Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M03119 Психология (1,5) в Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті психологтарды, бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық және басқарушы кадрларды даярлау: психологиялық ғылым саласындағы жүйелендірілген білімдерімен; кәсіби шеберлікке, Әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке қол жеткізудің жоғары деңгейін дамытуға бағытталған негізгі және арнайы құзыреттерімен; ғылыми ойлау мен дүниетаным контекстіндегі әлеуметтік-жеке құндылықтармен.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский
ЖОО атауы
Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы
Оқу мерзімі
1,5 года
Кредиттер көлемі
90
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
Дайындық бағыты
7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Білім беру бағдарламаларының тобы
M066 Психология
  • Зерттеу әдіснамасы, жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеу түрлерінің жіктелуі, тақырып таңдау және мәселе қою, әдебиеттермен жұмыс істеу алгоритмі, ғылыми зерттеу жоспарын құру, зерттеудің мақсатын, гипотезасын қалыптастыру, есептерді, мәнін және объектісін анықтау, нақты материалды статистикалық өңдеу, эксперименттік деректерді сапалы талдау. жүргізілген зерттеудің практикалық және теориялық тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тілінде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық-стилистикалық сипаттамалары, жалпы ғылыми терминология және шет тілінде тиісті мамандықтың терминологиялық тілдігі, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздері. Ағылшын сөйлемінің құрылымы және оның күрделілік дәрежесі бойынша типтері, уақытты келісу. Психологиялық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы, даму тенденциялары
    Несиелер: 4

    Психологиялық мектептер мен бағыттарды дамытудың мазмұнды сипаттамалары, олардың бір-бірінен автономиясын күшейту. Психология ғылымының ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі дамуының тұтас жүйесі; психология негіздерін салған ұлы ғалымдардың еңбектері; Қазақстандағы психологиялық ғылымның тарихы мен дамуының ерекшеліктері. Посткеңестік Қазақстандағы психологиялық ғылым. Жалпы, этникалық, педагогикалық психология мәселелері. ҚР психологиялық ғылымның дамуының қазіргі тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологиядағы статистика
    Несиелер: 5

    Сипаттама статистикасы; Байланыс шаралары; бір өлшемді және көп өлшемді Қолданбалы статистика әдістері; көп өлшемді шкалалау және талдау; факторлық, кластерлік, дисперсиялық.. Психологиялық танымның әдіснамалық мәселелеріне балама көзқарастар. Психологиялық зерттеу процедуралары; психологияның практикалық есептеріндегі статистикалық пакеттер; деректерді өңдеудің компьютерлік әдістері; Математикалық модельдеу әдістері; жеке және топтық мінез-құлық модельдері, когнитивті процестер мен құрылымдарды модельдеу-психологияның психологиялық және қолданбалы сұрақтары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пәндерді және басқару объектілерін және олардың типологиясын зерттеудің психологиялық әдістері. Оқу үдерісінің субъектілерінің қызметін тиімді басқару факторлары. Командаларды басқару стратегиясы. Уақытты басқару. Менеджердің коммуникативтік біліктілігі. Билiктi тиiмдi беру. Адамның мотивациясын басқару. Кәсіби қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бұл курс ғылыми зерттеулерді, жобалар мен әзірлемелерді жүргізу үшін қажетті мәселелерді, аспектілерді, Заңдарды, қағидаларды, үрдістерді, әдістерді қарастырады. Жоғары психикалық функциялардың эксперименттік зерттеу ерекшелігі; практиканың әр түрлі салаларында психологиялық-педагогикалық, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру технологиясы; психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Психологияның әдіснамалық негіздері. Теориялық психологияның мазмұны: Жалпы ғылыми парадигмалар мен тұжырымдамалардың түрлері, психологиялық ғылымның өзекті мәселелері; психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары. Психологиялық зерттеу технологиялары. Психологиялық танымның әдіснамалық мәселелеріне балама көзқарастар. Психологиялық зерттеу процедуралары. Психологияның теориялық, тарихи-психологиялық және қолданбалы бағыттарының өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курстың негізгі мақсаттары: басқару жүйесінің негізгі элементтерін зерттеу менеджменттің тұжырымдамасына көзқарастарды зерттеу, ұйымдағы менеджердің рөлі мен орнын анықтау, заманауи менеджерге қойылатын талаптар, заманауи басқару әдіснамасының толық көрінісін алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның танымдық дамуын зерттеудің заманауи тәсілдері
    Несиелер: 4

    Тұлғаның когнитивті дамуының қазіргі парадигмасымен контекстінде психологиялық ғылымның тұжырымдамалық идеялары мен даму бағыттарын қамтитын қазіргі заманғы бағдарламалар. Когнитивті психологиядағы ойлау. Тұлғаның когнитивті дамуын зерттеу бойынша қазіргі Батыс концепциялары, олардың ассимиляциясы және бейімделуі. Студент тұлғасының когнитивті дамуына әсер ететін негізгі факторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтің психологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметті психологиялық зерттеудің теориялық-эмпирикалық алғышарттары. Кәсіби қызметтің психотехнологиясы. Дифференциалды әдістемелік профессиографиялау. Аналитикалық профессиограмма. Кәсіби қызметтің психологиясы кәсіби бағдарлы бейнесін қалыптастыру құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этнопсихологиядағы эксперименттік және мәдениетаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Қазіргі этнопсихологияның теориялық-әдіснамалық аспектілері. Этнопсихологиялық зерттеудің сипаттамасы. Этнопсихологиядағы эксперименталды зерттеулер. Этнопсихологиядағы кросс-мәдени зерттеулердің теориялық бағыттары. Этникааралық қарым-қатынас психологиясы және мәдениет. Бейімделу және аккультурацияның этнопсихологиялық мәселелері. Бизнес саласындағы этнопсихологиялық және кросс-мәдени зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Психологиялық зерттеудің логикасы. Психологиялық зерттеудің кезеңдері. Психологиялық ақпараттың негізгі көздері. Зерттеудің теориялық (реферативтік) бөлігі. Эмпирикалық зерттеу бағдарламасы. Әдістері: психологиялық зерттеу; эмпирикалық мәліметтерді жинау; эксперимент. Эмпирикалық зерттеудің процедурасы, мазмұнды компоненттері және деректерін өңдеу. Зерттеу нәтижелерін сипаттау және ұсыну. психологиялық зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық феномен-кәсіби қарым-қатынас. Қарым-қатынас психологиясы саласында әлемдік психологиялық ғылымның жетістіктері. Қарым-қатынас және бірлескен қызмет жағдайында тұлғаның қалыптасуы мен дамуы. Қазіргі теориялық концепциялар, қарым-қатынас белсенділігі психологиясының тенденциялары мен мәселелері. Тұлғаның кәсіби қарым-қатынасының дамуының психологиялық механизмдері мен заңдылықтары. қарым-қатынас белсенділігі феноменінің теориялық негіздері. Әлеуметтік-психологиялық тренинг әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Университетте оқыту теориясы мен оқыту
    Несиелер: 5

    ЖОО-да Психологияны оқыту принциптері. ЖОО-дағы пән ретінде Психологияны оқыту мазмұны. Психологияны зерттеу кезіндегі оқу міндеттерінің таксономиясы. Психологияны оқытудың интерактивті әдістері. Дәріс материалын проблемалық баяндау. Психология бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Психологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Психология бойынша оқу курсын әзірлеу технологиясы. Психология бойынша білімді тексеру және бағалау. Студенттерді, педагогтарды оқыту мен тәрбиелеудегі оқу пәні ретіндегі психологияның рөлі мен орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық әдістерді бейімдеу, растау мәселесі
    Несиелер: 5

    Кросс-мәдени психологияның әдістері. Субмәдениетті және кросс-мәдени айырмашылықтарды зерттеу. Эксперименталды бақылау түрлері. Эксперименталды пайымдаудың Гипотетико-дедуктивтік сипаты. Эксперименталды модельдерді верификациялау және бұрмалау. Басқа теориялық-эмпирикалық тәсіл – модельдеуші шеңберіндегі психологиялық шындықтың модельдік репрезентациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік және ұйымдастырушылық психология
    Несиелер: 5

    Тұлғаны оқытудың әдіснамалық принциптері: қазіргі мәселелері. Кіші топтың әлеуметтік психологиясы. Әлеуметтік-психологиялық климат және оның көрсеткіштері. Қақтығыстардың пайда болу мәселелері мен себептері және оларды шешу тәсілдері. Басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Психодиагностика: кадрлар, кәсіби іріктеу, кәсіби бағдар. Әлеуметтік мінез-құлықты болжау. Психологиялық диагноз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық зерттеулердің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Психологиялық зерттеуді дайындау, ұйымдастыру және жүргізудің әдіснамалық мәселелері. Психологиялық-педагогикалық құбылыстардың өзара байланысы. Психологиялық зерттеулердің инновациялық технологиялары. Педагогикалық және психологиялық зерттеу әдістерінің органикалық үйлесімділігінің ұйымдастыру формалары мен тәсілдері. Практикалық қызметті түсіну және жетілдіру үшін психологиялық-педагогикалық ғылымды қолдану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі мәдени-психологиялық психологиядағы тұлғалық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Этнопсихологиялық және кросс-мәдени зерттеулер саласындағы мамандарды ғылыми-негізделген даярлау. Әр түрлі этностардың кросс-мәдени өзара әрекеттесуі мен ынтымақтастығының теориялық және практикалық әдістері. Гуманистік дүниетанымды, шығармашылық ойлауды, коммуникативтік құзыреттілікті зерттеу. Қазіргі этнопсихологияның теориялық-әдіснамалық аспектілері. Этнопсихологиялық зерттеудің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адамдармен қарым-қатынастардағы сенімділік психологиясы
    Несиелер: 5

    Топаралық өзара әрекеттесу феномендері. Топтың даму механизмдері, топтық қысым мәселесі, конформизм. Топтарды дамыту моделі. Кіші топты басқару. Үлкен әлеуметтік топтардың феномендері. Топтық сана мәселесі. Массалық құбылыстар психологиясы. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы. Әлеуметтендіру және бейімдеу. Тұлғаның әлеуметтік ұстанымдары. Әлеуметтік-психологиялық диагностика және адамның әлеуметтік мінез-құлқын болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стресс түзету технологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби стресс: пайда болу себептері мен салдары . Стресс және жұмысқа қабілеттіліктің төмендеуі жағдайын диагностикалау. Стресс-менеджмент тәсілдеріне оқыту бағдарламалары. Ұйымдастырушылық контексте стрессті басқару. Кәсіби стресстің жүйелі диагностикасы. Стресс-менеджменттің әдістемелік құралдары мен тәсілдері. Стрессогендік факторлар мен жағдайларды жүйелеу. Кәсіби стресс түрлері мен формаларын саралау. Психопрофилактика және стрессті түзету. Тренингтік бағдарламалардың базалық схемалары. Стресс жағдайын басқарудың психологиялық технологияларының ұйымдастырушылық формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ғылыми білімнің жалпы ғылымдық таным әдістері мен құрылымын білу; Заманауи ғылымдағы дүниетаным мәселерін талдауды білу; кешенді зерттеулерді жобалау үшін философияның әдіснамалық құралдарын пайдалану; заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешу; таңдаған ғылыми мамандық бойынша ғылыми зерттеу және эксперименталды-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, жоғары оқу орындарында сабақ беру, Заманиуи ғылыми жетістіктердің сыни талдау және бағалау негізінде психология саласындағы, соның ішінде пәнаралық салалардағы практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялау, бағалау және түзету. Кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру дағдыларын игеру; өзінің ұстанымын дәлелдеу және ғылыми пікірталастарды жүргізу дағдыларын меңгеру; ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON2

    халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздерін білу; жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық принциптерін білу; педагогикалық үрдісті құру ерекшеліктерін білу; педагогикалық әдістерді және оларды қолданудың қазіргі заманғы тәсілдерін білу; таңдаған мамандығы бойынша әдебиетті еркін оқып және аудара білуі тиіс, өзекті ғылыми әдістер мен психо-техникалық құралдардың мүмкіндіктерін сипаттап және оларды ғылыми-зерттеу міндеттерін жедел шешу психо – техникалық құралдарды үшін қажетті деңгейде қолдануы тиіс; Жеке тұлғаның ерекшеліктері мен психофизикалық мүмкіндіктеріне сүйене отырып, білім беру процесін құрастыруы тиіс; оқытушының әдістемелік жұмысын жобалай білуі керек, Мамандық бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мамандық бойынша ақпараттық материалды баяндаудың жазбаша формаларын дайындауды дағдыларын меңгеруі керек; Педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын; педагогикалық ақпаратты талдау және өңдеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

  • Код ON3

    басқарудың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін, ұжымдағы жанжалды жағдайларды шешу тәсілдерін; басқару саласындағы психологиялық құбылыстарды зерттеу әдістемесін білу. Ғылыми психология саласында психотехнологияларды коммерцияландыру және енгізу элементтерімен ғылыми-зерттеу, инновациялық қызметті көрсетеді; басқару процесінің психологиялық құрауыштарын ерекшелеуді; басқару тиімділігінің психологиялық ерекшеліктерін талдауды; өз қызметінде басқарушылық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тәсілдерін пайдалануды; ұйым қызметін жоспарлау мен уәждемелеу; жеке тұлғаның жеке-психологиялық қасиеттерін бағалау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    психологиялық эксперименттерді математикалық модельдеу әдістерін білу; жүйелі ғылыми зерттеу жүргізу механизмдерін білу. Психологиядағы ғылымның жетістіктері мен дамуының жаңа бағыттарын, оның ішінде қазіргі заманғы психодиагностика және процестерді моделдеу әдістерін, психотехнологиялық жабдықтар жүйелерін қолдану; жеке және қазіргі заманғы психологиялық зерттеулердің нәтижелерін кеңінен тарату және трансляциялау мақсатында бейімдеу және жалпылау. Тұлғаның эмпирикалық зерттеулерінің психометриялық қамтамасыз етілуін меңгеру; психикалық процестерді талдау үшін теориялық-практикалық үлгілерді құруға және қолдануға дағдылану.

  • Код ON5

    эксперименталды зерттеулер әдістемесін білу; психикалық процестер мен құбылыстардың негіздерінің ерекшелігін білу. Ғылыми зерттеулер контекстінде идеяны қолдану немесе өзіндік даму үшін негіз және мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған дамытушы білімді көрсете білуі тиіс, Социумдағы психологиялық процестердің динамикасын болжау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON6

    психология саласындағы өзіндік және қазіргі заманғы зерттеулердің нәтижелерін трансляциялау механизмдерін, соның ішінде оқыту мақсатында білу; Күрделі мәдениетаралық және халықаралық орта жағдайында тұлғаның және жалпы қоғамның психикалық және психологиялық денсаулығының алдын алу стратегиясын әзірлеу үшін отандық психологияның даму тенденциялары мен заңдылықтарын бейімдеуді біліу тиіс; психологиялық зерттеудің заманауи технологияларын қолдануды; психологиялық ғылым мен практикамен байланысты пәнаралық салалардағы мәселелерді шешу қабілетін дағдыландыру.

  • Код ON7

    психоанализ және болжау әдістемесін білу; әлеуметтік жауапкершілік принциптерін және этикалық салдарларды ескере отырып, психометриялық әдістерді қолдана отырып, өзекті ақпаратты пайдалану тәсілдері білу. Психокоррекциялық бағдарламаларды жобалай отырып, дамыта оқыту технологияларын бейімдей және әзірлей отырып, психологиялық қызметті жүзеге асыра білу тиіс; жоғары кәсіби ортада дербес ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әр түрлі тілде ұсыну; психологиялық зерттеулер саласындағы қазіргі заманғы әдістемелерге сүйене отырып, инновациялық ғылыми жобаларды басқару. Кәсіби, өзіндік іс-әрекет және докторантурада білімін жалғастыру үшін қажетті жаңа білім дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    психологияның қолданбалы салаларындағы негізгі концепцияларды, парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді және интеграциялау, болашақ болжау және басқару психологиясы саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін деректерді талдауды білу. Меңгеруі керек- ағылшын тілінде өзінің ғылыми пәні бойынша презентацияларды әзірлеуді, шетелдік ғалымдармен ғылыми және іскерлік хат алмасуды, ағылшын тілінде тезистер, аннотациялар, мақалалар жазуды білуі керек. Ғылыми зерттеулер жүргізуге және ЖОО-да психологиялық пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеруі тиіс.

  • Код ON9

    көшбасшылық қасиеттерді көрсету механизмдерін және білім беру саласындағы үдерістер мен міндеттерді тиімді іске асыру үшін ғылыми әлеуетті ашу және сыни ойлауды қалыптастыру үшін дербес оқытуды практикаға алуды білу. Зерттеудің проблемалық өрісін қалыптастыруды; ғылыми зерттеулер бағдарламаларын әзірлеуді; ғылыми зерттеулер жобаларын басқаруды; ҒЗЖ нәтижелерін қадағалауда жаңа мониторингтік технологияларды қолдануды; ғылыми-зерттеу тобында жұмыс істеуді жасай біліуі тиіс. Өзіндік ғылыми зерттеу дағдысын меңгеруі; ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың; ғылыми зерттеу жобаларын коммерцияландыру әдістерімен; ғылыми ұжымды басқару әдістерін қолдану дағдыларын меңгеруі.

  • Код ON10

    қоғамдық пікірге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды, оқыту принциптерін, қоғамдық нормаларды және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдарлану білу; білімді интеграциялау және қиындықтарды жеңе білу және осы пайымдаулар мен білімді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, еркін емес немесе шектеулі ақпарат негізінде қорытынды шығаруды білу. Әлем мен Қазақстанда психология дамуының қазіргі заманғы тенденцияларын қолдану, психологиялық саладағы ең тиімді бағыттарды ашу, жалпы психология саласындағы негізгі мәселелерді өз бетінше бағалауды меңгеру. Тиісті сандық технологияларды, құралдарды және қазіргі заманғы теорияларды пайдалана отырып, жеке және кәсіби өсудің тиімділігін бағалау қолдану дағдыларын білу.