7M07107 Робототехника және мехатроника в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - қазіргі жағдайда кәсіби қызметтің ғылыми-педагогикалық және өндірістік міндеттерін шешуге дайын робототехника және мехатроника саласындағы жоғары білікті мамандарды сапалы даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M102 Роботты техника және мехатроника
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Инновациялық салада техникалық шығармашылық әдістерін қолдану
Пәнді оқытудың мақсаты-инновациялық қызметте техникалық шығармашылық әдістерін практикалық қолдану негіздерін игеру. Инновациялық қызметте техникалық шығармашылық әдістерін қолданудың негізгі білімі мен дағдылары ұсынылады. Курсты оқығаннан кейін магистрант инновациядағы техникалық шығармашылық әдістерін талдау, синтездеу және жобалау қабілетін көрсетуі керек.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму стратегиялары
Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Робототехникалық жүйелердің динамикасы
Пәннің мақсаты робототехникалық жүйелердің динамикасын модельдеу мәселелерін зерттеу. Роботтардың динамикасын түсіну үшін негізгі ұғымдар мен анықтамалар, іргелі принциптер және модельдеудің ең кең таралған және тиімді әдістері Мазмұны: динамикалық модель ұғымдары және қозғалыс теңдеулері. Динамиканың міндеттері механиканың негізгі принциптері болып табылады. Нүктелік массаның қозғалысы. Қатты дененің қозғалысы. Тапсырма формалары және қозғалыс теңдеулерін шығару әдістері. Конфигурация кеңістігіндегі қозғалыс теңдеулері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды басқару технологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты - жасанды интеллекттің теориялық негіздерін, зияткерлік жүйелердің нейрондық желілік технологияларын, анық емес логикасы бар басқару жүйелерін құру технологияларын, анық емес логика ережелерін, білім базасын құруға арналған технологияларды, сараптамалық басқару жүйелерін, адаптивті басқару жүйелерін, зияткерлік жүйелердің теориясы мен техникасының міндеттерін және т.б. зерттеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Курс ғылыми танымның тарихи дамуы мен философиялық пайымдауы, ғылыми теориялардың эволюциясы, әлемнің ғылыми картиналарын құрудағы ғылыми зерттеудің принциптері мен әдістері тұрғысынан ғылыми танымның негізгі проблемаларын зерделеуге бағытталған. Пән ғылым тарихы мен философиясын зерттеу негізінде сыни және сындарлы ғылыми ойлауды дамыту дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар қазақстандық ғылымды және оның даму перспективаларын құрудағы ғылымның және инженерлік-техникалық қызметтің дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Техникалық жүйелердің сенімділігі
Пәнді оқытудың мақсаты кең ауқымды мәселелерді зерттеу болып табылады: техникалық жүйелердің сенімділігі теориясының негізгі түсініктері мен анықтамалары. Сенімділіктің сандық және сапалық сипаттамалары. Аспаптар мен жүйелер сенімділігінің математикалық модельдері. Жобаланған құрылғылар мен жүйелердің сенімділік көрсеткіштерін анықтау әдістері мен негізгі кезеңдері. Резервтеу әдісімен сенімділікті арттыру. Ақпараттың артықтығымен және уақытша резервтеумен аспаптар мен жүйелердің сенімділігін есептеу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Нейро-нақтыланбағанды және гибридті басқару
Пәнді оқытудың мақсаты - жасанды интеллект теориясы әдістері мен заманауи бағдарламалық-техникалық құралдар негізінде техникалық объектіні нейронечеттік және гибридтік басқару жүйесін құру принциптері мен әдістерімен таныстыру. Нейрондық желілерді модельдеуге арналған MatLab бағдарламалық пакетінің NeuralNetworksToolbox модулінің құрылымын, сипаттамаларын және функционалдығын зерттеу; анық емес және гибридті басқару жүйелерін модельдеуге арналған MatLab бағдарламалық пакетінің FuzzyLogicToolbox модулінің құрылымын, сипаттамаларын және функционалдығын зерттеу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Көп деңгейлі жүйелердің қозғалысын математикалық модельдеу және оңтайландыру
Пәнді оқытудың мақсаты - жобалау сатысында мехатрондық жүйелердің көпшілігі, мысалы, өнеркәсіптік роботтардың манипуляторлары және т.б. сияқты көп буынды жүйелердің қозғалысын модельдеу принциптерін зерттеу. SimMechanics кітапханасының негізгі элементтерін және SimMechanics ортасында кеңістіктік механизмдер мен машиналардың модельдерін қалыптастыру принциптерін зерттеу, SimMechanics кіріктірілген құралдарын қолдана отырып кеңістіктік механизмдер мен машиналардың қозғалысын визуализациялау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Белгісіздік жағдайында зияткерлікті басқару
"Белгісіздік жағдайындағы интеллектуалды басқару" пәні үздіксіз динамикалық объектілердің белгісіздік жағдайындағы басқару мәселелерін зерттеуге бағытталған. Сезімталдық теориясының құралдары, аралық модельдік көріністер, жалпыланған модальды басқару, Ляпунов функциялары және адаптивті басқару әдістері зерттелуде. Басқару заңдарының құрылысы, жүйелерге олардың жұмыс істеу сапасының негізгі көрсеткіштері тұрғысынан сенімділік береді. Бейімделмейтін және бейімделгіш басқару әдістері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Белгісіз ортада мобильді роботтарды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты - магистрлерде мобильді роботтарды автоматты және автоматтандырылған басқару, белгісіз, кездейсоқ, анықталмайтын әсерлерді ескере отырып, автоматтандырылған жобалау және өндіріс жүйелерін қолдана отырып, мобильді роботтарды жобалау, жөндеу және пайдалану әдістері туралы білім қалыптастыру. Статикалық және динамикалық объектілерді математикалық сипаттау, робототехникалық және мехатрондық жүйелердің механикалық және электр тораптарын әзірлеу және жобалау, оларды кейіннен автоматтандырылған басқару мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биотехникалық басқару жүйелері
Пәннің даму мақсаттары: биотехникалық жүйелерді басқару жүйелерінде білім, дағды, қабілеттер мен құзыреттілікті қалыптастыру; адам өмірін қолдау үшін автоматты биотехникалық жүйелерді дамыту қажеттілігі туралы сенім қалыптастыру; болашақ кәсіби қызметке қажетті ақпараттық құралдарды пайдалану
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық жүйелердің сенімділігі және диагностикасы
Пәнді оқытудың мақсаты - жобалау сатысында техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеу, пайдаланудағы техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеу, жабдықтың істен шығуын болжау және алдын алу үшін ықтималдық теориясын қолдану, қолданыстағы жабдықты диагностикалау әдістерін зерделеу. Тиісінше, "Техникалық жүйелер мен құрылғылардың диагностикасы және сенімділігі" пәнін оқыту болашақ мамандарды техникалық жүйелердің сенімділігі мен өміршеңдігі теориясының негізгі ережелерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік басқару жүйесі және ақпаратты өңдеу
Пән теориялық негіздерді зерттеуге және нейрондық желілермен, генетикалық алгоритмдермен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істеудің практикалық дамуына бағытталған. Басқару үшін зияткерлік жүйелерді пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Барлық ақпараттық технологиялар арасындағы зияткерлік әдістердің орнын түсіну. Негізгі Зияткерлік технологиялар туралы түсінік, оларды компьютерлік басқару жүйелерінде қолдану және қолданбалы есептерді шешу үшін қолдану
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Өлшеу ақпараттарын цифрлық өңдеу
Пәнді оқытудың мақсаты - ақпаратты қабылдау мен жеткізудегі сигналдарды цифрлық өңдеудің рөлі мен мәнін, сигналдарды цифрлық ұсынудың ерекшеліктері мен артықшылықтарын зерттеу, цифрлық түрлендіру алгоритмдерін зерттеу, телекоммуникациялық, ақпараттық-өлшеу және радиофизикалық жүйелерде цифрлық өңдеуді жүзеге асыру және оны ғылымның, техниканың және өндірістің әртүрлі салаларында қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Өнертапқыштық есептерді шешу теориясы
Мақсаты: пәнді игеру-практикалық және кәсіби мәселелердің шешімдерін іздеуде өнертапқыштық мәселелерді шешудің құралдарын әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: өнертапқыштық мәселелерді шешу феноменімен және оның заманауи архитектоникасымен танысу. Шығармашылық міндеттер деңгейлерін сипаттау және негізгі ұғымдарды игеру. Проблемалық жағдайлардың функционалдық табиғаты туралы түсінік (олар өнертапқыштық және өнертапқыштық емес міндеттерге қалай "бөлінеді"). Жүйелік тәсіл негізінде техникалық объектінің сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер
Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық жүйелердің сенімділігін және өміршеңдігін бағалау
Пән жобалау сатысында техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеуге, пайдаланудағы техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеуге, жабдықтың істен шығуын болжау және алдын алу үшін ықтималдық теориясын қолдануға бағытталған. Сенімділік теориясының негізгі ұғымдары, мысалы, объектінің сапасы мен сенімділігі, сәтсіздіктердің себептері мен түрлері. Қалпына келтірілетін жүйелердің сенімділігін шектеусіз және қалпына келтіру уақытын шектей отырып бағалау әдістері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мультиагенттік робототехникалық жүйелер
Пәнді оқытудың мақсаты - таратылған компьютерлік жүйелер саласындағы зерттеулердің нәтижелері, параллельді есептеулердегі мәселелерді шешудің желілік технологиялары негізінде құрылған, бір уақытта көптеген өзара байланысты есептеу процестері жүретін, таратылған жүйеде бірлесіп жұмыс істейтін бағдарламаның жеке бөліктерінің автономия принципі енгізілген жасанды интеллекттің жаңа перспективалы бағыттарының бірі болып табылатын көп агентті жүйелерді зерттеу. мультиагенттер деп аталатын бағдарламалар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мехатрондық жабдықты өндіруді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәнді оқытудың мақсаты - медициналық техниканы жоспарлау және өндіру әдістерін және медициналық техниканы өндіру кезінде өндірістік процесті ұйымдастыру принциптерін зерделеу. Медициналық техника өндірісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері. Медициналық техниканы өндіретін кәсіпорынның қосалқы цехтары мен қызмет көрсететін шаруашылықтарын ұйымдастыру. ҒЗЖ ұйымдастыру, медициналық техника өндірісінің конструкторлық және технологиялық дайындығы. Медициналық техниканы өндіру жөніндегі кәсіпорынды басқаруды ұйымдастыру және жоспарлау. Жаңа техника өндірісін игеруді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеулердегі статистикалық әдістер
Мақсаты: зерттеулерде Статистика әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін білім алушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыру. Мазмұны: пән эксперименттік мәліметтерді өңдеу және түсіндіру, жүйелік-техникалық және схемотехникалық жобалау міндеттерін шешуде үдерістер мен жүйелерді модельдеудің негізгі әдістерін зерделеуге, зерттеулерде статистика әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін оқушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Экспериментті жоспарлау
Мақсаты: болашақ мамандарды зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметіне дайындау және олардың нәтижелерін өңдеу. Мазмұны: экспериментті жоспарлау теориясының жалпы сұрақтары. Зерттеу нысаны ретінде Эксперимент. Экспериментті жоспарлау теориясының әдістері. Логикалық негіздер. Өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу. Өлшеу нәтижелерін талдау. Экспериментті жоспарлау негіздері. Толық және бөлшек факторлық эксперимент. Эксперименттік мәліметтерден алынған модельдің сәйкестігін тексеру. Инженерлік эксперимент нәтижелерін статистикалық өңдеудің компьютерлік әдістері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы мақсаттағы роботтық жүйелерді жобалау
Пәнді оқытудың мақсаты - зерттелетін бағыт бойынша бакалавр және магистрлік дайындық пәндері бойынша бұрын алынған білімді жүйелеу және интеграциялау. Робототехниканың алдында тұрған міндеттерді анықтау және формализациялау; робототехникалық жүйелердің компоненттеріне қойылатын талаптарды құру; жоғары тиімді мехатрондық модульдер мен арнайы мақсаттағы объектілер жүйелерін жобалау мәселелері туралы түсінік; автоматтандырылған өндіріс ерекшелігін ескере отырып, көп компонентті интеграцияланған жүйелерді жүйелік жобалаудың әдістемелік негіздерін алу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Роботтың навигациялық жүйелері
Пәннің мақсаты роботтардың навигациялық жүйелерінің түрлерін, мақсатын, жалпы жұмыс принциптерін, сондай-ақ қазіргі навигацияның математикалық аппаратын зерттеу болып табылады. Роботтардың навигациялық жүйелерінің мақсаттарын түсінуге және роботтардың заманауи жүйелері мен навигациялық құралдарын қолдануға үйрету. Манипуляциялық және мобильді роботтарға арналған инерциялық бағдарлау және навигация жүйесі (ИСОН). Құрылымы мен мақсаты және ұйқысы. ИСОН көмегімен қозғалатын объектінің кинематикалық параметрлерін анықтауға арналған бағдарлау және навигация алгоритмдері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық менеджмент
Мақсаты: Заманауи үлгілер мен стандарттар негізінде жобаны басқарудың құрамдас бөліктері мен әдістері туралы білім алу. Міндеттері: бизнесті дамытуды жобаға бағытталған басқарудың мінез-құлық үлгілерін зерттеу; PMI PMBOK, IPMA ICB халықаралық стандарттарын және жобаларды басқару саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық стандарттарын меңгеру; стратегиялық, жобалық және жедел басқаруды біріктіру арқылы бизнесті дамытуды ұйымдастырушылық басқару ерекшеліктерін талдау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Роботтарды терең оқыту
Пән тереңдетілген оқыту әдістері мен олардың робототехникалық жүйелерде қолданылуын зерттеуге бағытталған. Автономды роботтарға арналған нығайтылған оқыту, self-supervised learning, generative AI және нейрожелі модельдерінің интерпретациясы қамтылған. Компьютерлік көру міндеттері, роботтарды басқаруға арналған табиғи тілді өңдеу, бейімделгіш басқару жүйелеріне нейрожелілерді енгізу және ақауларды диагностикалау қарастырылады. Ерекше назар терең нейрожелілердің нақты уақыт режиміндегі энергия тиімділігі мен есептеу процесін оңтайландыруға аударылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Робастылық жүйелерді және бейімдеуді басқару
Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттарды бейімделгіш, ұялшақ және ұялшақ-субоптималды басқару жүйелерінің техникалық сипаттамасымен таныстыру, бір-бірімен байланысқан, көп байланысты және желілік сызықтық және сызықтық емес объектілерді басқару. Динамикалық объектілерді басқарудың адаптивті және икемді жүйелерін синтездеуде қолданылатын математикалық әдістерді зерттеңіз. Стохастикалық динамикалық жүйелерде бейімделудің нақты мәселелерін шешу үшін зерттелген әдістерді қолдануға үйрету
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Микропроцессорлық және микроконтроллерлің жүйелерді жобалау
Пән студенттерде қазіргі заманғы микропроцессорлық құралдардың негізгі түрлерін жобалаудың жалпы әдіснамасы мен нақты әдістері, сондай-ақ микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы, жұмыс істеу және бағдарламалау принциптері туралы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Заманауи Микропроцессорлар мен микроконтроллерлердің архитектурасы мен функционалдық мүмкіндіктерін; микропроцессорлық жүйелер мен микроконтроллерлерді жөндеу, диагностикалау, модельдеу және жобалаудың әдістері мен техникалық құралдарын зерделейді
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық-өлшеу жүйесінің техникалық құралдары
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда ақпараттық-өлшеу жүйелері саласында білімді қалыптастыру: компоненттер, жұмыс алгоритмдері, құрылымдар, сипаттамалар, қазіргі заманғы ақпараттық-өлшеу жүйелері мен олардың бөліктерінің түрлері мен тағайындаулары; ақпараттық-өлшеу жүйелерінде компьютерлер мен есептеу техникасын қолдану ерекшеліктері; ақпараттық-өлшеу жүйелерінде адам мен техниканың өзара іс-қимылын ұйымдастыру; метрологиялық жүйелерді; ақпараттық-өлшеу жүйелерінің көздерін, түрлері мен тиімділік көрсеткіштерін қамтамасыз ету
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық топологиялар және желілер
Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттардың робототехникалық жүйелерді басқарудың компьютерлік жүйелеріндегі ақпараттық топологиялар мен желілер туралы жүйелі білім алуы. Қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, ақпараттық мәдениет саласында терең білімді қалыптастыру. Робототехникалық жүйелерді басқарудың әртүрлі автоматтандырылған жүйелерін жобалау және практикалық іске асыру дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Техникалық құралдарды, сондай-ақ бағдарламалық басқару кешендерін қоса алғанда, робототехникалық және мехатрондық жүйелер мен кешендерді пайдалану, монтаждау және баптау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және жүргізу
- Ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында пәнаралық инженерлік проблемаларды шешу және басқару үшін заманауи бағдарламалық өнімдерді және жаңа технологияларды қолдану
- Құқықтық және этикалық нормалардың барлық қағидаттарын сақтай отырып, өндірістік және/немесе ғылыми міндеттерді шешу кезінде кәсіби қызметтің жоғары деңгейін көрсету
- Робототехникалық және мехатрондық жүйелер мен кешендердің заманауи және сенімді блоктары мен құрылғыларын, интеллектуалды басқарылатын атқарушы және ақпараттық-сенсорлық және навигациялық модульдерін жобалау
- Қамқорлыққа алынғандардың да, әріптестерінің де өз бетінше оқуына және оқуына тұрақты қызығушылықты көрсету, кәсіби қызметтің барлық кезеңі ішінде оларға басшылық ету және консультация беру
- Жаңа үлгілерді әзірлеу және қолданыстағы мехатрондық және робототехникалық жүйелерді жетілдіру саласында зерттеу жүргізу, жасанды интеллект элементтері бар ақпаратты өңдеудің жаңа тәсілдерін іздеу
- Энергия тиімді технологияларды робототехникалық және мехатрондық жүйелерге енгізу, олардың тұрақты даму мен интеллектуалды басқару алгоритмдерімен интеграцияға әсерін талдау, сондай-ақ отандық және шетелдік ғалымдардың ғылыми-техникалық жетістіктерін зерттеу негізінде талдау жүргізу
- Заманауи технологиялар мен оқыту әдістемелерін қолдана отырып, орта және жоғары білім беру мекемелерінде оқыту және тәлімгерлік дағдыларын көрсету