Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02109 Хореография в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты дербес ғылыми-әдістемелік, практикалық оқыту және репетиторлыққа арналған сахналық би түрлерін (классикалық, халықтық, қазақ, шығыс, тарихи, актерлік) оқыту әдістемесі саласында білімдер мен дағдыларға ие гуманистік дүниетаныммен білікті шеберлерді дайындау кәсіби хореографиялық өнердің қазіргі заманғы деңгейімен жұмыс істейді
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M031 Хореография
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    IYa(Pro) 5201Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореография мәдениетінің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Хореографиялық өнердің түрлері-фольклорлық, тұрмыстық, кәсіби би, оның тұрмыс жағдайы, бидің осы түрлерінің хореографиялық тілінің ерекшеліктерімен танысу. Классикалық, халықтық-сахналық (тән), тарихи-тұрмыстық, дуэтті-классикалық би классикалық мұраның балет спектаклінің бір бөлігі ретінде. Би өнерінің заманауи бағыттары және олардың мәнерлі құралдарының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СРМ, НИРМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореография өнеріндегі ғылыми зерттеулердің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Хореографиялық өнер туындыларын әдеби бекіту және сипаттау дағдыларын меңгеру. Әр түрлі хореографиялық өнер туындыларын талдау әдістерін меңгеру, тұтас және оның компоненттерін талдау. Орындаушының, хореографтың, суретшінің, композитордың, шығармашылық процестің басқа да қатысушыларының жұмысын талдау. Көркемдік және әлеуметтік-мәдени үдерістің динамикасында хореографиялық өнер құбылыстарын қарастыру. Заманауи хореографиялық өнердің өзекті мәселелерін қою және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Би өнеріндегі жанрлар мен стильдер
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді зерделеуге мәдениеттанулық көзқарас тарихи аспектіде би өнерінің қалыптасуы мен эволюциясын қарастыруға мүмкіндік береді. Жалпы мәдени және тарихи үдерістермен өзара әрекеттестікте жанрлар мен стильдерді зерттеу би тарихының көптеген фактілерін және жеке би мектептерінің жалпы мәдениеттің органикалық бөлігі ретінде ұсынуға мүмкіндік береді. Бұл тәсілдің арнасында мазмұны өнертану, философия, көркем мәдениет теориясы тоғысында орналасқан пәнаралық пән ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру жүйесінде биге оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру жүйесінде биге үйрету деп хореографиялық қызмет үшін ерекше ұғынылады, атап айтқанда: қозғалыстарды беру кезінде эстетикалық қабылдауды және түсінуді дамыту, музыкалық материалды бағалай білу және биде көркемдік бейнені бере білу; хореографиялық комбинацияларды сауатты, дәл және ұқыпты орындау қабілеті; танысына немесе жаңадан естілген музыканы импровациялау қабілеті, би композицияларын шығару және оларға көркемдік-сахналық безендіруді таңдау ниеті (орындауға арналған костюм, реквизит, жарық әсері және т. б.); д.), бидегі серіктестерге және көрерменге этикалық көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиядағы репетиторлық шеберлік практикумы
    Несиелер: 5

    ән магистрлердің әртүрлі бағыттағы би ұжымдарындағы репетиторлық шеберліктің теориясы мен әдістемесі саласындағы білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын жүйелейді. Пәнді меңгерудің міндеттері: Білім алушылардың өзіндік ғылыми-әдістемелік және көркем-шығармашылық қызметіне қажетті ұйымдастырушылық-педагогикалық репетициялық жұмыс тәжірибесін меңгеру. Хореографиялық ұжымдардың, училищелердің, мәдениет колледждерінің, өнер мектептерінің, хореографиялық бағыттағы ұжымдардың болашақ басшыларының теориялық және әдістемелік дайындық деңгейін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этномәдени білім беру негіздері
    Несиелер: 5

    Этномәдени білім берудің негізі-көпмәдениетті тұлғаны тәрбиелеу, өзінің байырғы мәдениетімен жеке тұлғаны сәйкестендіру және басқа да мәдениеттерді меңгеру үшін жағдай жасау, мәдениеттер диалогына, оларды өзара байыту. Өңірдің әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының маңызды шарты ретінде халықтың әртүрлі топтарының этномәдени консенсусының Мемлекеттік әлеуметтік-мәдени саясатын жүзеге асыру, индивидумның бірігуі және ұлтаралық келісімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиялық өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Менеджмент түсінігі, орындаушылық өнердегі менеджменттің ерекшеліктері мен рөлі (театр, концерттік ұйымдар және т.б.) театрдың ұйымдастыру-құқықтық негіздерін анықтайтын заңдар мен нормативтік актілер. Театр ісіндегі меншік қатынасы. Ұйымдық құрылым түсінігі. Театр ісін қаржыландыру; қаржыландыру көздері; нысаналы қаржыландыру. Театрдың шығармашылық-өндірістік қызметін жоспарлау және ұйымдастыру. Авторлық құқық. Еңбек қарым-қатынасы театрында. Шет елдердегі орындаушылық өнер менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Костюм және бидің сахналық безендірілуі
    Несиелер: 5

    Сценография және костюм тарихы-сценография негіздері. Театр-декорациялық өнердің тарихы. Костюм тарихы. Көркем стиль және сән ұғымы. Әр түрлі халықтардың материалдық мәдениеті мен тұрмысы: дәуірлер, стильдер, шығармашылық бағыттар, даму үрдістері. Балет театрында суретшінің жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хореографиялық ұжымдағы Режиссура
    Несиелер: 5

    Режиссура тарихы. Ірі отандық және шетелдік режиссерлер театрының тұжырымдамасы. Қойылымның режиссерлік ойы. Қазіргі заманғы театрдың мәселелері. Музыкалық театр режиссурасының ерекшеліктері. Формалар, стиль, пластикалық тіл, хореографиялық бейнені қалыптастыру және дамыту әдістері. Сюжеттік және сюжеттік емес қойылымдардың драматургиясы мен композициясы. Заманауи хореографтардың стилі мен әдісінің даралылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Магистранттардың педагогикалық практикасы педагогикалық шеберліктің дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және оларды одан әрі кәсіби қызметте қолдану болып табылады. Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері магистрлік бағдарлама пәндерін оқу барысында магистранттардың алған білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын бекіту болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хореографиялық шығармаларды талдау және түсіндіру
    Несиелер: 5

    Хореографиялық шығарманың құрылымдық элементтері, негізгі эстетикалық теориялар. Әдебиет жанры ретінде хореографиялық туындының либреттосы; балет спектакльінің драматургиясын көрсету нысаны ретінде режиссерлік сценарий және либретто (жалпы және ерекшелік); әдеби түпнұсқамен байланыс. Режиссерлік ойдың көркемдік жүзеге асыру құралдары, оның хореографиялық спектакльде жүзеге асырылуының ерекшелігі. Драматургиялық шығарма және оның сахналық көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Би пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру би циклы пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы магистрлердің білімін жүйелеу, хореографиялық ұжымдардың, училищелердің, мәдениет колледждерінің, өнер мектептерінің, хореографиялық бағыттағы ұжымдардың болашақ басшыларының теориялық және әдістемелік дайындығы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 9

    Отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен, өңдеу және интерпретациялаумен танысу тәжірибелік деректер. Аналитикалық ақпарат көздерін анықтау. Ғылыми зерттеу жүргізудің жалпы және арнайы әдістерін қолдану. Магистрлік диссертацияның қолданбалы міндеттеріне сәйкес алынған ақпаратты өңдеу және жүйелеу. Нақты практикалық міндеттерді шешуге қатысу. Зерттеу практикасының нәтижелері туралы есеп құру және оны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    өзінің жалпы мәдени және кәсіби деңгейін дамытады және жаңа әдістерді меңгереді және хореографиялық пәндерді білікті оқытуды меңгереді

  • Код ON2

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, шешім қабылдау үшін ақпаратты түсінуді біледі

  • Код ON3

    қоғамдық пікірге, салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген және олардың кәсіби қызметінде шоғырлануына негізделген музыкалық білім берудегі ең озық білім элементтерін қамтитын хореография саласын түсінеді

  • Код ON4

    әртүрлі стильдердің, жанрлардың, дәуірдің өнер туындыларын қоғамның мәдени өміріне қатысуға, көркем, шығармашылық және білім беру ортасын қалыптастыруға жұмылдыру сияқты мобильді болып табылады

  • Код ON5

    психологиялық және педагогикалық ғылымдардың негізгі ережелері мен әдістерін қолданады, оларды кәсіби проблемаларды шешуде қолдануға, білім беру саласындағы қазіргі проблемаларды және процестерді талдайды

  • Код ON6

    әртүрлі педагогикалық технологиялар мен әдістерді қолданады, жаңа авторды құрастырады, оқыту және білім берудің инновациялық технологиялары; өнер, мәдениет және педагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді талдайды, арнайы әдебиеттерді қолданады, мәдениеттің, тарихи, әлеуметтік контекстте өнердің нақты жұмысын қарастырады

  • Код ON7

    зерттеу әдіснамаларын талдайды, өнер туындысын сыни түрде түсіндіреді және қоғамның тарихи дәстүрлері мен көркемдік құндылықтары тұрғысынан қызметті жүзеге асырады; мәдениет ұйымдарының, репертуарлардың жоспарларының, фестиваль бағдарламаларының, басқа да шығармашылық жобалардың перспективалық және ағымдағы бағдарламаларын синтездейді

  • Код ON8

    шығармашылық ұжымдардың, концерттік және театр ұйымдарының ұйымдастыру-өндірістік құрылымымен байланысты жұмыстарды синтездеу; өнер саласындағы басқаруды ұйымдастыру саласындағы білімді бағалайды, отандық және халықаралық көркемөнер нарығының заманауи шарттарының сипаттамаларын талдайды және оның дамуын болжайды

  • Код ON9

    хореография және перспективалық қызмет туралы халықаралық білім беру мектептерінің ақпаратын меңгеру;

Top