнер феномені қалыптастырудағы негізгі тарихи кезеңдерді зерттеу; мағыналарды өзектендіруге бағытталған көркем қызмет түрлерінің ерекшелігін түсіну; өзекті өнермен өзара іс-қимыл логикасын және эстетикалық, функционалдық, әлеуметтік-мәдени, саяси, конструктивті-технологиялық және қаржы-экономикалық мәселелердің күрделі кешенін шеше білу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өнер туындыларын консервациялау және реставрациялау негіздері

    Пәннің негізгі міндеті ғылыми консервациялау және қалпына келтіру дамуының басты кезеңдерімен, сондай-ақ өнер туындыларын сақтау, зерттеу, консервациялау және қалпына келтіру саласындағы негізгі ұғымдармен танысу болып табылады. Заттың маңызды аспектісі өнер ескерткіштерін консервациялау және қалпына келтіру саласындағы қазіргі заманғы озық тәжірибелерді ұсынады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мүсін

    Мүсіннің түрлері. Мүсіннің көркем-мәнерлі құралдары. Адамдарды, тұрмыстық заттарды, құстарды, жануарларды заттай, есте сақтау, ұсыну және бақылау бойынша мүсіндеу. Жазық рельефті мүсіндеу. Көлемді рельеф. Көлемді және рельефті бейнелерді мүсіндеу, көлемді пластикада, эскизді әзірлеуден бастап идеяны материалда іске асыруға дейінгі шығармашылық жұмыстарды орындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Дүниежүзілік мұралар географиясы

    ЮНЕСКО. Дүниежүзілік мәдени және табиғи мұраны қорғау туралы Конвенция. Дүниежүзілік Мәдени мұра объектілері және шетелдік Еуропаның басқа да көрнекті орындары. Шетелдік Азия мен Австралияның ұлы мұрасы мен көрікті жерлері. Американың Дүниежүзілік Мәдени Мұрасының объектілері. Африка-тамаша кездесу. Қазақстандағы Дүниежүзілік мұра объектілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары

    Бағдарламаның алдына келесі міндеттер қойылды: - икемді және сенімді жалдау жүйесін құру; - біліктілік жүйесін қайта құру; - шешімдерді орындау жүйесін жақсарту; - қызметкерлерді оқыту және дамыту жүйесін жетілдіру; - барлық жұмыс істейтін қызметкерлер үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету; - қағаз ағындарын қысқарту; - қызметкерлер мен басшылар арасында серіктестік қарым-қатынасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер, кәсіпкерлер жауапкершілігінің мәні түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есеп негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің көрсеткіштері, тиімділігін бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі шетел тілі

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дизайның тарихы және теориясы

    Пән дизайнды көркем шығармашылықтың ерекше аспектісі ретінде, оның негізгі заңдылықтары, әр түрлі жобалаудың мәнерлі құралдарының ерекшелігі, әр түрлі дизайндағы шығармаларды талдай білу, дизайнерлердің шығармашылық процесін ұйымдастыру әдістері және көркем-өнеркәсіптік өндірістің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның жаңа өнер туындылары

    Пән заманауи өнертанулық ғылымда өнерді зерттеу әдістерінің алуан түрлілігін зерттейді, жанрларға, әдістерге, тезаурусқа және заманауи отандық өнерді дамытудың өзекті мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Қазіргі қазақстандық өнердегі басым мәнерлі құралдардың ерекшелігі және оның дәстүрлі тұжырымдамамен байланысы, деректер ретінде бейнелі тілдің пайда болуы, генезисі, өзгеруі немесе жоғалуы зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық керамика (практикум)

    Көркем керамикалық бұйымдарды жасау технологиясы. Саздың қасиеттері және оны жұмысқа дайындау. Балшықты өңдеуге арналған негізгі құралдар. Керамика саласындағы базалық технологиялармен танысу - қалыптаудың негізгі тәсілдері. Керамика материалдары олардың түрлері. Жабыстыруға арналған жабдық; керамика мен мүсін үшін материал мен құрал-сайманды дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ғылым, өнер және технология (Science-art)

    Пән пән пән пәнаралық ынтымақтастықтың бірегей мүмкіндіктерімен, медиа суретшілер мен кураторлар, технологиялар бойынша мамандар мен әртүрлі елдердің ғалымдары арасында тәжірибемен қарқынды алмасумен таныстырады; Қазіргі әлемдегі ғылым мен технологиялардың өнермен өзара іс-қимылының тәжірибелік мысалдарын бейнелейді, тұжырымдамалық жобалау және инновациялық даму тақырыбына қатысты

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Өнер саласындағы ақпараттық технологиялар (практикум)

    Пән өнертанушы маман үшін міндетті ақпараттық мәдениеттің қажетті көлемін қалыптастырады. Кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды сауатты пайдалану дағдысы, заманауи компьютерлік графикалық технологияларды, компьютерлік растрлік және векторлық графика әдістерін қолдану білімі мен дағдысы; Қазіргі компьютерлік графиканы оқып-үйренушілердің қызығушылығын ынталандыру және уәждемесін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық индустриялар

    Пән креативті индустриялар секторында жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады, шығармашылық кәсіпкерлік секторы: музыка, бейнелеу және орындаушылық өнер, кино, сән, қолөнер, баспа ісі, Жарнама, дизайн, Сәулет, Интернет және компьютерлік технологиялар кіретін әлеуметтік-мәдени қызметтің толық көрінісін жасайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика (Corel DRAW, Photoshop)

    Интерфейспен танысу. Интерактивті компьютерлік графиканың заманауи графикалық құралдарының көмегімен графикалық бейнелерді құру және өңдеу әдістері мен құралдары. Графикалық мәліметтерді ұсыну. Компьютерлік графика түрлері. Векторлық графика. Растрлық графика. Фракталдық графика. Компьютерлік графиканың қолданбалы бағдарламалық құралдары. Компьютерлік графиканың аппараттық (техникалық) құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Арт-менеджмент және галерея жұмыс

    Пән коллекцияның қалыптасу және даму заңдылықтарын ерекше мәдени құбылыс ретінде зерттейді. Ғылыми-зерттеу және презентациялық қызметтің, ғылыми ақпаратты жинаудың негіздері қалыптасады.Галерея мен арт-кеңістіктің мақсатын анықтау, сондай-ақ бастапқы және қайталама нарықтардың галереяларының жұмыс істеуіндегі айырмашылық және басқа да мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Мұражайтану

    Пән теориялық мұражайдың, мұражай ісі мен қолданбалы Мұражайтану негізгі анықтамаларымен, теорияларымен және тұжырымдамаларымен таныстырады; жалпы және аймақтық жағдайларға қатысты мұражайлық ғылымның негізгі ұғымдарын, принциптері мен әдістерін талдайды; көпфункционалды қоғамдық ақпараттық объект, заманауи ақпараттық мұражай технологиялары ретінде мұражай туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Диплом алдындағы практика

    Бітіру біліктілік жұмыстарын орындау үшін теориялық білімді бекіту және материал жинау. Нақты жобалармен жұмыс тәжірибесін материалдармен меңгеру. Дипломдық жобаны орындау үшін қажетті материалдар мен құжаттарды жинау. Кәсіби позицияны, оның дүниетанымын, мінез-құлық стилін қалыптастыру, кәсіби этиканы меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • мамандықтың жоғары әлеуметтік маңызын түсінеді, кәсіби этиканың принциптеріне бағынады, пән бойынша білімін, ғылыми-педагогикалық өлшеулерді, білім беру жүйесі мен нормативтік актілерді дамыту үрдістерін, сондай-ақ өнер институттарында электрондық құжаттаманың негіздерін қолдануға қабілетті
  • зерттеу және оқу үдерісінің барлық субъектілерінің қызметін талдай білуге, шығармашылық, ғылыми-зерттеу және тәрбиелік үрдістерді модельдеуге, оны практикада жүзеге асыруға, сыни ойлау қабілеті бар, интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған адамға тәрбиелеу мақсатында өз білім беру үрдісін жүзеге асыруға қабілетті, өзгеретін әлеуметтік-экономикалық ортада өмір сүруге дайын
  • психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, нақты және жеке сипаттамаларын есепке алу құралдарын пайдалана алады, мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін, инклюзивті білім беру, оқыту мен тәрбиелеу технологиясын, әдістерін, нысандарын, құндылықтарын қолдануды біледі
  • психологиялық, ғылыми, шығармашылық және педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістеріне ие, гипотеза, құбылысты немесе оқиғаны жүйелік түсіндіруде өнімді жасау үшін әр түрлі көздерден ақпаратты талдау жасайды, синтездейді, шығармашылық түрде түрлендіреді, оны тәжірибемен байланыстыра отырып, шығармашылық және ғылыми әлеуетті көрсетеді
  • өнер туындыларының әртүрлілігін зерттеу мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдануға қабілетті, адамзаттың тарихи-мәдени дамуының негізгі кезеңдерін барлық нақты заңдарымен бірге біледі, басқа да дамыған елдердің өнертануындағы негізгі тәсілдермен таныс, материалдық және материалдық емес мәдени мұраны зерттеу, сақтау және жылжытудың негізгі үрдістерін қолдана алады
  • әртүрлі мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру тәсілдеріне ие, өнер басқаруды ұйымдастырудың негізгі қағидаларын қолданады
  • этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық білім берудің заңдары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру жолдарын меңгерген
  • Кәсіби мәселелерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатысуға қабілетті, заманауи еңбек нарығының психологиялық, экономикалық және құзыреттілік парадигмасы тұрғысынан табысты бейімделу үшін қажетті біліктілікті дамытуға және ұтқырлыққа қабілетті
Top