Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02106 Дирижерлеу (оркестрлық) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Аспаптану 1
    Несиелер: 3

    Оркестрлік аспаптардың техникалық және мәнерлі мүмкіндіктері, олардың оркестрдегі рөлі, оркестрдің репертуар құралдары мен транскрипцияларын қарастыру осы пәнге кіреді . Музыкалық аспаптардың тарихы, нотаға түсіру белгілері, әр түрлі ансамбльдер мен оркестрлердің қасиеттері мен ерекшеліктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 4

    "Гармония" пәні музыкантты даярлаудағы базалық пән қатарына жатады. Музыкатану мамандығы арнайы цикл пәндері кешеніне кіреді және онда ерекше орын алады. Гармонияны зерттеу негізгі ладалық және гармоникалық заңдылықтарды білуіне тіреусіз мүмкін емес жалпы теориялық маман дайындау үшін қажетті база береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио 1
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы фортепиано 1
    Несиелер: 2

    Фортепиано курсының басты мақсаты - студенттің пианистикалық дағдыларын дамыту, оларды кәсіби іс-әрекеттер үшін қажет көлемде тереңдету, фортепианода тәуелсіз практикалық жұмысқа дайындалу. Оқытудың мақсаты - жоғары кәсіби деңгейде орындау және оқытушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті аспаптық маман дайындау, оны сүйемелдеу дағдыларын дамыту, парақтан оқу, шығармашылық және көркемдік мүмкіндіктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық -1
    Несиелер: 3

    Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық -2
    Несиелер: 3

    Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио 2
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония тарихы
    Несиелер: 3

    Пән Орта ғасыр мен Қайта өрлеу дәуірінен бүгінгі күнге дейінгі гармония іліміне арналған. Гармония теориясы тарихи музыкалық стильдермен, сондай-ақ жетекші композиторлардың танымал композициялық жүйелерімен тығыз байланыста зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы фортепиано 2
    Несиелер: 2

    Фортепиано курсының басты мақсаты - студенттің пианистикалық дағдыларын дамыту, оларды кәсіби іс-әрекеттер үшін қажет көлемде тереңдету, фортепианода тәуелсіз практикалық жұмысқа дайындалу. Оқытудың мақсаты - жоғары кәсіби деңгейде орындау және оқытушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті аспаптық маман дайындау, оны сүйемелдеу дағдыларын дамыту, парақтан оқу, шығармашылық және көркемдік мүмкіндіктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспаптану 2
    Несиелер: 3

    Оркестрлік аспаптардың техникалық және мәнерлі мүмкіндіктері, олардың оркестрдегі рөлі, оркестрдің репертуар құралдары мен транскрипцияларын қарастыру осы пәнге кіреді . Музыкалық аспаптардың тарихы, нотаға түсіру белгілері, әр түрлі ансамбльдер мен оркестрлердің қасиеттері мен ерекшеліктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы фортепиано 3
    Несиелер: 2

    Фортепиано курсының басты мақсаты - студенттің пианистикалық дағдыларын дамыту, оларды кәсіби іс-әрекеттер үшін қажет көлемде тереңдету, фортепианода тәуелсіз практикалық жұмысқа дайындалу. Оқытудың мақсаты - жоғары кәсіби деңгейде орындау және оқытушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті аспаптық маман дайындау, оны сүйемелдеу дағдыларын дамыту, парақтан оқу, шығармашылық және көркемдік мүмкіндіктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетелдік (әлемдік) музыка тарихы
    Несиелер: 3

    тарихизм принципі негізінде батыс еуропалық музыканың даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, яғни әр стильдік дәуірдің дүниетанымы мен музыкалық тілі контекстінде музыкалық өнердің дамуының тарихи процесін түсіну негізінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Партитураларды оқу
    Несиелер: 3

    Курс музыкатанушылардың ғылыми-зерттеу және педагогикалық жұмысында қажетті көп дауысты партитураларды оқу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Біртіндеп квартеттің, камералық, симфониялық партитуралардың парағынан (фортепианода) оқу әдістемесі, сондай-ақ қазақ халық аспаптары оркестріне арналған шығармалар меңгерілді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық -3
    Несиелер: 3

    Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полифония
    Несиелер: 4

    "Полифония" пәнінің жалпы мақсаты – полифониялық музыка саласында қажетті білім мен дағдыларды меңгеріп, оларды өзінің орындаушылық және педагогикалық тәжірибесінде қолдана алатын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті музыкалық орындаушыларды қалыптастыруға ықпал ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениеттану және әлеуметтану
    Несиелер: 5

    ғылыми пән, оның мәні генезис, мәдениеттің дамуы және тіршілік әрекетінің ерекше адамдық тәсілі ретінде қызмет етуі. Адам рухының мәдениет тарихы адамға бүкіл әлеммен ой-пікір алмасуға, тарихпен жанасуға, қоғамдық прогресс идеясына сенім ұялатуға мүмкіндік береді. Сондықтан пәннің мазмұны мен әдістемесі әлемдік және отандық мәдениеттің барлық әлеуетін пайдалануды мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық -4
    Несиелер: 3

    Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Партитураны оқу 2
    Несиелер: 3

    Курс музыкатанушылардың ғылыми-зерттеу және педагогикалық жұмысында қажетті көп дауысты партитураларды оқу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Біртіндеп квартеттің, камералық, симфониялық партитуралардың парағынан (фортепианода) оқу әдістемесі, сондай-ақ қазақ халық аспаптары оркестріне арналған шығармалар меңгерілді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс кеңестік музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    "Орыс (кеңестік) музыкасының тарихы" пәні орындаушылық мамандық студенттері үшін кәсіби пәндердің бірі болып табылады және студенттердің кәсіби қалыптасуында, олардың көркем-тарихи ойлауын дамытуда үлкен маңызға ие. Пәнге кеңес музыкалық өнерінің 20-шы жылдардан бастап 70-ші ХХ ғасырға дейінгі дамуының тарихи кезеңі кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халық аспаптарын тану
    Несиелер: 3

    Пән халық аспаптар оркестрі мен ансамбль, әлем халықтарының аспаптарын оқыту мен ХХ ғасырдың басындағы әлем аспаптарын Еуропалық жіктеуімен байланысты. Пән «Халық аспаптар ансамблінің аспаптандыру» тақырыбын оқып жатқан студенттердің алғашқы қадамы. Пәннің міндеттерінің бірі - 20 ғасырдың басындағы әлемнің барлық аспаптарын жіктеу туралы білім алу, халық аспаптары ансамбльдері жөнінде толық техникалық мінездеме, аспап диапазоны, ойнау тәсілдері, түрлі штрихтары туралы білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижердің орындаушылық іс-әрекеті 1
    Несиелер: 3

    Қолдың икемділігі мен қозғалысын дамытатын ұсақ және ірі мануалды техникаға жаттығуларды меңгеру, қарама-қарсы динамиканы техникалық орындау( subito forte, subito piano), фермат түрі, синкоп және оларды техникалық орындау. Темп пен метрдің ауысуын қамтитын шығармаларға қарапайым және күрделі өлшемдерді кезектестірумен дирижерлау, дуольный және кері ауысумен триольдік ырғақты меңгеру. Музыканың метроритмиялық қозғалысымен байланысты дирижерлік қаңылтырдағы әр түрлі қосылыстар мен үлестерді топтастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлеу
    Несиелер: 3

    Пән оқу үрдісінің негізгі пәндер циклына кіреді және практикалық болып табылады. Қарастыру тұрғысынан, симфониялық оркестрдің аспаптарының техникалық және акустикалық мүмкіндіктері мен диапазондары сияқты кәсіби аспектілер болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық -5
    Несиелер: 3

    Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерде нота теру
    Несиелер: 3

    Пәнінің жалпы мақсаты – музыканттардың кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Өзінің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында динамикалық дамып келе жатқан компьютерлік технологияларды өз бетінше пайдалану қажеттілігі мен іскерлігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    "Музыкалық шығармаларды талдау" пәнінде, бір жағынан, студенттерге музыкалық шығармалардың құрылысы туралы түсінік берілсе, екінші жағынан, талдау әдістері және тәсілдері түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Орындаушылық өнер тарихы Хор орындаушылық тарихы мен теориясын жан-жақты зерттеу студенттердің көркем ой-өрісін қалыптастыруға көмектеседі, олардың кәсіби мәдениетін дамытады, хор орындаушылық, композиторлық шығармашылық және педагогиканың әр түрлі стильдері мен бағыттарында бағдарлану қабілетін тәрбиелейді, әр түрлі дәуірлер мен стильдердің хор жанрларымен жұмыс істеу дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    "Қазақ музыкасының тарихы" маңызды Жалпы кәсіби пәндерге жатады және қазақ музыкасының қалыптасу мен дамуының тарихи кезеңдерін ежелгі дәуірден 1930-ж.ж. дейін. жақты және терең зерделеуге арналған. Пән бағдарламасы деректері жүйеленіп, өткен ғасырдың соңғы ширегіндегі оқу-әдістемелік басылымдарда айтарлықтай жаңартылған музыкалық археология, музыкалық деректану және ауызша тарихнама артефактілеріне негізделген. Қазақ музыкасының даму тарихын тұтас кқрсету үшін курс барысында музыкалық-поэтикалық фольклордың ерте үлгілері, сондай-ақ ауызша және жазбаша дәстүрлердің кәсіби музыкасы қарастырылады. Пән студенттің музыкалық және жалпы интеллектуалдық ��ілім көкжиегін кеңейтіп, дұрыс азаматтық ұстаным мен музыканың тарихи даму процесі жөніндегі білімін жүйелейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Осы пәнді оқу кезінде студенттер ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басында орыс-кеңес музыка өнерінің даму ерекшеліктері, негізгі көркем ағымдары, ірі кеңестік композиторлардың шығармашылығы мен стилдері туралы білім алады. Пән мазмұнында негізгі назар ХХ ғасырдың кеңес музыкасының даму ерекшеліктері бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестр стильдер тарихы
    Несиелер: 3

    Пән әр түрлі тарихи дәуірлердегі оркестрлік стильдерді және жеке авторлық композиторлық жазу техникаларын зерттеуге бағытталған. Оқу барысында оркестр дамуының эволюциялық жолы, ойлау, стильдер, композиторлық мектептер, жеке авторлардың негізгі заңдылықтарын пән бейнелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық -6
    Несиелер: 3

    Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дирижердің орындаушылық іс-әрекеті 2
    Несиелер: 3

    Қолдың икемділігі мен қозғалысын дамытатын ұсақ және ірі мануалды техникаға жаттығуларды меңгеру, қарама-қарсы динамиканы техникалық орындау( subito forte, subito piano), фермат түрі, синкоп және оларды техникалық орындау. Темп пен метрдің ауысуын қамтитын шығармаларға қарапайым және күрделі өлшемдерді кезектестірумен дирижерлау, дуольный және кері ауысумен триольдік ырғақты меңгеру. Музыканың метроритмиялық қозғалысымен байланысты дирижерлік қаңылтырдағы әр түрлі қосылыстар мен үлестерді топтастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ халық ансамбльдерін аспаптандыру
    Несиелер: 3

    Пән халық аспаптар оркестрі мен ансамбльін зерттеумен байланысты. Пән мақсаты студенттерге қазақ халық аспаптарының мүмкіндіктері жөнінде білім беру. Халық аспаптары ансамбльін аспаптандыру жөніндегі дағдылар болашақта кәсіби қызметте көмектеседі. Оқу барысының мақсаты – қазақ халық ансамбль аспаптары жөнінде толық техникалық мінездеме, аспап диапазоны, ойнау тәсілдері, түрлі штрихтары туралы білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау және Ғылыми зереттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың тақырыбы - бір жағынан музыкалық шығармалардың құрылымы, екінші жағынан әдістер, техника және талдау жанры. Музыкалық жұмыстың құрылымы әр түрлі аспектілерде: композитордың стилінің ерекшеліктеріне, интерпретацияны жүзеге асыруға, сонымен қатар тыңдаушыға бағдарлауға байланысты ақпараттылықпен қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениеттегі менеджмент және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    «Менеджменттің негіздері және кәсіпкерлік» курсының мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру тәсілдері мен өнер индустриясының ұйымдарында басқаруды қалыптастыру әдістерімен таныстыру. Қарастыру тақырыбы – кәсіпкерлікті басқару тетігі, кәсіпорынның шаруашылық қызметінің түрлері, компанияның механизмдері, кәсіпкерлердің тұтынушылармен, іскерлік серіктестермен, қызметкерлермен, мемлекетпен және т.б. қарым-қатынастары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан орындаушылық өнері
    Несиелер: 3

    Қазақстанның орындаушылық өнерінің тарихы бойынша кәсіби білімді меңгеру, хор мәдениеті тарихының негізгі кезеңдерінің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Жеке стилін анықтау, хор шығармаларының үлгілерін практикалық зерттеу; хор шығармаларын талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық -7
    Несиелер: 3

    Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дирижердың әдістемелік кешені
    Несиелер: 3

    Хор пәндерін оқытудың түрлері мен әдістерін ұйымдастыруға, жеке және топтық сабақтарды жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге, практиканың әртүрлі түрлерін өткізуге ықпал етеді. Үздік педагогтердің педагогикалық ұстанымдарын, Вокалдық-хордық тәрбие әдістерін, хор репертуарында жұмыс істеу кезеңдерін зерттеу. Хор сыныбы жұмысын жоспарлау, дирижерлау, хор аранжировкасы, хор пратитураларын және басқа да арнайы пәндерді оқу принципі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дирижердың педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұнын оқу, арнайы пәндерді оқытудың түрлері мен әдістерін ұйымдастыру, жеке және топтық сабақтарды жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру, практиканың әр түрлі түрлерін өткізу. Жалпы және музыкалық психология бойынша білім алушылардың ғылыми көзқарастарын, Музыкалық білім берудегі педагогика негіздерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық -8
    Несиелер: 3

    Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Фортепианода хор/оркестрлік шығармаларды мәнерлеп орындау қабілетін көрсету, сондай-ақ транспондау.

  • Код ON2

    Зерттелетін шығармалардың тарихи контекстін және дәстүрлерін білу.

  • Код ON3

    Оқытылған оркестрлік / хор шығармаларының теориялық негізін түсіну.

  • Код ON4

    Музыкалық стильдерді және олармен байланысты түпнұсқа тілінде шығарма және орындау дәстүрлерін білу.

  • Код ON5

    Әлемдік және казақ музыкалық өнерінің тарихын және заманауи ағымдарын білу.

  • Код ON6

    Әр түрлі дәуірдегі, стильдегі, жанрлар мен формадағы оркестрлік/хор шығармаларын талдай білу.

  • Код ON7

    Дипломдық зерттеу мәселелеріне сәйкес ақпаратты қолдана білу және өңдеу.

  • Код ON8

    Оркестрлік/хормен өңдеу мен аранжировканың практикалық дағдыларын көрсету.

  • Код ON9

    Мамандық бойынша оқыту әдістемесін және педагогикалық диагностика тәсілдерін қолдана білу.

  • Код ON10

    Әртүрлі стильдік және жанрлық репертуардың орындауында Дирижерлаудың кәсіби дағдыларының болуын көрсете білу.

  • Код ON11

    Хор/ансамбль және басқа да бірлескен жобалардың әртісі ретінде әр түрлі жанрдағы музыкалық шығармаларды, стильдер мен бағыттарды орындау қабілетін көрсету.

  • Код ON12

    Орындалатын шығармаларды әр түрлі жанрлар, стильдер мен дәуірлер бойынша жіктей білу.

Top