Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05111 Жалпы биология в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Ғылыми-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Биологиялық білім беру саласында білім алушылардың оқу-зерттеу қызметін басқару және зерттеу мәселелерін шешу үшін жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттарда қабілеттерді қалыптастыру: - қазіргі ғылымның тенденцияларын түсіндіру; - ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын талдау; - кәсіби қызметте зерттеудің эксперименталды және теориялық әдістерін қолдану; - ғылыми-әдістемелік жұмыстардың негізделген жоспарын жасау және ұсыну; - ғылыми ізденісті ұйымдастыру, зерттеу жүргізу, педагогикалық шығармашылықтың көрінісі саласындағы іскерлікті жетілдіру. - зерттеуді одан әрі дамыту бағыттарын анықтау; - ғылыми-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру мен жоспарлаудағы ең тиімді әдістерді анықтау. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу-зерттеу қызметі; білік, құзыреттілік; биологияны оқытуда оқушылардың зерттеу іскерліктерін дамыту әдістемесінің үлгілері; ғылыми-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері; оқушылардың теориялық және практикалық зерттеу іскерліктерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
  • Психонейроиммунология 2019
    Несиелер: 5

    "Психонейроиммунология" пәністуденттерде ми, эндокриндікдеңгейдежүзегеасырылатынжүйке, эндокриндікжәнеиммундықжүйелерарасындағыөзараәрекеттесудіңмеханизмдері мен жолдарытуралығылымитүсінік пен білімдіқалыптастыруғаарналған.

    Оқу жылы - 1
  • Биологияның таңдаулы тараулары
    Несиелер: 3

    Қалыптастыру жаңа міндеттерді қою және шешу үшін кәсіби қызметтің барлық саласында іргелі биологиялық түсініктерді пайдалану қабілеті. Сондай-ақ өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі дамытуға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу. Пәнді оқу барысында магистранттарда: - биология саласындағы ғылыми білімнің дамуының негізгі тенденцияларын түсіндіру; - биология саласындағы ғылыми білімнің дамуының өзекті мәселелерін бағалау; - биология саласындағы қолданбалы зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру; - ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау; - кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру үшін қажетті қазіргі заманғы ғылыми ақпаратты меңгеру; - биология саласында өзіндік ғылыми зерттеуді жүзеге асыру; - алынған теориялық білімді тәжірибеде және эксперименталды зерттеулерде қолдану; - әлемнің табиғи-ғылыми бейнесін қалыптастыру үшін биологияның таңдаулы тараулары бойынша білімдерді қолдану және оларды тәжірибеде қолдану. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: биология саласындағы заманауи жетістіктер; Қазіргі биологияның негізгі мәселелері мен Даму бағыттары; теориялық және практикалық биологияның өзекті мәселелері; іргелі биологиялық білім; өз білімін жетілдіру және өзін-өзі ұйымдастырудың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 1
  • Молекулалық және жасушалық биология
    Несиелер: 5

    Магистрлерді фундаментальды негіздермен және Про - және эукариотикалық жасушалардың құрылымы, молекулалық ұйымы, функциялардың атқарушы және реттеуші механизмдері туралы заманауи түсініктермен таныстыру. Жасушаның құрылысын зерттеу, жасуша-бұл белсенді липопротеидті мембранамен шектелген биополимерлердің (ақуыздар, нуклеин қышқылдары, липидтер) және олардың макромолекулярлы кешендерінің реттелген жүйесі.

    Оқу жылы - 1
  • Биологиялық білім беру тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі биологиялық кеңістікте бағдарлау үшін жалпы проблемалы кәсіби қызметті талдау және шешу кезінде табиғат заңдары мен жаратылыстану ғылымдарын пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттарда: - жаратылыстану ғылымдары жүйесіндегі биология ғылымдарының орнын нақты анықтау; - орта жалпы білім беретін, орта кәсіптік және жоғары оқу орындарында биологиялық пәндерді оқытудың жүйелілігін білу; - биологиялық пәндерді оқу кезінде қолданылатын әдістемелердің алуан түрлілігін меңгеру.; - компьютерлік техниканы қолдануға негізделген оқытудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру; - ақпарат ағымында Биологияны оқыту әдістемесіне қатысты жаңа әзірлемелер туралы қажетті мәліметтерді табу; - оқытудың әртүрлі деңгейлерінде биологиялық білімнің көлемін регламенттейтін заңнамалық және нормативтік базаға сүйену. - биологиялық білім беруді дамытудағы ��ерспективалы үрдістерді бағалау; - жоғары мектептің болашақ оқытушысының ойлауы мен құзыреттілігінің кәсіби бағыттылығын дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады:тірі ұйымдастырудың құрылымдық деңгейлері; биологиялық эволюция; өмірдің шығу тегі проблемасы; өмірдің алуан түрлілігі және тірі ұйымдастырудың және қызмет етудің бірыңғай принциптері; эволюцияның қозғаушы күштерінің бағыттылық проблемасы; Жерден тыс өмір сүру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
  • Селекциядағы биотехнологиялық және генетикалық әдістер
    Несиелер: 4

    Селекцияның пәні мен міндеттері. Өсімдіктер биотехнологиясының негізгі бағыттары. Селекцияда қолданылатын Биотехнология мен генетиканың негізгі әдістері. Биотехнологиялық өндірісті ұйымдастырудың негізгі принциптері. Микроорганизмдердің өсу кинетикасының және метаболизм өнімдерінің түзілу заңдылықтары. Өсіру әдістері. Энзимология негіздері. Ферменттер мен жасушаларды иммобилизациялау әдістері. Өнеркәсіптік, медициналық, ауылшаруашылық, экологиялық биотехнологияның маңызды өндірістері.

    Оқу жылы - 1
  • Зиянкестермен биологиялық күресу әдістері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту мақсаты - қансорғыш қосқанатты жәндіктермен мал шаруашылығы зиянкестерімен күрестің биологиялық әдістерін жасау; қансорғыш қосқанатты жәндіктермен табиғи патогендерді және табиғи реттеуіштерді далалық және зертханалық зерттеу әдістерімен танысу, олардың әр түрлі экотоптық жағдайлардағы биоценетикалық байланыстары.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясының басты мәселелерінің мазмұны мен мағынасы; ғылымның негізгі теориялық және қолданбалы аспектілері; Тарихи контекстегі ғылыми білім; адам мен қоғам өміріндегі ғылымның рөлі мен маңызы; қазіргі қоғамдағы ғылымның рөліне, ғалымның Әлеуметтік және моральдық жауапкершілігіне байланысты этикалық мәселелер; ғылыми зерттеудің әдістері мен заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қоғамның заңдарын зерттеу және түсіну; мотивацияның негізгі ұғымдарын, басқарушылық мәселелерді шешуге көшбасшылық пен билікті қолдану, оқытудың әдістері мен әдістерін игеру, кәсіби білім негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру. Педагогикалық коммуникативтік қарым-қатынастың негізгі түрлерінің болуы. Ойлау мәдениетін меңгеру, ақпарат жинақтау, талдау, қабылдау, мақсат пен жетістіктерді белгілеу, жеке күшті және әлсіз жақтарын сыни бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жүйелік биология
    Несиелер: 5

    Биологиялық процестер мен құбылыстарды өзара байланысты жүйе, биологиялық жүйелерді зерттеудің теориялық және есептеу әдістері туралы зерттеу. Биологиялық жүйелердің математикалық модельдерін құрастыра білу және олардың талдауын жүргізу; биологиялық деректер мен гипотезаларды интеграциялау және интерпретациялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Теориялық және практикалық биологияның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 3

    Зерттеу жүргізу үшін Заманауи биологияның теориялары мен әдістерін қолданудың орындылығын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттарда: - биологияның негізгі заңдары мен теориялық постулаттарының терең заманауи білімдерін көрсету; -қазіргі биология саласындағы қазіргі ғылыми білімді түсіндіру және жалпылау; - теориялық биология заңдарының тірі жүйелерге қолдануын жүйелеу; -ғылыми және зерттеу қызметінде Заманауи биологияның негізгі теориялары мен әдістерін қолданудың мақсаттылығын бағалау;; - қазіргі биологияның жаңа контекстеріндегі ғылыми мәселенің технологиялық шешімін бағалау; - алынған ғылыми білімді биология бойынша өзінің ғылыми зерттеулеріне ггенерациялау; - өзіндік ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әдеби мәліметтермен салыстыру және талдау; - Қазіргі биологияның шешілмеген мәселелері бойынша гипотезала�� мен теориялардың спектрі туралы алынған түсініктерді талдау; пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады:жаратылыстану ғылымының қазіргі кезеңдегі биологиялық жүйелер; биология ғылымының даму кезеңіндегі биологиялық зерттеулер жүргізу этикасы.; биоалуантүрлілікті сақтау мәселесі;антропогенездің қазіргі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлерге арналған кәсіпкерлік (техникалық мамандықтар үшін)
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік саласындағы халықаралық және ұлттық құқықтық базаны зерттеу; идеяны дамыту және жаңа технологиялық компанияны құру процедуралары. Іскерлік әдеп қағидаттарын меңгеру, бизнес-идеяны маркетинг және қаржылық жоспарларға аудару қабілетін дамыту; бизнес-ортаны және әріптестікті зерттеу және талдау; бизнес-модельдеудегі негізгі процестерд меңгеру; Компанияны басқарудың маңызды элементтері және адам ресурстарын дамыту. Әлеуетті іскер серіктестермен және басқа мүдделі тараптармен келіссөздер жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару мен басқару психологиясының теориясы мен практикасының эволюциясы және қалыптасу мәселелерін білу, ұйымның жұмыс істеуін қамтамасыз етудің психологиялық аспектілерін меңгеру, ұйымдағы кадрларды басқарудың психологиялық аспектілері, ұйымдағы қақтығыстарды басқару, менеджмент процесін келісу, маркетингтік зерттеулер, басқарудағы қоғамдық қатынастар. Кәсіби қарым-қатынасты және корпоративтік басқаруды көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фитоценология
    Несиелер: 3

    Биологиялық макросистемаларды (популяциялар, биоценоздар, экожүйелер) және олардың уақыт пен кеңістіктегі динамикасын зерттеу; фитоценоздардың қалыптасу және өмір сүру жағдайлары туралы; фитоценоздың белгілері, олардың динамикасы мен жіктелуі, фитоценоз компоненттерінің арасындағы өзара қарым-қатынас заңдылықтары туралы; фитоценоздың құрылымы мен құрамы; ағзалардың өмір ортасы бойынша таралуы; фитоценоздарға антропогендік әсер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    шет тілін меңгеру деңгейін, шетел әріптестерімен және серіктестермен қарым-қатынаста кәсіби және ғылыми саладағы әр түрлі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ шет тілінде ресурстарды пайдалана отырып когнитивтік және зерттеу іскерліктерін дамыту үшін шет тілін меңгеру деңгейін, шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін арттыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетикалық инженерия
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны биотехнологияда, медицинада және ауыл шаруашылығында іс жүзінде қолдану үшін маңызды қасиеттері бар организмдер құру мақсатында бактериялар, ашытқылар, сүтқоректілер және өсімдіктер жасушаларындағы гендерді клондау және экспрессия үшін векторлық жүйелерді әзірлеу саласындағы қалыптасқан және дамып келе жатқан бағыттар туралы қазіргі түсініктердің негіздерін қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Эндокринологияның молекулалық негіздері
    Несиелер: 4

    Биосинтез, гормондардың тозуы және құрылымы. Гомеостазды қолдаудағы және ағзаның бейімделуінде эндокриндік жүйенің рөлі. Гормондардың, гормон тәрізді заттардың және нейромедиаторлардың әсер ету механизмдері, гормонды рецептормен "тану" мәселесі, гормоналды сигналды мембрана арқылы беру жолдары, тәуелді гормонның механизмдері - ақуыз синтезінің индукциясы немесе репрессиясы, циклдық нуклеотидтердің қатысуымен ақуыздардың химиялық модификациясы, иондар мен метаболиттер үшін мембраналардың өткізгіштігінің өзгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Биологиялық әртүрлілікті сақтау
    Несиелер: 4

    Биологиялық әртүрлілікті сақтау жолдарын, экожүйелер ішіндегі биоценотикалық қатынастардың жалпы теоретикалық негіздерін, экожүйелерді құрылымдық-функционалдық ұйымдастыруды зерттеу. Биологиялық әртүрліліктің жай-күйін еңсерілмейтін құндылық және адамзаттың жалпы игілігі ретінде бағалау, биогеоценотикалық жүйелердің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын талдау. Алынған білімді ғылыми, өндірістік және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдану.Атмосфераның, гидросфераның, литосфераның және биосфераның қазіргі жағдайы. Биосфераның тұрақты жағдайын қолдау. Қоршаған ортаның қазіргі проблемалары. Экожүйелердің құрылымдық-функционалдық ұйымы. Табиғи экожүйелердің тұрақтылығы мен динамикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Биологияның түрлі салаларында әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану ерекшеліктерін ажырату. Зерттеу туралы ғылыми есепті ресімдеуге қойылатын қажетті талаптарды қолдана отырып, оқу-ғылыми зерттеуді мақсат қоюдан қорытындыларға дейін жүргізу. Микроскопиялық және субмикроскопиялық деңгейлерде тірі және тіркелген жасушалардың құрылымы мен функцияларын зерттеуге мүмкіндік беретін әдістердің алуан түрлілігі бар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Наноинженерлік зерттеулер негіздері (техникалық мамандықтар үшін)
    Несиелер: 4

    Нанотехникалық зерттеулердің негіздері мен әртүрлі әдістерін зерттеу, жалпы интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейді дамыту; жаңа ғылыми-зерттеу әдістерін және олардың кәсіби қызметінің ғылыми бағытын дамыту; Кәсіби міндеттерді шешу үшін ресурстық және ақпараттық базаны қалыптастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығының биологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Ауыл шаруашылығы саласындағы негізгі теориялық және практикалық дағдыларды меңгеру, ауыл шаруашылығы өндірісінің ғылыммен өзара байланысы туралы түсініктерді білу, білімді, білік пен дағдыны қалыптастыру. Магистранттардың танымдық белсенділігін ұйымдастыру және қалыптастыру, танымдық және практикалық міндеттерді шешу үшін алған білімдерін практикада шығармашылықпен қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроорганизмдер генетикасы
    Несиелер: 5

    Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің материалдық негіздерін, белгілердің тұқым қуалаушылық заңдылықтарын, генетикалық талдау негіздерін, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясын, организмдердің өзгергіштігінің түрлері мен себептерін, геннің жұқа құрылымын, негізгі молекулалық жасушалық механизмдерді, генетика проблемаларының қазіргі жағдайын, организмдердің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін басқару мүмкіндігін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биосистематика
    Несиелер: 4

    Өсімдік әлемінің алуан түрлілігін, әртүрлі жүйелі топтардың, сондай-ақ дәрілік және бөлме өсімдіктерінің құрылысы мен көбеюінің ерекшеліктерін зерттеу, өсімдік әлемі эволюциясының Таксономикалық категориялары мен таксономиялық Таксономикалық ұғымдарының арақатынасын анықтау, өсімдіктер, басқа тірі организмдер мен тіршілік ортасы арасындағы байланысты көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 4

    Табиғатты пайдалану, Табиғатты пайдалану экономикасы, тұрақты даму, қоршаған ортаға әсерді бағалау негіздерін, табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық негіздерін зерделеу; экология және табиғатты пайдалану саласындағы базалық ақпаратты түсінуге, баяндауға және сыни талдауға қабілетті болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физико-химиялық биологияның қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 4

    Биологиялық молекулалар мен құрылымдарды құрылымдық-функционалдық ұйымдастырудың физикалық және химиялық негіздері туралы заманауи теориялық білімді қалыптастыру, олар бір мезгілде тек қана заттық тасымалдаушылар ғана емес, сонымен қатар молекулалық биологиялық ақпаратты тасымалдаушылар және химиялық энергияны тасымалдаушылар болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоинформатика
    Несиелер: 4

    Салыстырмалы геномиканы зерттеу (ген биоинформатика) ғарыштық стратегияда ақуыз құрылымын болжау үшін алгоритмдер мен компьютерді (құрылымдық биоинформатика) талдау үшін математикалық әдістерді әзірлеу, ғылыми компьютер, сондай-ақ ақпараттық күрделіліктің биологиялық жүйелері, биоинформатика саласындағы барлық негізгі қазіргі ғылыми жетістіктерді орталық бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазіргі концепцияларды, тарих және ғылым философиясы мәселелерін, жоғары мектеп педагогикасын, басқару психологиясын, шет тілінде диалогтық және монологты сөйлеуді, практикалық қызмет жағдайында идеяларды дамыту үшін алған білімді қолдану. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, басқару стилін, заманауи білім беру технологияларын, іскерлік этикет дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздерін білу; Табиғи және жасанды нан объектілердің қасиеттерін, құрылымын, кәсіпкерліктің ерекшеліктерін; жаңа технологиялық компанияның идеялары мен стартерін пысықтау процедураларын білу; Бизнес үдерістерді қалыптастыру; компаниялар мен адами ресурстарды басқару, Наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымын анықтау, оны өндіруге арналған жабдықты таңдау; Материалдарды алу әдістері мен тәсілдеріне баға беру, материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдардың сапасын сынау және бағалау әдістерін пайдалану; тиісті құралдарды пайдалана отырып, Компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды дербес тұжырымдау, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау жүйелерін әзірлеу.

  • Код ON3

    Қазіргі заманғы құрал- жабдықтармен биологиялық объектілермен жұмыс істеудің қазіргі заманғы эксперименттік әдістерін қолдану, биоэнергетиканың, геномиканың, биофизиканың, биологиялық дүниетанымдағы Биохимияның негізгі заңдылықтары мен қазіргі заманғы жетістіктері, биологиялық объектілердің жеке дамуы мен қайта шығару заңдылықтары туралы негізгі білімді қолдану; эмбрионалды объектілермен жұмыс істеу және алу әдістерін қолдану. Физикалық-химиялық, жасушалық биология әдістерін меңгеру және оларды клиникалық зерттеулерде қолдану, ағзаның жағдайын түзету және функционалдық диагностика әдістерінің кең спектрімен меңгеру.

  • Код ON4

    Бар ақпаратты талдау, популяциялық полиморфизмнің іргелі мәселелерін анықтау, нақты экологиялық міндеттерді шешу кезінде далалық, зертханалық биологиялық зерттеулерді орындау және міндет қою, іргелі кәсіби міндеттерді шешу үшін биология ғылымдарының тарихы мен әдіснамасын білу; Биосфера туралы оқу негіздерін білу, геосаяси құбылыстарды жүйелі бағалау және әлеуметтік маңызы бар жобаларды іске асыру салдарын болжау үшін қазіргі заманғы биосфералық, экологиялық, ауылшаруашылық процестерін түсіну.

  • Код ON5

    Заманауи биологияның негізгі жетістіктері мен даму тенденцияларын білу; заманауи зертханалық және өндірістік жабдықтардың жұмыс істеу принциптері мен құрылғыларын білу. Мамандану шеңберінде іргелі ғылымдар негіздерін; тірі организмдердің маңызды қосылыстарын талдау әдістерін және олардың тіршілік әрекетін зерттеу; биологтың кәсіби және ғылыми қызметінің технологиясын меңгеру.

  • Код ON6

    Кешенді зерттеу міндеттерін шешу және жарияланымдарды ресімдеу үшін қазіргі заманғы жетістіктерді ескере отырып, жасушалық биология, цитология, биологиялық объектілердің молекулалық-генетикалық және жасушалық ұйымдастырылуы принциптерін білу жасушалық және молекулалық биология, цитология және гистология саласындағы зерттеудің өзіндік тақырыбын қалыптастыру үшін алынған ғылыми-зерттеунәтижелерін кешенді, жүйелі және оңтайлы талдауда биологиялық объектілермен тәжірибелік жұмыстың заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON7

    Іргелі негіздерді, биоэнергетика, нейробиология, микробиология, генетика және иммунология мәселелерін, микроағзаларды алу, өсіру және пайдалану әдістерін меңгеру. Биологиялық ғылымдарды оқытудың әртүрлі деңгейлерінде білім мазмұнын жоспарлау; оқу-білім беру процесін ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін анықтау; білім алушыларда биология бойынша құзыреттілікке мониторинг жүргізу.

Top