Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M10104 Фармация в Қарағанды медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық денсаулық сақтау жүйесінің және халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес келетін медициналық және фармацевтикалық ғылымдар, білім беру және практика саласындағы мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M142 Фармация
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шетел тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Клиникалық эпидемиология және айғақты медицина негіздері
Философия және ғылым тарихы
Психологиялық басқару
Педагогикалық тәжірибе
Биостатистика
КР фармацевтикалық нарықты реттеу жүйесі
Биоэтика негіздері
Фармациядағы ғылыми зерттеулердің
Фармациядағы оқыту әдістемесінің негіздері
Фармациядағы менеджмент және маркетинг
Магистранттың зерттеу технологиясы
-
2 Оқу жылы
Магистратураның ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертация (МҒЗЖ)
Дәрілік формалардың жаңа буындары
Фармацевтикалық ақпарат
Фитопрепараттар химиясы және технологиясы
Дәрілік заттардың сапасын бақылауды ұйымдастыру
Зерттеу тәжірибесі
Магистратураның ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертация (МҒЗЖ)
Оқыту нәтижелері
- дәрі-дәрмекпен және фармацевтикалық өндірістің заманауи ұлттық жүйесінің мәселелерін түсінеді және анықтайды, жаңа міндеттерді қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласындағы бастапқы және арнайы білім мен дағдыларды қолданады;
- фармацевтикалық ғылымдар мен технологиялардың тарихи және философиялық тұжырымдамаларын, олардың ғылыми дүниетанымын дамытудағы орнын, ғылыми-зерттеу қызметіне қабілетті екендігін көрсетеді және терең түсінеді
- кәсіби ақпаратты жинауда, сақтауда, өңдеуде, талдауда және беруде заманауи ақпараттық технологияларды қолданады
- Зерттеулер жүргізеді, зерттеулердің сапасы мен нәтижелердің ғылыми сенімділігі үшін жауапкершілікті көрсетеді; әлеуметтік маңызы бар жобаларды іске асырудың салдарын болжай біледі; талдау және жүйелік ойлау
- Ол ғылыми-өндірістік және технологиялық жұмыстардың нәтижелерін талдайды, дайындайды, ұсынады және есеп береді, пікірталастарға, конференцияларға және кәсіптік дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысады.
- Көшбасшылық қасиеттерге ие, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады, студенттерді және кәсіби топ мүшелерін өз бетінше оқи алады және үйрете алады, танымдық іс-әрекет психологиясын және заманауи білім беру технологияларын қолданады.