7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (2 ж.) в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты басқарушылық шешімдерді қабылдау және отандық брендтерді жылжыту үшін ақпарат алу мақсатында ұлттық және халықаралық тауар нарықтарына кешенді зерттеулер жүргізуде маркетингтік зерттеулер саласында білімі мен құзыреттілігі бар жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
7M04106 Маркетинг
МагистратураА.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M04106 Маркетинг
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M04106 Маркетинг
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M04106 Маркетинг (Бейінді)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M04106 Маркетинг 2 жыл
МагистратураХалықаралық Бизнес Университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша