Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02120 Графикалық дизайн в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және ше шуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және дизайнерлік қызметті гарфикалық дизайнда табысты жүзеге асыруға қабілетті, бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қазіргі экономика саласында терең білімі бар магистрлерді дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Өнер теориясы
    Несиелер: 5

    Өнер дамуының жалпы заңдары. Әр түрлі өнер түрлерінің ерекшелігі. Өнер синтезінің мәселесі. Өнер тарихындағы ақиқат мәселесі. Өнердегі символдар мен аллегориялар. Өнерді жіктеудің онтологиялық, семиотикалық және функционалдық критерийлері. Әлемдік өнер теориясы бойынша терең білім. Өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу 5

    Селективті тәртіп
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құруды тәжірибелік орындау, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың өзге ғылым салаларымен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмалары. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. БАӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдар құру. ЖОО-ндағы тәрбие жұмыстары. Білім берудегі мененджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    С1, С2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру. Монологтық және диалогтық формадағы LSP қарым-қатынас (баяндама, презентация, әңгіме, пікірталас). Ауызша және жазбаша формадағы ғылыми стильдегі грамматиканы меңгеру. Ақпараттық және кәсби ақпараттарды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақала, баяндама, жоба және т.б. жазу, рәсімдеу. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи дизайнның теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Заманауи дизайнның теориялық негіздері - дизайнерлік қызмет және жаңа мәдениет түріне байланысты - ғылыми, техникалық және гуманитарлық мәдениеттерді сапалы әртүрлі деңгейде біріктіретін, заманауи ойлаудың ерекшелігі адам шығармашылығына байланысты және әлемдегі адамның жаңа позициясына сәйкес келетін дизайнерлік сипат болған кезде, оның қоршаған ортаға қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі, жоспарлау, ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Магистранттардың жалпы санаттарды, ұғымдарды, принциптерді және зерттеу әдіснамасының заманауи тұжырымдамаларын игерудегі теориялық және тәжірибелік сабақтарын қамтамасыз ету; магистранттардың өзіндік ғылыми жұмыстарды, зерттеулер мен эксперименттер жүргізу дағдыларын дамытуын қамтамасыз ету. Ғылыми зерттеулерді тиімді ұйымдастыру үшін өзін-өзі ынталандыру және уақытты басқару әдістерімен және технологияларымен танысыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Артменеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің сипаттамасы - өнер саласындағы ұйымды ұйымдастыру және ұйымдастыру туралы негізгі білімді қалыптастыру. Менеджмент және маркетингтің тұжырымдамалық тұжырымдамасын білу және түсіну. Жаңа басқару парадигмасын меңгеруді түсіну. Өнер саласында қазіргі заманғы техниканың ағартылуы. Сыртқы ортаны ұйымдастыруға навигациялық талдау жасау, маркетингтік стратегияларды таңдау және маркетинг, олардың динамикалық дамуын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экодизайн негіздері
    Несиелер: 4

    Экодизайн бағытын, оның негіздері мен даму үрдістерін. Қоршаған ортадағы экодизайн мүмкіндіктерін. Табиғат қайнар көздерін сән дизайнында пайдалану жолдары мен әдістері. Экодизайн материалдарымен жұмыс жасау техникалары мен технологияларын меңгеру. Түрлі табиғаттан алынған (бояу беретін) талшықтар жайлы ақпараттар жинап, табиғаттан алынған бояу талшықтарын практикада қоладану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнодизайн тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Функционалдық және эргономикалық көзқарас тұрғысынан Қазақстанның материалдық мәдениетінің тарихы Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін Бесшатыр, Пазырық, Берел қорғандарында табылған үй тұрмысының заттары, киім-кешектер, әшекейлер, сондай-ақ Ә. Марғұлан археологиялық қазбалар және т. б. талданады. Қазақстанның бүкіл аумағында дәстүрлі түрде қолданылған материалдар, сәндік-қолданбалы өнер туындыларының декоративтік-қолданбалы өнер туындыларының бұйымдары мен функцияларының ұқсастығы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн және компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 6

    Білім беру үдерісінде компьютерлік технологияларды пайдаланудың әдістері мен дайындық тәжірибесін көрсеткендей, ең күрделі педагогикалық міндеттердің бірі арнайы (кәсіби) қолданбалы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, күрделі түстік шешімдері бар көркем бейнелер мен дизайнерлік идеяларды генерациялау әдістеріне оқыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Профильді пәндердерге кіріспе
    Несиелер: 5

    Профильдік пәндерді жүргізудің өзіндік әдістері мен бірізділік тапсырмаларын орындау жолдарын, дизайн мамандығындағы негізгі білімдерді практикада жетілдірудің мүмкіндіктерін, практикаға бағытталған пәндер тапсырмаларының қолжетімділігін; жақынарадан білім алушыларға жағымды ахуалдар тудыру әдістерін; қиял, дизайнерлік ойлау, көркем жүйе талаптарын сақтауды, өзіндік реттілігі бар дизайнерлік қалыпты дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Технологиялық процестерді математикалық үлгілеу әдістері
    Несиелер: 6

    Техникалық және технологиялық үрдістердің өнеркәсіптегі әдістері мен математикалық есептеулері, сызбаларын құрудың негіздері; ғылыми зертттеу жұмыстарды модельдеуді; жүргізілген бақылау жұмыстарының нәтижелерін есептеп, көрсетуді; ғылыми зерттеу жұмысы тақырыбы бойынша жүргізген әдістерді, математикалық өңдеу әдістерін үйренеді. Сәулет дизайны технологогиялық, техникалық, конструктивтік және экономикалық дайындау әдістерін, технологиялық үлгілеудің тиімді тәсілдерін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сән дизайны нысандарын жобалау мен модельдеу
    Несиелер: 4

    Көркем жобалау және үлгілеу-тұжырымдаманы әзірлеу, нақты мақсаттарды анықтау, объектіні талдау және заттың бейнесін құру кезеңдерін қамтитын обьектілі есепті шешу процесі. Модельдеу - объектіні тұтастай көрсету мен сипаттау, жағдайды немесе үдерісті бейнелеу, ұсыну немесе сипаттау. Көркем-бейнелі моделдеу, математикалық моделдеу, жобалау-графикалық моделдеу (эскиз жасау), көлемді моделдеу (модель жасау) етіп жасап шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дизайн нысандарын жобалау мен модельдеу
    Несиелер: 5

    Көркем жобалау және үлгілеу-тұжырымдаманы әзірлеу, нақты мақсаттарды анықтау, объектіні талдау және заттың бейнесін құру кезеңдерін қамтитын обьектілі есепті шешу процесі. Модельдеу - объектіні тұтастай көрсету мен сипаттау, жағдайды немесе үдерісті бейнелеу, ұсыну немесе сипаттау. Көркем-бейнелі моделдеу, математикалық моделдеу, жобалау-графикалық моделдеу (эскиз жасау), көлемді моделдеу (модель жасау) етіп жасап шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 9

    Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    Өзінің кәсіби құзыреттілігі саласында міндеттерді қою және шешу және графикалық дизайн қызметінде қаржылық дамуға әсер ететін факторларды анықтай білу, сондай-ақ өз идеяларын жобалау және жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ мамандық бойынша білімді және зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін пәнаралық білімді синтездей білу;

  • Код ON3

    Орта дизайнына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды, сондай-ақ еңбек нарығының жағдайын сыни бағалау және жаңа идеяларды жасау қабілеті;

  • Код ON4

    Қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына бейімделу және әртүрлі пікірлер жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдау;

  • Код ON5

    Әртүрлі салаларда орта жобаларының дизайн жүйесін ұйымдастырудың теориялық мәселелері туралы түсінікке ие болу; өнер және графикалық дизайн саласында ғылыми зерттеулер жүргізу.

  • Код ON6

    Студиялардың өзіндік дизайнының қызметі туралы ақпараттың экономикалық және шығармашылық идеяларын табу және пайдалану;

  • Код ON7

    Графикалық дизайн саласында кәсіби білім шеңберінде дизайнды технологиялық, Әлеуметтік және мәдени дамыту бойынша түсінікке ие болу;

  • Код ON8

    Дизайнерлік ақпаратты талдау және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау.

Top