Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02201 Философия в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Философия» білім беру бағдарламасының мақсаты - шығармашылық ойлау, кәсіпкерлік және көшбасшылық дағдылары, кәсіби мәдениетінің жоғары деңгейі, қазіргі заманғы философияға бағдарланған, қазақстандық қоғамды жаңғырту процестерін түсіну және өз білімдерін кәсіби деңгейде қолдануға қабілетті жоғары білікті және бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау. ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті табысты жүзеге асырады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M050 Философия және этика
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми мәтіннің теориялық және практикалық құрулымы

    Мақсаты: ғылыми салада жазбаша және ауызша сөйлеу іс-әрекетінің дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеуді ұсыну процесінде оның нәтижелерін ұсыну түрінде критерийлерге, Айқындылыққа, логикаға, объективтілікке жауап беретін ғылыми мәтінді құрудың теориялық және практикалық тәсілдері. Әдістері: проблемалық дәріс, проблемалық семинар, тақырыптық топтық пікірталастар, ассограммалар, case-study. Нәтижелері: ғылыми стильдің тілдік құралдарын меңгеру, өз ғылыми мәтіндерін жасау және ресімдеу дағдыларын жетілдіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистранттардың зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру

    Мақсаты: ғылыми жұмыс үшін ақпаратты іздеуде және талдауда білім алушылардың оқу-зерттеу дағдылары мен дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: теориялық және практикалық білімді зерттеу, жүйелеу үшін материалдарды таңдау. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың әдіснамасын және оқу процесінің түрлерін зерттеу. Әдістер: "миға шабуыл", салыстырмалы диаграммалар, аудио-бейне материалдарды пайдалану, дөңгелек үстел, Жоба әдісі Нәтижелері: ғылыми жоспарларды әзірлеу және ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру. Философия саласындағы соңғы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасыр арабмұсылман философиясы

    Мақсаты: тарихи перспективада араб-мұсылман философиясының негізгі кезеңдері мен сипаттамаларын зерттеу. Мазмұны: Мутазилиттердің, мутакаллимдердің, сопылықтың ілімдеріндегі философиялық рефлексияны және олардың әлемдік философияның одан әрі дамуына әсерін қарастыру Әдістері: проблемалық дәріс, проблемалық семинар Нәтижелер: араб-мұсылман философиясының негізгі бағыттары мен мәселелерінің мазмұнын білу, ежелгі, араб-мұсылман және Батыс Еуропа және жалпы әлемдік философияның өзара байланысын талдау, ұғымдық аппаратты меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Мақсаты-ғылым феноменінің мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде кіріспе. Мазмұны: постклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихының мәселелері, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамалары, сонымен қатар математикалық, жаратылыстану, әлеуметтік, гуманитарлық және техникалық ғылымдардың негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелері. Оқыту әдістері: пікірталастар, проблемалық дәрістер, case-study Нәтижелері: білім алушылар ғылыми білімнің тарихи дамуындағы жалпы заңдылықтарын білуі, қазіргі ғылымның үрдістерін талдауы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптендіру пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: философиялық білімді аударудың әдіснамалық және кәсіби мәдениетін қалыптастыру және педагогикалық қабілеттерін дамыту Мазмұны: әлемдік және отандық философиядағы білім беру жүйесіндегі заманауи ғылыми парадигмалар мен базалық тәсілдердің әдіснамасы мен әдіснамалық негізделген әдістерін зерттеу. Проблемалық оқыту әдістері: монологиялық экспозиция әдісі, дәлелді экспозиция әдісі, диалогтық экспозиция әдісі, зерттеу әдісі. Нәтижелер: университетте оқытудың әртүрлі әдістерін, формалары мен технологияларын қолдана отырып, таңдалған кәсіби салада пәндерді жоспарлай, ұйымдастыра және оқыта білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Мақсаты: ғылыми мәтіндерді жазу әдістемесін зерттеу: эсселер, мақалалар, магистрлік диссертациялар. Мазмұны: академиялық жазудың жалпы принциптері. Форма мен мазмұнның өзара байланысы академиялық дискурс. Академиялық жазудың стилистикалық ерекшеліктері. Жанрлар академиялық жазу және олардың ерекшеліктері. Жазбаша ғылыми мәтінді құрылымдаудың негізгі принциптері. Әдістері: мәтінді герменевтикалық талдау, сипаттама, модельдеу, интермәтіндік талдау Нәтижелер: ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыру, құрылымдау, пішімдеу, сипаттау стилі мен тілін таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Платон және Аристотель философиясы

    Мақсаты: Платон мен Аристотельдің классикалық философиялық мұрасын зерттеу Мазмұны: Платон Академиясы және Аристотельдің Ликейі. Классикалық кезең ойшылдарының философиялық жүйелеріндегі Идеализм мен материализм: саясат, эпистемология, этика, онтология, логика, эстетика, метафизика. Әдістері: проблемалық дәріс, проблемалық семинар, дөңгелек үстел Нәтижелер: Платон мен Аристотель философиясының негізгі бөлімдерін, олардың әлемдік ғылыми ойдың (платонизм-неоплатонизм, перипатетизм) және білім беру жүйесінің дамуына қосқан үлестерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ философиясындағы антропологиялық дискурс

    Мақсаты: адам туралы рефлексияның ерекшеліктерін, Қазақ философиясындағы экзистенциалды аспектіні зерттеу Мазмұны: қазақ философиялық ойының қалыптасуы мен эволюциясы: XV-XXI ғғ. (ауызша халық шығармашылығынан қазіргі философиялық-антропологиялық тұжырымдамаларға дейін) Әдістері: проблемалық дәріс, дөңгелек үстел Нәтижелері: қазақ философиялық-антропологиялық ойының проблематикасын, оның тарихын, даму кезеңдерін білу, көшпелі өмір салты жағдайында рефлексияның ерекшеліктері туралы түсінік алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мәдениеті

    «Сөйлеу мәдениеті» курсының пәні, объектісі және міндеттері. Зерттеу әдістері: лингвостилистикалық мәтінді талдау, құрылымдық, конструктивті, функционалдық-коммуникативтік, статистикалық және т.б. Сөйлеу мәдениетін университетте және мектепте оқытудың өзектілігі. Тіл стилистикасы мен сөйлеу стилистикасын анықтау. Сөйлеу мәдениеті және оның басқа пәндер арасындағы орны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскери қазақ тілі

    Курс іскери қазақ тілін жазбаша түрде және ауызша, терминологиялық сөздерді, сөйлемдері және тұжырымдамаларды пайдаланудың ерекшелеітері заманауи тілдерінің әртүрлі регистрлерімен және функционалдық стилімен танысу. Магистранттардың қазақ тілін практикалық дағдыларын игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім философиясы

    Мақсаты: білім берудің мақсаттары мен аксиологиялық негіздерін, білім беру философиясы саласындағы саясатты зерттеу Мазмұны: педагогикалық білім әдіснамасын (әлемдік және отандық тәжірибені пайдалана отырып), білім берудің қалыптасу принциптерін, бағыты мен мазмұнын, жобалау әдістерін қарастыру және цифрлық дәуірде жаңа білім беру институттары мен жүйелерін құру. Әдістер: case-study, "миға шабуыл", дөңгелек үстел, пікірталас Нәтижелері: педагогикалық қызмет пен білім берудің негіздерін талдай білу, инновациялық технологияларды білу және оларды оқу процесінде қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ рухани мәдениетінде дін

    Мақсаты: дәстүрлі қазақ мәдениетіндегі руханият құбылысын зерттеу Мазмұны: қазақ халқының рухани мәдениетінің қалыптасу және өзгеру тарихы; мәдениеттің құндылық-семантикалық мазмұнын ашу; өркениеттік көзқарас тұрғысынан қоғамның мәдени даму заңдылықтары мен үрдістерін анықтау. Әдістері: тақырыптық талқылау, проблемалық дәріс, проблемалық семинар. Нәтижелері: ғылымның негізгі философиялық және антропологиялық тұжырымдамалары мен өзекті мәселелерін білу, пәннің тұжырымдамалық және категориялық аппаратын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ философиясы

    Мақсаты: қазақ философиясы туралы әлемді танудың ерекше нысаны, оның негізгі бөлімдері, мәселелері және оларды зерттеу әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми қызығушылық саласы философиялық антропология, Әлеуметтік философия, этногенез, қазақ мәдени кодының қалыптасуы, философиялық герменевтика мәселелерін қамтитын қазіргі қазақстандық ойшылдардың теориялары мен тұжырымдамалары Әдістері: проблемалық семинар, эссе жазу Нәтижелері: қазіргі қазақ философиясының даму тарихы, оның негізгі мәселелері және оларды зерделеу әдістері саласындағы білім мен түсінігін көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылымның пәндік құрылысы

    Мақсаты: ғылыми теорияның қызметін, ғылыми білімнің құрылымын зерттеу Мазмұны: ғылыми теорияның құрылымы мен функциялары, теория мен эксперименттің арақатынасы, себептілік, кеңістік пен уақыт, ықтималдық және жаратылыстанудың басқа да негізгі көріністері. Философия және ғылым: пән, білім теориясы, гносеология. Ғылым рационалдылықтың бір түрі ретінде. Ғылымдарды жіктеу мәселесі. Әдістер: "миға шабуыл", жобаларды әзірлеу, ассограмма, case-study Нәтижелері: ғылым дамуының негізгі кезеңдерін, философиялық тұжырымдамаларды, ғылыми мектептерді білу, ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі принциптері туралы түсінікке ие болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Синергетика

    Синергетика - табиғатына қарамастан, жүйенің күрделі тепе-теңсіз жүйелерінде құбылыстар мен процестердің жалпы заңдарын зерттейтін ғылымдағы пәнаралық бағыт. Зерттеу синергетиктерінің объектілері - атомнан адамға дейінгі түрлі жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми білім құрылымы

    Мақсаты: ғылыми білімді жан-жақты дамып келе жатқан жүйе ретінде қарастыру Мазмұны: ғылыми білімнің генезисін, эволюциясын, динамикасын зерттеу: парадигмалардың қалыптасуы және ғылыми және ғылыми емес білімді, оның элементтерін, қазіргі тенденцияларға сәйкес ғылыми бағдарламалардың даму логикасын демаркациялау мәселелері Әдістері: зерттеу әдісі, проблемалық презентация, презентация материалдарын дайындау Нәтижелері: ғылыми зерттеудің әдіснамасын, ғылыми білімнің құрылымын білу; ғылыми ойлау дағдыларын меңгеру және оларды практикада қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Рационализм және эмпиризм философиясы

    Мазмұны: ғылым философиясы мен таным әдістемесінің мәселелері: рационализм (Декарт) және эмпиризм (Бэкон) шындықты зерттеудің екі қарама-қарсы тәсілі ретінде Әдістері: проблемалық дәріс, проблемалық семинар Нәтижелер: жаңа заман философиясы ойшылдарының негізгі идеяларын бағдарлай білу және олардың тұжырымдамаларының философиялық және әдіснамалық негіздерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Неміс классикалық философиясы

    Мақсаты: Философия тарихындағы неміс классикалық философиясының бірегейлігін ашу Мазмұны: Канттың сыни идеализмі (агностицизм, категориялық императив, феномен мен ноумен туралы ілім), Фихтенің субъективті идеализмі (ғылым: мен емес тұжырымдама), Гегельдің абсолютті идеализмі (диалектика, абсолютті рух туралы ілім), Фейербахтың антропологиялық материализмі (идеалистік философияны сынау). Әдістері: пікірталас, эссе жазу, проблемалық дәріс. Нәтижелер: неміс классикалық философиясын біртұтас рухани білім ретінде қарастырыңыз, оның әлемдік философияға әсерін бағалай біліңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Руханият қазақ этникалық мәдениетінің негізі ретінде

    қазақ халқының рухани мәдениетінің қалыптасу және өзгеру тарихы; мәдениеттің құндылық-семантикалық мазмұнын ашу; өркениеттік көзқарас тұрғысынан қоғамның мәдени даму заңдылықтары мен үрдістерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Философия және ғылыми әлем бейнесі

    Мақсаты: әлемнің ғылыми бейнесін ғылым философиясындағы білімді жүйелеудің ерекше формасы ретінде қарастыру. Мазмұны: әлемнің ғылыми бейнесі (НКМ): ұғымы, құрылымы, функционалдығы, НКМ түрлері. Әлемнің ғылыми картиналарының эволюциясы: классикалық, классикалық емес, постклассикалық, заманауи. Ғылыми парадигма: Т. Кунның ғылым дамуының мәні, кезеңдері, и.Лакатостың ғылыми-зерттеу парадигмасы әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, "ми шабуылы". Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, "миға шабуыл". Нәтижелер: ҰКМ даму кезеңдерін зерттеу, Ғылым философиясы мен ҰКМ арасындағы байланысты ашу, ұғымдарды түсіндіру: ғылыми парадигма, ғылымның өзегі, ғылыми таным критерийлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым мен кәсіби қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімдерге ие
  • Кəсіби қызметтің мақсаттарын айқындайды, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.
  • Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғамды құру кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1) кәсіби және ғылыми коммуникацияның негізгі дағдыларына ие
  • Ғылыми-инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленетін шешімдердің экономикалық бағасын жүргізеді.
  • Әлемде және Қазақстанда философия ғылымының даму жағдайын анықтау
  • Сыни ойлау дағдыларын, ғылыми әдіснаманы, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды меңгеру арқылы философиялық білімдердің перспективалық бағыттарында зерттеулер жүргізеді
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, философиялық білімнің перспективалық бағыттарда зерттеулер жүргізеді
  • Адам ресурстарын басқару тұжырымдамасын, уақытты басқару технологиясын жетілдіреді
  • Басқарушылық міндеттерді шешу үшін нақты тәжірибелік ұсыныстарды қалыптастырады
Top