Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02309 Шетел филологиясы в Орталық- Қазақстан Академиясы

  • Экономикалық теорияның негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдары, жеке шаруашылық субъектілері - фирмалар, кәсіпорындар, кәсіпкерлер деңгейінде де, тұтас ұлттық экономиканың деңгейінде де нарықтық үдерістерді зерттеу; экономикалық мәнін, негізгі терминдер мен түсініктердің мазмұнын ашып көрсету. Бұл пәнді оқып-үйренудің негізгі міндеті студенттердің заманауи экономикалық талдаудың негізгі принциптеріне қарқынды оқыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 3

    Студенттерді әдебиеттану, оның тақырыбы мен құрылымымен таныстыру; терминология, әдебиеттануға ғылыми көзқарастар жүйесі бар . Әдеби құбылыстарды зерттеу үшін тұжырымдамалық және терминологиялық аппаратты қалыптастыру; кəсіби қызметтің мəселелерін шешу үшін осы білімді қалай қолдануға болатынын үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 3

    Студенттердің латын тілін білуін қалыптастыру, филологиялық пәндерді оқу үшін қажетті негізгі терминологиялық аппаратты қалыптастыру және бекіту, ежелгі мәдениеттің негіздерімен танысу. Жазудың пайда болуы; қазақ графикасын дамыту; латын графикасы, латын графикасы жобаларына көшу қажеттілігі; латын әріптеріне негізделген қазақ тіліндегі алфавит және үндеткіштер, үнсіздік белгілері; Қазақ тіліндегі жазулардың негізгі ережелері: емле, ортоэпи.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Лингвистикалық теория мен тұжырымдаманы енгізеді, қысқаша ақпарат түрінде жүзеге асырылады, бұл пәнді оқыту тек филологиялық емес, сонымен қатар лингводидактикалық бағдарлау. «Лингвистикаға кіріспе» пәні роман, герман, шығыс тілдерінің теориясы бойынша сабақтармен тығыз байланыс және сабақтастық қарым-қатынаста.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика
    Несиелер: 7

    Негізгі принциптерді меңгеру - ципс грамматикалық жүйесі, морфология және синтаксис. Уақытша нысандарды зерттеу. Сөзді қалыптастыру, сөйлемдегі сөз тәртібі. Ұсыныстар түрлері. Негізгі және ДСҰ -сөйлеу бөліктерінің өсуі. Byмақала туралы мақала.Қоғамдастық. Күрделі қосымша. Жақын жерде -тамақтану Пассивті құрылыс - Бұл Модальдық етістіктерді, етістіктің жеке емес түрлерін, көңіл-күйді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бөлімшенің негізгі міндеттері ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудағы негізгі мәселелер, тұжырымдамалар мен әдістермен таныстыру болып табылады. Тақырыптар ағылшын тілінің әлемдік тіл ретінде кеңірек аспектілерінен бастап оқытудың нақты мәселелеріне, мұғалімнің рөліне және тіл мектебінде оқытуға, табиғатқа

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мән-мәтініндегі базалық шетел тілі (В2-межелік деңгей)
    Несиелер: 5

    Тілдік жүйені меңгеру және оны мәдениетаралық және коммуникативтік іс-әрекетте пайдалану жолдары - сөйлеу және коммуникация жүйесін меңгеру келесі коммуникативтік актілерді орындауға дайындық және қабілет ретінде: - мемлекет, сендіріп, зерттелетін функциялар шеңберінде ақпараттық ақпараттар ұсыну және өнер және өнер мәселелері бойынша өз пікірлерін білдіру; мәдениеттер (театрлар, фильмдер, кітаптар, музыка және т.б.);

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі Дүние әдебиеті
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - әдеби үрдістердің ерекшеліктерін , зерттелген әрбір кезеңнің көркемдік-эстетикалық жүйелерінің ерекшеліктерін, халықтардың жазбаша дәстүрі ретінде рухани-эстетикалық қалыптасуы сияқты әдебиеттерді дамытудың ерекшеліктерін зерделеу, студенттің мәдени көзқарасын қалыптастыру және әлемдік әдебиеттің даму заңдылықтарын түсіну. ауызша және көркем шығармашылық ауызша мұрасында маңызды рөл атқарды . - N әлем халықтарының эпикалық мұрасы енгізу, бағдарламалық қамтамасыз ету жазушылар арқылы жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы- бағытталған шетел тілі (В2-тәжірибелі деңгей)
    Несиелер: 4

    тілі мен мәдени аралық коммуникативті қызметте оны пайдалану әдістерін жүйесін иелену туралы; -коммуникативтік актілерге мынадай сөйлеу және байланыс дайындық және sposobnostosuschestvlyat жүйесін меңгеруге: - қазіргі, сендіру, сенімді функцияларын зерттеуге ақпаратты және, осылайша, өнер мәселелері бойынша өз пікірлерін білдіруге және мәдениеттер (театрлар, фильмдер, кітаптар, музыка және т.б.);

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іс қағаздарын мемлекеттік тілде жүргізу
    Несиелер: 3

    Әртүрлі контенттің мәтіндерімен жұмыс жасай отырып, студенттер сөздік қорын жетілдіреді, бизнес-қағаздардың үлгілерін игереді. Іскерлік құжаттарды дайындау бойынша жұмыс студенттердің естеліктерін қалыптастырады. Ресми стильді тереңірек зерттеу құзыретті маманныңқалыптасуына ықпал етеді .Мемлекеттік тілде іс қағаздарын оқып жүрген студенттер нақты материалдарды пайдаланып, тіл туралы білімдерін кеңейтеді, сөздік қорын жетілдіреді, стилистика, сөйлеу мәдениеті және ресми қарым-қатынас саласында қызығушылықты дамытады, бұл тіл меңгеруіне ықпал етеді.Қазақ тілін орыс тілімен байланыстыру, атап айтқанда, грамматикалық құрылым мемлекеттік тілді үйренуге қызығушылық пен тілегін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың пәндік және әдістемелік негіздері. Жеке тұлғаны дамыту, білім беру және әлеуметтендіру. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі. Мектептегі педагогикалық үдерістің мәні, оның заңдары мен принциптері. Білім теориясы. Білім берудің ұстанымдары мен принциптері. Білім берудің құралдары, формалары және әдістері. Топ білім беру құралы ретінде. Дидактика және оның негізгі санаттары туралы жалпы түсінік. Заңдар, оқытудың ұстанымдары мен принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші тілдің базалық негіздері (А1)
    Несиелер: 10

    Курстың мақсаты - студенттердің дұрыс айтылуын және кәсіптік бағдарлану дағдыларын дамыту, олардың ой-пікірлерін шет тілінде дәл және грамматикалық тұрғыдан дұрыс тұжырымдау қабілетін дамыту. Бұл пән студенттердің екінші шет тілі мен сөйлеудің фонетикалық және грамматикалық жүйесі туралы білімін кеңейтуге арналған . Артикуляциялық аспектілерді жетілдіру және оларды дұрыс пайдалану мақсаты сөздің мақсаттарына сәйкес келеді, сондай-ақ функционалдық ерекшеліктер шеңберінде қазіргі шет тілінің грамматикалық құрылымының морфологиялық және синтаксистік ерекшеліктерін зерттеу оқушылардың шет тілінбілу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық грамматика
    Несиелер: 8

    Негізгі принциптерді меңгеру ¬ ципс грамматикалық жүйесі, морфология және синтаксис. Уақытша нысандарды зерттеу. Сөзді қалыптастыру, сөйлемдегі сөз тәртібі. Ұсыныстар түрлері. Негізгі және ДСҰ ¬сөйлеу бөліктерінің өсуі. Byмақала туралы мақала.Қоғамдастық. Күрделі қосымша. Жақын жерде ¬тамақтану Пассивті құрылыс ¬ оның ішіндеМодальдық етістіктерді, етістіктің жеке емес түрлерін, көңіл-күйді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауыз-екі шетел тілі
    Несиелер: 3

    Күнделікті және кәсіби қарым- қатынаста шет тілін белсенді қолдануға , оқитын пән бойынша алынған білімдер мен дағдыларды жетілдіруге және одан әрі дамытуға , студенттердің аймақтық мәдени және жалпы мәдени көзқарасын кеңейтуге арналған заманауи күнделікті тілде іс жүзінде қолдануға үйрету .

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің стилистикасы
    Несиелер: 3

    Студенттерді стилистика теориясымен және практикасымен таныстыру және студенттерді кез келген, әсіресе әдеби мәтінді талдау үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық және қазіргі заманғы әдебиет
    Несиелер: 4

    Шығу тегі, ішкі эволюциясы, тарихи және мәдени дәуірдің сабақтастығы, идеологиялық, көркемдік және эстетикалық ерекшелік; әдеби қозғалыстардың, үрдістердің, мектептердің генезисі, эволюциясы, үздіксіздігі мен өзгеруін түсіну арқылы шетел әдебиетін дамыту (Батыс Еуропа мен Америка елдері); Орта ғасырлардағы және Ренессанс әдеби даму ерекшеліктері. Көрнекті ежелгі және батыстық еуропалық жазушылар шығармашылығы, олардың көркем эволюциясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 3

    Мақсаты - грамматикалық құрылымды терең түсінуАғылшын тілі тілге жүйелі көзқарас тұрғысынан.Студенттерді теориялық тұрғыдан дұрыс және жүйеленген ақпаратпен қамтамасыз етуграмматиканың негізгі бөлімдері, курста оқыған негізгі мәліметтерді жинақтайды практикалық грамматика және қосу олар лингвистикадағы соңғы зерттеулерге сәйкес.Студенттерді әртүрлі лингвисттардың тұсаукесерінде грамматиканың ең маңызды даулы мәселелерімен таныстыру, әр түрлі көзқарастарды және ғылыми дәлелдердісалыстыру қабілетін дамыту .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру негіздері
    Несиелер: 4

    Баланың психологиялық-педагогикалық мәселелері. Депрессия. Аурухана. Инклюзивті білімнің теориялық негіздері. Білім беруді ұйымдастыруда мүгедектігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (В2-тәжірибелі деңгей)
    Несиелер: 3

    Екінші тілдің елінің географиялық орналасуы мен табиғи жағдайлары зерттеледі. Табиғи қорықтар, ұлттық және аймақтық парктер.Қоршаған ортаны қорғау мәселесі. Халықтың ұлттық және әлеуметтік құрамы. Демографиялық және әлеуметтік мәселелер. Елдің мемлекеттік жүйесі мен қоғамдық-саяси өмірі. Елдің және жергілікті биліктің әкімшілік-аумақтық бөлінісі. Ел экономикасының жалпы сипаттамалары. Еуропалық Одақтың қалыптасуының негізгі кезеңдері және оған халықтың түрлі сегменттеріне қатынасы (еуропалық елдер үшін). Бірыңғай еуропалық валютаға көшу (еуропалық елдер үшін). Елдің мәдениеті. Зерттелетін елдің ұлттық дәстүрлері мен тойлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқыту психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәндерді меңгеру мақсаты: Шетел тілдерін оқыту әдістемесі мен тәсілдері теориясы бойынша отандық және шетелдік психологтар мен әдіскерлерді таныстыру, оларды тиісті терминологиямен қамтамасыз ету, болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мен дамытуға ықпал ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл академиялық мақсаттар үшін: сыни оқу және академиялық жазба
    Несиелер: 3

    Жалпы ғылыми және кәсіби деңгейдегі оқытухалықаралық стандарт қол жеткізу. шет тілін оқытудеңгейінің негізінде, кәсіби-бағытталған шетел тіліндеоны одан әрі пайдалану,белгілі бір мамандығы бойынша ауызша жәнежазбаша қарым-қатынасүшін нақты мақсаттар үшін тілді меңгеру бойынша Ұяның бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық және практикалық фонетика
    Несиелер: 3

    Фонетикалық құралдарын сипаттамасы, олардың сипаты мен функциясы анықтау, айтылудағдыларын өндіру үшін қажетті ағылшын тілінде айтылу теориялық негіздерін, үйреніңіз, және тіл көкжиегін кеңейтугефонетикалық тілдік жүйесін дамытудағы жетекші тенденцияларымен танысу; негізгі сөйлеудағдыларын дамыту және автоматтандыру және оларды стилистикалық әр түрлі сөйлеу жағдайында жүзеге асыру, ағылшын тілінде дағдылар мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің тарихы
    Несиелер: 3

    Ағылшын тілі тарихы мен ағылшын тілінің тарихы арасындағы қатынастарды қарастыру; - студенттердің белгілі бір лингвистикалық құбылыстарды ғылыми тұрғыдан негіздеу және олардың арасындағы тарихи байланыстарды орнату қабілеттерін дамыту; - Ескі ағылшын және орта ағылшын тілдерімен жұмыс істеуді үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Курстың негізгі мақсаты - студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін арттыру және риторика саласында білімді дамыту. Әлеуметтік тақырыпты, әлеуметтік топтарды, қоғамдастықты және тұтастай алғанда қоғамды өзара қарым-қатынас пен өзара қарым-қатынас дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лексикология
    Несиелер: 3

    Ағылшын саласындағы қазіргі лексикологияның теориялық жағдайы.Курстың мақсаты лексиканың нақты фактілерін жан-жақты зерделеу негізінде студенттерге ағылшын тілінің лексикасының ағымдағы сипаттамасымен, ерекшеліктері мен құрылымдық модельдерімен, оның құрамдас сөздерімен, өнімді және нәтижесіз түрлерімен және сөзді қалыптастыруқұралдарымен , жүйелі Ағылшын лексикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 3

    аударма қызметінемәдениетаралық -kognitivnoy,lingvostranovedcheskogo және байланыс құралы ретінде шетел тілін кәсіби білім үшін қажетті әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерді .K URSхалықаралық зерттеулер қалыптастырудүниетанымдық және практикалық мәні бар: студенттік тезаурустық аймақтық географиялық тиісті лексиканы, фразеологизмдердің, терминологияны байытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 2-ші шетел тілі (В1)
    Несиелер: 10

    Бұл пәнді оқып үйрену шет тілінде сөйлесу құралы ретінде ағымдық деңгейге жету дағдыларын дамытады, белсендіреді, дамытады. Бұл курс студенттің коммуникативтік бағыттылығын, әртүрлі түпнұсқалық мәтіндерден алынған ақпаратты оқып, талдауға, мәтіннің контекстіне және құрылымына (контекстік және тілдік болжамға) сәйкес танымдық сөздердің мағынасын анықтау, тілдің бұрын алынған грамматикалық білімдерін тереңдету, пайдалануды күшейту және жақсарту үшін арналған. грамматикалық дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 10

    Шет тіліндегі және күнделікті сөздікке бейімделген тілдік мәтіндерді оқып үйрену дағдысын меңгеру Бұл курс өнер жанрының түпнұсқалық мәтіндерінен алынған ақпаратты оқу және талдау мүмкіндігін құруға арналған, мәтіннің контекстіне және құрылымына сәйкес емес (мәтінмәндік және тілдік болжау) оқиғаларға, кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне деген көзқарасын білдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық және қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттер арасында қолданбалы лингвистиканы дамытудың практикалық қолданысы мен келешегін жүйелі түрде қалыптастыру . Әртүрлі деңгейдегі автоматты мәтінді өңдеу принциптері жалпы теориялық идеяларға айтарлықтай әсер ететін тілдің формализациясының жоғары деңгейін білдіреді. Көптеген лингвистикалық зерттеулер бүгінгі күні үлкен көлемдегі деректерді кең ауқымды талдаудың қатысуынсыз мүмкін емес. Заманауи маман лингвистикалық білімді қажет ететін кез-келген салада өзінің теориялық және тәжірибелік тәжірибесінің қолданылуын түсінуі керек .

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Студенттердің болашақ мамандығына деген қызығушылығын дамыту, зерттелген тілдердің елдерінің тарихы, мемлекеттілігі туралы білімді кеңейту, студенттердің жеке қасиеттерін қалыптастыру.Білімнің жалпы мәдениетті бағдарлануының жалпы кәсіби бағдарлануын одан әрі тереңдету, әртүрлі психология мен мәдениеттің кәсіби мақсаттары үшін одан әрі зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі
    Несиелер: 5

    Курстық материал фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарды және зерттелетін тілдің заңдылықтарын қолдануға, белгілі бір жағдайда лингвистикалық және лингвистикалық емес құралдармен коммуникативті мақсаттарды жүзеге асыруға, мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыруға қабілетті білімді және дағдыларды дамытуды көздейді. зерттелетін тілде сөйлейтін қоғамдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, ауызша емес мінез - құлықты қалыптастыру .

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 3

    «Мәтіннің филологиялық талдауы» курсының мақсаты - мәтінді филологиялық және лингвистикалық талдау әдіснамасын меңгеру, студенттердің жалпы физиологиялық даярлығын жетілдіруге және оның кәсіби бағыттылығын нығайтуға көмектесу. Лингвистикалық және әдеби білімдерді біріктіре отырып, курс студенттерді жаңа ғылыми және әдістемелік деңгейге көтереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқылатын тіл елдерінің әдебиеті
    Несиелер: 4

    «Оқылатын тілдің елінің әдебиеті» пәнінің мақсаты студенттерді ағылшын тілінің және американдық әдебиеттің негізгі бағыттарымен оның дамуының әртүрлі кезеңдерінде, оның басталуымен және қазіргі заманмен аяқталуымен таныстыру; үшін әріптер арасындағы байланысты байқауға, әлемдік әдебиет ағылшын әдебиеті енгізу үшін Ұлыбритания мен АҚШ-тың әлеуметтік-мәдени болмысты, британдық және американдық ұлттық сипаттағы, түсіну қалыптастыру Aturi Англия, АҚШ және Ресей; Курс қазіргі заманғы үрдістерге, әдебиеттердің әдістері мен стиліне, жазушылардың шығармашылығын талдауға арналған

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиетті мектепте оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттің әдеби дамуын, әдебиеттерді оқыту әдістерінің тарихи өзгерістерін, оқушылардың өнер туындыларын оқып-үйренудің сипатын, жанр мен жанрдың ерекшелігін, әдебиет теориясын, әдебиет теориясын, студенттердің сөйлеу белсенділігін және олардың шығармашылығын зерттеумен айналысатын әдеби шығармаларды оқып үйрену әдістері мен қағидалары туралы идея қалыптастыруға бағытталған. сабақтардың өзгермелілігі және оқытудың басқа ұйымдық формалары;

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтінге қысқаша мазмұн жасау және редакциялау
    Несиелер: 3

    Кез келген түрдегі шет тіліндегі мәтіндерді талдауға теориялық және практикалық білімді сыни талдау және қолдану қабілетін дамыту; - шетелдік мәтіндердің тілдік жүйесін дербес зерттеуге, жазбаша хабарлауды зерттеуге негізделген тұжырымдар жасайды; - озық отандық және шетелдік тәжірибенің заманауи әдістері мен әдістерін пайдаланып, басқа мамандардың жүргізген ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін білікті талдау, түсіндіру, талдау және қорытындылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл білімдерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Ежелгі дәуірден бастап қазіргі заманға дейінгі тілдің ғылым дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық мектептер мен негізгі тіл мамандары туралы теориялық ақпаратты жалпылау және жүйелеу ; лингвистикалық зерттеулердің принциптері мен әдістері; белгілі бір мектептің өкілдері алған ең маңызды нақты жетістіктер; болашақ ағылшын тілі оқытушысының филологиялық көкжиегін кеңейту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Экономикалық, құқықтық, идеологиялық, мәдени, экологиялық өзін-өзі қамтамасыз ету бағытында республиканы жеделдетіп жаңғырту кезеңінде мемлекеттік дамудың қазақстандық моделін қалыптастыруға қатысады, мемлекеттік тілде кәсіби мәселелерді шешеді және латын графикасының негізгі ұғымдары туралы білімдерді қолданады.

  • Код ON2

    Жалпы тіл білімінің тарихын, тіл біліміндегі бағыттар мен мектептерді, тіл білімінің теориялық мәселелерін біледі, шетел әдебиетінің классик жазушыларының шығармашылығы мен өмірбаяндарын, олардың әлем әдебиетіндегі ерекшеліктерін, маңызды рөлін түсінеді.

  • Код ON3

    Мәтінді аймақтық географиялық, тарихи және мәдени тілдік стилистикалық, әдеби шындықтардың жиынтығы ретінде бағалайды.

  • Код ON4

    Шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдаланады, қызметтік және бейресми қарым-қатынас жағдайларында ауызша және жазбаша нысанын (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) жүзеге асыратын сөйлеу әрекеттерінің барлық түрлеріне ие бола алады;

  • Код ON5

    Коммуникациялық стратегиялар мен тактиканы, лингвистикалық, стилистикалық және лингвистикалық нормалар мен әдістерді дамыта алады; мәдениетаралық, көп конфессиялық қоғамда сындарлы диалогты құру дағдыларын біледі.

  • Код ON6

    Вести диалог с соблюдением норм лексической, грамматической, фонетической, синтаксической и стилистической эквивалентности.

  • Код ON7

    Оқудың әр түрлі деңгейлерінде шет тілдері мен әдебиетін оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін біледі, оқу-жаттығу сабақтарын өткізеді, шет тілін оқудың әдістемелік мәселелерін талдай алады.

  • Код ON8

    Инклюзивті білім беру жағдайында білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жоспарлайды.

  • Код ON9

    Тарихи-мәдени, әдеби үрдістерді мектепке қатыстылығына байланысты лингвистикалық және әдеби талдау әдістерін қолданып филологиялық зерттеулерді жасай алады.

Top