Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M03120 Психология (1) в Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті психологтарды, бәсекеге қабілетті және басқарушы кадрларды даярлау: психологиялық ғылым саласында жүйелі білімі бар; кәсібиліктің, Әлеуметтік және азаматтық жауапкершіліктің жоғары деңгейін дамытуға бағытталған негізгі және арнайы құзыреттері бар; ғылыми ойлау мен дүниетаным контекстінде әлеуметтік-тұлғалық құндылықтар.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Кәсіби қызметтің психологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметті психологиялық зерттеудің теориялық-эмпирикалық алғышарттары. Кәсіби қызметтің психотехнологиясы. Дифференциалды әдістемелік профессиографиялау. Аналитикалық профессиограмма. Кәсіби қызметтің психологиясы кәсіби бағдарлы бейнесін қалыптастыру құралы ретінде. Практикалық психологтың кәсіби қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару субъектілері мен объектілерін зерттеудің психологиялық әдістері және олардың типологиясы. Білім беру үдерісі субъектілерінің қызметін тиімді басқару факторлары. Ұжымдағы өзара қарым-қатынасты басқару стратегиясы. Тайм менеджмент. Менеджердің коммуникативтік құзыреттілігі. Өкілеттіктерді тиімді беру. Тұлғаның уәждемесін басқару. Кәсіби қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Бұл курс ғылыми зерттеулерді, жобалар мен әзірлемелерді жүргізу үшін қажетті мәселелерді, аспектілерді, Заңдарды, қағидаларды, үрдістерді, әдістерді қарастырады. Жоғары психикалық функциялардың эксперименттік зерттеу ерекшелігі; практиканың әр түрлі салаларында психологиялық-педагогикалық, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру технологиясы; психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы, даму тенденциялары
    Несиелер: 5

    Психологиялық мектептер мен бағыттарды дамытудың мазмұнды сипаттамалары, олардың бір-бірінен автономиясын күшейту. Психология ғылымының ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі дамуының тұтас жүйесі; психология негіздерін салған ұлы ғалымдардың еңбектері; Қазақстандағы психологиялық ғылымның тарихы мен дамуының ерекшеліктері. Посткеңестік Қазақстандағы психологиялық ғылым. Жалпы, этникалық, педагогикалық психология мәселелері. ҚР психологиялық ғылымның дамуының қазіргі тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдіснамасы, жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеу түрлерінің жіктелуі. Тақырып таңдау және мәселе қою. Әдеби көздермен жұмыс істеу алгоритмі. Ғылыми зерттеу жоспарын құру. Зерттеудің мақсатын, гипотезасын қалыптастыру, есептерді, мәнін және объектісін анықтау. Нақты материалды статистикалық өңдеу. Эксперименттік деректерді сапалы талдау. Жүргізілген зерттеудің практикалық және теориялық тиімділігін бағалау. Этикалық кодекс және психологиялық зерттеудің принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологиядағы статистика
    Несиелер: 5

    Сипаттама статистикасы; Байланыс шаралары; бір өлшемді және көп өлшемді Қолданбалы статистика әдістері; көп өлшемді шкалалау және талдау; факторлық, кластерлік, дисперсиялық.. Психологиялық танымның әдіснамалық мәселелеріне балама көзқарастар. Психологиялық зерттеу процедуралары; психологияның практикалық есептеріндегі статистикалық пакеттер; деректерді өңдеудің компьютерлік әдістері; Математикалық модельдеу әдістері; жеке және топтық мінез-құлық модельдері, когнитивті процестер мен құрылымдарды модельдеу-психологияның психологиялық және қолданбалы сұрақтары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның танымдық дамуын зерттеудің заманауи тәсілдері
    Несиелер: 5

    Тұлғаның когнитивті дамуының қазіргі парадигмасымен контекстінде психологиялық ғылымның тұжырымдамалық идеялары мен даму бағыттарын қамтитын қазіргі заманғы бағдарламалар. Когнитивті психологиядағы ойлау. Тұлғаның когнитивті дамуын зерттеу бойынша қазіргі Батыс концепциялары, олардың ассимиляциясы және бейімделуі. Студент тұлғасының когнитивті дамуына әсер ететін негізгі факторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    "Менеджмент" оқу курсының мақсаты — білім алушылардың кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру, шаруашылық жүргізудің қазіргі заманғы жағдайларында кәсіпорындарды басқару теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, менеджмент саласында шешімдер қабылдау үрдістерін зерделеу, жүйелеу және бекіту, салалық бәсекелестік жағдайында қазіргі заманғы әдістермен және жұмыс тәсілдерімен танысу, өйткені нарықтық экономикалық қатынастарды қалыптастыру принципті жаңа міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы аппаратқа ие білікті мамандарды даярлауды талап етеді. Негізгі міндеттері курс болып табылады: менеджмент жүйесінің негізгі элементтерін зерттеу ме��еджмент ұғымына көзқарасты зерттеу ұйымдағы менеджердің рөлі мен орнын, қазіргі басшыға қойылатын талаптарды анықтау қазіргі заманғы менеджменттің әдіснамасы туралы кешенді түсінік алу ағылшын ұсынысының құрылымы және оның күрделілік дәрежесі бойынша типтері, уақытты келісу. Психологиялық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тілінде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық-стилистикалық сипаттамалары, жалпы ғылыми терминология және шет тілінде тиісті мамандықтың терминологиялық тілдігі, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздері. Ағылшын сөйлемінің құрылымы және оның күрделілік дәрежесі бойынша типтері, уақытты келісу. Психологиялық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Психологияның әдіснамалық негіздері. Теориялық психологияның мазмұны: Жалпы ғылыми парадигмалар мен тұжырымдамалардың түрлері, психологиялық ғылымның өзекті мәселелері; психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары. Психологиялық зерттеу технологиялары. Психологиялық танымның әдіснамалық мәселелеріне балама көзқарастар. Психологиялық зерттеу процедуралары. Психологияның теориялық, тарихи-психологиялық және қолданбалы бағыттарының өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    танымның негізгі жалпы ғылыми әдістерін және ғылыми білімнің құрылымын білу. Қазіргі ғылымдағы дүниетанымдық мәселелерді талдай білу; кешенді зерттеулерді жобалау үшін философияның әдіснамалық құралдарын пайдалану; қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді шешу, таңдаған ғылыми мамандық бойынша ғылыми зерттеу және Эксперименталды-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, жоғары оқу орындарында сабақ беру, қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау негізінде психология саласындағы, соның ішінде пәнаралық салалардағы практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялау, бағалау және түзету. Кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру; өзінің ұстанымын дәлелдеу және ғылыми пікірталастарды жүргізу дағдыларын меңгеру; ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON2

    халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздерін білу; Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық принциптерін; педагогикалық үрдісті құру ерекшеліктерін; педагогикалық әдістерді және оларды қолданудың қазіргі заманғы тәсілдерін білу; таңдаған мамандығы бойынша әдебиетті еркін оқып, аудара білу, өзекті ғылыми әдістер мен психо-техникалық құралдардың мүмкіндіктерін сипаттай білу және оларды ғылыми-зерттеу міндеттерін жедел шешу үшін қажетті деңгейде қолдану.; тұлғаның жеке ерекшеліктері мен психофизикалық мүмкіндіктеріне сүйене отырып, білім беру процесін құрастыру; оқытушының әдістемелік жұмысын жобалау. Меңгеруі керек – мамандық бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мамандық бойынша ақпараттық материалды баяндаудың жазбаша формаларын дайындауды; Педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын; педагогикалық ақпаратты талдау және өңдеу дағдыларын.

  • Код ON3

    басқарудың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін, ұжымдағы жанжалды жағдайларды шешу тәсілдерін; басқару саласындағы психологиялық құбылыстарды зерттеу әдістемесін білу. Ғылыми психология саласында психотехнологияларды енгізу және коммерцияландыру элементтерімен ғылыми-зерттеу, инновациялық қызметті көрсете білу; басқару процесінің психологиялық құрауыштарын ерекшелеу; басқару тиімділігінің психологиялық ерекшеліктерін талдау; өз қызметінде басқарушылық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тәсілдерін пайдалану; ұйым қызметін жоспарлау және уәждемелеу; жеке тұлғаның жеке-психологиялық қасиеттерін бағалау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    психологиялық эксперименттерді математикалық модельдеу әдістерін білу; жүйелі ғылыми зерттеу жүргізу механизмдерін білу. Психологиядағы ғылымның жетістіктері мен дамуының жаңа бағыттарын, оның ішінде қазіргі заманғы психодиагностика және процестерді моделдеу әдістерін, психотехнологиялық жабдықтар жүйелерін қолдана білу; жеке және қазіргі заманғы психологиялық зерттеулердің нәтижелерін кеңінен тарату және трансляциялау мақсатында бейімдеу және жалпылау. Тұлғаның эмпирикалық зерттеулерінің психометриялық қамтамасыз етілуін меңгеру; психикалық процестерді талдау үшін теориялық-практикалық үлгілерді құру және қолдану дағдысы.

  • Код ON5

    эксперименталды зерттеулер әдістемесін білу; психикалық процестер мен құбылыстардың негіздерінің ерекшелігін білу. Ғылыми зерттеулер контекстінде идеяны қолдану немесе өзіндік даму үшін негіз және мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған дамытушы білімді көрсете білу. Социумдағы психологиялық процестердің динамикасын болжау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON6

    психология саласындағы өзіндік және қазіргі заманғы зерттеулердің нәтижелерін трансляциялау механизмдерін, соның ішінде оқыту мақсатында білу; Күрделі мәдениетаралық және Халықаралық орта жағдайында тұлғаның және жалпы қоғамның психикалық және психологиялық денсаулығының алдын алу стратегиясын әзірлеу үшін отандық психологияның даму тенденциялары мен заңдылықтарын білу; психологиялық зерттеудің заманауи технологияларын қолдану; психологиялық ғылым мен практикамен байланысты пәнаралық салалардағы мәселелерді шешу қабілеті.

  • Код ON7

    психоанализ және болжау әдістемесін білу; әлеуметтік жауапкершілік принциптерін және этикалық салдарларды ескере отырып, психометриялық әдістерді қолдана отырып, өзекті ақпаратты пайдалану тәсілдері. Психокоррекциялық бағдарламаларды жобалай отырып, дамыта оқыту технологияларын бейімдей және әзірлей отырып, психологиялық қызметті жүзеге асыра білу; жоғары кәсіби ортада дербес ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әр түрлі тілде ұсыну; психологиялық зерттеулер саласындағы қазіргі заманғы әдістемелерге сүйене отырып, инновациялық ғылыми жобаларды басқару. Кәсіби, өзіндік іс-әрекет және докторантурада білімін жалғастыру үшін қажетті жаңа білім дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    психологияның қолданбалы саласындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді білу және интеграциялау. Меңгеруі керек – ағылшын тілінде пән бойынша презентацияларды әзірлеу, шетел ғалымдарымен іскерлік хат алмасу, ағылшын тілінде мақалалар жазу. Ғылыми зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру.

  • Код ON9

    көшбасшылық қасиеттерді көрсету механизмдерін білу және білім беру саласындағы үдерістер мен міндеттерді тиімді іске асыру үшін ғылыми әлеуетті ашу және сыни ойлауды қалыптастыру үшін дербес оқытуды практикаға алу. Зерттеудің проблемалық өрісін қалыптастыру; ғылыми зерттеу жобаларын басқару; ғылыми-зерттеу тобында жұмыс істей білу. Өз бетінше ғылыми зерттеу дағдысын меңгеру; ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану; ғылыми зерттеу жобаларын коммерцияландыру әдістерін меңгеру.

  • Код ON10

    қоғамдық пікірге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды, оқыту принциптерін, қоғамдық нормаларды білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдарлану; білімді біріктіру және қиындықтарды шешу және осы пайымдаулар мен білімді қолдану үшін этикалық жауапкершілікті ескере отырып қорытынды шығару. Әлемдегі және Қазақстандағы психология дамуының қазіргі тенденцияларын қолдана білу, психологиялық саладағы тиімді бағыттарды ашу. Сандық технологияларды, құралдарды және заманауи теорияларды пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби өсудің тиімділігін бағалау әдістерін меңгеру.