Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10104 Фармация в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық және зерттеу дағдылары бар, кәсіби құзыреттілігінің жоғары деңгейі бар жаңа буынның жоғары мамандандырылған, бәсекеге қабілетті мамандарын даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M142 Фармация
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Ғылыми білімнің қалыптасу тарихы мен ғылымның философиялық негіздерін зерделеу. Ғылыми әдістердің, қағидаттар мен теориялардың дамуын, сондай-ақ олардың қоғамға ықпалын талдау. Ғылымның қалыптасуындағы негізгі кезеңдер, философиялық көзқарастар және қазіргі әлемдегі ғылымның рөлі қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фармациядағы кадрлық менеджмент

    Бұл пәннің мақсаты-ғылыми менеджмент негіздерін, басқару ғылымының эволюциясын игеру. Менеджменттің негізгі категорияларын, түсініктерін, принциптерін, сондай-ақ оның функциялары мен әдістерінің жіктелуі мен мазмұнын игеру. Менеджментті зерттеудің негізгі тәсілдерін, сондай-ақ тұжырымдамалық, ақпараттық және графикалық модельдерді іске асыру алгоритмдерін құру және талдау дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фармацевтикалық қамқоршылық

    Дәрілік терапияның барлық кезеңінде фармацевт, дәрігер және науқастың өзара әрекеттесуінің кешенді бағдарламасы. Оны фармацевт Дәрігерлермен (медбикелермен) де, науқастармен де тығыз ынтымақтастықта жүргізуі керек. Тиісті фармацевтикалық қамқоршылықтың негізі фармацевттің кәсіби білімі мен тәжірибесі, кәсіби фармацевтикалық этика нормалары, фармацевттің науқасқа қатынасы, оның міндеттері болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектепте оқыту теориясы мен әдістемесінің негіздері. Білім беру үдерісін ұйымдастыру қағидаттарын, оқу материалдарын әзірлеу мен сабақ өткізу тәсілдерін, сондай-ақ заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Мамандық саласы бойынша шетел тілінде кәсіби терминология мен коммуникация дағдыларын меңгеру. Негізгі назар кәсіби мәтіндерді оқу, аудару және талқылау, презентациялар өткізу және халықаралық кәсіби қарым-қатынасқа қатысуға аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дәрілік заттарды стандарттау процесінде талдамалық әдістемелерді валидациялау

    Өлшем бірлігін метрологиялық қамтамасыз етудің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру және талдамалық әдістемелердің валидациялық сипаттамаларын айқындау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фармациядағы менеджмент және маркетинг

    Менеджмент және маркетинг фармацевтикалық нарықта жұмыс істейтін маманның кәсіби білімін, дағдыларын қалыптастыратын маңызды фармацевтикалық пәндердің бірі болып табылады. Пәннің міндеті-фармацевтикалық кәсіпорындар қызметінің ерекшелігіне бейімделе отырып, нарықтық жағдайда теориялық ұғымдарды, категорияларды, жүйелерді, құралдарды, алгоритмдерді және қазіргі заманғы басқару тенденцияларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Дәрілік препараттарға тіркеу құжаттамасын әзірлеу

    ДП-ды тіркеу деректерін әзірлеу бойынша білім алушыларда негізгі кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру: оларды мемлекеттік тіркеу мақсатында ДЗ сараптамасын жүргізуді ұйымдастыру. ДЗ мемлекеттік тіркеу туралы өтініштерді беру және қарау

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Радиофармацевтикалық дәрілік препараттардың сапасын бақылау

    Радиофармацевтикалық дәрілік препараттардың сапасын анықтау және анықтау үшін қолданылатын сапаны бақылаудың негізгі әдістері

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дәрілік заттарды әзірлеудің іргелі негіздері

    Пән биологиялық белсенді қосылыстарды іздеуден бастап дәрілік заттарды әзірлеудің негізінде жатқан іргелі ғылыми және технологиялық тәсілдерді зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фармакоэкономика

    Фармакоэкономикалық талдау – медициналық және фармацевтикалық көмектің әртүрлі кезеңдерінде әртүрлі дәрілік заттар мен емдеу сызбаларын таңдаған кезде ауруға байланысты жалпы шығындарды (ауру шығындарын) анықтау және олардың өзгерістерін бағалау әдістемесі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дәрілік өсімдік шикізатын фитохимиялық талдау

    Фитохимиялық талдау сапалы талдау жүргізуді зерттейді – негізгі белсенді заттарға (өзіекендігі) және сандық талдауға сапалы реакциялар-белсенді заттарды сандық анықтау, ылғалдылықты, күлді, экстрактивті заттарды анықтау (қатерсіз). ДӨШ-тің әрбір түрі үшін НҚ-да сапалық және сандық талдау әдістері көрсетіледі. Талдаудың физика-химиялық әдістері де кеңінен қолданылады – спектрофотометриялық, хроматографиялық, люминесцентті және т. б.)

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • ДЗ сапасын бақылау және қауіпсіздік мониторингі және мемлекеттік реттеу

    Процестердің физика-химиялық мәнін түсіну қабілетін және химия, биотехнология, фармацевтика заңдарын фармацевтикалық өндірістер саласындағы кешенді инженерлік қызметте, дәрілік заттарды алу процестерінде қолдануды зерттейді. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді өз бетінше қою және жүргізу дағдыларын қалыптастыру жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Радиофармациядағы GMP стандарттары

    GMP стандартының негіздерін; жұмыс процестерінің есепке алу-есеп беру құжаттамаларын, радионуклидті генераторларды пайдалану ережелері мен тәсілдерін зерделейді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фармакоэкономика

    Фармакоэкономикалық талдау – медициналық және фармацевтикалық көмектің әртүрлі кезеңдерінде әртүрлі дәрілік заттар мен емдеу сызбаларын таңдаған кезде ауруға байланысты жалпы шығындарды (ауру шығындарын) анықтау және олардың өзгерістерін бағалау әдістемесі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Радиофармацевтикалық дәрілік препараттарды өндіру технологиясы

    Радиофармацевтикалық дәрілік препараттарды өндіру және дайындау негіздері, негізгі технологиялар мен жабдықтар

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Ұжымды басқарудың психологиялық аспектілерін зерттеу. Көшбасшылықты, мотивацияны, шешім қабылдауды, қақтығыстарды шешуді және қолайлы жұмыс атмосферасын құруды зерттеу. Кәсіби ортада басқару және өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Дәрілік заттарды стандарттау және сертификаттау

    "Дәрілік заттарды стандарттау " ҚР "Дәрілік заттар туралы"," Денсаулық туралы"," Техникалық реттеу туралы " негізгі заңдарын, ҚР Үкіметінің стандарттау, метрология және сертификаттау жөніндегі органдардың құрылымын регламенттейтін қаулыларын пайдалана отырып, дәрілік заттарды стандарттау қызметінің (ДЗ) ұйымдық құрылымын зерделеуді қарастыратын маңызды фармацевтикалық пәндердің бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Фармацевтикалық есеп және аудит

    Ұлттық және халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес дәрілік заттарды қауіпсіз басқару, тиімді және ұтымды пайдалану үшін дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Клиникалық фармация

    Клиникалық практикада дәрілік заттарды ұтымды қолдану үшін теориялық және әдістемелік база құру. Клиникалық фармация пәнін оқыту дәрі-дәрмекпен емдеуді оңтайландыруға мүмкіндік береді, бұл өз кезегінде ұлт денсаулығын жақсартады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фармацевтикалық логистиканың түсінігі мен принциптері

    Дәрілік заттардың өндірушіден тұтынушыға дейінгі қозғалысын ұйымдастыру және басқару үдерістерін сапа мен қауіпсіздік талаптарын сақтай отырып зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Радиофармацевтикалық дәрілік заттарды әзірлеудің іргелі негіздері

    Жаңа радиофармацевтикалық препараттар мен лиофилизаттарды әзірлеу және алу әдістерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Радиофармациядағы радиациялық қауіпсіздік

    Радионуклидті көздермен және радиофармацевтикалық дәрілік препараттармен жұмыс істеу кезіндегі радиациялық қауіпсіздік негіздері, радиациялық қалдықтарды сақтау қағидалары

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Ересектер терапиясындағы клиникалық фармация

    Теориялық бөлімдерді оқу және меңгеру, ересектер терапиясында диагностика, емдеу, профилактика және реабилитация бойынша озық құзыреттіліктерді меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер кешені

    Бұл пәнді оқу кезінде маркетинг туралы ғылым, бизнес философиясы, қызмет түрі, нарықтық қызмет субъектілерін басқару мен дамытудың әмбебап тәсілі туралы білім жүйесі қалыптасады, сонымен қатар кәсіпорында тиімді маркетингтік экономикалық және басқару шешімдерін қабылдау дағдылары мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Фармациядағы талдаудың қазіргі физика-химиялық әдістері

    Бұл пәннің мақсаты талдаудың ең маңызды физика-химиялық әдістерін, дәрілік заттарды талдаумен байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін оларды қолдану мүмкіндіктерін оқыту болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экстемпоральды дәрілік формалардың сапасын бақылау

    Студенттердің теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру және өнеркәсіптік өндіріс жағдайында экстемпоральды дәрілік қалыптарды дайындау, сонымен қатар оларды стандарттау, сақтау және беру бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Фармациядағы әлеуметтік аспектілер

    Бұл пән фармацевтикалық қызметті жүзеге асыру кезінде әлеуметтік бағдарларға, әдеттерге әсер етуге мүмкіндік беретін әдістер мен әдістердің жиынтығын қамтиды. адамдардың көзқарасы қоғамдағы мінез-құлықтың денсаулық сақтау принциптері тұрғысынан және қоғамдық денсаулық көрсеткіштерін жақсарту

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Фармациядағы ғылыми зерттеулердің әдістемелері

    Пән фармация саласындағы ғылыми зерттеулерде қолданылатын іргелі және қолданбалы аспектілерді қамтитын заманауи әдіснамалық тәсілдерді зерттейді. Ол этикалық және дәлелді принциптерді ескере отырып, фармацевтикалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, ресімдеу және сыни бағалау үшін ғылыми-аналитикалық ойлау мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Педиатриядағы клиникалық фармация

    Теориялық бөлімдерді оқу және меңгеру, балалар ауруларының диагностикасы, емдеуі, профилактикасы және реабилитациясы бойынша тереңдетілген құзыреттіліктерді меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • ОН-1 ҚР қолданыстағы заңнамасына және тиісті дәріхана және дистрибьюторлық практикаға сәйкес дәрілік заттар айналымы саласында мемлекеттік және кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын субъектілердің жұмысын ұйымдастырады және басқарады.
  • ОН-2 ҚР қолданыстағы заңнамасына және тиісті дәріхана және дистрибьюторлық практикаларға сәйкес ДЗ және МБ сақтау, тасымалдау және сапасын бақылау жағдайларын жасау бойынша фармацевтикалық қызметті жүзеге асырады.
  • ОН-3 ДЗ және МБ айналыс саласы субъектілерінің өндірістік, логистикалық және шаруашылық-қаржылық қызметін жоспарлауды, болжауды, фармакоэкономикалық талдауды, аудитті және бағалауды жүргізеді.
  • ОН-4 Фармакологиялық қадағалау (GVP) және ДЗ қауіпсіздігін мониторингілеу жүйесінде фармацевтикалық қызметті ұйымдастырады.
  • ОН-5 Дәрілік қателіктерді жою және ДЗ ұтымды пайдалану бойынша іс-шараларды ұйымдастырады және жүргізеді
  • ОН-6 ДЗ және МБ-ді ұтымды пайдалану мәселелері бойынша пациенттер мен медицина қызметкерлеріне консультациялық көмек көрсетеді.
  • ОН-7 Медициналық және фармацевтикалық ұйымдарда клиникалық-фармацевтикалық қызметтің жұмысын ұйымдастырады және басқарады.
  • ОН-8 ҚР, ЕАЭО-ның Денсаулық сақтау және тиісті фармацевтикалық практика саласындағы қолданыстағы заңнамасына сәйкес ДЗ және МБ сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін бақылау рәсімдерін ұйымдастырады.
  • ОН-9 Радиофармацевтикалық препараттарды дайындауды / өндіруді және сапасын бақылауды ұйымдастырады.
  • ОН-10 Сапаны реттейтін нормативтік құжатқа (НҚ) сәйкес дайын РФДЗ сапасына бақылау жүргізеді
  • ОН-11 Педагогикалық қызметті заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырады.
  • ОН-12 Өзін-өзі оқыту және кәсіби даму қабілетін көрсетеді.
Top