Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02301 Қазақ филологиясы в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілі мен әдебиеттің тарихын, теориясын жаңа қоғамдық талаптар ыңғайына қарай игере алуға бағыттау, тіл мен әдебиетті жаһандық өзгерістер негізінде тың ақпараттық әлем көріністерімен талдай алуға үйрету. Жаңартылған білім бағдарламасы мазмұны талаптарына қарай қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда креативті әдіс-тәсілдерді дұрыс таңдай алуға ықпал ету.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Филологияға кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты - филология мамандығының қалыптасу және даму тарихын, аудармашының қазіргі замандағы орны мен рөлін, әр түрлі мәдениет пен тіл өкілдерінің дәнекері ретінде филологтардың басты сапалық қасиеттерін, құқықтары мен міндеттерін, кәсіби этикасын үйрету. «Филологияға кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері» пәнін игеру негізі болып орта мектептің әртүрлі пәндер жинағы пайдаланылады. Бұл пәндер білім алушылардың болашақ мамандығын игеруге арналған фондык білімдерінің негізі (тірегі) болып табылады. Осы пәнді игеру барысында білім алушылар алдағы өтілетін пәндерге бағыт-бағдар алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Тіл білімінің зерттелу салалары мен нысандарын анықтайды. Шетелдік және отандық ғалымдардың тіл біліміне қатысты еңбектерін қарастырады.Тіл біліміне қатысты терминдер мен анықтамалар жайында түсініктер қалыптасады.Тілдердің типологиясы мен жіктелуі туралы түсінік беріледі. Тілдің тарихи дамуы. Әлем тілдерінің топтастырылуы. Тіл-жүйе және құрылым.Фонетика және фонология.Лексикология.Паремиалогия.Қазақ тілінің сөзжасам жүйесі.Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы.Сөз таптары. Синтаксис. Сөз тіркесі синтаксисі.Жай сөйлем, құрмалас сөйлем синтаксисі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пәннің мақсаты - әдебиеттанудың ғылыми пәндер жүйесіндегі алатын орнын, сөз өнерінің өзіндік ерекшелігін, шығарманың көркемдік құрылымын айқындау. Көркем шығарманы талдау жолдарын, үйрету. Шығарманың тақырыбы, идеясы, кейіпкерлері, сюжет, композициясы, поэзия, проза, драманың жанрлық түрлерін, өлең құрылысын, шығармашылық стиль, көркемдік әдіс, әдеби ағымдар, бағыттар туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әдебиеттану мәселелері

    «Әдебиеттануға кіріспе» пәнінде шығарманың тақырыбы мен идеясы, кейіпкерлердің жасалу жолдары, сюжет пен композиция, тек пен түр, прозалық, поэзиялық, драмалық шығармалардың өздеріне тән жанрлық белгілері, ерекшеліктері, жазушылық стиль, жазушылық шеберлік, өлең ұйқастары, шумақ түрлері, көркемдік әдіс түрлері, әдеби бағыттар мен ағымдар туралы түсінік беріледі. Шығарма көркемдігіне байланысты троп, фигураның түрлерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы

    Пәнді оқыту мақсаты - қазіргі қазақ тілі лексикологиясы мен лексикографиясының қарастыратын тақырыптар жүйесін, өзекті мәселелерін, зерттеу нысандарын, негізгі міндеттері мен мақсаттарын анықтау. Лексиколог ғалымдар мен олардың еңбектерін оқыту. Лингвистика салаларындағы лексикалық талдаудың негізгі әдістерін меңгерту. Лексика және лексикография ұғымы, сипаты, қоғамдық қызметі, түрлерін ажырата білуді үйретеді. Лексиканың көркем әдебиетте қолданылуы және қазақ лексикасы мен лексикографиясы қалыптасуы мен даму кезеңдері жөніндегі ғылыми көзқарастар қалыптасады. Білім алушылар теориялық білім алумен қатар, белгілі дәрежеде практикалық жағынан дағдыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қазақ тілі морфологиясы

    Пәнді оқыту мақсаты- қазақ тілі морфологиясының даму тарихын, өзекті мәселелерін, зерттеу объектілерін қарастыру. Морфологияның зерттелу тарихы. Грамматикалық категория, мағына, форма туралы түсінік беріледі.Сөз таптары, олардың мағыналық топтары қарастырылады. Етістіктің сегіз түрлі категориялары,үстеу, шылау туралы түсінік беріледі. Қазақ тілі морфологиясының даму тарихын, өзекті мәселелерін, зерттеу объектілерін, сөзжасамдық мағына, сөзжасамдық бірліктері мен үлгілерін, сөзжасамдық қалып, сөзжасамдық тәсіл, сөзжасамдық тип пен тізбек, сөзжасамның негізділігін оқытады.Зат есім, сын есім, сан есім, есімдіктің мағыналық топтары қарастырылады.Жұрнақ пен жалғаудың түрлері талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • XIX ғасырдағы қазақ әдебиеті

    ХІХ ғасырдағы саяси-әлеуметтік оқиғаларға шолу жасалады. Айтыскер ақындар Сүйінбай, Жанақ, Сабырбай, Ұлбике айтыстарындағы сөз қолдану шеберліктері қарастырылады. Дулат, Мұрат, Шортанбай өлеңдеріндегі заман көрінісі, қоныс мәселесі, ел билеушілер бейнесі талданады. Махамбет өлеңдеріндегі Исатай бейнесі, өлеңдерінің көркемдігі талданады. Ыбырай Алтынсарин әңгімелерінің тәрбиелік мәніне көңіл бөлінеді. Абай Құнанбаев өлеңдерінің тақырыптық-жанрлық ерекшеліктері, поэмалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ фольклортану ғылымы

    Фольклордың тарихы мен теориясы туралы түсінік қалыптастыру. Халық өнерінің ішінде фольклордың алатын орны, фольклортанудың ғылымдарға қатысы, фольклорлық мұралардың көп қырлы табиғаты, туу, фольклортанушы ғалымдар еңбектері жайында, таралу-сақталу ерекшеліктері туралы түсінік береді. Қазақ халық ауыз әдебиетінің әртүрлі жанрлары - тұрмыс-салт өлеңдері, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, айтыстың түрлері, аңыз әңгімелер, ертегілер, батырлар жыры, тарихи жырлар, лиро-эпостық жырлар және олардың классификациясы, жиналуы, зерттелуі оқытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • XІX ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы

    Пәнді оқыту мақсаты - ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тарихын, ақындардың классикалық туындыларын идеялық-көркемдік жағынан талдау. Зар заман өкілдерінің шығармаларының зерттелуі туралы мәлімет беру. ХІХ ғасырдағы әдеби ағымдар туралы түсінік беру. Абай Құнанбаев, Махамбет Өтемісұлы, Ыбырай Алтынсарин, айтыскер ақындар шығармашылықтарын жан-жақты қарастыру. ХІХ ғасырдағы әдеби ағымдар туралы түсінік алады. Әдебиеттің өзекті мәселелерін анықтап, зерттейді. Айтыскер ақындар өлеңдеріндегі тақырыптық ерекшеліктер, сөз қолдану шеберліктері талданады. Алғашқы қазақ әңгімелері, қазақ поэзиясындағы тақырыптық-жанрлық өзгерістер сөз болады. Өлең құрылысындағы өзгешеліктер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті

    Пәнді оқытудың мақсаты - фольклордың тарихы мен теориясы туралы түсінік қалыптастыру. Халық өнерінің ішінде фольклордың алатын орны, фольклортанудың ғылымдарға қатысы, фольклорлық мұралардың көп қырлы табиғаты, фольклортанушы ғалымдар еңбектері жайында, таралу-сақталу ерекшеліктері туралы түсінік беру.Қазақ халық ауыз әдебиетінің әртүрлі жанрлары - тұрмыс-салт өлеңдері, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, айтыстың түрлері, аңыз әңгімелер, ертегілер, батырлар жыры, тарихи жырлар, лиро-эпостық жырлар және олардың классификациясы, жиналуы, зерттелуі оқытылады. Ертегілердің іштей жанрға бөлінетіні де қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ежелгі және хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті

    «Ежелгі және хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті» пәнін оқытудың мақсаты – ежелгі және хандық дәуірдегі әдебиеттің даму тарихын, өркендеуін, зерттелуін, зерттеуші ғалымдардың еңбектерін қарастыру. Ежелгі түркілердің қаһармандық дастандары мен батырлық жырлардың арасындағы ұқсастықты көрсету. Ислам дәуіріндегі, Алтын Орда дәуіріндегі шығармаларды, тарихи шежірелерді таныстырады.Орхон-Енисей жазбалары, «Қорқыт ата кітабындағы» хикаялар өтіледі. Ислам дәуірі әдебиетінің өкілдері Әл-Фараби, Махмұт Қашғари, Жүсіп Баласағұн, Ахмет Йүгінеки, Ахмет Йассауи, Сүлеймен Бақырғани шығармалары қарастырылады. Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет туралы түсінік беріледі. Тарихи шежірелерге шолу жасалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы

    Пәннің мақсаты -білім алушыларды қазіргі қазақ тілінің сөзжасамын жеке ғылым саласы ретінде қалыптасу тарихымен таныстыру. Сөзжасамдық мағына, сөзжасамдық бірліктер мен үлгілерін, сөзжасамдық қалып, сөзжасамдық тәсіл, сөзжасамдық тип пен тізбек, сөзжасамның негізділігін қарастыру. Сөз тұлғасы мен сөз құрамын меңгерте отырып, сөз жасаудың амал-тәсілдерін түсіндіру, ой-өрісін кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазіргі қазақ тілі фонетикасы

    Пәнді оқыту мақсаты - фонетиканың зерттеу нысаны, дамуы, қалыптасуы туралы мәлімет алып, қазақ фонетикасының зерттелуіне шолу жасау. Тіл дыбыстарын игеріп, дауысты дыбыстар мен дауыссыз дыбыстар ерекшеліктерін меңгеру. Қазақ тіл дыбыстарының заңдылықтары, орфографиялық принциптер жайында түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • XY ғасырдағы қазақ әдебиеті

    Хандық дәуірдегі әдебиеттің даму тарихын, өркендеуі мен қанат жаюын, зерттелуін, зерттеуші ғалымдардың еңбектерін қарастыру. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты – ХV ғасырдағы ақын-жыраулар поэзиясымен таныстыру. ХV ғасырдағы әдебиет тұлғаларының туындыларын оқыту, көркемдік ерекшеліктерін анықтау. Ежелгі және хандық дәуір әдебиетінің дамуын, өркендеуін анықтау, осы дәуірді зерттеуші әдебиетші ғалымдардың еңбектерін талдау. Пәннің мазмұнында ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы, көркемдік, стильдік жалғастық мәселелері ғылыми-теориялық тұрғыда түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Тіл жүйесінің жұмыс істеуі ерекшеліктермен таныстырады. Болашақ мамандарға кәсіби бағытталған білім беруге бағыттайды.Кәсіби қызметте үш тілде аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастырады.Үш тілде кәсіби бағытталған тақырыптарды қолдана отырып әртүрлі пікірталастарға қатысады. Кәсіби мәтіндерді орыс тілінде қарастырады.Қазақ тілі мен әдебиетіне қатысты терминдерді орыс тілінде қолдануға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Экологиялық менеджмент

    Пәннің мақсаты - экологиялық менеджменттің жаңа нысандарын талдау (табиғатты пайдаланудың бағдарламалық-нысаналы басқармасы, экологиялық маркетинг, контроллинг, аудит). Экологияға кіріспе және оның сипаттамасы . Биосфера және оның тұрақтылығын сақтау мәселесі. Экологиялық менеджмент – басқарудың негізгі қағидалары. Экологиялық қауіпсіздікті басқару жүйесі және тұрақты даму тұжырымдамасы. Табиғи ресурстар және ресурстарды басқару жүйесі. Экологиялық менеджмент жүйесі - ISO 9001 және ISO 14000 сериялы халықаралық стандарты. Энергияны пайдаланудың басқару жүйесі. Экологиялық таза энергия көздері. Кәсіпорынның экологиялық менеджменті (Экологиялық аудит, экологиялық мониторинг, экологиялық сертификация)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады. Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде Құзыретті шешімдерді болжау және қабылдау. Халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлар, апаттар, дүлей зілзалалар тәуекелдерінен және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Жойылу салдарын жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты - Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалардың мазмұнын зерделеу; - кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін зерттеу; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасалу тәртібі туралы түсінік беріледі. Құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгеру, ұлттық құқықтың жетекші салалары саласында қажетті білім алу, ҚР құқықтық жүйесін дамытудың проблемалары мен перспективаларымен танысу, Әртүрлі өмірлік жағдайларда субъективті құқықтар мен субъективті құқықтық міндеттерді іске асыру үшін қажетті дағдыларды игеру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға ықпал ететін тұлғаның құқықтық мәдениетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Экономика және бизнес негіздері

    Пәннің мақсаты - кәсіпкерлік туралы түсінікті, кәсіпкерліктің анықтамасын, түрлерін, даму тенденцияларын, рөлін меңгерту. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдарын, бизнестің ұйымдастырушылық негіздерін, бизнестің қаржылық негіздерін практикада қолдануды біледі. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу, кәсіпкерлік қызметтегі маркетинг және инновация, кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдерді меңгеріп шығады. Кәсіпкерлік қызметтегі кадрлық қамтамасыз ету туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    "Шешендік өнер" пәнінің мақсаты шешендік өнер тарихын зерттеуге, осы өнер түрінің көрнекті өкілдерімен танысуға бағытталған. Сөздердің стилистикалық ерекшеліктері қарастырылады. Көпшілік алдында сөйлей білу, дебаттар жүргізу, сұрақтарға шебер және нақты жауап беру қабілеті қалыптасады. Ежелгі дәуірдегі Грек, Рим шешендік өнердік тарихын қарастыру. Майқы би, Аяз би, Төле би, Қазыбек би, Әйтеке билердің шешендік сөздері, ондағы тапқырлық қарастырылады. Сырым, Ақтайлақ, Бөлтірік, Абайлардың шешендік сөздері. Би-шешендердің шеберлігін талдай білу қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты мемлекет және құқық мәні, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы, Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары, әкімшілік құқық, азаматтық құқық, еңбек құқығы, қылмыстық құқық, қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы туралы түсінік беру. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттарын, сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікті практидада қолдануды білетін болады. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілікті меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тілдік қатынас негіздері

    Пәннің мақсаты - тілдік қатынасқа байланысты құбылыстардың теориялық негіздерін анықтау; айтылған, берілген, жазылған хабарды қабылдаудың әдіс-тәсілдерін айқындау; сол сияқты қарым-қатынас құралдары мен тұлғаларын, олардың қолданылу жолдарын белгілеу. Тілдік қатынас, коммуникация, тілді үйрету туралы ғалымдар зерттеулері өтіледі. Басқа ұлт өкілдеріне қазақ тілін үйрету тәсілдері қамтылады. Хабардың жеткізілуі, қабылдануы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету. Кәсіпкерлік: түсінігі, мәні, негізгі түрлері және ұйымдастырушылық формалары. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау. Кәсіпкерлік қызметті ресурстық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі Бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік қызметтегі маркетинг және инновация.Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметтегі кадрлық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру. Кәсіпкерлік құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экология негіздері

    Пәннің мақсаты - биосфера туралы ілім, экологиялық факторлар, экологиялық жүйелер,биосфера ресурстарының шектеулілігі туралы түсінік беру. Энергетиканың экологиялық мәселелері, атмосфераның және гидросфераның ластану көздерін, атмосфераны ластанудан қорғауды практикада қолдана алады. Мына тақырыптар бойынша мәліметтер беріледі: қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты - мектепте білім берудің әр кезеңінде қазақ тілін оқытудың мақсат-міндеттерін анықтай алу іскерлігін, қазақ тілін оқыту әдістерін, жекелеген тақырыптардан туындайтын әдістерін, тіл бірліктерінің семантикалық болмысын таныту әдістерін, оқушыларды грамматикалық ұғым жасауға үйрету әдістерін қарастыру. Сөз таптарын оқыту, синтаксисті оқыту әдістемесі жаңартылған білім мазмұнымен байланысты өтіледі. Қазіргі мектеп мұғалімінің тұлғасы, қазіргі жаңа әдістер туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі (шетел тілі)

    Кәсіби қызметте үш тілде аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастырады.Үш тілде кәсіби бағытталған тақырыптарды қолдана отырып әртүрлі пікірталастарға қатысады. Кәсіби мәтіндерді ағылшын тілінде қарастырады.Қазақ тілі мен әдебиетіне қатысты терминдерді ағылшын тілінде қолдануға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әдебиетті оқыту мәселелері

    Пәннің мақсаты - қазіргі әдістеме ғылымының теориялық мәселелерін және әдебиетті оқытудың негізгі концепциясын қарастыру. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мектепте әдебиетті оқытудың әдіс-тәсілдерінің топтамасы мен әдебиет сабақтарының құрылысын, типологиясын қарастыру. Білім алушылар қазіргі әдістеме туралы зерттеулерді практикада қолдана алатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері

    Пәннің мақсаты - Start up жобаларға түсінік беру, заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде қарастыру. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі таныстырады. Бизнес-модельдеуге түсінік беріледі . Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ағартушылық бағыттағы қазақ әдебиеті (1900-1917)

    ХХ ғасырдың басындағы қазақ әдебиетінің даму тарихын, зерттелуін, жариялануын анықтайды. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиет туындыларын оқып, талдап, зерттейді. Білім алушылар Алашорда қайраткерлерінің шығармаларының идеялық, эстетикалық мазмұнын айқындап, ағартушылық және демократиялық сипатын ашады.туындыларын оқып, талдап, зерттейді. Алаш қайраткерлері шығармаларының идеялық, эстетикалық мазмұнын айқындап, ағартушылық және демократиялық сипатын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тіл әдістемесі мәселелері

    Пәннің мақсаты - мектепте білім берудің әр кезеңінде қазақ тілін оқытудың мақсат-міндеттерін анықтай алу іскерлігін, қазақ тілін оқыту әдістерін, жекелеген тақырыптардан туындайтын әдістерін, тіл бірліктерінің семантикалық болмысын таныту әдістерін, оқушыларды грамматикалық ұғым жасауға үйрету әдістерін қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты - әдебиетті оқыту әдістерінің дамуының болашағы мен қазіргі әдістеме ғылымының теориялық мәселелері және әдебиетті оқытудың негізгі концепциясын қарастырру. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мектепте әдебиетті оқытудың әдіс-тәсілдерінің топтамасы мен әдебиет сабақтарының құрылысы, типологиясы жағынан қарастыру. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мектепте әдебиетті оқытудың түрлі инновациялық әдіс-тәсілдерінің топтамасы мен әдебиет сабақтарының құрылысы мен құрылымы, типологиясы жағынан қарастырады. Қазіргі әдістеме ғылымының теориялық мәселелерін, әдебиетті оқытудың негізгі концепциясын қарастырады. Көркем шығарма кейіпкерлерін талдауға, шығарма тілін қарастыруға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шығыс әдебиеті

    Пәнді оқыту мақсаты - шығыс халқы елдерінің әдебиетін ежелгі дәуірден бастап, бүгінгі күнге шейін қамтиды. Әрбір ұлттың фольклоры, классикалық, бүгінгі дәуірдегі әдеби мұралары қамтылып, ондағы эстетикалық таным, ұлттың әдеби арна ерекшелігі танылады. Әлемдік көркем сөз шеберлігіне және әдеби қозғалысқа тигізетін Шығыс әдебиетінің ықпалын кеңірек ашу нысанға алынды. Көне араб халқының сөз өнері, Р. Тагор, Фирдоуси, Омар Хаям, Сағди, Хафиз, т.б. ақындар поэзиясы қарастырылып, талданады. Шығыс халықтарының ақын-жазушыларының әртүрлі шығармалары қазақ әдебиетінің өкілдерінің шығармаларымен салыстырылып оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдың басындағы қазақ әдебиеті (1900-1917)

    Пәнді оқыту мақсаты - ХХ ғасыр басындағы жалпы әдеби процесс туралы , сол кезеңдегі түрлі ағымдар мен әдеби бағыттар туралы түсінік беру, ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиет туындыларын оқып, талдап, зерттейді. Білім алушылар Алашорда қайраткерлерінің шығармаларының идеялық, эстетикалық мазмұнын айқындап, ағартушылық және демократиялық сипатын ашады.Туындыларын оқып, талдап, зерттейді. Алаш қайраткерлері шығармаларының идеялық, эстетикалық мазмұнын айқындап, ағартушылық және демократиялық сипатын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • История казахской письменности и латинский алфавит

    Пәннің мақсаты - қазақ жазуы мен латын әліпбиінің тарихын тереңінен қарастыру. Көне заманнан осыған дейін қазақтар қолданып келе жатқан әртүрлі жазу жүйелерін саралау. Қазіргі таңдағы латын әліпбиінің Қазақстан Республикасының халқы үшін маңыздылығын оқыту. Қазақ жазуы - қоғамдағы түрлі тарихи-әлеуметтік өзгерістерге сәйкес бірнеше жазу нұсқаларына (араб, латын, кирил жазулары) бағындырылған, фонематикалық принципке сүйенетін қазақтың дыбыстық жазуы екенін оқытады. Тілдің үндестік заңын, дыбыстық-мағыналық құрылымын, буын мен тасымал жігі мен сөйлеу ырғағын бұзбауды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Лингвистика тарихы

    Мұнда тіл білімінің өткен тарихы, қазіргі жайы және негізгі бағыт-бағдарлары сөз болады. Ежелгі қытай, үнді, греция елдеріндегі лингвистика тарихына шолу жасалады. Ежелгі Қытай, Үнді, Греция, Арабия елдерінің тіл білімі, орта ғасырдағы әлемдік тіл білімі қарастырылады. Грамматика мәселесі. Номиналистер. Махмұт Қашқари сөздігінің маңызы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Әдебиет теориясы

    Пәннің мақсаты - әдебиет теориясы мәселелерінің теориялық аспектілерін, мәтінді кешенді түрде зерттеу машықтарын меңгерту, алдағы кәсіби қызметтері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарына негіз қалыптастыру. Ұғымдар мен категорияларды эстетика қағидаларымен тамырлас алып, жан-жақты терең қамтудың маңыздылығын үйрету. Әдебиет теориясының пән ретіндегі болмысы. Әдебиет теориясының ғылым ретінде қалыптасуы. Әдеби туынды. Теориялық поэтика ұғымы. Шығарма әлемі.Әлем және шығарма. Қазіргі әдебиет теориясындағы ғылыми ағымдар. Әдебиет туралы теориялық ой-пікірлердің қалыптасу кезеңдерін қазіргі дәуірге дейінгі аралықта толымды жүйелеп, саралау қажеттігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кеңес дәуірінің әдебиеті (1917-1960)

    Пәнді оқыту мақсаты бойынша Кеңес дәуірінің әдебиетіндгі социалистік реализмге түсінік беріледі. Кеңестік идеологияның ақын-жазушылар шығармаларына ықпал еткендігі айтылады. М. Жұмабаев, М. Әуезов шығармаларындағы ұстанымның басқа болғандығына түсінік беріледі. Алпысыншы жылдарға дейінгі поэзияда өндіріс тақырыбының басым болғандығына түсінік беріледі. Реализм, романтизмнің осы кезеңдегі ерекшеліктері қарастырылады. Кеңестік дәуір шығармаларын бүгінгі көзқараспен талдауға мән беріледі. М. Жұмабаев поэзиясының жаңашылдығы талданады. Ж. Аймауытов романдарындағы оқығандар бейнесі, Б. Майлин прозасындағы ауыл адамдарының мінезі, С. Сейфуллин романтизміндегі ерекшелік, поэмаларының көркемдігі, І. Жансүгіров поэмаларындағы шеберлік, М. Әуезовтің әңгіме, повестері, романдарындағы тарихи деректер, жазушылық шеберлік талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Жалпы тіл білімі

    Пәннің мақсаты студенттерді теориялық тіл білімінің өзекті мәселелерінен хабардар етеді.Тіл туралы ғылымның өткен тарихы, қазіргі күйі, негізгі бағыттары оқытылады.Тілдік мектептер, олардың өкілдері таныстырылады.Әлемдік лингвистикадағы өзекті бағыттар туралы түсінік қалыптастырады.Тіл бірліктерін талдаудың қазіргі әдістері қарастырылады. Ежелгі дәуірдегі тіл білімі. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі. ХІХ ғасырдағы натуралистік, психологиялық бағыттар. Мәскеу мектебі. қазан мектебі. Эстетикалық мектеп. "Сөздер мен заттар" мектебі. Гумбольд, Соссюрдің лингвистикалық көзқарастары. Лондон лингвистикалық мектебі.Ресей тіл білімі. Қазақстан тіл білімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Батыс және орыс әдебиеті

    Пәнді оқыту мақсаты - антикалық әдебиеттен бастап батыс әдебиетінің классикалық қаламгерлерінің шығармалары қарастырылады. Антикалық дәуірдің өзіндік ерекшеліктері оқытылады.Шығармалар идеялық,тақырыптық, көркемдік жағынан талданады. Классик жазушылардың таңдаулы шығармалары жан-жақты талданады. Ағылшын, француз әдебиеттерінің даму тарихы қарастырылады. Гомердің "Илиада", "Одиссей" поэмаларының көркемдігі. Шекспир трагедияларындағы махаббат тақырыбы, әлеуметтік мәселелер. Мопассан новеллалары. Бальзак, Флобер шығармаларындағы қоғам шындығы. Крылов мысалдары. Пушкин шығармаларындағы романтизм. Толстой шығармаларындағы отбасылық мәселелер, тарихи оқиғалар. Гоголь шығармаларындағы сыншылдық. Чехов әңгімелеріндегі юмор, психологизм. Орыс әдебиеті мен қазақ әдебиеті арасындағы ұқсастықтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Теория мәселелері

    Әдебиет теориясы мәселелерінің теориялық аспектілерін, мәтінді кешенді түрде зерттеу машықтарын меңгерту, алдағы кәсіби қызметтері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарына негіз қалыптастыру. Ұғымдар мен категорияларды эстетика қағидаларымен тамырлас алып, жан-жақты терең қамтудың маңыздылығын үйрету. Әдебиет теориясының пән ретіндегі болмысы. Әдебиет теориясының ғылым ретінде қалыптасуы. Әдеби туынды. Теориялық поэтика ұғымы. Шығарма әлемі.Әлем және шығарма. Қазіргі әдебиет теориясындағы ғылыми ағымдар. Әдебиет туралы теориялық ой-пікірлердің қалыптасу кезеңдерін қазіргі дәуірге дейінгі аралықта толымды жүйелеп, саралау қажеттігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Түркі халықтарының әдебиеті

    Пәнді оқыту мақсаты -түркі халқы елдерінің әдебиеті ежелгі дәуірден бастап, бүгінгі күнге шейін қамтиды. Әрбір ұлттың фольклоры, классикалық, бүгінгі дәуірдегі әдеби мұралары қамтылып, ондағы эстетикалық таным, ұлттың әдеби арна ерекшелігі танылады. Әлемдік көркем сөз шеберлігіне және әдеби қозғалысқа тигізетін түркі халықтары әдебиетінің ықпалын кеңірек ашу нысанға алынды. Ежелден тарихы тағдырлас, тілі туыс, әдет-ғұрпы мен салт-санасы өэара жақын болып келетін түркі тектес халықтар: қырғыз, қарақалпақ, өзбек, түркімен, әзербайжан, башқұрт, татар, ұйғыр әдебиеттерінің өзара байланысын, дәстүр жалғастығын оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • XX ғасырдың 60 жылдарынан кейінгі әдебиет (1960-2000)

    Пәнді оқыту мақсаты - пәнді өту барысында ХХ ғасырдың 60 жылдарында қалыптасқан мәдени процестер, қазақ халқының рухани өміріндегі әр салалы өзгерістер, ұлттық сөз өнерінің дәстүрлі негізде және жаңа үрдісте алға басуына түрткі болған жағдайларды негізге ала отырып, тақырыптық, идеялық, жанрлық, көркемдік тұрғыдан жаңа биіктерге көтерілу құбылыстары туралы түсінік беру. ХХ ғасырдың 60 жылдарынан бастап тәуелсіздікке дейінгі кезеңдегі қазақ әдебиетіндегі ақын-жазушылардың шығармаларымен таныстырып, көркемдік-идеялық ерекшеліктерін анықтайды. Осы кезең әдебиеті Нұрпейісов, Бөкей, Ахтанов прозасы мен Мақатаев, Мырзалиев поэзиясын оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты - тәуелсіздік кезеңінде пайда болған қазақ әдебиетіндегі өзгерістер, жаңа бағыттарды қарастыру. Жас ақындар поэзиясындағы жаңаша ізденістер, олардың шығармаларынан әдебиет қарқынының басқа арнаға бұрылуы. Прозадағы жаңалықтар, қазіргі қазақ әдебиетіндегі жаңа әдеби процесстермен таныстыру. Қазіргі қазақ әдебиетіндегі әдеби процестің негізгі бағыттары: дәстүрлі формалардағы реализм және «жаңа толқын» әдебиеті, постмодернизмнің мәні және оның негізгі тезистерін айқындайды. Реалистік және реалистік емес әдебиеттің әртүрлі бағыттарының, ағымдарының және стильдерінің өзара әсерінің сипатын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Стилистика және тіл мәдениеті

    Пәннің мақсаты - студенттерді стилистика ғылымының теориялық негіздерімен таныстыру, қазақ әдеби тілінің стилистикалық құралдары, стильдік тармақтары туралы маглұмат беріп, оларды ажыратудың жолдарын көрсету, студентгерге стилистикалық норманы меңгерту, сөздердің, басқа да тілдік тұлғалардың қолданылуына қарай туындайтын мағыналық реңктерін, стильдік қырларын ажырата білуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тіл мәдениеті

    Студенттерді тіл мәдениеті, стилистика ғылымының теориялық негіздерімен таныстыру, қазақ әдеби тілінің стилистикалық құралдары, стильдік тармақтары туралы маглұмат беріп, оларды ажыратудың жолдарын көрсету, студентгерге стилистикалық норманы меңгерту, сөздердің, басқа да тілдік тұлғалардың қолданылуына қарай туындайтын мағыналық реңктерін, стильдік қырларын ажырата білуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Балалар әдебиетінің тарихына шолу жасау, әр дәуірдегі балаларға арналған туындылардың ерекшеліктерін көрсету. Қазіргі балалар әдебиетінің дамуымен таныстыру. Ы. Алтынсарин әңгімелерінің тәрбиелік маңызы. Абай өлеңдеріндегі балаларға арналған тақырыптар. Кеңес дәуіріндегі Қ. Мырзалиев, М. Әлімбаев, М. Қабанбай, Б. Соқпақбаев, М. Жаманбалинов сияқты ақын-жазушылар шығармаларының идеялық - көркемдік ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі

    Пәннің мақсаты - «Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі» пәнінде қазіргі қазақ әдеби тілінің синтаксистік жүйесін ғылымда әбден зерттеліп тұрақталған көзқарас тұрғысынан танып білуін, сипаттауын игерту. Жай сөйлем синтаксисін зерттеген ғалымдар еңбектерімен таныстырып, оларды өзара салыстыру. Студенттердің жай сөйлем бойынша білімдерін кеңейтіп, біліктерін дамытып, осы білімді игерумен қоса, оны түсініп, зерттеуге ықпал жасайды. Жай сөйлем түрлерінің құрылымдық ерекшеліктерін ажырата білуді үйренеді. Жай сөйлемнің құрылымдық-мағыналық үлгісін жасаудың теориялық негіздерін түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты - тәуелсіздік кезеңінде пайда болған қазақ әдебиетіндегі өзгерістер, жаңа бағыттарды қарастыру. Жас ақындар поэзиясындағы жаңаша ізденістер, олардың шығармаларынан әдебиет қарқынының басқа арнаға бұрылуы. Прозадағы жаңалықтар, қазіргі қазақ әдебиетіндегі жаңа әдеби процесстермен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жай сөйлем синтаксисі мәселелері

    « Жай сөйлем синтаксисі мәселелері» пәнінде қазіргі қазақ әдеби тілінің синтаксистік жүйесін ғылымда әбден зерттеліп тұрақталған көзқарас тұрғысынан танып білуін, сипаттауын игерту. Жай сөйлем синтаксисін зерттеген ғалымдар еңбектерімен таныстырып, оларды өзара салыстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Филологиялық сауаттылық

    Пәннің мақсаты - білім алушының лексикалық, сөзжасамдық, грамматикалық, дыбысталу нормасын қалыптастыру арқылы филологиялық сауаттылықты арттыру.Тілдің құрылымдық жүйесіндегі орфоэпикалық, пунктуациялық, лексикалық-грамматикалық, синтаксистік нормалар қамтылып, олардың коммуникативтік эстетикалық қызметі толық айқындалады. Тіл мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы

    Пәннің мақсаты - тарихи лексика, тарихи фонетика, тарихи морфология мен синтаксистің даму жолындағы грамматикалық ұғымдар мен терминдерді алғашқы кезде дыбысталып жазылуының қазіргі қазақ тіл біліміндегі нұсқасының арасындағы ұқсастықтар мен өзгешеліктерді қарастырып, талдап, зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әдеби сын тарихы

    Пәнді оқыту мақсаты - қазақ әдебиті сынының тарихының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан сынның туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету. Кеңестік кезеңдегі солақай сынның болғандығын қарастыру. Қазақтың сыни пікірінің оянуы және әдебиет сынының тууы. Көне дәуірдегі әдеби сын. ХХ ғасыр басындағы әдеби сын. Кеңестік дәуірдің 20-30 жылдарындағы әдебиет сыныныдағы мәселелер. 70-90 жылдардағы сын мәселелері. Қазіргі кездегі әдебиет сыны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Құрмалас сөйлем синтаксисі мәселелері

    " Құрмалас сөйлемі синтаксисі мәселелері" пәнін қазіргі қазақ әдеби тілінің синтаксистік жүйесін ғылымда әбден зерттеліп тұрақталған көзқарас тұрғысынан танып білу, сипаттау. Құрмалас сөйлем туралы білімдерін арттыра отырып, оның, түрлерін ажырата білуге үйрету, білім алушылардың теориялық білімдерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік лингвистика

    Пәннің мақсаты - адамзат тілінің әр түрлі бағыттағы ерекшеліктерін қоғамдық, әлеуметтік тұрғыдан қамти отырып, тіл мен таным сабақтастығын оқыту. Тіл білімі мен когнитивті лингвистиканың бір-бірімен байланысын көрсете білу. Ой, сана, тіл тұтастығы арқылы тілдік қатынасты жете меңгеру, таным проңесін жан-жақты іске асыру. Тіл біліміне қатысты таным теориясының негізгі қағидаларын игеріп, оны қоғамтану мен өміртануда дұрыс қолдана білуді үйретеді. Когнитивті лннгвистиканың бағыт-бағдарын айқындай келіп, оның басқа салалармен байланысын зерделейді. Танымдық аспектілерге байланысты ғылыми еңбектерді, концептуалды пікірлерді, көзқарастарды талдап, талқылай біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі

    "Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі" пәнінің мақсаты - қазіргі қазақ әдеби тілінің синтаксистік жүйесін ғылымда әбден зерттеліп тұрақталған көзқарас тұрғысынан танып білу, сипаттау. Құрмалас сөйлем туралы білімдерін арттыра отырып, оның, түрлерін ажырата білуге үйрету, білім алушылардың теориялық білімдерін дамыту. Тілші ғалымдар көзқарастарын салыстыра отырып, өз пікірлерін тұжырымдау дағдыларын қалыптастырады. Салалас құрмалас сөйлем, сабақтас құрмалас сөйлем, аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Лингвомәдениеттану

    Лингвомәдениеттану тіл мен мәдениеттану мәселелерінің ұштасуынан қалыптасқан, тіл арқылы көрініс беретін мәдени құндылықтарды, олардың қолданылу жүйесін зерттейтін, өзіндік мақсат-мүддесімен, әдіс-тәсілдерімен ерекшеленетін тіл білімінің үлкен саласы. Ұлттық тіл мен ұлттық мәдениеттің бір-біріне ықпалы, адам дүниені қалай көреді, мәдениеттегі тілдік бейненің рөлі, ғасырдан-ғасырға жетіп, ұлт тілінде сақталған халық қазынасы фразеологизмдердің, нақыл сөздер, мақал-мәтелдердің рөлі қандай, олардың адам баласына қажеттілігі неде деген сияқты мәселелерді қарастырады. Ол екі пәннің тоғысуынан пайда болғандықтан халықтың мәдени қазынасын, олардың қолданылу жүйесін зерттейтін тіл білімінің саласы ретінде зерделенеді.Бұл сала ұлттық сипаты бар деп ұғынылатын әлеуметтік, танымдық, этикалық, эстетикалық, саяси, адамгершілік, рухани, тұрмыстық қағидалар мен заңдылықтарды тілдік құралдар арқылы жеткізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасауды біледі. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдер қабылдай алады.
  • Студенттер өз мамандығының маңыздылығын, жан-жақтылығын түсінеді. Алдағы өтілетін пәндерге және болашақ мамандығын игеруге бағыт-бағдар алады.
  • Тілдердің топтастырылуын, жіктелуін біледі. Сөйлеу мәдениетінің қабылданған нормаларын біледі.Тәжірибеде алған когнитивтік, стилистика және тіл мәдениеті саласындағы білімдерін кәсіби біліктіліктерінде қолдана алады. Қолданбалы лингвистикалық зерттеулерді жүргізу үшін дағдылары қалыптасады.
  • Морфологиялық заңдылықтардың қалыптасу тәсілдерін, сөз таптарының жіктелу тарихын, грамматикалық категориялардың ролі мен маңызын, қазақ жазуының тарихын, лингвистикалық мектептер тарихын біледі. Теориялық және тәжірибелік жұмыс нәтижесін жалпылауды істей алады.
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы, лексикологиясы, сөзжасамы салаларындағы ережелерді, зерттеулерді біледі. Дыбыстық талдауларды, сөз мағыналарының түрлерін, сөзжасам жолдарын талдай алады. Теориялық білімдерін практикада қолдана алады.
  • Қазіргі қазақ тілі морфологиясы, синтаксисі салаларындағы ережелерді, категорияларды, жаңалықтарды, грамматикалық категорияларды біледі. Морфологиялық, синтаксистік ұғымдарды талдай алады, морфологияның заңдылықтарын практикада қолдануды біледі, синтаксистік талдауда сөйлемнің логикалық-грамматикалық типін ажырата алады.
  • Қазақстан Республикасының қолданысындағы нормативтік-құқықтық актілерін біледі, экология және табиғатты пайдалану саласындағы нормативтік-құқықтық актілерін ескереді, жобалар әзірлей алады және оларды экономиканың әртүрлі салаларында іске асыра алады.
  • Орыс және шет тілінде, оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгереді.
  • Стартап жобаларды жасауда бред-менеджмент құралдарын, маркетингтік зерттеулерді қолдана біледі.
  • Әдебиеттану ғылымдарының негізгі теориялық ережелерін, қазіргі теориялық зерттеудің әдіс-тәсілдерін біледі. Әдебиет сынының мәселелері мен оның бағыттары бойынша бейімделген, көркем шығармаларға сыни баға бере алады.
  • Әдебиет пен фольклорлық құбылыстарды, фольклорлық мұралардың генезисін, жанрлық белгілерін , ежелгі дәуір әдебиетінің ерекшелігін, ХІХ ғасырдағы әдеби ағымдарды біледі. Ауыз әдебиеті, ежелгі дәуір, ХІХ ғасыр әдебиеті шығармаларын талдай алады. Әдебиет тарихы туралы зерттеулер жасауға дағдыланады.
  • ХХ ғасырдың басындағы, кеңестік дәуірдегі қазақ әдебиетінің негізін салушылардыбіледі. ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің көркемдік әдіс тұрғысындағы ерекшеліктерін талдай алады. Қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармаларының көркемдік ерекшелігін талдауда алған білімдерін қолдана алады.
  • Қазақ әдебиеті шығармаларын барлық жанрда оқытудың тәсілдерін біледі. Қазақ тілі салалары бойынша қазіргі әдіс-тәсілдерді қолдануды біледі. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңартылған білім мазмұны бойынша технологияларды қолдана алады.
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі әдеби құбылыстарды зерттеуге кешендік тұрғыдан келе алады. Әдебиеттердің генетикалық-типологиялық ара қатынасын ескере біледі. Практикада салыстырмалы әдісті қолдана алады. Ерте дәуірдегі шешендік өнер тарихынан хабардар болады. Шешендік сөздердің мән-мағынасын түсіне алады. Қазіргі шешендік сөздермен салыстыру жасай алады.
  • Әлемдік әдеби үрдістің даму заңдылықтарын, туыстығын, даму кезеңдерін, эстетикалық бағдарламасын, әдеби бағыттарды біледі. Әлем әдебиеті туындыларын қазақ әдебиеті шығармаларымен идеялық-көркемдік тұрғыда салыстыруды істей алады, алған білімдерін әдеби-сын зерттеу жұмыстарында қолдана алады.
Top