Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04111 Менеджмент(РХДУ) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ішкі және сыртқы ортадағы параметрлерді өзгерту және оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын сәтті өткізу жағдайында басқарушы ұйымдар, бөлімшелер, қызметкерлер командалары, жобалар мен инновациялар тұрғысынан заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті жаңа форматты менеджерлерді оқыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тіліндегі сөйлеу жұмыстарының әртүрлі түрлерінде магистранттарды практикалық дағдылар қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі аспектілерді қарастырады: Кәсіби салада сөйлеу, коммуникациялық құзыреттілік. Мамандық бойынша мәтіннің материалдары бойынша сөйлеудің ғылыми стилі. Кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру үшін мамандық бойынша ғылыми әдебиеттердің дағдылары мен оқу дағдылары. Ғылыми мәтіннің семантикалық құрылымы, оның әр түрлі түрлері. Жалпы ақпаратты жинақтауға және қысуға негізделген ғылыми ақпаратты талдау дағдылары. Орта ғылыми мәтіндер негізінде шығармашылық қабілеттерін, сондай-ақ әр түрлі функционалдық және семантикалық сөйлеу түрлеріне байланысты мәтіндер.

  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобаларды іске асыру кезінде адам ресурстарын басқару және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - адам ресурстарын басқарудың мәнін, персоналды басқарудың негізгі әдістерін түсіндіру; - кадрлық қызметтің функцияларын анықтау, компания қызметкерлерін жоспарлау, іздеу, дамыту және ынталандыру; - компания персоналын басқару және жоспарлау әдістерін талдау; - кадрларды іріктеу және орналастыру процестерін талдау; - персоналды оқыту, мансаптық өсуді жоспарлау, персоналды ынталандыру әдістерін қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: - адам ресурстарын басқарудың мәні; - басқару әдістері мен принциптері; - қызметкерлерді жоспарлау, қажетті кадрларды іздеу көздері; - кадрларды іріктеу және орналастыру; - компания қызметкерлерін оқытудың заманауи әдістері; - адам ресурстарын басқарудың шетелдік тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
  • Операциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың қабілетін қалыптастыру: 1.іскерлік коммуникацияны жүзеге асырады: көпшілік алдында сөз сөйлеу, келіссөздер, кездесулер, іскерлік хат алмасу, электронды коммуникациялар және т.б .; 2.Ұйымдарды басқарудағы стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдерді әзірлеу әдістерін иелену; 3.ұйымның операциялық қызметін талдау және басқару шешімдерін дайындау үшін оның нәтижелерін пайдалану; 4.әртүрлі жобаларды іске асыру үшін бизнес-топтар мен басқару топтарын қалыптастыру; 5.өз позициясының көшбасшылық теорияларын іс жүзінде тиімді қолдану. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Операциялық басқарудың теориялық негіздері. Компаниядағы модельдеу және бизнес-үдерістерді басқару негіздері. Кәсіпорынның операциялық стратегиясы Жаңа өнімді жобалау Тактикалық операцияларды басқару Қызмет көрсету секторындағы операциялық басқару

  • Замануи стратегиялық талдау
    Несиелер: 5

    « Заманауи стратегиялық талдау » пәннің мақсаты - докторантта стратегиялық менеджмент саласында терең теориялық білімді және тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Міндеттері пәндер осы курстың шеңберінде шешілуі тиіс: кәсіпорындардың қоршаған ортаға және ерекшеліктерін (күшті және әлсіз жақтарын) талдау негізінде, даму мүмкіндіктерін анықтау ; ықтимал нұсқалары бар бизнес стратегияларын зерттеу, әдістерін, стратегиялық баламаларды және кәсіпорынның немесе ұйымның нақты стратегиясын таңдап дамыту. Бұл пән бойынша мынандай тақырыптар оқытылады: ұзақ мерзімді және стратегиялық жоспарлауды салыстырмалы сипаттау. Түрлі деңгейдегі стратегиялық жоспарлаудың рөлі, технология және өнімнің өмірлік циклі; стратегияны таңдау, стратегиялық басқару циклінің негізгі кезеңдеріне олардың әсері. Осы пәнді табысты игерген докторанттар келесідей қабілеттіліктерге ие болуы тиіс: 1. стратегиялық талдау саласында жүйелі білімді көрсету 2. Стратегияны жоспарлау, таңдау және іске асыру үшін модельдерді құрастыру және сипаттау; 3. компанияның қызметін кәсіби және объективті қаржылық және стратегиялық талдау жүргізу. 4. Стратегияны құру кезінде стратегиялық менеджменттің және талдаудың негізгі теорияларын қолдану әдіснамасын қолдану; 5. Стратегияны және іскерлік саясатты дамыту бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу және оны жобалық зерттеу түрінде ұсыну.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарға ғылыми ақпаратты жүйелеу (теориялық және методологиялық принциптер, педагогиканың тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты, қазіргі заманғы ғылыми парадигмалар аясында психология). Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі аспектілерді қарастырады: Оқытушы мен оқушы арасындағы пәндік өзара әрекеттесу: түрлері, типтері, тәрбие беру үлгісі, заңдар, заңдылықтар мен қағидалар. Экология - ағзаның қоршаған ортаға байланысы. Тәрбие беру экологиясы. Рухани өмір мен өскелең ұрпақтың экологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тиімді бизнесті қайтақұрылымдау және құру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты материалды жүйелі қайта құрылымдау негізінде докторанттарды дамыту болып табылады, қаржы және ақпараттық ағымдар, олардың қызмет көрсету сапасын жақсарту. Тұтынушылардың қажеттіліктерінің мерзімін қысқарту, түрлі ресурстарды қайта бөлу және азайтуды жеңілдетуге бағытталған. Пәннің міндеттері: - модельдеу, талдау және Business Process Reengineering нақты мүмкіндіктері туралы білімді реттелген жүйеде құру; - бизнес-моделін құруға CASE-құралдарын пайдалана отырып және айтарлықтай кәсіпорынның жұмысын жақсарту үшін үлгілерді қайта дизайн жасаудың қажеттілігі мен орындылығын бағалау бойынша шешім қабылдау үшін негіз қалыптастыру.Пән келесі тақырыптарды зерттейді: өзгерістер мен компанияның жұмыс істеуі мен дамуы, олардың рөлі. Тұрақсыз экономикалық ортада бизнесті басқару. Кәсіпорындардың ұйымдық құрылым түрлерін жедел және стратегиялық қайта құрылымдау. Осы пәнді табысты игерген докторанттар келесідей қабілеттіліктерге ие болуы тиіс: 1. Бизнес-процестерді қайта құрылымдау мақсаттары, принциптері мен бағыттары туралы білу 2. Қайта құрылымдаудың кезеңдері мен негізгі ресурстарын жоспарлау 3. Бизнестің ауқымын (ауқымын) өзгертудің негізгі әдістерін білу 4. Жаңа технологиялардың әсерін талдау құрылымның өзгеру әдістерін ажырата білу және қолданыстағы ішкі құрылымын өзгерту 5. құрылымды өзгерту әдістерін ажыратып, қолдануға

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауй бизнес моделдерді құрастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Пәннің мақсаты - заманауи экономиканың корпоративтік және коммерциялық салаларында кәсіпкерлік құрылымдарды басқару стратегиясын қалыптастыру және енгізу барысында заманауи басқару әдістерін, бизнес-модельдеу құралдарын, мемлекеттік реттеуді, қаржылық, материалдық және басқа ресурстарды пайдалануды ұйымдастырудың құзырына ие магистрлік бағдарламалар түлектерін игеру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. Басқару стратегиясында компаниялардың бизнес-модельдерін таңдаудың және трансформацияның тән ерекшеліктері, факторлары; 2. Корпоративтік түрдегі коммерциялық ұйымдарды дамытудың стратегиялық бағыттарын айқындау, оның ішінде бірігу стратегиясын іске асыру, стратегиялық альянстарға қатысу; Корпоративтік басқару жүйесінде инновациялық бизнес-модельді құрастыру үшін технологиялармен және алгоритмдермен жұмыс жасау; 4. Коммерциялық салада мемлекеттік-корпоративтік серіктестік жобаларын әзірлеуге және іске асыруға арналған құралдарды қолдану; Пәннің мақсаты Пәннің негізгі мақсаты түлегі магистранттерге теориялық және практикалық білімді және қазіргі заманғы бизнес модельдерді ғимаратында заманауи теориялар мен тәсілдерді дағдыларын үйрету болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: «Қазіргі заманғы бизнес моделдерін құрастыру» оқытылады: инновациялық бизнес-модельдердің әзірлеу және енгізу, корпоративтік және коммерциялық құрылымдардың дамуына; коммерциялық және корпоративтік құрылымдардың басқару және иесінің өзара іс-қимыл стратегиясы мен тактикасы; Біріктірілген корпоративтік құрылымдарды дамыту стратегиясын қалыптастыру механизмі; Сауда саласында корпоративтік тұлғаларды қайта ұйымдастыру. Бірігу (сатып алу) стратегиясының іске асырылу ерекшеліктері; Стратегиялық басқарудағы стратегиялық альянстар; Мемлекеттік-корпоративтік серіктестіктің жобаларын іске асыру; директорлар тиімді кеңесінің стратегиялық рөлі: бағалау және ынталандыру, анықтау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобаны маркетингтік, институционалдық, өндірістік, қаржылық, экологиялық талдау негізінде бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - таңдалған нарықта жобаны іске асыру мүмкіндігін бағалау үшін жобаның маркетингтік талдауын жүргізу; жоба бойынша шығыстарды жабуға және инвесторлардың мүдделерін қанағаттандыруға мүмкіндік беретін табыс деңгейін алу; - жобаның техникалық жүзеге асырылуын талдау, оның күрделі және ағымдағы шығындар деңгейін бағалау, технологияның, жабдықтың және оларды жеткізушілердің негізгі түрлерін анықтау; - жобаның қоршаған ортаға әсерін бағалау, осы әсердің салдарынан келтірілген пайда мен шығындарды анықтау; - жобаның маркетингтік, әлеуметтік, техникалық және қаржылық талдауын жүргізу нәтижелері бойынша есеп дайындау, инвестициялық жоба тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін анықтау. - жобаның маркетингтік, институционалдық, өндірістік, экономикалық және экологиялық талдауының нәтижелерін ескере отырып, жобаны іске асыру стратегиясын әзірлеу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: - жобалық талдау түсінігі мен мәні, жобалық талдау түрлері; - жобалық талдаудың принциптері мен негізгі құраушылары; - жобаларды маркетингтік, институционалдық, өндірістік, қаржылық, экологиялық талдаудың мақсаты; - жобаның қоршаған ортаға әсерін бағалау әдістері, инвестициялық жобаны бағалау; - жобаны бағалаумен байланысты аналитикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологиялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Операцияларды жобалау және басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың қабілетін қалыптастыру болып табылады: 1.өндіру және қызмет көрсету процестерін ұйымдастыруға өндіру және операциялар басқаруда қолданылатын негізгі принциптері мен тәсілдері себептерін; 2.Практикалық жағдайларды шешу, өндіріс және операциялық басқару әдістерін және модельдерін қолдану үшін алынған білімдерді қолдану; 3.өндірісті басқару жолдары мен әдістерін, басқа да бөлімдерімен өндіру және байланысты ұйымдастыру өндірістік функцияның орын анықтау 3.; 4.өндірістік объектілерді жобалау және еңбек процесі: өндірісті ұйымдастыру түрлі әдістерін әзірлеу ( «ЖЭС», «JIT», «Кайдзен», «Өндірістік Lean»), бизнес-процестер, стандарттау және жобалау жұмыстары; 5. Өндірістік және сервистік процестерді компьютерлік модельдеуде өндірістік және операциялық басқару әдістерін және модельдерін қолдану. « Операцияларды жобалау және басқару » пәні мынаны оқытуға бағытталған: кәсіпорындардағы өндірістің ұйымның теоретикалық және әдіснамалық сұрақтарын; сапасы мен санына сәйкес белгілі бір еңбек өнімдерінің шығарылымы бойынша қойылған мақсаттарға жетуге бағытталған берілетін тәжірибе мен аналитикалық қабылдаулардың техника, экономика және социологтар шеңберінде білімдерін қолдану негізінде өндірістік үрдістегі еңбек құралдары мен жабдықтарын қолдануда ұйым жұмысшыларының қызметіндегі рационалды келісу шарттары мен факторларын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: философия туралы дүниетанымдық идеялық жүйенің дүниетанымдық білім формасы ретінде қалыптасуы, оның негізгі бөлімдері, проблемалары және болашақ кəсіби қызметтің контексінде оларды зерттеу əдістері туралы қалыптастыру. Магистранттар пәнді оқу кезінде келесі аспектілерді қарастырады: Философияның пайда болуы және дамуы. Философияның пайда болуы. Философияның пәні мен әдісі. Философияның тарихи түрлері. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Бар болу мәселесі. Онтология және метафизика. Сана мен тіл. Таным және шығармашылық. Ғылыми және ғылымитан тыс білім. Ғылым және технологиялар. Адам философиясы және құндылық әлемі Өмір және өлім. Өмірдің мәні. Этика. Мәндердің философиясы. Еркіндік. Эстетика. Сұлулықты қабылдау және қалыптастыру. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. «Мәңгілік ел» - Ұлы дала философиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және ынталандыру
    Несиелер: 5

    «Көшбасшылық және мотивация» пәнін меңгеру мақсаты - көшбасшылық құбылыстарды басқарудағы жеке, топтық, ұйымдастырушылық деңгейлерде білім мен дағдыға негізделген, сондай-ақ әлеуметтік-мотивациялық басқару сипаттамаларын зерделеу, еңбекті басқару саласындағы білімді игеру саласындағы жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттерді меңгеру әлеуметтік қамсыздандыру мекемелерінің қызметкерлерінің мотивациясы, заманауи технологиялық персоналды басқару арқылы ынталандыру дағдыларын игеру.Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Қазіргі қоғамдағы көшбасшылардың рөлі мен функциялары. Заманауи ғылыми және қолданбалы зерттеулердегі көшбасшылықтың феноменологиясы. Жетекшілік басқару теориясы, көшбасшының жеке қасиеттері, көшбасшының күші және ықпалы Еңбек мотивациясының мәні. Мотивацияның функциялары. Мотивацияның әдістері мен құралдары. Дағдарысқа қарсы басқаруды ынталандыру. Мотивациялық механизмді талдау Мотивациялық жүйені оңтайландыру, оңтайландырудың тиімділігін бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Командалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың қабілетін қалыптастыру болып табылады: 1. басқару тобын қалыптастыру мен дамытудың теориясы мен практикасын жүйелі түрде түсіндіру; Басқарушы команданың психологиялық сипаттамаларын, басшылық құрамын қалыптастыру әдістері мен стратегияларын бағалау; 3. компанияның персоналына құндылықтарды қалыптастыру және беру, персоналдың корпоративтік рухын қалыптастыру, қызметкерлердің орналасқан жерін және компанияға адалдық таныту; 4. түрлі жобаларды іске асыру үшін бизнес-топтар мен басқару топтарын қалыптастыру; • 5. Практикадағы өздерінің басшылықтың негізгі теориясын тиімді қолдануға. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Басқарудң негізгі теориялық және тәжірибелік аспектілері, тиімді топты қалыптастырудың технологиясының принциптері мен оны басқару қарастырылған. Ұйымның өміршеңділігінің әр түрлі кезеңдерінде басқарушы топқа қойылатын ерекше талаптарды саралау. Баса назар топ-менеджерлерді ынталандыруға бағытталады, олардың біріккен жұмыстарының оратақ нәтижеге әсер етуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тайм-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың қабілетін қалыптастыру болып табылады: 1. уақытты басқарудың тұжырымдамасы мен мәнін, әртүрлі уақытты басқару құралдарын қолдану ерекшеліктерін, әртүрлі тапсырмаларды шешу үшін өзін-өзі ынталандырудың негізгі әдістерін сипаттау; 2. әр түрлі әдістер мен әдістерді таңдау және қолдану. 3. Жұмыс уақытын жоспарлау технологиясын қолданыңыз, ағымдағы күнді жоспарлау қағидалары және қабылданған басқару шешімдерін ақтаңыздар; 4. Типтік жағдайларды шешу және стандартты емес шешімдер қабылдау үшін алынған білімдерді қолдану; толық уақытты қадағалауды жүргізу; 5. Нәтижеге бағдарланған пішінде тапсырмаларды орнатыңыз. Пән заманауй тайм-менеджменттің теориялық және тәжерибелік базалық түсініктерін қарастыру мен үйренуге арналған. Пән ұйымның уақыт ресурстары және оларды тиімді пайдалану жүйесі туралы сонымен қатар магистранттар үшін тиімділігі жоғары тәжерибелік ұсыныстармен қамтиды. Нәтижесінде магистранттар өзгермелі сыртқы орта жағдайында тиімді және мезгілді шешім қабылдау әдістерін үйреніге мүмкіншілік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми эксперимент жүргізу тәжірибесін жинақтау және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - кәсіби қызметпен байланысты ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін анықтау; - тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін жүргізу; - қойылған мәселені шешу кезінде ғылыми-зерттеу әдістерін қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін сипаттау; - ғылыми жұмысты жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи әдістерін қолдану; - ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді жүргізу жоспарын әзірлеу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: - ғылыми / жобалық зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қою тәсілдері; - ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру әдістері; - тәжірибелік зерттеулер жүргізу әдістемесі; - нәтижелерді өңдеу және талдау; - зерттеу бағыты бойынша шетелдік тәжірибе; - Scopus базасында нөлдік емес импакт-фактормен мақалаларды жазу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты. Курстың мақсаты - эмоционалды интеллект құбылысын қарау, эмоцияны түсінуге, эмоцияларды түсінуге, эмоциялық интеллекттің дамуына арналған биологиялық және әлеуметтік алғышарттарды зерделеуге. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ЭИ-ге кіріспе. ЭИ биологиялық және әлеуметтік алғышарттары. Теория және қазіргі заманғы ұғымдар.Зияткерлік факторлардың қарым-қатынасы. ЭИ әзірлеу үшін бес қадам. Өзін-өзі тану. Эмоцияларды басқару. Қатынастарды басқару. Эмоциялық коучинг. Көшбасшылық және эмоциялық интеллект. ЭИ арқылы уақытты басқару. ЭИ арқылы стрессті басқару. Эмоциялар мен қақтығыстар. Эмоционалды және зияткерлік команда. Спиральді динамика және оның қолданылатын мәні. Жеке даму мен компанияны басқарудағы заманауи тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес коммуникация
    Несиелер: 5

    • Пәннің мақсаты - магистранттарға қарым-қатынастың жеке стиліне әсер ететін қолданыстағы жеке қасиеттер мен жеке қасиеттер туралы идея беру; - жеке және топтық коммуникациялардың тиімді нысандарын ұйымдастыру дағдыларын дамыту; - магистранттарға негізгі теориялық қағидаларды меңгеруге, сондай-ақ интеграцияланған коммуникацияның ажырамас бөлігі ретінде жарнамадағы практикалық дағдыларды иеленуге мүмкіндік беру; - мемлекеттік, қоғамдық, саяси құрылымдардағы жарнама мамандарының жұмыс ерекшеліктерін көрсету, халықаралық саладағы қоғаммен байланыс ерекшеліктерін түсіну, инвесторлармен, жергілікті қауымдастықпен, БАҚ өкілдерімен жұмыс істеу; әртүрлі коммуникациялық арналар арқылы, соның ішінде Интернет-коммуникациялар арқылы имиджді және беделді басқаруға бағытталған коммуникациялық технологиялардың жиынтығының негізгі қағидаттарын меңгеру үшін жағдай жасау.«Іскерлік коммуникациялар» пәні - коммуникацияның табиғатын және конструктивті қарым-қатынас заңдарын зерделеуге арналған дәрістер, практикалық сабақтар, сонымен қатар жарнама коммуникациясының ерекшеліктері туралы магистраттың идеяларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Іскерлік байланыстар басқару объектісі ретінде. Байланыс басқарудың тұжырымдамалық негіздері. Байланыс басқарудағы зерттеу әдістері. Бизнес-коммуникациялардың әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Бизнес-тұлғаның бейнесі. Тиімді сөйлеу және тыңдау мүмкіндігі. Өнеркәсіптік және коммерциялық сектордағы коммуникацияларды басқару. Іскер қатынасхаттар. Маркетингтік коммуникацияның негізгі құралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты «Бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі» пәнін оқу мақсаты заманауи білімді қалыптастыруда принциптер, әдістер мен тәсілдер корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің мазмұны мен мазмұны қазіргі заманғы ұйымдастыру, даму саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастыру әлеуметтік бағдарламаларды ұйымдастыру және ұйымның әлеуметтік есептілігін жасау, дамуы бизнес-жоспардың, стратегияның және қызметтің тактикасының әлеуметтік компоненттерін енгізу. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. Бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігіне негізгі көзқарастарды, түрлері, санаттары, эволюциясы, ұғымдары мен тәсілдерін негіздеу; 2. бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігін реттеу тәсілдерін, сондай-ақ қазақстандық ұйымдарға әсер ету деңгейін талдау әдістерін салыстыру; 3. Қазақстандағы бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігін реттеудің негізгі субъектілерін және әртүрлі деңгейдегі ұйымдарға (халықаралық, өңірлік, жергілікті) әсер ету сипатын талдау; 4. бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі саласында қоғамның стратегиясы мен тактикасын әзірлеу және әлеуметтік саясат, этика кодексі құру; «Бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі» пәнін оқу пәні болып сыртқы және ішкі әлеуметтік қызметтің мәні, мазмұны және жұмыс істеу жүйесі қазіргі заманғы ұйымның жауапкершілігі, оны іске асырудың факторы мен шарттары табылады. Курста корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің мазмұны мен мазмұны туралы негізгі ұғымдар ұжымның әлеуметтік дамуына, қоғамды сауықтыруға және қоршаған ортаны қорғауға қатысатын ұйымдардың ерікті шешімін көрсететін тұжырымдама ретінде түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    стратегиялық басқару жүйесіндегі мақсаттарға, міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігі мен ағымдағы стратегиясына мониторинг жүргізу және бағалау негізінде компанияның даму стратегиясын әзірлеу;

  • Код ON2

    менеджменттің заманауи аналитикалық құралдарын, басқарудағы сандық әдістерді, диагностика, талдау және проблемаларды шешу әдістерін, сондай-ақ ұйым қызметінде шешімдер қабылдау және оларды іске асыру әдістерін анықтау;

  • Код ON3

    ғылыми зерттеулер мен есептеулерді жүргізу әдістерін талдау, басқару қызметі мен бизнес тиімділігінің әлеуметтік, экологиялық және техникалық-экономикалық көрсеткіштерін анықтау;

  • Код ON4

    корпоративтік қаржы жағдайын диагностикалау және жалпы және стратегиялық менеджмент саласындағы тиімді басқару шешімдерін жобалау,;

  • Код ON5

    жоғары оқу орнының талаптарына сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу, сабақтар мен ғылыми зерттеулер жүргізу, лекциялар мен семинарларда стратегиялық менеджменттің мәнін ашу, адам ресурстарын басқару, жобалық талдау, сапаны басқару.

  • Код ON6

    жобаның бизнес-жоспарын әзірлеу және жобаның іске асырылуы мен табыстылығын негіздеу, маркетингтік, өндірістік және қаржылық талдау әдістерін қолдану.

  • Код ON7

    штаттық кестені құру, лауазымдық нұсқаулықтарды, қызметкерлердің жалпы санын және жалақы қорын анықтау, жоспарлау және бақылау әдістерін, шешім қабылдауды, ақпараттық технологияларды пайдалану.

  • Код ON8

    кәсіпорынның шаруашылық және қаржылық қызметін ұйымдастыру және басқару саласындағы күрделі және стандартты емес жағдайларда басқарушылық шешімдерді әзірлеу;

  • Код ON9

    мотивация, көшбасшылық, топтық динамика, қақтығыстарды басқару және жоғары корпоративтік мәдениет пен бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін қоса алғанда, адам ресурстары мен ұйымдастырушылық мінез-құлықты басқарудың тиімді моделін дайындау.

  • Код ON10

    ұйым қызметінің тиімділігін арттыру үшін басқарудың жаңа технологияларын әзірлеу

  • Код ON11

    ұйымның тиімді жұмыс істеуін және дамуын қамтамасыз ететін тиімді бизнесті құру үшін қайта құрылымдау моделін құру;

  • Код ON12

    басқа адамдармен тез және оңай байланыс орнату, өз ойлары мен сезімдерін дәл беру, өз әрекеттерін ұжым мүшелерімен келісу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, ұжымдық шешім қабылдау, қойылған мақсаттар мен міндеттерді шешудің жаңа нұсқалары мен тәсілдерін ұсыну.

Top