Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01711 Орыс тілі шет тілі ретінде в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Шет тілі (кәсіби – Орыс тілі шет тілі ретінде)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С2 деңгейінде меңгеру (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің лексикасы мен грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің коммуникативтік грамматикасы
    Несиелер: 6

    Қарым-қатынастың лексика-грамматикалық құралдарымен тығыз байланыста ауызша және жазбаша сөйлеудің коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, ойлау мен есте сақтау креативтілігін дамыту. Кәсіби қызметтегі тіл құралдары; берілген функционалдық стилистикалық регистрге сәйкес тілдік қарым-қатынас жағдайларына сай меңгерген грамматикалық құрылымдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдісінің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері мен әдістері. Ғылыми зерттеудің бағытын таңдау, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу әдістемесінің негіздері. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу, зерттеу әдістері, зерттеу нәтижелерін талдау және оның нәтижелерін ұсыну. Магистрлік диссертацияның мазмұны және құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СРМ, НИРМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының пәні мен міндеттері. Басқару психологиясындағы жаңа тәсілдер. Басқарудың біртұтас біріктірілген тәсілдері. Менеджменттің тиімді қағидалары. Тұлғааралық өзара қарым-қатынасты құру қабілетін дамыту. Басқарушының дербес мінез-құлқы мен қызметкерлердің өзара әрекеттестігін бағалау тиімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 5

    Қазіргі риторика коммуникативтік пән ретінде. Педагогикалық риторика және тиімді тілдік қарым-қатынас принциптері. Қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес аспектілері. Балалар мен жастар ортасындағы ауызша агрессия және тілдік мінез-құлықтың ерекше түрлері. Педагогикалық қарым-қатынастағы вербалды агрессия. Ғылыми көпшілік алдында сөз сөйлеудің шеберлік негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтіннің лингвистикасы
    Несиелер: 5

    Мәтін белгілі бір жағдайда жасалған таңбалы форма ретінде. Байланыс мәтінін құру ережелері және оның мағыналық категориялары. Мәтін теориясы. Мәтін лингвистикасының қолданбалы бағыттары. Мәтін санатының жүйесін табу және құру. Дұрыс адам коммуникациясының шарттарын үйрену. Мәтін арқылы тіл мен тілдің өзара қарым-қатынасын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің функционалдық грамматикасы
    Несиелер: 4

    Орыс тілінің функционалдық-коммуникативтік грамматикасының ерекшелігі. Тілдік құбылыстарға функционалдық көзқарастың мәні. Қазіргі функционалдық Русистиканың негізгі бағыттары. Орыс тілі грамматикасының лингвоидактикалық сипаттамасындағы функционалдық-коммуникативтік аспектінің рөлі. Тілді сипаттауға құрылымдық-семантикалық және функционалдық-коммуникативтік тәсілдерді РКИ грамматикасында өзара әрекет ету. Белгілі бір мәнді көрсетуге қатысатын әр түрлі деңгейдегі тілдік құралдардың жиынтығы және өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің лингвомәдениеталық аспектілері
    Несиелер: 5

    Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Лингвистикалық және басқа да гуманитарлық пәндер жүйесіндегі лингвомәдениеттану орны және оның негізгі ұғымдары; орыс этносының негізгі мәдени-ұлттық қондырғылары және олардың орыс тіліндегі көрінісі; тілдік маңыздылығына талдау (фразеологизмдер, метафорлар, символдар және т.б.). Мәдени тұжырымдамалар, мәдени коннотациялар. Лингвокультурема. Әлемнің тілдік бейнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингвистика құрылымы
    Несиелер: 5

    XX-XXI ғғ. лингвистикалық зерттеулердің магистральды бағыттарының мәндік белгілері туралы жүйелі көзқарастарды білу және түсіну; тіл білімі саласындағы ғылыми парадигмалардың құрылымы мен функцияларын және олардың өзара ықпалдасуын талдау; базистік ғылыми мектептер мен ағымдардың категориялық аппараты мен әдіснамалық принциптері туралы білімді жүйелеу; лингвистикалық теорияның даму стимулдары туралы білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс ойлау мен оның тілде көрінісі
    Несиелер: 5

    Ментальдік және этнос ұғымы. Концепт. Орыс концептосферасы. Орыс менталитетінің философиялық моделі. Орыс менталитетінің ерекшеліктерін көрсететін (лексика, фразеология, грамматика) әлемнің орыс тілдік картинасының фрагменттері. Орыс ментальдығындағы қабылдау стереотиптері. Менталдық және сөйлеу актілері. Орыс мәтіндерін менталды білдіруші ретінде талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Магистранттың педагогикалық қызметте қолдану мақсатында ақпаратты іздеу және интерпретациялау үшін ғылымның заманауи құралдарын меңгерген педагог-зерттеуші дағдыларын қалыптастыру. Оқу-тәрбие мақсаттарын қою, сабақ түрін, түрін таңдау, студенттердің оқу қызметін ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын қолдану; оқу қызметінің тиімділігін диагностикалау, бақылау және бағалау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Казіргі қазақстандық мектепте гуманитарлық білім беруді ұйымдастыру принциптері, орта білім берудің жаңартылған мазмұнында оқытудың теориясы мен әдістемесінің ерекшелігі, қазіргі заманғы білім беру технологиялары; қазіргі дидактикалық талаптар және оқу материалдарын әзірлеудің тәсілдері, интерактивті сабақтар құру, критериалды бағалау жүргізу. Қазіргі мектептің білім беру кеңістігінде болып жатқан үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс әдебиеті және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Әдебиеттің теориясы бойынша бар білімдерді жүйелеу, оларды өзектендіру, жеке терминдер мен ұғымдарды түсінуді нақтылау; мүмкін болатын интерпретация диапазонында көркем шығарманы өз бетінше талдай білуді қалыптастыру; шын мәнінде әдебиеттанулық мәтінді жасау дағдысын қалыптастыру, білім алушылардың интеллектуалдық іскерліктерін, сөйлеу мәдениетін, олардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдебиеттерді оқытудың қазіргі заманғы технологиясы
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру мазмұны аясында мектепте әдебиетті оқытудағы заманауи білім беру технологиялары. Білім беру технологиясы; оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және іске асыру тәсілдері, әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде оларды пайдалану процесінің нәтижелерін талдау; жаңа оқу мазмұнын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау
    Несиелер: 12

    Магистрлік диссертацияның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманыңқазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 9

    Отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Өзіндік ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік зерттеу жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және басқа да ғылыми таным әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша оқытуға қажетті материалдарды өз бетімен оқып үйрену, оқытудың жаңа формалары мен әдістерін табу

  • Код ON2

    критерийлерді бағалау, сыни ойлау, ақпараттық технологиялар, денсаулық сақтау технологияларын меңгеру, кəсіби қызметтің жəне білім беру процесінің тиімділігін арттыру үшін инновациялық технологияларды (АКТ-ны қоса алғанда) оқыту, қолдану технологиясын меңгеру

  • Код ON3

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық білім берудің заңдары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру жолдарын меңгеру

  • Код ON4

    лингвистика мен орыс әдебиетінің, когнитивтік лингвистика, лингвистикалық мәдениеттанудың заманауи мәселелерін ұсынуға дайын және оларды шешу әдістерін негіздеу бойынша тереңінен білу

  • Код ON5

    өз ойын еркін білдіру, тиісті ақпараттың ерекшеліктерін анықтау үшін түрлі тілдік құралдарды қолдана білу; ресми, бейтарап және бейресми байланыс регистрінің негізгі ерекшеліктерін меңгеру

  • Код ON6

    дәстүрлі ақпараттық тасымалдаушылармен жұмыс істей білу, деректер мен білім базаларын таратады; ғаламдық дерекқорларда және компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істей білу

  • Код ON7

    филология және қазіргі заманғы лингвистика саласындағы ғылыми зерттеулер жүргізу; теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларына ие; болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдануға; лингвистика және әдебиеттану саласындағы білімін синтездей білу және ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін пәнаралық білімді меңгеру

  • Код ON8

    кәсіптік және ғылыми саладағы мәселелерді шешу үшін орыс тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасау

  • Код ON9

    ақпаратты талдау және орыс тіліндегі тұжырымдар мен қорытындыларды дұрыс тұжырымдау

  • Код ON10

    зерттеу материалын іздеу, талдау және өңдеудің стандартты әдістерін меңгеру

  • Код ON11

    кәсіби тапсырмаларды шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатысу; оқушыларды өзгеретін еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттерді дамытуға үйренуге және ұтқырлыққа қабілетті болуы керек

Top