Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02116 Өнертану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өнер, мәдениет және гуманитарлық білім саласындағы кәсіби құзыреттілікке және терең теориялық білімдерге ие өнертану саласындағы білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B024 Өнертану
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ежелгі өнердің тарихы
Өнердегі діни негіздер
Шығыс Азия елдері өнерінің тарихы мен теориясы
Шығармашылық кескіндеме
Шығармашылық сурет
-
2 Оқу жылы
Шығармашылық композиция
Көркем сын
Батыс Еуропа өнерінің IX-XIX ғасырлар тарихы
Өнер теориясы мен тарихындағы қазіргі пәнаралық тәсілдер
Экономика және бизнес негіздері
Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент
Арт білім беру
Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Сән және костюм тарихы
Кәсіптік практика
Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
Экология және тұрақты даму
-
3 Оқу жылы
Қазақ (орыс) тілі(В2)
Материалдық емес мәдени мұраны зерттеу мен сақтаудың заманауи тәсілдері
Өнер туындыларын зерттеу/
Өнер туындыларын сипаттау және талдау
Батыс Еуропа өнерінің ХХ-ХХІ ғасырлар тарихы
Өнер туындыларын консервациялау және реставрациялау негіздері
Мүсін
Дүниежүзілік мұралар географиясы
Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
Кәсіпкерлік негіздері
Ілгермелі шетел тілі
Дизайның тарихы және теориясы
Қазақстанның жаңа өнер туындылары
Оқыту нәтижелері
- мамандықтың жоғары әлеуметтік маңызын түсінеді, кәсіби этиканың принциптеріне бағынады, пән бойынша білімін, ғылыми-педагогикалық өлшеулерді, білім беру жүйесі мен нормативтік актілерді дамыту үрдістерін, сондай-ақ өнер институттарында электрондық құжаттаманың негіздерін қолдануға қабілетті
- зерттеу және оқу үдерісінің барлық субъектілерінің қызметін талдай білуге, шығармашылық, ғылыми-зерттеу және тәрбиелік үрдістерді модельдеуге, оны практикада жүзеге асыруға, сыни ойлау қабілеті бар, интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған адамға тәрбиелеу мақсатында өз білім беру үрдісін жүзеге асыруға қабілетті, өзгеретін әлеуметтік-экономикалық ортада өмір сүруге дайын
- психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, нақты және жеке сипаттамаларын есепке алу құралдарын пайдалана алады, мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін, инклюзивті білім беру, оқыту мен тәрбиелеу технологиясын, әдістерін, нысандарын, құндылықтарын қолдануды біледі
- психологиялық, ғылыми, шығармашылық және педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістеріне ие, гипотеза, құбылысты немесе оқиғаны жүйелік түсіндіруде өнімді жасау үшін әр түрлі көздерден ақпаратты талдау жасайды, синтездейді, шығармашылық түрде түрлендіреді, оны тәжірибемен байланыстыра отырып, шығармашылық және ғылыми әлеуетті көрсетеді
- өнер туындыларының әртүрлілігін зерттеу мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдануға қабілетті, адамзаттың тарихи-мәдени дамуының негізгі кезеңдерін барлық нақты заңдарымен бірге біледі, басқа да дамыған елдердің өнертануындағы негізгі тәсілдермен таныс, материалдық және материалдық емес мәдени мұраны зерттеу, сақтау және жылжытудың негізгі үрдістерін қолдана алады
- әртүрлі мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру тәсілдеріне ие, өнер басқаруды ұйымдастырудың негізгі қағидаларын қолданады
- этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық білім берудің заңдары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру жолдарын меңгерген
- Кәсіби мәселелерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатысуға қабілетті, заманауи еңбек нарығының психологиялық, экономикалық және құзыреттілік парадигмасы тұрғысынан табысты бейімделу үшін қажетті біліктілікті дамытуға және ұтқырлыққа қабілетті